Profi
Vencator
[odkaz]
On by to takovej problem taky nebyl, kapacitne by se to zvladnout dalo. Jen k tomu nevidim duvod, obzvlast po zacatku mazani oblouku a nasazeni novejsich tramvaji ten hluk takovy taky neni. A krome metra je to stale nejrychlejsi zpusob dopravy pomoci MHD v Praze :-)
On by to takovej problem taky nebyl, kapacitne by se to zvladnout dalo. Jen k tomu nevidim duvod, obzvlast po zacatku mazani oblouku a nasazeni novejsich tramvaji ten hluk takovy taky neni. A krome metra je to stale nejrychlejsi zpusob dopravy pomoci MHD v Praze :-)
Ghostyx
Už aby to nahradilo ty všechny smradlavé a hlučné autobusy, ale i ty hlučné tramvaje! Jel jsem v tom a nemá to chybu! :yes: Pro městskou hromadnou, kde město nechce investovat do celotrasových trolejí (které poněkud "hyzdí" ulice, jsou nebezpečné pro náklaďáky s vyšší vlečkou apod.) jako v případě trolejbusu nebo tramvají, je to ideální řešení... :-! :yes:
Barrichello
Tramvaje by třeba tady v Praze trolejbusy nahradily těžko. Kolik uveze lidí jedna tramvaj a kolik trolejbus a co s existujícími tramvajovými tratěmi, že >:D
Barry Lyndon
které by nahradily nejen smrduté dieselové autobusy, méně smrduté plynové autobusy, nemotorné, drahé a nepraktické elektrobusy, nýbrž také hlučné a město drtící tramvaje...
pumpkin
Áno, stačí. V Tatrách jazdia tieto elektrické ako skibusy k lyžiarskym strediskám J&T. Nie je to super vlastniť strediská a ešte mať aj vlastného výrobcu busov? >:D
Aoyagi
Jakožto někdo, komu před okny denně projedou stovky autobusů, vítám jakékoli snížení hluku.
Bubáq
Jestliže je autobus v provozu od září 2015, pak nemůže být provozován 1,5 roku... Buď jeden nebo druhý údaj jsou chybné.
Bylo by zajímavé také vědět, zda 120kW postačuje na slušnou dynamiku plně obsazeného autobusu v členitém pražském prostředí.
Bylo by zajímavé také vědět, zda 120kW postačuje na slušnou dynamiku plně obsazeného autobusu v členitém pražském prostředí.
Podle mého perfektní ukázka, kde je elektromobilita výborně využitelná. A podle mých informací ani cena zas tak zásadně nepřevyšuje klasický autobus(rozhodně nestojí dvojnásobek).