Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Elektrobus SOR EBN 11 a jeho testování v Praze

9 komentářů

kesumb
Pokud vím, tak v Pardubicích jich jezdí několik už delší dobu. Ta věc se umí dobít i pomocí konektoru, který se po zajetí na parkoviště sám najde a připojí se k autobusu. Výrobce má k dispozici možnost nabíjení klasickým 400V, pak ale i stejnosměrným z trolejí.
Podle mého perfektní ukázka, kde je elektromobilita výborně využitelná. A podle mých informací ani cena zas tak zásadně nepřevyšuje klasický autobus(rozhodně nestojí dvojnásobek).
Vencator
[odkaz]

On by to takovej problem taky nebyl, kapacitne by se to zvladnout dalo. Jen k tomu nevidim duvod, obzvlast po zacatku mazani oblouku a nasazeni novejsich tramvaji ten hluk takovy taky neni. A krome metra je to stale nejrychlejsi zpusob dopravy pomoci MHD v Praze :-)
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Už aby to nahradilo ty všechny smradlavé a hlučné autobusy, ale i ty hlučné tramvaje! Jel jsem v tom a nemá to chybu! :yes: Pro městskou hromadnou, kde město nechce investovat do celotrasových trolejí (které poněkud "hyzdí" ulice, jsou nebezpečné pro náklaďáky s vyšší vlečkou apod.) jako v případě trolejbusu nebo tramvají, je to ideální řešení... :-! :yes:
Avatar - Barrichello
Barrichello
Tramvaje by třeba tady v Praze trolejbusy nahradily těžko. Kolik uveze lidí jedna tramvaj a kolik trolejbus a co s existujícími tramvajovými tratěmi, že >:D
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
které by nahradily nejen smrduté dieselové autobusy, méně smrduté plynové autobusy, nemotorné, drahé a nepraktické elektrobusy, nýbrž také hlučné a město drtící tramvaje...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, stačí. V Tatrách jazdia tieto elektrické ako skibusy k lyžiarskym strediskám J&T. Nie je to super vlastniť strediská a ešte mať aj vlastného výrobcu busov? >:D
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Jakožto někdo, komu před okny denně projedou stovky autobusů, vítám jakékoli snížení hluku.
Avatar - Barrichello
Barrichello
Jede to slušně, párkrát sem v tom jel :-)
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jestliže je autobus v provozu od září 2015, pak nemůže být provozován 1,5 roku... Buď jeden nebo druhý údaj jsou chybné.

Bylo by zajímavé také vědět, zda 120kW postačuje na slušnou dynamiku plně obsazeného autobusu v členitém pražském prostředí.