Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Aoyagi
Jakožto někdo, komu před okny denně projedou stovky autobusů, vítám jakékoli snížení hluku.
Barry Lyndon
které by nahradily nejen smrduté dieselové autobusy, méně smrduté plynové autobusy, nemotorné, drahé a nepraktické elektrobusy, nýbrž také hlučné a město drtící tramvaje...
Tramvaje by třeba tady v Praze trolejbusy nahradily těžko. Kolik uveze lidí jedna tramvaj a kolik trolejbus a co s existujícími tramvajovými tratěmi, že >:D
[odkaz]
On by to takovej problem taky nebyl, kapacitne by se to zvladnout dalo. Jen k tomu nevidim duvod, obzvlast po zacatku mazani oblouku a nasazeni novejsich tramvaji ten hluk takovy taky neni. A krome metra je to stale nejrychlejsi zpusob dopravy pomoci MHD v Praze :-)
On by to takovej problem taky nebyl, kapacitne by se to zvladnout dalo. Jen k tomu nevidim duvod, obzvlast po zacatku mazani oblouku a nasazeni novejsich tramvaji ten hluk takovy taky neni. A krome metra je to stale nejrychlejsi zpusob dopravy pomoci MHD v Praze :-)
Ghostyx
Už aby to nahradilo ty všechny smradlavé a hlučné autobusy, ale i ty hlučné tramvaje! Jel jsem v tom a nemá to chybu! :yes: Pro městskou hromadnou, kde město nechce investovat do celotrasových trolejí (které poněkud "hyzdí" ulice, jsou nebezpečné pro náklaďáky s vyšší vlečkou apod.) jako v případě trolejbusu nebo tramvají, je to ideální řešení... :-! :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Bylo by zajímavé také vědět, zda 120kW postačuje na slušnou dynamiku plně obsazeného autobusu v členitém pražském prostředí.
Podle mého perfektní ukázka, kde je elektromobilita výborně využitelná. A podle mých informací ani cena zas tak zásadně nepřevyšuje klasický autobus(rozhodně nestojí dvojnásobek).