Ekonomika
kuko
0
Máš pravdu, jsem blázni co rádi jezdí v tichu, bez vibrací, bez turbokopanců. Prostě jsme se zbláznili do ticha a pohody :yes: >😁
Přejít do diskuze
Všechny ucpaný filtry částic z 2.0 TDI PD na tebe, ty perspektivní motore. Všichni hlavouni ve VW si rvou zbytky vlasů, že tak dlouho tenhle systém protěžovali, ale Áda to ví líp. Ať ti všechny zdechlý turba a váhy vzduchu přistanou na hlavě, aby ses konečně probudil. Ať tě ze sna straší zemětřesení studenýho TDI a proměnlivej servisní interval. >😒] :no:
Mimochodem, ještě, že jsi mi připoměl motory HDi. Koncern VW by měl mít zanedlouho motory HDi. Bavil jsem se s jedním technikem u prodejce VW a ten mi to potvrdil... 😉
holt vyžadovaná bezpečnosť chodcov pýta svoje...pri náraze hlava chodca nesmie letieť až na čelné sklo, preto tie vysoké a zaoblené čumáky...
hmm, takže koncern se dobrovolně vzdá takhle geniální a perspektivní technologie...žeby v managmentu byl nějaký agent od CR lobby, který je na to navedl 😢
Víš Ádo, něktěří si raději prostě připlatí těch 30 kaček na 100km za ten klid bez dunění, vibrací a pod. A kolik lidí si dnes kupuje auťák aby s ním najezdil půl mega KM? Už vidím všechny ty menedžry jak budou jezdit 10 let starým nafťákem, aby mohli říct - jo ten můj PD, to je pašák! >😒]
Ano, CR se asi už nikdy nedostane na spotřebu PD. Ale ten PD taky nemusí splňovat nejnovější eko normy a není utlumen různými filtry pevných částic a pod. Kromě toho si skus porovnat pohotovostní hmotnost třeba Golfu III a Golfu VI (abych do toho netahal tvůj oblíbený Megan 😉 ). Asi tam bude krapet rozdíl, že? To víš, bezpečnost, elektronika, výdobytky techniky a luxusu něco váží :-!
Ale jinak máš samozřejmě pravdu - všichni jsme blázni, jenom ty jsi letadlo 8-s
Víš Ádo, něktěří si raději prostě připlatí těch 30 kaček na 100km za ten klid bez dunění, vibrací a pod. A kolik lidí si dnes kupuje auťák aby s ním najezdil půl mega KM? Už vidím všechny ty menedžry jak budou jezdit 10 let starým nafťákem, aby mohli říct - jo ten můj PD, to je pašák! >😒]
Ano, CR se asi už nikdy nedostane na spotřebu PD. Ale ten PD taky nemusí splňovat nejnovější eko normy a není utlumen různými filtry pevných částic a pod. Kromě toho si skus porovnat pohotovostní hmotnost třeba Golfu III a Golfu VI (abych do toho netahal tvůj oblíbený Megan 😉 ). Asi tam bude krapet rozdíl, že? To víš, bezpečnost, elektronika, výdobytky techniky a luxusu něco váží :-!
Ale jinak máš samozřejmě pravdu - všichni jsme blázni, jenom ty jsi letadlo 8-s
Ano, perspektivní motor. Ne kvůli té použité mechanice, ale kvůli principu nezávislého vstřikování do každého válce - a samozřejmě také kvůli vstřikovacím tlakům, o kterých se CR ani o 10 let později ani nezdá. A až bude mít motor HDI CR spotřebu (o životnosti radši ani nemluvím) jako starý TDI PD, tak se přihlaš do diskuse mezi dospělé.
Raději rendlík než zlatý ventilek. I ten zarytý koncernář GTI pochopil, že přes PD cesta nevede, zatímco ada by nejraději ještě klasické 1,9 TDI 96 kW měl za nejmodernější diesel >😁 :yes:
To jo, ale jde to z nich blbě dolů. To v Americe vědí, který plasty se líp čistěj a po tý Clintonovic aférce jsou ještě opatrnější... >😁
tebou popisovanou polohu za volantem aplikují pouze "učni". Ti správní piloti už mají sedačku naležato, levá ruka na 14 hodině, pravá ruka hladí koleno bloncky :-!
No jo, můžeme jenom tiše závidět, to se nám v Renaultu nikdy nemůže přihodit... 😒
Koukám, že se Áda celkem rozjel, co? Žeby ho propustili do domácího léčení? Nebo jen vycházka na víkend? >😒]
No jo, můžeme jenom tiše závidět, to se nám v Renaultu nikdy nemůže přihodit... 😒
Koukám, že se Áda celkem rozjel, co? Žeby ho propustili do domácího léčení? Nebo jen vycházka na víkend? >😒]
uz sem videl i s logem porsche 😉 a nesmime zapomenout na "spravnou" polohu drzeni volantu: leva ruka na 12 a prava na radici pace.
Ale houbeles. Vozy VW a Skoda si kupuji ti, kteri tyhle samohyby potrebuji k praci - prvni podminkou je jejich spolehlivost pri vysokem km probehu. To, co pises, plati spis pro ridice Lagun, kteri najezdi za rok jen 15 tisic a maji pocit, ze se musi vytahovat pred hloupymi divkami.
To, ze VW presel k CR je jeho velka chyba. Opousti perspektivni motor a vraci se z ekonomickych duvodu o 10 let nazpet.
Mégane nabídne určitě o poznání lepší cenovou politiku a nebude mít o nic horší celkovou kvalitu jak zpracování, tak jízdy. Dokonce jsem nedávno četl, že Mégane nabízí lehčí řízení a řazení než Golf...takže? 😉
Navíc motoricky bude mít taky navrch. Golf má jedno velké štěstí - že už konečně upustili od léty překonanémho systému čerpadlo - tryska... >😁
Navíc motoricky bude mít taky navrch. Golf má jedno velké štěstí - že už konečně upustili od léty překonanémho systému čerpadlo - tryska... >😁
Aneb "blahoslaveni budiž chudí duchem", kdož si tenhle ošklivý a (v porovnání s německou a japonskou konkurencí) nekvalitní šuplík koupí. Vždy si na silnici dávám na takové vozy dobrý pozor = neboť ten, kdož si takovou hrůzu koupí, je také ve svém chování za volantem obvykle naprosto nepředvídatelný.
Na grandtoura jsem zvědavý. Hlavně na to, jak ztvární záď. Klidně by jim stačil i hatch, v ůvahu ale pochopitelně připadá i grandtour. Coupé se mi velmi zalíbilo. Zkrátka se mi moc :yes:
Předchozí generace se mi hodně líbí, ale tahle nová moc ne, hlavně ten zvrchu kulatej nafouknutej čumák a supervysokej ponton karoserie.
No ty jsi ale opravdu kus osla,pokud máš rád čudlíky a milion tlačítek kup si šrot z koncernu vw a je jedno jestli audi či seat.Přístrojovka je velice elegantní a působí odlehčeným dojmem,vše je na svém místě a nepotřebuješ návod na obsluhu ala F 15.Vím o čem píšu,mám za sebou zkušenosti z vyhlášeného koncernu vw,záčínaje f1 a konče a6 avant.Elegantní karoserie a jednoduchý,ale kvalitní interiér němec moc neumí a je jedno bmw či mergl,vw nepočítám to nikdy nic pořádnýho neudělali.
Rodiče si ještě pár let nechají to co mají a poté ví, co si půjdou koupit 😉 Zejména v dCi. Ale v úvahu je i TCe...
no jeste si dva roky necham scenica a pak asi pro nej zabrousim do prvniho showroomu 😉 moc se me libi
no něktěří díku poslední generaci měkčených plastů objevili i nové významy slova AUTOerotika :-!
Inu, i to je názor...
No aspoň že alespoň v jedné disciplíně může konkurovat
>😁 myslím, že pro Renault je už i to úspěch :yes😒br />
Myslím, že na vánoční párty v Renaultu to pořádně oslaví >😒]
No aspoň že alespoň v jedné disciplíně může konkurovat
>😁 myslím, že pro Renault je už i to úspěch :yes😒br />
Myslím, že na vánoční párty v Renaultu to pořádně oslaví >😒]
Neříkej, že ty neřídíš s jazykem přilepeným k palubní desce a neokusuješ měkčené plasty při stání v zácpě? >😒]
Stejně jako by se nemělo v podnapilém stavu řídit, tak by se nemělo ani přispívat do diskuzí - pak to vypadá nějak takhle...
Když se podívám na Mégane a Golf VI, tak mi Mégane přijde jako taková odlehčená verze auta pro chudé😃). Ta přístrojovka je oproti Golfu jak z autíčka na hraní, jednoduchá a hnusná a levná...může konkurovat pouze nízkou cenou
O úspěchu nové generace jednoho z nějúspěšnějším modelů v Evropě je již předem jasno. Krásný, elegantní interiér, motory, z dosavadních testů i povedená jízda a univerzální design si své kupce jistě najde.
Jedno je ale už teď jisté - Golf, Focus, Astra a podobné stálice segmentu mají problém...
Jedno je ale už teď jisté - Golf, Focus, Astra a podobné stálice segmentu mají problém...
mně se zase docela líbí narozdíl od laguny a je pravda že nový megoš mne docela oslovil a to se mi u renaultu už dlouho nestalo naposled u safroše :yes:
Neviem, mozno hej, lenze to auto sa mi nepacilo ako celok, a interier uz vobe niec. Ale tento Megane je zatial asi na tom interierovo najlepsie co sa tyka tejto triedy. Nehovorim, Golf moze mat kvalitny interier, ale je to proste nuda.Nova 3-ka je zas trosku divna s Civicoidnymi krivkami interieru, hlavne co sa tyka hornej casti. Focus tiez ok, ale z estetickeho hladiska vedie Megane.
no lepšie ako Laguna to je, v tom máš právdu. Ale predná časť minulého modelu mi prišla krajšia. 😉
Co sa tyka pristrojovky teda, tak poradie bude asi takto😒br />
1., Megane
.
.
2., Golf
3.,Bravo
Bravo je aj podla mna stylovejsie auto, najme co sa jedna o exterier, ale ten stredovy panel, aj ked je zaujimavy, neposobi moc kvalitne. Megane ma vsak prakvapil. Tieto fotky su jednoznacne z vrcholneho modelu, ale podla tych obrazkov vypada kvalitne a aj vkusne.
.
.
2., Golf
3.,Bravo
Bravo je aj podla mna stylovejsie auto, najme co sa jedna o exterier, ale ten stredovy panel, aj ked je zaujimavy, neposobi moc kvalitne. Megane ma vsak prakvapil. Tieto fotky su jednoznacne z vrcholneho modelu, ale podla tych obrazkov vypada kvalitne a aj vkusne.
Na AUTOFUN jsme již publikovali jízdní dojmy z kupé [odkaz] , myslím, že mohu také slíbit, že se v pondělí na auto.cz dočkáte i článku o dieselovém hatchbacku. 😉
No, já se v renaultech nevyznám, ale není to tím, že výkon 130 koníků rovná se výkonu 150/175 poníků? >😁
Ajajaj.. ta přístrojovka, to je bída, stále stejná forma, jako u laguny, ne nepodobná těm otřesným z BMW, tohle opravdu není pastva pro oči.
Naproti tomu je i ta v golfu jak z jiného světa, o bravu ani nemluvě.
Naproti tomu je i ta v golfu jak z jiného světa, o bravu ani nemluvě.
Tož mě se líbí. Ta cena je taky celkem fajn.
Mám 2 dotazy na renaultology😒br /> 1. pochopil jsem správně, že v základu jsou 4 vaky? Současný model jich má 6.
2. Motor 1.9dCI - neměl být tento motor nahrazen 2.0dCI, který přišel nejdřív ve verzích 150/175poníků, a pak měl být, podle mého vědění downgradován na 130poníků? A jestli je ten 1.9dCI teda správně, je to nějaký nový motor, nebo ten který se už dával do současné generace.
A jejé, asi jsem překročil limit na počet otázek. Soráč >😁
Mám 2 dotazy na renaultology😒br /> 1. pochopil jsem správně, že v základu jsou 4 vaky? Současný model jich má 6.
2. Motor 1.9dCI - neměl být tento motor nahrazen 2.0dCI, který přišel nejdřív ve verzích 150/175poníků, a pak měl být, podle mého vědění downgradován na 130poníků? A jestli je ten 1.9dCI teda správně, je to nějaký nový motor, nebo ten který se už dával do současné generace.
A jejé, asi jsem překročil limit na počet otázek. Soráč >😁