Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo V90 oficiálně: Tradice velkých kombi ze Švédska neumírá

Volvo představilo ve Stockholmu nové kombi V90. Oficiální výstavní premiéru chystá pochopitelně do Ženevy.
Zpět na článek
18. 2. 2016 14:05
Re: Stručně
Přestaň. PROSÍM nebo mě umučíš!
Volvo nechce a nemusí jít cestou Mazdy nebo Lexusu, peotože jde cestou Volva a zákazníci Volva to tak chtějí. Interier je krásný a ty jsi asi jediný, kdo by do Volva cpal hnusnou Lexusí konfekci.

>:D >:D

jinak jestli najdu ve článku o Bentley, že by měl mít vnitřek jako Civic, fakt mě vodděláš on-line.

>:D >:D
Avatar - Bubáq
18. 2. 2016 13:51
Stručně
... jedna obrovská pochvala pro Volvo: sedadla ve druhé řadě vypadají famózně! Konečně velkosériový výrobce, který si uvědomil, že vzadu také sedávají lidé! :yes:
Avatar - Hittman
18. 2. 2016 14:09
Nechci
se opakovat, ale bez větších jednotek než jsou čtyřválce může Volvo soupeřit tak maximálně třeba s pašíkem nebo Mondeem Vignale či DS...
18. 2. 2016 14:00
Jooo
Je to super. Myslím, že to bude trhák. :yes:
18. 2. 2016 14:31
Re: Nechci
Na druhou stranu, v této kategorii nelovi lidi, co pokukuji po vignale, nebo passatech... Když vemu, ze za sebou zabouchnes dveře a v podstate z projevu motoru nic neuslysis, tak ti počet valcu muze byt ukradeny. Co vic, když po 100-150 tisicich první majitel auto posle do světa, tak ho ani to nemusi nijak trapit, ze ten oturbeny dvoulitr oturbeny dalším turbem asi nebude vrchol spolehlivosti...

Takze, z pohledu prvního kupujiciho (když se koukáme na cilovku znacky) jsou to irelevantni detaily, z pohledu petrolheada a hlavne z pohledu bazarových kovboju, (mezi ne jsem patril také, kdy jsem si poridil 5valcovou S60ku), je to urcite skoda...

Ted si najdi odpověď na otázku, kdo je pro automobilku dulezitejsi?

Jinak samozrejme zastavam názor, ze v souladu s dlouholetou tradici, by tam patril oturbeny 5valcovy benzin a diesel, Ale ja jsem diskutujici na automobilovem serveru, valna většina zakazniku volva na obdobne stranky nechodi...
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2016 19:58
Re: Stále stejná písnička...
No však tohle nikdo nevyvrací. Ale je to tak. Stejně jako ve střední se stává standardem dieselová čtyřválcová 1.6, stejně jako nižší střední jde k 3 válcům o objemu 1000ccm, tak dvoulitrový turbo začíná být výsadou prémiovosti.
Tam, kde kdysi byly 8-válce, již dávno jsou 6-válce a 6-válcům prostě zvoní hrana. Tak to je, trend doby je jasný a dokud bude Evropu řídit banda euroblbců z Bruselu, tak se nic nezmění.
18. 2. 2016 14:22
Re: Stručně
530d? ještě že ne 520d nebo 535d nebo benzíňák, brebto. >:D
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2016 19:35
Re: Stále stejná písnička...
sorry, ale pleteš hrušky s jabkama. RR a Bentely je trochu jiná třída. Šestiválcům zkrátka zvoní hrana a moc dobře to vědí i v BMW... Naopak se pomalu přechází ze 4-válců na 3-válce na druhé straně...

Za dva tři roky bude 6-válec v téhle třídě out a standardem bude 4-válec případně doplněný o elektromotor... Zkrátka hybrid.
Avatar - fOE
18. 2. 2016 14:46
Re: Nechci
Vzhledem k tomu, ze se 5er proda nejvic ve 4 valcich tak muze volvo souperit s vetsinou prodanych 5er, taky s velkou casti prodanych A6 a E Klasse. ;-)
18. 2. 2016 19:47
Re: Stále stejná písnička...
Největší legrace je, že jde jen a pouze o reakci na hloupý a nekoncepční tlak rádobyekologů. Skutečnost je taková, že R4 speciálně v naftě nejezdí o nic úsporněji než šestihrnky při neporovnatelně nižší kultivovanosti a mnohem horším projevu.

Takže nejde o přirozenou, ale vynucenou a hlavně naprosto hloupou evoluci.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2016 13:57
Re: Stručně
dizajn je ozaj nadherny a majestatny .... mne sa toto auto paci 100kat viac ako nove Ecko ... a hadam by mi aj ten dvojliter v turbe stacil ( ono to uz fakt nie je moc o objemoch a valcoch dnes nuz co ) .... mrzi ma trosku len ten interier... tu volvo podla mna mohlo ist inou cestou ... ( povedzme nieco v style mazdy alebo lexusu ) .. kazdopadne uspech tohto auta v eu aj v usa ci inde... je nespochybnitelny :yes:
19. 2. 2016 09:03
Auto krásné, ale
Auto je to jistě krásné a majestání, o tom žádná. Ale s vyjímkou té šikmé lišty na masce chladiče a svisle orientovaných zadních svítilnách na C sloupích by zvenku vůbec nešlo poznat, že se jedná o Volvo. A to se mi zdá trochu škoda. Za největší nevýhodu ale považuju absenci alespoň pětiválcového motoru v nabídce. Ano, chápu že zde jsou zde nesmyslné pseudoekologické tlaky z Bruselu, těm ale přece musí čelit i německé prémiové trio a přesto má v tomto segmentu i šestiválce!!! :-!
Avatar - Dinar
19. 2. 2016 08:17
Re: Jediné...
Volvo nedělá design pro důchodce už dávno, designová pecka byla už první S80, druhá gen. má tak dobrý design, že nevypadá staře ani dnes a její vnitřek (před fl) je přímo učebnice moderního designu. ;-)
Avatar - eLzyx
18. 2. 2016 19:40
Re: Nechci
když jsem čekal u prodejce Ford-Volvo na svého šéfa, až podepíše papíry k novému autu, tak jsem se tam bavil s chlapíkem, co má starou XC90 D5. Už má prý objednaného F-Pace 3.0D V6. Ten čtyřvál taky nepřekousl.
18. 2. 2016 19:03
Re: Nechci
Vidíš. Zrovna teď jsem mluvil s majitelem /resp. ex-majitelem/ první generace XC90. To auto miloval, říkal, že nové se mu líbí, ale ty motory že by mu určitě nevyhovovaly a tudíž šel do RR Sport s šestiválcem a je nadšený.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2016 20:10
Re: Stále stejná písnička...
Proč tě to tak zajímá?

Ale není pravda, že přechod ze 6 na 4 neznamená přínos ve spotřebě a emisích. On to rozdíl je a citelný. Jen se zapomíná dodat, že díky Bruselské demenci se tu dávno nehraje na reálnou ekologii, ale na tu papírovou ekologii. Prostě EU musí vykazovat na papíře, jak skvěle snižuje emise. Realita nikoho nezajímá, bohužel. Důležité jsou emisní kvóty ;-\ :-!
18. 2. 2016 19:44
Re: Stále stejná písnička...
A podobnou věc chystá JLR...dva spojený nový R6 budou tvořit nový V12 ;-)
18. 2. 2016 19:43
Re: Stále stejná písnička...
Přežité šestiválce? Kolik ti jich jako majiteli prošlo rukama? ;-)
18. 2. 2016 18:25
Ta spotřeba u T8 je celkem dobrý joke <b class="smile01"><b>
2.1l/100km u 300kW motoru je slušná utopie >:D. Chápu, že auto jelo při testu víceméně na elektriku a pak chvilku na benzin, nicméně bylo by zajímavé ho vzít do reality na delší cestu, např. do Livigna přes německé dálnice a zpět (cca 1700km) a dostali bychom se horko težko pod 10l/100km ;-)

Jinak zrovna u Hybridu mi 4válec + elektromotor celkem smysl dává. 6ti válec chybí hlavně u nafty, cca 200-220kW ;-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:34
Re: Nechci
Souhlas, já jen reagoval na hittmanovy letargie na vše ostatní co je pod jeho A6tky s V6Tdi :-) Kolikrát si říkám jak těmi méně výkonnými čtyřválci můžem vůbec jezdit, abychom přežili >:D
18. 2. 2016 15:49
Re: Nechci
Z krátkodobého pohledu jsou jistě důležití noví kupci, ovšem pro dlouhodobé působení značky na trhu jsou důležité obě skupiny, i ti bazaroví kovbojové. Jakmile o daný model přestane být zájem u kovbojů, tak rychle klesne i jeho cena v bazaru a to samozřejmě zajímá kupce nových aut. Kupec nového auta přemýšlí zhruba takto: pořizovací náklady, 3 roky ježdění, mínus výkupní cena v bazoši plus náklady na phm a běžný servis jsou moje 3leté náklady a když se výkupní cena v bazoši sníží tak moje náklady stoupnou a to zajímá každého kupce nového auta. Podívej se do libovolného testu v UK a uvidíš, že tam Residual value a Depreciation ne náhodou všude uvádí hned vedle pořizovací ceny.
[odkaz]
V současnosti se na přední místa aut s největší ztrátou hodnoty dostávají s přehledem některé elektry, protože jsou v bazarech skoro neprodejné.
[odkaz]
Takže všechno souvisí se vším a cena olítaného auta je důležitá i pro kupce nových aut.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 15:43
Re: Nechci
Ehm... už si s tim jel? Já jen, že jsem zkoušel jeden z nejsilnějších čtyřválcových naftových motorů a na nedostatek výkonu si stěžovat fakt nemůžeš ať je to sebevíce proti srsti všem fanouškům vícevácových variant.

Toto je na tvou nesmyslnou poznámku o ztrátě výkonu... charakter a kultivovanost šestiválce jistě někomu chybět bude (a neříkám i výkon, ale nemoct předjet??), ale pokud tě zajímá jen přeprava, i silný čtyřválec umí předjíždět...
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2016 18:47
Stále stejná písnička...
...a dlužno dodat NAŠTĚSTÍ. Vidím stále stejné hodnoty, které Volvo prosazuje. Nevtíravý a navýsost šarmantní a reprezentativní design, prvotřídní provedení interiéru od designu, přes použité materiály až po ergonomii.

Volvo přidává výhradně tam, kde to bylo potřeba. Design posunulo blíže k mladší klientele, způsob ovládání a infotainment přesunuli z doby automobilového pravěku do automobilového zítřka...

Stejně tak se vykašlali na přežité 6-válce a nasadili 4-válce, které mají nejen současné kvality, ale především budoucí potenciál.

Není co řešit, Volvo sází jedno eso za druhým. Vydařené, nic jiného snad nikdo ani nečekal :yes: :yes: :yes:
18. 2. 2016 14:18
Re: Stručně
Když už jste začali o tom designu, ta fotka z profilu, co je u článku.
Předek mi připomíná A6, někam po A sloupek, pak střední část mi připomíná BMW 530d a zadek XC90. Neříkám, že to ve výsledku není pěkný, jenom tohle bylo první, co mě napadlo, když jsem to viděl.
19. 2. 2016 09:33
Re: Nechci
Správný motor má být ticho při běžné jízdě a zpívat, když se na to šlápne.
18. 2. 2016 21:40
Re: Jediné...
je mi 30 a sedlam druhe volvo... a tenhle na obrazku bych osedlal i jako 18 letej... >:D
18. 2. 2016 21:15
Jediné...
...co prebije tohho zlutaska ve fotogalerii :yes:
Nekde jsem slysel, ze Volvo je pro takove dedky, kteri jsou i na Mercedes stari... No, bud starnu, nebo se Volvo meni, ale tenhle kombajs je podle meho mineni delo :yes:
Avatar - praděda7
18. 2. 2016 20:12
Re: Nechci
A co teprve další model XC90. Ten prý bude pohánět už jen zkroucená guma.... ;-)
18. 2. 2016 16:41
Re: Kufr
Jel jsem s novou astrou a je super. Po dlouhé době nejlepší Opel.
Superb je taky dobrej...škoda že ho vosekali kvůli pašíku.
Astra je auto roku právem.
18. 2. 2016 16:35
Re: Stručně
Furt stejný kecy. Na jedné straně brojíš proti turbům že atmosféra je atmosféra. Na druhé straně by ti turbo stačilo. Jsi jak ženská neumíš se rozhodnout. Ještě že nemusíš auto kupovat jinak by jsi se zbláznil co vybrat.
18. 2. 2016 16:31
Re: Nechci
Řekl bych, že ta "nedostatečnost" motoru 2,0 T bude pouze pocitová, T5 je na stovce za 7 vteřin, T6 za 6.1. To opravdu na nedostatek výkonu při předjíždění nevypadá. Někomu může chybět určitý charakter a zvuk šestiválce, otázka ale je, kolik zákazníků, kteří chtějí Volvo kvůli jeho tradičním hodnotám (robustnost, bezpečnost, spolehlivost) kvůli tomuhle odejde ke konkurenci.
18. 2. 2016 16:25
Re: Nechci
Ano, to máš pravdu. Ale řekl bych, že pro automobilky je asi důležitější chování lidí na velkých trzích Evropy než chování finančně negramotných Čechů.
18. 2. 2016 16:09
Re: Kufr
jj. ar-s.wagon měla snad menší kufr než Gol IV hatchback 5ti dveř. - jsem někde snad četl.
Ale pozor. na velikost kufru jako na nejdůležitější parametr jsou tady někteří jedinci dost alergičtí...nejednou jsem tvrdě narazil v diskusi... >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2016 15:43
Re: Kufr
co vzhladom na triedu auta ani neni nejak vela ... ale majitelom tychto stylovych kombikov dnes uz o nejaky maxikufor moc nejde .. obecne plati ze cim vacsie stylovejsie kombi... tym mensi kufor v pomere k velkosti auta .. ale uprimne .. aj tych 560 litrov je fakt dost... podla mna dnes ludia netuzia po kubiku vzduchu v kombikoch ... ale skor hladaju styl a akusi celkovu vacsiu flexibilitu a pouzitelnost u tychto aut ... ale uz nie za kazdu cenu maximalisticky objem... dokonca ak sa nemylim tak alfa 156 sportwagon mala svojho casu ako kombik ani nie 400 litrovy kufor a napriek tomu to auto predavalo pekne pocty
18. 2. 2016 20:02
Re: Stále stejná písnička...
Takhle ano...
18. 2. 2016 19:05
Re: Stále stejná písnička...
Přežité šestiválce. Až na to přijdou u RR a Bentley, kde ty šestiválce dávaj do auta dokonce dva, aby to trochu jelo:)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:12
Re: Nechci
Ale pořád takové Volvo nebude mít problém předjet v kopci, neni to Fabie 1.0 :-)
18. 2. 2016 15:43
Re: Nechci
Vacsina kupcov netusi kolko valcov, kociek ci ihlanov ma pod kapotou a je im to ukradnute. Pri takejto triede aut ma byt motor hlavne tichy a potom je dolezite uz len ci bude dost silny. Ak ano, kupcov bude dost. Netvrdim, ze to schvalujem, ale auta nekupuju len moto nadsenci.
18. 2. 2016 21:17
Re: Stále stejná písnička...
Ja to odpovim, chces?
Ani jeden, ani ve snu. Klasika.
Avatar - Aoyagi
18. 2. 2016 14:36
Re: Stručně
Jaképak konečně? Existuje spoustu limuzín, které vzadu sedící spolujezdce hýčkají.
Avatar - Barry Lyndon
18. 2. 2016 15:20
pěkné, ale když se nabízí srovnatelná alternativa,
je pro naši ekonomiku lépe kupovat evropské výrobky...
Avatar - Hittman
18. 2. 2016 14:53
Re: Nechci
A6 a E bych řekl převažují 6ti válce
Avatar - beibej
19. 2. 2016 20:52
Re: Nechci
to je podle mě důkaz o tom, že petrolheadské už právě moc není. Většina zákazníků požaduje image a nízkou spotřebu.
Avatar - Emel
19. 2. 2016 11:01
Re: Nechci
Ve vyšší střední musí nafta zajímat každého, namátkou petrolheadské BMW 5 má u nás v benzínu necelá 4%...

[odkaz]
Avatar - Ham.
19. 2. 2016 10:30
Re: Nechci
Hezká práce. Ale nevyvozoval bych z toho, že lidem moc nezáleží na víceválci, Když vezmu loňské prodeje v DE (A6 44t, 5er 33t, E 31t) a vynásobím to váhami které jsi vypočetl (A6 66%, 5er 44%, E 30%) tak mi vychází, že z celkových prodejů v této třídě má pořád 50% aut šestihrnek. A to je hodně, když vezmu do úvahy, že u řady lidí nerozhoduje touha, ale peněženka, jinak řečeno i přes nespornou nevýhodu šestiválců ve vysoké ceně si 50% kupců pořád ten šestiválec dopřeje. Takže mě z toho plynou dvě věci, Volvo se automaticky "šidí" o 50% potenciálních kupců (a to na potvoru zrovna těch movitějších) a zároveň se chca nechca šidí o určitou image, na daný model nikdy publikum nekouká prizmatem nejmenšího motoru, ale těch vyšších a nejvyšších konfigurací, takže A6, E, 5er mohou být klidně v základu s dvouválcem, ovšem jejich imagemakery jsou šestiválce a osmiválce, byť ty už si koupí jen zlomek kupců.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 09:47
Re: Stále stejná písnička...
Ano, ale ten nástup jen pozvolný a V6 tam pořád u většiny modelů jako alternativa je.

Navíc v americe je to midsize a tam patří to co tady do vyšší střední a zároven i něco ze střední.

V6 má pořád Chrysler 200, Ford Tuarus, Cadillac ATS, CTS, Chevy Impala, Buick LaCrosse.....

V6 zmizel v podstatě jen z Fusionu, Regalu a Malibu.
19. 2. 2016 09:38
Re: Stále stejná písnička...
Jenže ono se tohle začíná pomalu dít i v Americe. Sice tam ještě 6 válce ve střední třídě mají alespoň za příplatek, nové modely i tam tlačí přeplňované čtyřválce.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 09:35
Re: Stále stejná písnička...
Když to lidi kupujou..... Mediální masírce o tom jak to jezdí naprosto stejně jak V6 a papíropvě zfalšovaný spotřebě holt stádo podlehne, že to v reálu vůbec nemá stejněej zvuk jio V6 a jezdí to o 1,5 víc než udává papír už nikdo neřeší >:D
19. 2. 2016 09:31
Re: Nechci
Tak nafta mě moc nezajímá, takže tam nevím, co bych k tomu řekl. :-) I když Volvo by určitě zajímat měla, vzhledem k tomu, že zrovna u nich se prodá relativně mnohem víc nafťáků, než u německých značek.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 09:30
Re: Nechci
To je blbý, když po zabouchnutí neslyšíš projev motoru, tkaový auto bych nechtěl >:D
Avatar - Ozzman
19. 2. 2016 09:27
Re: Nechci
Tak se projed nejede to špatně ale chybí tomu nějaká vybusnost co jsem čekal. Ja tu netvrdim, že je to stejné nebo nedej bože lepší než šestiválec ale tvrdit že budeš mít problémy předjet jsou scestné :-) proto narážka na tvé auto s kterým vše porovnavas. Když už si zmínil Mondeo tak s jejich biturbem jsem nejel (jen s tím od vw), jen s 132kw verzi a pro mě naprosto ideální.
19. 2. 2016 09:18
Re: Auto krásné, ale
Evoluční kroky v návrhu tvarů nových Volv jsou jasně patrný, pro mě ladný a jasně odkazující. To je věc názoru...

U pětiválců pak nejsem za jedno. Nijak mě neuchvátil ani benzín, ani nafta.
19. 2. 2016 08:47
Re: Stále stejná písnička...
Šestiválce navíc dál procházejí vývojem. Řadové budou opět v M-B, JLR, Audi jako jediná nerezignovala ani na nižší výkonový stupně, Maserati...

Nevěřím na brzký konec, pokud ještě dál vyvíjí.
Avatar - Dinar
19. 2. 2016 08:24
Re: Stále stejná písnička...
Je a není to pravda, ano, ekol. tlak na papírové emise společně s turbem pomohl čtyřválcům dostat se do pozice hlavní motorizace ve střední třídě a z velké části i ve vyšší střední, ale přestože tam ty čtyřválce mají hlavní slovo, rozsah motorové palety se nezměnil, střední vždy končila šestiválcem (osmiválec okrajově pro sport verzi) a vyšší střední osmiválcem, oboje platí i pro modely současné generace a u premie i pro min. jednu generaci příští. Hybridy jdou jako nová paralelní větev, rozdíl mezi většinou premie a Volvem je v tom, že Volvo rozvíjí jen tu paralelní větev.
Avatar - Dinar
19. 2. 2016 08:18
Re: XC?
Přesně, tohle auto s trochou plastu a zvýšeným podvozkem bude vypadat skvěle. :-) :yes:
Avatar - Dinar
19. 2. 2016 08:12
Re: Nechci
Pěkná práce, jasné a zřetelné. :yes:
19. 2. 2016 07:36
Re: Nechci
OK, máš pravdu. Došlo mi pozdě, že A6 začalo Quattro s 2,0TDI nabízet až po FL.
Avatar - peV
19. 2. 2016 06:54
Re: Nechci
Tak všechny ty prémiový kombiky, cos vyjmenoval, nabídnou zhruba to samý, i když v mírně různém mixu. Nedovedu si představit, že bych vybral to, které má dnes v bazarech mírně vyšší cenu, i když by se mi děsně líbilo jiné (třeba A6 vs. V90). Podle mě je tohle přemýšlení pro správce firemních flotil a ne soukromý kupce. Ale třeba jsem jen finančně negramotný :-)
19. 2. 2016 00:36
Re: Nechci
Proti tomu žádná námitka, ovšem to je asi přístup typický v kategorii auto pro zábavu, tedy když kupuji nějaký schopný sporťák jako další auto do rodiny. Takže když se někdo rozhoduje mezi například mezi Carrerou S a F-Type R, tak bych to viděl jednoznačně na srdce. Pokud se ovšem pohybujeme v kategorii "nákladní vagón" a někdo bude vybírat třeba mezi výše diskutovanou V90 a třeba A6, 5er nebo E-klasse v kombajnu, tak to asi většinou moc o srdci nebývá, tam jsou priority úplně jinde. Jestli se do kufru vejde doga, jestli je to bezpečné auto protože v něm vozím děti, jestli se s tím dá jet 500 km vysokou rychlostí bez únavy řidiče i posádky a nakonec i o tom TCO. Srdce u takové praktické věci denní potřeby jako je velký kombajn je asi zapojeno spíše ve smyslu "péče o rodinu a starost o ní" než ve smyslu abych si užil, s takovýmto kombajnem na dlouhé cestování si nelze užit ve smyslu sportovních zážitků, ale jedině z pocitu bezpečné, rychlé a pohodlné jízdy.
Avatar - praděda7
18. 2. 2016 23:25
Re: Dotaz k interieru
Když ono si Volvo vždy zakládalo na bezpečnosti cestujících. :-!
Avatar - peV
18. 2. 2016 22:19
Re: Nechci
A co takhle možnost kupovat auto srdcem - prostě se mi líbí, chci ho, koupím si ho - samozřemě s ohledem na moje potřeby. Jestli při prodeji ušetřím/vydělám pár 10k mi přijde druhořadý...
Ale souhlasím, že všechno souvisí se vším :-)
18. 2. 2016 22:03
Re: Kufr
Podle me to staci bohate. Dulezitejsi je pro me, aby ten zavazadlovy prostor mel jakys-takys pravidelny tvar, nebyl moc uzky, nakladova hrana netrcela do vysky a nebyl za ni hned schod, po sklopeni sedacek nemusi vzniknout vodorovna plocha, ale na 10cm schody jsem alergicky. Cili jsou pro me dulezitejsi rozmery lozne plochy nezli vyska po roletku (kocarek jsem jeste nikdy nedaval na kufr, to by me napadlo snad jen u mpv, vzdycky jen vedle sebe nebo za sebe ...myslim kocarek, ne golfove hole). A dale nesnasim litry objemu nahonene pod dvojitym dnem. Tam chci mit minimalne dojezdovou rezervu. Howgh!
Avatar - speedfred
18. 2. 2016 21:50
Re: Nechci
ale to asi majiteľov netrápi, kde vedľa píšu že Volvo ztrojnásobilo zisk.
motory a komfort sú asi všetkým ukradnuté >:D
Avatar - speedfred
18. 2. 2016 21:43
Re: Nechci
deda , deda - ty ma bavíš čím dál víc. skoro som sa posr.... >:-[] >:-[]
18. 2. 2016 21:11
Re: Dotaz k interieru
To je fajn, ale ve velkem rodinnem kombiku? Ve sportovnim aute bych to pochopil, tady marne patram po smyslu.
Avatar - praděda7
18. 2. 2016 20:16
Re: Dotaz k interieru
Masivní středový tunel podstatně posiluje celkovou integritu karoserie. :-!
18. 2. 2016 19:28
Re: Nechci
řekl bych, že třeba pětkového BMW se daleko víc prodává 520d než v předchozí generaci. U E60 o čtyřválec nikdo ani nezakopnul. V téhle generaci jich je daleko víc.
Avatar - fOE
18. 2. 2016 17:27
Re: Nechci
To se nepru. Ano, kdo chce 6 valcu musi se poohlednout mimo volvo, ale slo mi o poukazani na to, ze premiovy ctyrvalcovy trh neni vubec maly a kdyby volvo prodavalo tolik V90 kolik BMW/Audi/Mb proda sve ctyrvalcove vyssi stredni tak budou urcite bouchat sampanske. :-)
Jednoduse se soustredi na pokryti jen (nemale) casti trhu, to je ale jeste automaticky neodsoudi na boj jen s nepremiovou stredni. ;-)
18. 2. 2016 16:38
Re: Nechci
Ked si vezmem kolko E-klasse taxi jazdi po svete a vacsina z nich 4 valce dost pochybujem o prevahe 6 valcov. U A6 si netrufam odhadnut.
18. 2. 2016 16:16
Re: Nechci
Jenomže ne u nás. nebo jen málo. Už to, že uvádíš anglické termíny je všeříkající.
V Německu je to Wiederverkaufwert.
U nás tohle lidi nechápou.Zkoušel jsem se to několika ne auto nadšencův vysvětlit a moc to nebrali.
Ale máš pravdu, je to důležité.
18. 2. 2016 16:13
Re: Nechci
Ajéje, panáček tlačí dvoustkoňový auta s krouťákem jako kráva do kopce očima.
Čím jezdíš?
Já mám teda hodně rychlej supersport, ale uznávám, že na normální ježdění čtyřvál TD cca 200koní úplně stačí a nedovolil bych si napsat takovej koment...
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2016 16:13
Re: Kufr
ja kufor neriesim.... mne by aj 156 sportwagon bohate stacila :-)

mimo temu: pozeram ze auto roka 2016 u nas vyhrala astra ;-) .. uprimne som jej drzal palce... tak som rad ze to vyslo ..... ale trosku som aj prekvapeny ze to nebol superb ako u vas .. takze double skodovky ( po minulorocnej fabii ) sa nakoniec u nas nekona

pekne je aj tretie miesto vitary ... ja by som ju kludne ovencil aj titulom.... ale ok ... astra :yes:
18. 2. 2016 15:27
Kufr
Dneska jsem se na oficiálním Facebooku Volva dočetl, že kufr bez sklopených sedaček má asi 560l objemu.
18. 2. 2016 15:24
Re: Dotaz k interieru
Asi je to zadokolka >:D jinak to totiž taky nechápu takovej obří tunel není ani v BMW ne? Metrem jsem to neměřil, ale podle fotek mi to tak přijde
19. 2. 2016 04:28
XC?
Docela se těším na XC nebo spíš kvůli číslu Cross Country variantu. V90 získala proti sedanu na vyváženosti zadní části. Štíhlost, elegance, čistota...jen ta hmotnost nevypadá nijak vábně.

Za design :yes: ;-)
19. 2. 2016 04:25
Re: Nechci
Na minuloročním hosp. výsledku nemohlo mí XC90 nijak zásadní vliv ;-)
19. 2. 2016 00:25
Re: Dotaz k interieru
Kdyz se nekdo poblije, aby to zustalo u nej i v zatacce.
18. 2. 2016 21:32
Re: Nechci
Na mobile.de dle nasledujicich kriterii:
rocnik od 2010
1800-2600ccm (mezi 2000 a 2600 zadny vicevalcovy motor se nenabizi, u MB ale je 4valcove cdi 2200ccm...)
nad 2600cm,

vysel pomer nasledovne:
BMW 5er 8000 kusu vs. 6200,
A6 3300 vs. 6500
E-klasse 8000 vs. 3400,

Z toho vseho mi vychazi nasledujici, Audi asi kupuje nejmin lidi, ale taky voli spise vicevalcovou variantu, u BMW jednoznacne dominuje 4valec, u E-klasse v podstate vicevalcove varianty jsou skoro doplnek... Jasne, neni to celosvetova, co vic, ani celoevropska statistika, ba co vic, ani statistika to neni, ale o necem to vypovida.

1, lidem az tak moc uplne nezalezi na vicevalci,
2. jelikoz nejsilnejsi treba naftove 4valece maji kolem 200 koni u techto modelu, tak volvo dokaze nabidnout celkem slusny vykon.
3. uz ani 330 neni vicevalec, evidentne to taky nikomu nevadi...
Avatar - Hittman
18. 2. 2016 21:22
Re: Nechci
Projel bych se TDI 176 a 140 kW, abych posoudil. Na TDI 140 kW se šeptá, že jedno turbo moc nestíhá a trvá, než se nadýchne a dole je mrtvé, bratr o 110 kW také tvrdí, že je to ospalejší. Ale M-B má nový čtyřhrnek s turbem s kuličkovým ložiskem a celkem běh motorů má údajně vychytaný... Jinak slyšet současné a6 se čtyřhrnkem zvenčí je docela tristní. Také nevím, proč se nahrazují V6 čtyřválci, když s dnešním V6 TDI 160 kW se jezdí 6 - 7 litrů s Quattrem..
No, kupoval jsem šestku právě z důvodu, že D3 jsou jedni z posledních, kdo má v nabídce 6ti hrnek. Pokud zmizí, zmizí pro mne i důvod ji kupovat a můžu si s klidem koupit třeba Mondeo..
Avatar - Hittman
18. 2. 2016 21:17
Re: Nechci
Stačí mrknout např. na Tipcars, jaký je poměr v ojetinách.
18. 2. 2016 19:41
Re: Nechci
To se ani nedívím. U XC90 mě ani tak netrápí motorová nedostatečnost jako špatný komfort.
18. 2. 2016 18:45
Re: Nechci
Furt dokola. Na silnicích vidím že na rozdíl od potencionálních kupců ti opravdoví si XC90 kupují i se čtyřválců. Takže tradice "já bych si to nekoupil se čtyřválcem" je spíše já si to nekoupím i kdyby to mělo válců osm. Ovšem kecat o tom budu do aleluja.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 17:21
Re: Nechci
Vím, že víš, jak se věci mají, tak to nebudu moc rozepisovat - V90 je konkurent A6, v naftě ale kopíruje Passat. Samozřejmě že to stačí.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 16:38
Re: Nechci
Jenže ten problém je mnohem naléhavější v naftě než v benzínu...
18. 2. 2016 14:49
Dotaz k interieru
Muze mi nekdo vysvetlit ten naprosto sileny tunel vzadu? Chapu, ze je to myslene jako 4-mistne auto (doprostred se s timhle tumorem pod nohama posadi jen male decko ... ale kdo by posadil dite vzadu doprostred???). Jenze kdyz uz dam dite do sedacky na stranu a budu si chtit sednout vedle nej, tak mi jeste bude v ceste zavazet zhruba 20-30 cm tunelu ... nechapu. Jinak uzasny interier, opravdu pekne.
Avatar - Hittman
18. 2. 2016 14:54
Re: Nechci
Mne třeba také záleží na tichosti a dalších parametrech, ale od auta za milion a půl čekáš, že i pojede a nenecháte tě někde ve štichu při předjíždění a nebo že do kopce to auto nebudeš tlačit očima >:-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2016 14:09
Re: Stručně
ja viem... nemyslel som to zrovna ako kopiu mazdy alebo lexusu... volvo ma ostat volvom suhlasim ..... ale prave preto ten interier s megatabletom mi tam nesedi .... to je take antivolvovske brrr ... mozno je to len vec zvyku ale fakt by som tam radsej videl nejaky ten vyklopny displej a la audi a normalnu palubovku... a mozno menej tej farebnosti a lesklosti.... neviem.. ale trosku je to uz take akesi "vycencane" .... pritom zvonku je to krasna socha.... svedska ocel.. hotovy viking .. ma to v krvi....dokonale umelecke dielo... toto je famozny dizajn ... som vazne ohromeny ;-)