Aha, podla usmernenia G7 si myslel ACCO 7G. Ano, ano mam 7G.
Infinity by som bral, dokonca to FX 35(EX uz ani tak nie) by som si vedel predstavit ako jedine SUV pre mna... Kamos doviezol z nemecka FX45, brutal :-) Aj ked mi to 45 vs. 35 pride trochu zbytocne... >:D
jojo, tie DOUBLE WISHBONES v predu, to je slepa ulica vyvoja podvozkov, hlavne u FWD :-) McPherson je daleko lepsi, vsak to ma aj Focus vo WRC nie??? >:D >:D:-!
Přesně tak, Accord 7G měl takový crashtest, protože někdo od Hondy ukradl plány od Mazdy 6 a udělali to stejně blbě. >:D Akorát teda ten podvozek má Accord ještě horší, protože to není platforma Fordu s revolučním McPhersonem vpředu.
Mrtvého výťaha by som si z teba nedovolil robiť na to si ťa ako kamoška príliš vážim... ;-) keby som mal súdiť teba podla seba, tak sme už dávno zrelí těplákoví kovbojovia... Inak ty máš G7??
ACCO 8G moj nie je a asi ani nebude, absenciu V6 uz neodpustim >:D
HONDA/ACURA mala vzdy najlepsie vysledky podla americkych metodik, konecne sa zamerali aj na na NCAP, je tam 5 hviezd :-) A najlepsia ocharana chodcov v triede :-):-) KOnecne chapem trochu divny tvar prednej kapoty, ze to ma moj zmysel :-)
borovicka fuj, slivovica mnam (dedko pali v Bosaci, to je kamo lahoda :-) )
Po špičkovém výsledku crashtestu Accordu 6G a de facto stejném (a tedy spíš průměrném) výsledku u 7G tu máme opět špičkový výsledek. Navíc je třeba vidět, že je Accord jediné auto střední třídy se třemi hvězdami za ochranu chodců. :yes: Jo, za 15 let udělala Honda obrovský skok kupředu. :-)