Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo Guilia: Běžné verze se představí v Ženevě

41 komentářů

Tonito
Redakce, opravte to jméno v nadpisu!

P.S.

To je snad první auto, které ještě není v prodeji a už je to rovnou Youngtimer ... >😒]
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Počkej až tu bude srovnávák Guilia vs. ........ Italka roznese konkurenci na kopytech. Snad bude podvozek alespoň tak dobrý jako u XE, které ale motorově ztrácí. Bohužel v Evropě to prokoučuje kvůli nemožnosti koupit kombi. 😒
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Představení je tu rychleji, než jsme čekali, bravo Alfa. :yes😒br />
Ideální motor bude 250 - turbodíra snesitelná, výkon slušný.
Avatar - euro89
euro89
Loni představili QV a letos už dojde i na normální verzi? Tak to by se mohla dostat do prodeje ještě před r. 2020. >😒] Za chvíli bude moct Sergio nové Alfy místo v Ženevě představovat rovnou ve Stuttgartu a majitelé je budou přihlašovat na veteránské značky. >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to bych zrovna neřekl. Ne každý, kdo by měl zájem o kombi, touží po SUV, zvlášť u automobilky jako Alfa. A kombíky v této třídě si na nezájem zákazníků stěžovat nemohou...
Avatar - Anonym
Anonym
Výroba začně do nazimy a prodej do konce roku. bohužel nebylo ohlášeno do konce kterého >😁 >😁 >😁
Avatar - dewill
dewill
nebudou, budou jen jednoválce, tří-, pěti- a sedmiválce 😄

ale vzhledem k tomu, že je to imaginární auto, tak si můžeme dosadit libovolný imaginární motor😊
Arese
"No tak určitě!" Alfa mluví o ledasčem, ale horší už je to s těmi činy... 😲
MariAchi
To je super, ze uz vis, jak Alfa vsechny roznese, ale koho tim vlastne myslis?
Jestli je pravda, ze Giulia vychazi z Ghibli, tak to zatim nerozneslo nikoho ani jizdne, ani prodejne, a Giulia bude muset byt levnejsi, tudiz orezanejsi a pochybuji, ze by jizdne trumfla trojku po faceliftu, natoz XE.
A jeste mi vysvetli, kde XE ztraci motorove, kdyz motory Alfy jeste nebyly ani oficialne oznameny...
Avatar - Dinar
Dinar
Včera se na mně ghibli, počítám že dýzlové, na D1 nalepilo, při akceleraci jsem mu nestačil ani zamávat, vím, je to větší auto, ale zas o tolik víc než 330d neváží, a rozdíl byl, jako kdybych ujížděl nějaké 320d.
webpaja
Právě na Ghibli bylo vidět, že ital nemusí vrzat už po sjetí z linky. Jsem optimista i kvůli návratu AR k RWD 😉
webpaja
😉 doufám, že už ne
webpaja
Ghibli je jízdně fantastický, ovšem v jiných faktorech ztrácí. Giulia je dost lehká, alespoň ve verzi QV, takže si nejsem úplně jistý, kolik z Ghibli v ní zůstalo.
V Evropě bude důležitý jaký bude dvoulitrový ropák, tam se odehrávají prodeje 😉
webpaja
FCA toho zatím moc nepustilo, už to, že se za 3 neděle spouští výroba je velký novum.
webpaja
Jediný šestihrnek bude zatím ve verzi QV. Předpokládám nasazení V6 nafty z Maserati, ale informací je málo.
Avatar - Dinar
Dinar
kde jsou šestiválce?? 8-s
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
že není kam namontovat značku, tak se vše o půl roku zdrží. Stejně tím odkládáním mám spíše pocit, že to bude ušité narychlo, namísto dokonalého odladění.
webpaja
Jsem prost předsudků, žádný špatný zvěsti o V6 v Ghibli nejdou. Ten motor sice nejede tak, jak bych od parametrů čekal, ale pořád je slušný.
Avatar - Anonym
Anonym
Alfa usilovně pracuje na revolučním motoru, který bude založen na principu náhodných výbuchů. Podle Serjožy Makaronu jde vše přesně podle plánu 3. pětiletky >😁
webpaja
Předpokládám i V6 s výkonem 350+. S V6 naftou by si pak Giu opravdu dávala XE s prstem v nose.
MariAchi
Aspon zes tam napsal to "doufam", to uz zni lip. Ja taky doufam, ze Alfa pojede aspon tu nejblizsi konkurenci, no moc nadeji tomu nedavam, projekt neveda zadny petrolhead, ale ucetni-likvidator, podle toho bude vysledek vypadat 8-s
MariAchi
Neboj, to stihnou tak cca 3x pomenit.
MariAchi
Clanek je od Fokta, jak v nem muzes verit cemukoliv, krome fotek?
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Trojku s runflaty (i když dobrými) pojede, doufám, s prstem v nose. >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Řeknu to tak, pokud chci V6 naftu, tak koupím Mnichov nebo Ingolstad. Nebudu ze sebe dělat pokusného králíka. Celé to neseriózní představovaní znamená, že něco nefunguje jak má a bude toho víc.
webpaja
Pokud AR přispěchá s SUV, pak kombi nemá pomalu smysl vyvíjet.
RADEK1
Mám pozvání na 2.3. ale nevím jestli mě to vyjde.
Avatar - praděda7
praděda7
....v Holdenu..... 😉
webpaja
Řekl bych že ano, zítra na F-Pace se zeptám, ty jsi už byl?
webpaja
Jede to jako 240HP V6 v XF 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Psal jsem to webpajovi, který ví, že moje auto je poladěné, takže jsem to nezmiňoval. Ale mrknul jsem na web mase, a je to jasnější, 202kW, 570Nm a váha 1835 kg proti 220kW, 630Nm a váze 1630 kg mého auta. Je to prostě o třídu větší a o dost těžší auto se slabším motorem. Ale co se pamatuju, tak už při projížďce s dýzlovým ghibli se mi ten motor moc nelíbil, určitě nebude stíhat ani 530d. 😉
RADEK1
Čím si to vysvětlit? Parametry obou aut nejsou příliš odlišné? 😄
RADEK1
Ano máš pravdu. Myslíš že bude tato strategie aplikována i na Xf? 😉
stone60
To už vymyslelo Trabuko
webpaja
Tu nedám, kámo 😉
MariAchi
No nic, jedem do Zenevy, ne?
Avatar - Dinar
Dinar
To právě nechápu, proč tam není nějaká nízkotlaká verze toho v6 z QV, plus ten dýzl samozřejmě.
webpaja
Na F30 nejsou RFT nijak velký téma. Bez nich samosebou lepší, ale jízda jako taková problém není. Problém byl v necitlivým řízení, to poměrně slušně eliminoval FL.
Avatar - Dinar
Dinar
Já vím, že je to celé komedie, ale když už třeba možná přece jen určitě asi v Ženevě ukážou běžnou verzi, tak jí už dopředu podkopávají nohy, bez šestiválců se premiové konkurenci stavět nemůže.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co bude s kombíkem? Myslím, že se o něm původně taky mluvilo, ne?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nemám na mysli jen spolehlivost motoru, ale funkčnost celku. Třeba předek 156ky vrzal jak staré schody.