Novinky
Loni představili QV a letos už dojde i na normální verzi? Tak to by se mohla dostat do prodeje ještě před r. 2020. >😒] Za chvíli bude moct Sergio nové Alfy místo v Ženevě představovat rovnou ve Stuttgartu a majitelé je budou přihlašovat na veteránské značky. >😁
Počkej až tu bude srovnávák Guilia vs. ........ Italka roznese konkurenci na kopytech. Snad bude podvozek alespoň tak dobrý jako u XE, které ale motorově ztrácí. Bohužel v Evropě to prokoučuje kvůli nemožnosti koupit kombi. 😒
Co bude s kombíkem? Myslím, že se o něm původně taky mluvilo, ne?
Pokud AR přispěchá s SUV, pak kombi nemá pomalu smysl vyvíjet.
Tak to bych zrovna neřekl. Ne každý, kdo by měl zájem o kombi, touží po SUV, zvlášť u automobilky jako Alfa. A kombíky v této třídě si na nezájem zákazníků stěžovat nemohou...
To je super, ze uz vis, jak Alfa vsechny roznese, ale koho tim vlastne myslis?
Jestli je pravda, ze Giulia vychazi z Ghibli, tak to zatim nerozneslo nikoho ani jizdne, ani prodejne, a Giulia bude muset byt levnejsi, tudiz orezanejsi a pochybuji, ze by jizdne trumfla trojku po faceliftu, natoz XE.
A jeste mi vysvetli, kde XE ztraci motorove, kdyz motory Alfy jeste nebyly ani oficialne oznameny...
Jestli je pravda, ze Giulia vychazi z Ghibli, tak to zatim nerozneslo nikoho ani jizdne, ani prodejne, a Giulia bude muset byt levnejsi, tudiz orezanejsi a pochybuji, ze by jizdne trumfla trojku po faceliftu, natoz XE.
A jeste mi vysvetli, kde XE ztraci motorove, kdyz motory Alfy jeste nebyly ani oficialne oznameny...
Ghibli je jízdně fantastický, ovšem v jiných faktorech ztrácí. Giulia je dost lehká, alespoň ve verzi QV, takže si nejsem úplně jistý, kolik z Ghibli v ní zůstalo.
V Evropě bude důležitý jaký bude dvoulitrový ropák, tam se odehrávají prodeje 😉
V Evropě bude důležitý jaký bude dvoulitrový ropák, tam se odehrávají prodeje 😉
Trojku s runflaty (i když dobrými) pojede, doufám, s prstem v nose. >😁
Aspon zes tam napsal to "doufam", to uz zni lip. Ja taky doufam, ze Alfa pojede aspon tu nejblizsi konkurenci, no moc nadeji tomu nedavam, projekt neveda zadny petrolhead, ale ucetni-likvidator, podle toho bude vysledek vypadat 8-s
Redakce, opravte to jméno v nadpisu!
P.S.
To je snad první auto, které ještě není v prodeji a už je to rovnou Youngtimer ... >😒]
P.S.
To je snad první auto, které ještě není v prodeji a už je to rovnou Youngtimer ... >😒]
že není kam namontovat značku, tak se vše o půl roku zdrží. Stejně tím odkládáním mám spíše pocit, že to bude ušité narychlo, namísto dokonalého odladění.
kde jsou šestiválce?? 8-s
nebudou, budou jen jednoválce, tří-, pěti- a sedmiválce 😄
ale vzhledem k tomu, že je to imaginární auto, tak si můžeme dosadit libovolný imaginární motor😊
ale vzhledem k tomu, že je to imaginární auto, tak si můžeme dosadit libovolný imaginární motor😊
Já vím, že je to celé komedie, ale když už třeba možná přece jen určitě asi v Ženevě ukážou běžnou verzi, tak jí už dopředu podkopávají nohy, bez šestiválců se premiové konkurenci stavět nemůže.
Clanek je od Fokta, jak v nem muzes verit cemukoliv, krome fotek?
Jediný šestihrnek bude zatím ve verzi QV. Předpokládám nasazení V6 nafty z Maserati, ale informací je málo.
To právě nechápu, proč tam není nějaká nízkotlaká verze toho v6 z QV, plus ten dýzl samozřejmě.
Předpokládám i V6 s výkonem 350+. S V6 naftou by si pak Giu opravdu dávala XE s prstem v nose.
Řeknu to tak, pokud chci V6 naftu, tak koupím Mnichov nebo Ingolstad. Nebudu ze sebe dělat pokusného králíka. Celé to neseriózní představovaní znamená, že něco nefunguje jak má a bude toho víc.
Jsem prost předsudků, žádný špatný zvěsti o V6 v Ghibli nejdou. Ten motor sice nejede tak, jak bych od parametrů čekal, ale pořád je slušný.
Včera se na mně ghibli, počítám že dýzlové, na D1 nalepilo, při akceleraci jsem mu nestačil ani zamávat, vím, je to větší auto, ale zas o tolik víc než 330d neváží, a rozdíl byl, jako kdybych ujížděl nějaké 320d.
Čím si to vysvětlit? Parametry obou aut nejsou příliš odlišné? 😄
Psal jsem to webpajovi, který ví, že moje auto je poladěné, takže jsem to nezmiňoval. Ale mrknul jsem na web mase, a je to jasnější, 202kW, 570Nm a váha 1835 kg proti 220kW, 630Nm a váze 1630 kg mého auta. Je to prostě o třídu větší a o dost těžší auto se slabším motorem. Ale co se pamatuju, tak už při projížďce s dýzlovým ghibli se mi ten motor moc nelíbil, určitě nebude stíhat ani 530d. 😉
Ideální motor bude 250 - turbodíra snesitelná, výkon slušný.