Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Scénic vypadá jako crossover, ale stále jde o MPV (+video)

V Ženevě dnes byla představena čtvrtá generace Renaultu Scénic. Když jsme vůz viděli poprvé, vybavil se nám model Espace. O crossover ale v žádném případě nejde.
Zpět na článek
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 20:37
Re: skodovka by mela
A čo keby sme už teba konečne kopli niekam do preč? :-!
1. 3. 2016 18:10
Re: Tablet
A v čem je lepší menší displej (tablet) než ten větší? U mobilu to chápu. Ten musíš nacpat do kapsy. Ale u auta mě nic rozumnýho nenapadá. Těch pár palců navíc snad v autě uvezeš.
1. 3. 2016 19:49
Re: Rozměr pneu
Jen jsem se snesl na diskusní úroveň zdejších milionářů pro které není problém si připlatit pár desítek tisíc za auto od konkurence. Je pak směšné, že pak stejní lidé řeší o pár tisíc dražší pneumatiky.
1. 3. 2016 19:37
Re: Tablet
Dizajn je hodne subjektívna záležitosť. Pre mňa čisté, jednoduché a intuitívne riešenie. Optimálne je to s ovládacím joystickom, nemusíš si špiniť displej.
1. 3. 2016 17:51
Re: Tablet
Proč je to dle tebe funkčně otřesné? Design řešit nebudeme. Na ten má každý chytrák jiný názor.
1. 3. 2016 17:50
sedadla
Kam se poděly 3 samostatná sedadla vzadu? To je fór?!!! A navíc to nemá ani průvlak..... V renaultu se zbláznili. :no:
2. 3. 2016 07:46
Re: Rozměr pneu
Co je dobrýho na 20" kolech u podobnýho auta vyjma lepšího pohledu? Proč na rodinný auto nacpal Renault tak velká kola, když se nebudou dát bez drahých investic (který tu zcela jistě nebudou) kvalitně odpružit?

Tohle není dobrá cesta...
1. 3. 2016 21:31
Re: Úžasné!!!
Nemůžu jinak než souhlasit. Je to prostě nádhera. Zvenku nejlepší, nejenom v segmentu, ale pro mně vůbec jedno z nekrásnějších aut, co se v současnosti vyrábí. Respektive boudou vyrábět. Ale každý má jiný vkus. >:D
Avatar - kaa
1. 3. 2016 19:11
Re: Pro mě trochu zklamání.
Za prvé - Dvacítky jsou ve standardu.
Za druhé - Nejhezčí MPV současnosti.
1. 3. 2016 18:26
Re: Jsem cílovka...
Scenic je malej, že se do něj nevejdou 3 děti? To jako fakt? Asi máme v rodině jiný auto, a to už má švagr ty děti odrostlé. A vejdou se na pohodu. Pro upřesnění - má GrandScenica.

Ale když to píšeš...
Avatar - moreczech
1. 3. 2016 17:39
Úžasné!!!
A komu se to nelíbí, ať si koupí lidový vůz >:D RENAULT toujours :yes:
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 19:49
Re: Pro mě trochu zklamání.
Prepáč, ale koho zaujíma čo ty chceš? Trh malých MPV je už v Európe nasýtený a je len otázkou času kedy to automobilky začnú v tomto segmente vzdávať. Treba teda myslieť aj trochu do budúcna. Nejak som nepochopil prečo už nepovažuješ Scénic za plnohodnotné MPV. Kvôli veľkým kolesám?

Ak sa nevieš prispôsobiť dobe, stále máš k dispozícii kategóriu LAV.
1. 3. 2016 18:37
Re: Jsem cílovka...
Podle některých jedinců jsou centimetry u Renaultu kratší než u konkurence. Nezbývá než se s tím smířit.
1. 3. 2016 17:02
Re: Rozměr pneu
Aspoň nikdo nebude nadávat, že je Renault levný. A pár tisíc za pneumatiky navíc nebude alespoň u nás problém. Lidi si rádi připlácí a zaplatit pár desítek navíc oproti jiné značce pro ně není problém. Pokud jde o rozměr pneumatik, tak Renault jde cestou BMW a i3.
1. 3. 2016 19:34
Re: Rozměr pneu
Jistě, u levný značky speciálně. Kdyby Renault jezdil na lejnu, budeš ho plamenně obhajovat ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 3. 2016 19:47
Ten vnitřek je pro mě.. odpudivý? Až skličující...
Další auto, co vyvíjeli IT inženýři... a ne autaři.

Škoda.
:-(
1. 3. 2016 16:40
Pro mě trochu zklamání.
Zejména ve srovnání s Meganem a Talismanem. Interiér je OK ale nevím proč ta urputná snaha, aby MPV vypadalo jako crossover. Výsledek je zbytečně opticky zavalité auto. Ve srovnání s C4P i s minulou generací Scenicu je to pro mě krok stranou.
Avatar - maxi!
2. 3. 2016 05:46
Re: skodovka by mela
jo,mas pravdu, tema je skodovka a ne Renault
a k tvemu tematu:
Šovinismus je vyhrocený nacionalismus a rozněcování nenávisti k jiným národům.
1. 3. 2016 20:24
Re: sedadla
To nemá cenu. Prostě 2cm je rozdíl mezi "malym" a "vcelku dobrym". Už jsem zkusil psát o vybrání ve dveřích, ale tohle nejde vyhrát. Prostě Renault je na houno, ruce pryč... ;-)
1. 3. 2016 19:59
Re: Jsem cílovka...
Mne osobně Kadjar malinko zklamal prostorem. Přijde mi to stejný jako v Meganu grandtour. Oproti tomu je Scenic (nemluvě o Grandu) vzdušný vnitřně prostorný auto. Ale stačil by mi i ten Kadjar. :-)
Avatar - Ronault.
1. 3. 2016 19:19
Re: Jsem cílovka...
Podle mě nemá krátký Scénic pro pětičlennou rodinu smysl i teď a dle toho se i Renault řídil. Drtivá většina rodina koupí Grand Scénic, který má i kufr, event. třetí řadu sedaček... a tak to prostě je. I nás v práci jsou hned 3, dva grandy pro pětičlenné rodiny, ten krátký vlastní padesátník s odrostlými dětmi, protože se mu tam dobře skládají kola oproti třeba Laguně nebo Meganu. Proto i po faceliftu krátký Scénic byl ten xMOD či jak se to jmenovalo.
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2016 19:07
Re: Crossover
Co jiného než crossover je Captur?
1. 3. 2016 17:23
Re: Crossover
Ale světlou výšku to má větší než SUV od Hondy. Stejně jako Captur.
1. 3. 2016 16:53
Rozměr pneu
je dle konkurenčního webu v základu 195/22 R20 !!!
Tohle obouvat bude legrace. Zběžně jsem kouknul na můj oblíbený e-obchod a mají tam v nabídce jen Continental za 3,5 k.
1. 3. 2016 18:34
Re: sedadla
C4 Picasso je užší než Scénic, ale ty už dobře víš, že tam bude na šířku méně místa. :-)
1. 3. 2016 17:18
Re: Rozměr pneu
No 22 určo ne, ale stejně nevěřím, že vyroluje na 20kách v základu. upřímně řečeno jsem ochoten se vsadit o větší sumu peněz, že je to kachna, překlep, blbost nebo něco tak. >:D >:D >:D
1. 3. 2016 18:20
Re: sedadla
Da se souhlasit s tim, ze 5 clenna rodina jde nejcasteji po strednich MPV, ale tato generace Scenicu bude nedostatecna. Jak uz pisu vyse, C4 Picasso nebo Zafira nebidne vice prostoru pro 3 autosedacky a cenove na tom nejsou nejhure.
Nicmene kdo si muze priplatit, doporucuji prave MPV (S-Max, Galaxy, Sharan).
1. 3. 2016 18:04
Re: sedadla
Renault se rozhodl jít cestou většího pohodlí a komfortu na úkor variability. Asi to tak většina zákazníků chce. Já jsem třeba u Scénica sedadla ani jednou nevyndával (jen jsem to zkoušel). I proto se třeba v Renaultu rozhodli, že raději použijí lehčí, pohodlnější sedadla s vyššími opěradly a s jednodušším skládáním.
1. 3. 2016 18:14
Re: Tablet
Z toho interieru mi je na grc.. by som si ho nekupil uz len kvoli tej odpornej doske v strede. Skoda, z vonku je to krasne auto.
1. 3. 2016 17:46
Tablet
Poslední novinky ranualtu dokazují že značka zapomněla dělat hezké interiéry. To co nabízí nejen zde ale i v meganu a talismanu jako jakýsi vestavěný tablet vč. otočných ovladačů klimatizace pod tím je něco tak designově a funkčně otřesného že tomu může snad konkurovat pouze mechanické ovládání ventilace ve dvojkové fabii před faceliftem. Ty byly jak rádio ze 70. let. Tady pro změnu ošklivá dětská atrapa čehosi. fujtajbl. :no:
1. 3. 2016 16:52
Re: Pro mě trochu zklamání.
Mam stejny nazor. Mel jsem to stesti parkrat potkat novy Espace a tam panuje jeste vetsi zklamani. Jako predstavitel cilove skupiny (5 clenna rodina) nemam zajem ho ani zkusit. Ja chci plnohodnotne MPV, ze ktereho je dobry vyhled a mam rad klasicky interier - zatim jsem tabletum na palubce neprisel na chut.
2. 3. 2016 08:35
Re: Renault jede!
Díky živějším barvám na mě Scénic působí líp než podobně koncipovaný Espace. ;-)

A i ty začínám potkávat v provozu.
Avatar - Ronault.
1. 3. 2016 21:54
Re: Jsem cílovka...
Tak ono všechny ty SUVéčka uvnitř nejsou větší než kompakty... taková ix35 je na tom hůře než i30
Re: Pro mě trochu zklamání.
V pohode - ale len do kúpy zimnej sady, voči 15-16 palcovým dvojnásobná cena...
1. 3. 2016 21:27
Re: sedadla
To teda nevím v čem je lavice pohodlnější a komfortnější než dělená sedadla. Já si myslím, že je to přesně naopak. Sám mám Scenica a sedadla různě sklápím případně vydělávám velmi často. Například při cestě na hory ve 4 lidech stačí prostřední sedadlo vyhodit a všichni mají maximální komfort bez toho aniž by musel člověk dávat lyže na střechu s jet po dálnici za nepříjemných 15l a ještě 30 minut montoval nosič (navíc i u toho nosiče je na tom např třetí generace před faceliftem naprosto tragicky, protože sem tam montuje jak na stodvacítku, doufám že u nového to bude opět jak u druhé generace). Ale není je to jen na hory což je párkrát do roka, stačí při převážení delších předmětů, což je v mém případě co 14 dní. Navíc je škoda, když sedadlo spolujezdce zůstalo sklopné, že na pravé straně je právě dvojsedadlo, takže při převážení delšího předmětu už člověk sveze jen jednoho dalšího závozníka... a to je fail. Nedělená zadní sedadla je u tohoto typu auta prostě absolutní fail.
Nicméně i tak vypadá skvěle a bude to horký kandidát na nástupce mého současného Seníka.
1. 3. 2016 20:20
Re: sedadla
Tak když myslíš... OK, GrandScenic je malej, o 2cm širší G4Picasso je OK. Už končím, tohle nejde vyhrát.

Možná by stačilo místo okecávání jen napsat, že se ti Scenic nelíbí. A ne tady hrát na 2cm.

Ale přeju ti, abys vybral správně. A to myslím vážně.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 20:02
Re: Jsem cílovka...
Čo sa tých sedadiel v druhom rade týka, tak po skúsenosti s Versom je lepšie mať stredné sedadlo trochu užšie, ako mať tri rovnaké, kde osoby pri dverách sedia úplne v kúte. To ocení asi len ten, kto jazdí s troma autosedačkami, inak mi to príde nepraktické (hlavne keď sa krajné sedadlá nedajú posunúť do stredu keď tam sedia len dvaja).

V tomto teda problém Scénicu nevidím. Kto ale potrebuje viac sedadiel, tak bude aj 7-miestna verzia.
1. 3. 2016 19:56
Re: sedadla
Napsal jsi: "Sam jsem si tim prosel a pokud chci 3 deti vzadu odvezt pohodlne, pak je Scenic maly. Vcelku dobre v teto kategorii je C4 Picasso a Zafira."

Tak znova - pokud jsou pro tebe 2 (slovy dva) cm rozdíl, pak nemá smysl nic psát. To je v poměru stejný, jako kdybych napsal, že auto s kufrem, co má 600 litrů je malý, kdežto auto s 610 litry je na tom vcelku dobře. No nic.

A představ si, že to mám dost vyzkoušený, především ve složení 3 dospělí + dvě děti (8 a 12 let). A dokonce i ve složení 4 dospělí + 2. A děti raději jezdily s tím GrandScenicem, protože mohly koukat na tachometr, navi atd...
Avatar - Ronault.
1. 3. 2016 19:37
Re: Jsem cílovka...
Už teď se Grand odlišoval od krátkého výrazně, takže očekávám rozdílné pojetí...trochu jen ztrácí smysl Kadjar... ale proč nemít za pár korun SUV z bratříčka Quasquaie
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2016 19:10
Re: Tablet
Jsem rád, že nejsem jediný, komu se ten nepěkný středový panel u nových Renaultů nelíbí, mám z něj také rozpačité pocity.

K exteriéru ale asi nemám co vytknout. Což už se u Renaultu stává tradicí. :yes:
1. 3. 2016 18:35
Re: sedadla
No vidíš, a když si srovnáš nový Galaxy proti novému Espace, zjistíš, že ten Espace má ještě o několik centimetrů (dokonce víc než 10) širší prostor a je větší (avšak nižší, ale to u těhlech vysokých aut už nevadí). Stačí porovnat zdejší dva testy a naměřené hodnoty. [odkaz]
[odkaz]
Z toho plyne, že ne každé auto označované jako crossover musí být menší, než auto označené jako MPV. Není nad osobní zkušenost.

A pokud si myslíš, že je Zafira nebo G4 Picasso o hodně větší než GrandScenic, pak jsi v tom GScenicu nikdy neseděl. A už zatracuješ novýho Scenica jen proto, že z fotek to je crossover.
1. 3. 2016 18:27
Re: Jsem cílovka...
V čem je podle tebe na tom C4 Picasso a Zafira lépe? Pokud mohu porovnat, tak to vyjde na stejno. Jiné to bude v novém Scénicu. Dle fotek bude vzadu o level větší pohodlí.
1. 3. 2016 18:16
Re: sedadla
MPV je out a jak mam odvezt 3 deti ?
Avatar - Ham.
1. 3. 2016 18:14
Re: Rozměr pneu
No ale přímo lidé od Renaultu potvrdili, že 20" jsou v základu všech verzí a byl to požadavek designérů s kterým se počítalo hned od počátku projektu.
standard-across-the-range 20-inch alloy wheels
[odkaz]
1. 3. 2016 17:34
Re: Crossover
No vypadá to ja nafouknutý Captur ;-)
1. 3. 2016 17:25
Re: Rozměr pneu
O tom, že Scénic vyjede na velkých úzkých kolech. se psalo už docela dlouho.
1. 3. 2016 16:43
Re: ex ok in ko
Cela ta stredova konzola je posuvna, da se posunout az k zadnim sedackam (ackoliv me trochu unikl smysl, ale jiste to bude dovysvetleno jako nejlepsi vec na aute). Takze ne, nemohli.

A jinak tento model me trochu rozesmutnel. Ja opravdu nemam rad MPV, ale tohle se mi fakt libi, hlavne exterier. Asi zacinam starnout ;-\
Avatar - Dinar
2. 3. 2016 08:11
Re: Renault jede!
Ano, a na zadní sedačky se vejdou opravdu jen děti, dvacítky s torzkou jsou v rodinném autě hodně "zajímavé" řešení atp., ale to všechno je jedno, vypadá to moderně a jak jsem tu někde psal, akt. renaulty potřebují výraznou metlu a velká kola, pak jsou to krasavci, a to prodává, dnes prostě stačí víc forma než obsah, nepochybuju, že nový scenic bude mít úspěch. ;-)
Avatar - Dinar
2. 3. 2016 07:40
Trochu toho místního
prodejce Renaultu šetřete, kurňa, Renault se tu předvede a vy místo toho, abyste jen chválili, frfláte. Tu lesklý tablet, tam malý sedadla, málo místa, velký kola... Dyk se nám kluk upíše, aby to všecko obhájil. >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2016 07:00
Renault to pochopil jako první, že
zmenešeninu Tranzita moc lidi už nechtějí a proto udělal ze Scenica crossover.
2. 3. 2016 06:05
Re: Hodnoceni
Jen par technickych: kam davas nohy ted, kdyz otviras dvirka od prihradky? Asi jsi jeste v novym Renaultu nesedel, zakladni tlacitka u RLinku 2 zustala. Kufr je vetsi nez vetsina dnesnich kombiku. A kolikrat rocne kupujes nebo prezouvas auto? A kdyz budes jen malinko sikovnej, ty zimni pneu ti da prodejce k autu.
1. 3. 2016 23:08
Hodnoceni
Zacnu negativy ... suplik u spolujezdce ... kam dat nohy, kdyz chci do supliku?, tablet misto tlacitek (alespon nejakych zakladnich ... kdo to ma po pameti bez divani se ovladat???), zavazadlovy prostor ... no, asi ani na ten kocarek to nebude, zadni sedadla jako jedna lavice. 20" kola ... kdo to ma prezouvat? To si mysli, ze rodiny s detmi budou chtit platit 20k + za zimni obuti???
Pozitiva: temer beze schodu posklopeni zadnich sedadel, sklapeci sedadlo spolujezdce (ano, vyuzije se parkrat do roka, ale ta moznost se pocita)
Tohle auto je sice mozna zvnejsku designove mega in, ale funkcne tezky fail.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 20:31
Re: Ten vnitřek je pro mě.. odpudivý? Až skličující...
Čo konkrétne je tam odpudivé?
1. 3. 2016 20:20
Re: sedadla
Sám víš jak to s těmi 2 resp 5 cm je. V jiném místě měření to může být naopak a v reálu to nejde znát. 3 sedačky dáš do Scénica, Picassa i P5008.
1. 3. 2016 19:53
Re: sedadla
Ja tie autá predávam a viem aký je Scenic veľký a koho tam zákazníci prevážajú takže o bohatej ponuke vnútorného priestoru nepochybujem ani u novej generácie.
1. 3. 2016 19:10
Re: Jsem cílovka...
Na to že je P5008 i C4 Picasso užší než starý Scénic, jsi měřil dobře. S novým to bude složitější. ten je ještě širší než starý.
Avatar - rohYpnol
1. 3. 2016 19:04
Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Vzhled je absolutně mistrovské dílo bez chyby:
1) jednoznačné atributy dnešních Renaultů
2) jednoznačná identita modelu a originalita jak v rámci modelév řady Renault, tak hlavně v rámci MPV na trhu
3) design samotný

Přední místa hrají výtečně, ergonomie vypadá opravdu dobře a bude to opravdu ideální i na dlouhé trasy. Zadní místa? Supr, až na docela podstatnou hrubku v podobě absence samostatného 3. sedadla ve druhé řadě. Tohle bych ještě odpustil, samostatný posuv praktičnost nikam výrazně dál neposouvá. Ale to, že neudělali alespoň zadní opěradlo dělené 40:20:40, je docela mrzuté. Pravděpodobně uměle vytváří prostor pro Grand Scénic...

Takže výsledná? Za jedna s vykřičníkem ;-)
1. 3. 2016 18:16
Re: Jsem cílovka...
Aby v těch zadních sedadlech nebylo víc místa než v tom tvém P5008.
[odkaz]

Ale pro rodinu přijde Grand Scénic, tak uvidíme, jak si s ním Renault poradí.
1. 3. 2016 18:13
Re: sedadla
Proč by jako nebyl pro 5ti členou rodinu? Máš ten pocit, že většina 5ti člených rodin má více jak 500tis Kč na auto nebo dostatečný rodiný příjem na splácení třeba Multivana. Prober se, většina rodin téhle velikosti jde právě po středních MPV...

Lepší sedačky? Ty zadní rozhodně lepší nejsou, už jen to že nejsou samostatné a to prostřední je užší, tedy na h...
1. 3. 2016 18:07
Re: sedadla
Pro velkou rodinu snad není krátký Scénic. Ikdyž tento nový pro tuto rodinu bude lepší než ten starý (větší prostor, kufr, lepší nastupování, lepší sedačky).
1. 3. 2016 18:19
Re: sedadla
Koupit si MPV od někoho jiného než je Renault, který ne tenhle segment úplně rezignoval...
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 17:20
Crossover
Crossover asi dneska může být všechno, tohle ale jako crossover určitě nevypadá. Vypadá to jako Captur, který taky nevypadá jako crossover. :-)
Re: Ten vnitřek je pro mě.. odpudivý? Až skličující...
Polodigitální LCD tachometr :no: celkové řešení palubky :no: chybějící ruční brzda :no: nesmyslně předsazené čelní sklo, posunuté až nad motor :no: :no: :no: , po poklopení zadních sedadel se nevytvoří rovná ložní plocha :no: :no:

BTW: prodává se to také ve verzi 4x4? MPV takovou variantu nutně potřebuje, protože se dá předpokládat, že se tím bude tahat obytný přívěs....

Jinak řečeno: mysleli jste si, že je to auto? Kdepak, je to jen rendlík :no:
1. 3. 2016 17:05
hm
Zajimalo by mne, jak se vyporadavaji fanousci Renaultu s tim, ze tvurce generuje jeden stejny interier za druhym kor kdyz si dam vzpomenout na vasnive diskuze renaultistu o VW a nemennem Golfu.

Nic proti - exterier paradni, interier a specialne tablet ...je uz po ste totez.
1. 3. 2016 20:30
skodovka by mela
kopnout do pr*dele toho slovenskyho vandraka, nebo ho poslat na staz do nejaky automobilky, pripadne do nejake dilnicky v cine.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 17:59
Re: Tablet
suhlas.. tie tablety je nejaka nova moda alebo co ale je to vskutku prisernost pre mna nestravitelna :-( .. tak nejak som veril ze mozno to bude mat interier z kadjara a ozaj to bude posobit dostojne vnutri na urovni rodinneho mpv ... no co uz.. samozrejme som si fandil zbytocne a naivne ...

inak mne pride ze praktickost predosleho scenicu sla uz do haja ;-\ .. na oko sice krasne auto... ale suma sumarum... clovek ktory chce rodinne MPV asi skor oceni praktickost ako nejake zlate pekne pozlatko na 20tkach
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2016 22:50
Rendlík Scénic vypadá jako crossover, ale stále jde jen o šr
Co by taky kdo u tohodle výrobce mohl čekat... 8-s :no:
Re: sedadla
Áno treba merať medzi madlami. A tam je aj tie mizerné 2 cm riadne poznať.
Re: Rozměr pneu
Čo je na kolesách 195 úzke? Bežný rozmer. A rozhodne 20" disky budú podstatne ťažšie ako 16" alebo 17", nárast obvodu nie je zanedbateľný a dlhšie lúče budú vážiť tiež viac.
Re: Pro mě trochu zklamání.
To je stále takmer dvojnásobok ceny bežných 15" pneumatík.
3. 3. 2016 12:40
Re: sedadla
tych 152cm nie je nahodou sirka v oblasti ramien? Takze cela vasa diskusia o troch sedackach nema aj tak zmysel, mali by ste sa bavit o centimetroch na urovni sedatka
3. 3. 2016 12:29
Re: Jsem cílovka...
v tejto triede je asi jedine auto, ktore je ok na 7 miest a to je dacia lodgy.....ta ale nie je ok ohladom inych veci :-)
3. 3. 2016 12:07
Re: ex ok in ko
ja mam grand scenic 3, tam je tiez nieco podobne posuvne, uz som to par krat vyuzil v tom, ze ked posuniem ten blok dozadu, tak tam mozem dat flasu/e alebo tasku bez toho, aby sa mi to prevrhlo. Podla mna praktickejsie riesenie ako to trepat niekam do dveri.
2. 3. 2016 15:27
Re: Pro mě trochu zklamání.
Předpokládám, že existuje nějaká dohoda Renaultu s výrobci. Už teď jseš na ceně 3 300,- Kč a klidně se s tebou vsadím, že ceny velice rychle půjdou pod 3 000,- Kč.
Re: sedadla
2 cm sú sakra rozdiel, ak ti chýbajú a kvôli tomu tam tú tretiu sedačku nenapcháš.
Re: Pro mě trochu zklamání.
Tak toto si si vycucal z prstu. Podľa čoho to predpokladáš, že by cena pneu mala ísť dolu? Náklady neoklameš, a Renault nerobí pol milióna áut s jedným rozmerom pneu mesačne, aby sa jeho dopyt po pneumatikách nejako premietol do ceny....ťažko aj u jednej značky, nie ešte v globále...
Avatar - simon_sez
2. 3. 2016 12:06
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
no to pohodlie na 20" je este otazne. fakt som zvedavy ako naladia podvozok, aby to fungovalo.
2. 3. 2016 09:26
Re: ex ok in ko
ak je to posuvné a má to nejaký význam, tak potom ok, ja neznášam ten autobusový efekt v mpv, kde je šaltpáka tak vysoko a tak divne umiestnená. Starneme spolu, ani ja nemusím mpv a toto sa mi páči.
Avatar - Emel
2. 3. 2016 09:08
Re: Klasika
Já tu větu vnímám pozitivně... u většiny aut mám sedačku co nejníž a u mnohých bych ji rád ještě níž, ale nejde to. Jestli je tu rozsah nastavení takový, že není potřeba nejnižší poloha pro optimum, tak je to plus.
2. 3. 2016 07:50
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Scénic podle mě začne, tam kde starý končil. Cenovku po zklidnění trhu pár měsíců od představení vidím pod částkou začínající číslem 4 ;-)
2. 3. 2016 07:48
Re: Renault jede!
Jedna věc je cena a druhá jak to bude jezdit. V návodu k obsluze bude napsáno, že Renault nenese vinu za dušení dětí až jim zaskočí na prvním hrbolu tatranka, protože jíst ve Scénicu za jízdy je všem pasažérům striktně zakázáno. ;-)
Jinak? Stejně jako u novýho Mégane, pěkná barva a kola podtrhnou povedený design.

P.S.: Kde jsou u rodinnýho auta výdechy klimy pro zadní sedadla??? To je dost na pováženou! ;-\
2. 3. 2016 06:40
Re: Pro mě trochu zklamání.
Keď nechceš tablet tak si kúp základnú verziu tam nie je .. samozrejme každému nevyhovuje niečo iné ... napr. ja si ho kúpiť ako rodinné auto nemôžem lebo jediná možnosť automatu je s rakovinometom čomu vôbec nechápem obzvlášť v dnešnej dobe ...

To ako cieľová skupina tohto malého MPV chce rozvážať deti do škôlok a škôl v studenom aute ... alebo je to len dostavník na dlhé diaľničné presuny na dovolenku ak chce človek automat? (dci160) ...

Takže nie vďaka, aj keď sa mi to auto páči.
1. 3. 2016 22:33
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Cena bude asi problém. Pochybuji, že se dostane pod 500 000,-. Pro mě to bude taky velký favorit. Už 2 roky se chystám na nové auto a zatím jsem dospěl k tomu, že SUV, crossover to nebude. Po Grand Scénicu se na menší prostor, stísněnost a menší kufr těžko zvyká. Navíc starý Scénic slouží bez závad a taky Euro 6 motory mě až tak moc nelákají.
1. 3. 2016 22:26
Re: Jsem cílovka...
Jak už jsem psal. Vždy jsem sklápěl ty dvě za spolujezdcem. Taky jsem je neposouval. Pořád jsou v zadní poloze. Ale každý má jiné potřeby a třeba to využije. Pokud jde o to sklápění do podlahy, tak to bych taky nechtěl. Sedadla jsou pak hodně subtilní, krátká, nepohodlná.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 22:17
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Na pohodlie aj cenu som zvedavý. Vyzerá to sľubne a je to doma momentálne potenciálny nástupca Versa.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 22:13
Re: Jsem cílovka...
Ani si neocenil, že sú samostatné? So sklápaním do podlahy, to bez debaty súhlas.
1. 3. 2016 22:10
Re: Pro mě trochu zklamání.
Zatím jsou za cca 3 400,- Kč. Předpokládám však, že cena půjde s počátkem výroby Scénicu dolů.
Avatar - guze
1. 3. 2016 22:03
Re: Pro mě trochu zklamání.
v pohode sem myslel vzhledove ... ;-)
1. 3. 2016 21:49
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Asi by to bylo lepší řešení. I když jsem to nikdy nepoužil. Asi by to stálo nějaké peníze. Já jsem rád za to, že ty prachy dali do pohodlí.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 21:42
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Tak snažím sa pochopiť rozdelenie zadných sedadiel. Ak si teda tak skalne presvedčený, že je to ideálne auto pre piatich, tak snáď by ich nezabilo tam dať tri samostatné sedadlá. Vo Verse je fajn keď si môžeš stredné posunúť viac dopredu a posádka má pri plnom obsadení dostatok miesta na kolená.

To je ale len také jediné moje pozastavenie nad novým Scénicom, inak som z neho veľmi nadšený. :-)
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 20:36
Re: Jsem cílovka...
Narážal som skôr na výhodu užšieho stredného sedadla.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2016 20:28
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Zaujímavé je, že nový Scénic je (aspoň zatiaľ) prezentovaný ako auto pre trojčlennú rodinu. Takisto aj možnosť šupnúť stredový tunel dozadu naznačuje, že auto je určené skôr iba 4-člennej rodine.

S príchodom GrandScénicu ten druhý rad sedadiel asi rozdelia na tri samostatné. Čo mňa ale skôr zamrzí, respektíve to nepochopím, prečo druhý rad nerozdelili zrkadlovo. Dáva mi väčší zmysel prepravovať dlhý predmet, kde treba sklopiť aj spolujazdcovo sedadlo s možnosťou trojčlennej posádky ako len dvojčlennej.
1. 3. 2016 20:18
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Tak snad o tom, co je a není MPV rozhoduje stavba karoserie a z toho plynoucí vnitřní prostor. V tomto ohledu asi bude nový Scénic lepší než ten starý. Vyšší světlou výšku pak beru jako bonus navíc. Nevím, proč by to člověku, který chce MPV mělo vadit. Pokud jde o ty 20, tak sám jsem na to zvědavej. Renault je v tomto průkopníkem (pokud nebudeme počítat trochu specifickou i3).
1. 3. 2016 20:11
Re: Jsem cílovka...
No jo. Tím jak jsou v tom Picassu sedáky a opěradla krátké, tak opticky vypadají širší. :-)
1. 3. 2016 20:08
Re: Jsem cílovka...
I do starého Scénicu dáš 3 sedačky. Nevidím důvod, proč by to nového, který je širší, nemělo jít taky.
1. 3. 2016 20:06
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Proč podle tebe není nový Scénic MPV? Kvůli tomu, že má větší kola?
1. 3. 2016 20:02
Re: Jsem cílovka...
Jo v v Picassu je na první pohled o dost více místa >:D :yes:
1. 3. 2016 19:53
Re: sedadla
To je právě ten rozdíl mezi MPV a SUV/Crossoverem. Nový Scénic nabídne při podobné délce více vnitřního prostoru.
1. 3. 2016 19:45
Re: sedadla
Keď si vezmem aký priestranný je Kadjar, tak toto bude vnútri obývačka.
1. 3. 2016 19:42
Re: Jsem cílovka...
No třeba mě Renault překvapí ;-)
Avatar - guze
1. 3. 2016 19:42
Re: Pro mě trochu zklamání.
To jestli je nejhezčí by si asi měl určit každej sám, pro mně teda neni ... to že bude mít 20tky v základu jsem nevedel, v tom pripade v pohode ...
1. 3. 2016 19:41
Re: Jsem cílovka...
No to ani třeba v S-maxu není ve 3 řadě o co stát ;-)
1. 3. 2016 19:40
Re: Jsem cílovka...
Až to uvidim na vlastní oči, tak uvěřim. Zatím vidím na fotkách jen úzké prostřední sedadlo. Btw nové MPV budu řešit až příští rok a na Grand Scenica se určitě podívat půjdu, i minule jsem měl Grand Scenic ve výběru. Snad doplní i motorovou paletu o 1.6TCe, naftu nechci.
Avatar - Ronault.
1. 3. 2016 19:39
Re: Jsem cílovka...
To není omluva. Současný grand scénic na dlouhé cestování není v 7, ale jako nouzovka v pohodě, což v 5008 šlo o hodně hůře.
1. 3. 2016 19:26
Re: Jsem cílovka...
Na 7 míst je už potřeba MPV typu Sharan, Galaxy... Střední MPV je pro 5 ;-)
1. 3. 2016 19:24
Re: Jsem cílovka...
V pohodě Ronaulte. Jo GS je určitě pro větší rodiny, nicméně snad ho udělají jinak než tenhle crossover, včetně jiných sedaček v druhé řadě (ač si to nemyslím). Nejspíš Scenic jen natáhnou...
Avatar - Ronault.
1. 3. 2016 19:21
Re: Jsem cílovka...
Až na to, že ta sedmimístná verze P5008 je ve třídě ve třetí řadě fakt špatně použitelná, asi nejhůře ze všech, i při posunutí druhé řady vpřed.
1. 3. 2016 19:21
Re: sedadla
Já nenapsal, že je malej, ale že je menší uvnitř než konkurence. Nauč se číst, btw ty si to osobně zkoušel? Já ano, takhle velkou rodinu totiž mám, každý centimetr se sedačkami hraje roli a může rozhodovat, proto se tyhle auta dělají.

Myslet si můžeš co chceš, dokud si to sám nevyzkoušíš (ty 3 děti máš), nevíš o čem mluvíš. Ten prostor pak sakra potřebuješ ;-)
1. 3. 2016 19:06
Re: sedadla
To mi nekazíš. A pokud mi chceš napsat, že ty 2 cm rozdílu (možná vybrání dveří) jsou pro tebe důvod, abys napsal, že Scenic je malej, kdežto G4Picasso je lepší, pak není co dodat.

Ale vážně si myslím, že pro rodinu se 3 dětmi je každé tohle auto naprosto dostatečný. A zrovna Francouzi uměj ta MPV poskládat.
1. 3. 2016 18:46
Re: sedadla
Nechci ti kazit výklad, ale zrovna C4GP je uvnitř větší než GScenic a to té nejdůležitější hodnotě, což je šířka v loktech vzadu 1500 ku 1480mm (vpředu je to ještěš víc) kvuli dětským sedačkám je každý centimetr dobrý ;-) P5008 má vzadu dokonce 1530mm. Mohu tě ujistit, že to mám dobře vyzkoušeno, aby se mi tam vešel 1 puberťák a 2 děti v sedačkách :yes:
Avatar - kosmonaut
1. 3. 2016 18:46
Re: sedadla
Přesně to mě napadlo, když jsem viděl fotografie.
Zadní sedačky nejenže nejsou samostatné, ale i opěradla jsou dělena pouze 60:40 a to navíc bez průvlaku. Dneska střední SUV (např. CX5) mají 40:20:40, navíc složitelná na skutečnou rovinu, nikoliv takovou šikmou plochu.
Já rozumím, je to woe crossover, žádné usmrkané SUV, či nedejbože MPV, ale kde je potom rozdíl oproti Méganu? Vyšší sloupky?
Avatar - Ham.
1. 3. 2016 18:23
Re: Rozměr pneu
195/55 R20
[odkaz]
Atyp to není, k dostání jsou
[odkaz]
1. 3. 2016 18:17
Re: Jsem cílovka...
Jo, v tom s tebou souhlasím, šuplik je krajně nepraktická věc...
Avatar - Emel
1. 3. 2016 18:17
Re: Rozměr pneu
No... uvidíme. Zejména pokud by to byl nějaký atyp...
1. 3. 2016 18:15
Re: Jsem cílovka...
Stredni trida je primarne pro max. 4 lidi, max 2 deti dozadu. Pro 3 deti vzadu je MPV. Sam jsem si tim prosel a pokud chci 3 deti vzadu odvezt pohodlne, pak je Scenic maly. Vcelku dobre v teto kategorii je C4 Picasso a Zafira. Samozrejme ideal je kouknout o kategorii vyse, ale to uz je take jina cenovka.
1. 3. 2016 18:01
Re: sedadla
Přesně to píšu o pár příspěvků výše - pro velkou rodinu je toto auto nedostatečné :no:
Avatar - Uživatel_5340709
1. 3. 2016 17:53
Re: Rozměr pneu
S profilem 195/22 ale i s 50 by každá paní a slečna jezdila do prvního obrubníku před hyperem. >:-[]
Avatar - Emel
1. 3. 2016 17:29
Re: Rozměr pneu
Když pominu cenu pneu, byl by docela oříšek odladit torzku tak, aby v kombinaci s 20" fungovala nějak solidně... nevěřím že by v základu bylo něco většího než 17".
1. 3. 2016 17:26
Re: Rozměr pneu
Tak to sa chcem staviť ;) v základe to asi nebude ale za príplatok určite ano ... Renault tie pneumatiky vyvíjal tuším s continentalom špeciálne pre scenic (aj ked slovami špeciálne pre scenic si niesom 100% isty)
1. 3. 2016 17:22
Re: Pro mě trochu zklamání.
Myslíš, že budou i menší kola?
Avatar - manitou
1. 3. 2016 17:09
ZA B
sloupkem velmi povedené, ale ten předek, no nevím jak to popsat, že by rozpačitý, škoda ;-)
2. 3. 2016 15:43
Re: Rozměr pneu
Jak to víš, že nepůjdou odpružit? Proč by to mělo být jen kvůli vzhledu (menší valivý odpor, lepší aerodynamika a tišší provoz)? Pokud se nepletu, tak problém velkých kol je jejich hmotnost. Ty víš kolik budou ty 20" na Scénicu vážit? Ta kola jsou úzká a může se stát, že na tom budou podobně jako stávající 17". A s těmi nemá Scénic sebemenší problém.
2. 3. 2016 15:36
Re: Renault jede!
Ty jsi v tom novém Scénicu seděl? Dle reálných ohlasů jsou vzadu největší a nejpohodlnější sedačky ve třídě. Renault kvůli tomu obětoval i variabilitu. Ty máš však ve všem jasno a řekl bych, že jsi k tomu nepotřeboval ani fotku.
2. 3. 2016 05:43
Re: Hodnoceni
Jaké tlačítko ti tam chybí? Šuplík jsi zkoušel? Kde najdeš při stejné délce větší kufr? proč 20 000+ za gumy?
1. 3. 2016 21:36
Re: sedadla
Já když vezu něco delšího (vánoční stromeček), tak sebou děcka neberu. Vzadu jsem musel vždy sklopit 2 sedačky. To dělení asi vymyslel člověk, co kupuje vánoční stromeček. Pokud by to dal naopak, tak by jsi neměl kam dát manželku a pak by jsi doma celé Vánoce poslouchal, co máš doma za koště.
Co má společného dělení sedadlem s komfortem. Dle prvních ohlasů i fotek jsou vzadu v novém Scénicu křesla. Jsou širší, mají delší sedáky i opěradla, jsou pohodlnější.
[odkaz]
1. 3. 2016 21:16
Re: Jsem cílovka...
U MPV to tolik řešit nemusíš. Kompaktní MPV je širší než kompaktní HB nebo kombík. Zkus si porovnat Scénic s Méganem. U Scénica jsou ty 3 sedačky skoro stejně široké (i u nového) a není to na úkor místa pro ty krajní. U nového Scénica jsem rád, že skončil s vyndávacími sedadly a raději nabídl víc komfortu a pohodlí. Já jsem ty 3 samostatná a vyndávací sedadla za 5 let ani jednou nevyužil.
1. 3. 2016 20:38
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
Ten šoupací středový tunel je i u Scénica III. Proč by měl být nový Scénic, který je širší než starý, jen pro 4 lidi? Když má navíc mnohem prostornější a pohodlnější zadní sedadla než ten starý. Já u nového Scénica vzadu vidím 3 sedačky, které budou svými rozměry a pohodlím na špičce segmentu. Pochybuji, že někdo z konkurence nabídne stejně dlouhé sedáky a opěradla.
[odkaz]
Avatar - praděda7
1. 3. 2016 20:23
Re: Rozměr pneu
K dostání jsou, ale za 6201 Kč za kus........ >:D
1. 3. 2016 19:15
Re: Jsem cílovka...
já neměřil, tohle jsou čísla výrobců ;-) Jestli nový GScenic bude, tak to bude jen natažená tahle verze, tj zadní sedadla budou stejně nevariabilní, dělená pouze 40:60.
Dost pochybuji, že s ohlednem na náklady by dělali 2 verze zadních sedaček. Tzn vypadá to na stejnou crossoverovou haluz :no:
1. 3. 2016 19:03
Re: Jsem cílovka...
Tak toho bych se fakt nebál, vzadu je 1530mm, tedy o 5 cm více než v současném Grand Scenicu. a to se psal rok 2010 ;-)
Avatar - Emel
1. 3. 2016 18:02
Re: Jsem cílovka...
Z druhé strany, to prostřední sedadlo vypadá na sezení víc v pohodě než ve spoustě aut střední třídy, když už nic jiného, tak má sedák ve standardní výšce.

Spíš mě moc nepotěšilo, že se ujal ten debilní nápad s šuplíkem místo výklopného kastlíku, zkoušel jsem to v Espacu a nějak nepochopil, kam má člověk dát nohy.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 3. 2016 17:56
Re: Crossover
Cokoliv dnes zmršíš, tak místo toho abys to vyhodil /jako dřív/, tak na to nalepíš nápis "crossover" a prodáváš dál. ;-)
2. 3. 2016 08:39
Klasika
Osobně jsem si musel sedadlo trochu povytáhnout nahoru, což obvykle nedělám

Více na [odkaz]

Jj něco se přece jen našlo, Myslím, že u všech aut kam si člověk sedne poprvé je nutné upravit si polohu dle vlastního pohodlí, ale rtady nás musí p. redaktor informovat. Nejdůležitější je škoda s přístrojovkou jak z bazaru, ale tady se musí posunovat... :-) :-) :-)
Avatar - Dinar
2. 3. 2016 07:45
Renault jede!
Tohle je přesně to, co trh chce, Renault se trefil, jak designem, jeho akt. jazyk se líbí, tak pojetím, změna mpv na crossover.
Jediná praktická výtka, která může mít opodstatnění je velikost kol ve vztahu k ceně pneu. Jde o to, že těžko může Renault počítat se změnou cílové skupiny, kterou pro scenic jsou příjmově průměrné rodiny, a ty budou nejspíš dost čučet na cenu za gumu, která je min. dvojnásobná oproti tomu, na co jsou zvyklé.
1. 3. 2016 22:06
Re: Jsem cílovka...
Jde taky jen o stejnou karoserii na vyšším podvozku. MPV získává prostor jinou koncepcí karosérie. Proto je Scénic dál MPV. Vyšší světlá výška na tom nic nemění.
1. 3. 2016 20:13
Re: sedadla
Tak ta poslední věta je opravdu argument >:D Btw ty 2 cm vnitřního prostoru, u 5008 je to dokonce o 5cm více, znamená, že tam ty sedačky v poho dáš a netlačíš se. Srovnání s litry v kufru neobstojí, jelikož 10 litrů u 600l kufru nehraje roli...
1. 3. 2016 19:55
Re: Jsem cílovka...
Podívej se na fotky. Ten rozdíl je víc než patrný.
[odkaz]
[odkaz]
1. 3. 2016 19:33
Re: Jsem cílovka...
I pokud by tam nedali 3 samostatná sedadla, tak to vypadá na nejvíce místa a největší pohodlí pro 3 v této třídě. To ti nestačí?
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 18:17
Re: sedadla
na korbe v L200 uz coskoro asi bude jedine riesenie ked pozeram na dnesny trend a na to ako nam miznu MPVecka ;-\

keby to malo aspon normalny interier krucinal.. preco kadjar ho ma a tu je to zase tabletomania
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 20:11
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
no ma to vraj 17cm svetlu vysku... ak je to pravda tak je to uz skor crossover... nehovoriac o tom ako nenapadne zmizli tri oddelene zadne sedacky... k tomu vsetkemu rodinne MPV na 20kach tiez moc nejazdia... cele to uz skor vyzera na nejaky stylovy crossover ... bohuzial ale mam obavy ze nie kazdy zakaznik ( napriek ustupu MPV ) tuzi po takomto niecom pod menom scenic..... scenic malo byt a ostat v prvom rade plnohodnotne mpv.... ale aj vacsi espace uz ukazal ze skor tu uz renault ide cestou crossoveru ako mpv.... co uz... trosku ho aj chapem... ale na druhej strane je mi smutno ze tie MPV uz takto dopadli dnes
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 19:56
Re: Vzhled bez chyby, praktičnost s hrubkou
ono v tych dnesnych uzasnych casoch ked uz ma rodina sotva len jedno dieta.... a aj to uz je celkom luxus asi ozaj nema kategoria MPV velku sancu prezit... pomaly ale isto nam akosi miznu tie MPVecka .. skoda... docela hodne smutny fakt

viacmenej ide teda o crossover .. trosku taky natiahnutejsi captur na megakolach by som povedal .. exterier vazne pekny a maximalne elegantny ... ale ten interier je jednym slovom nevkusny ...

renault bol priekopnikom v MPV a teraz ako prvy z tohto segmentu defakto odchadza .. docela paradox
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 18:50
Re: Crossover
Což je u předokolky pochopitelně klíčové. Sice to bude mít bídné jízdní vlastnosti, ale zato to bude žrát. :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 18:25
Re: sedadla
no popravde sa mi carens vnutri paci daleko viac a to nevravim teraz preto ze je to korejec... uplne nestranne to pisem :*)

inak k comu tie megakola? pride mi to az moc .. chce to nejake seriozne bezne 16tky .. tie budu do rodinnej (ne)pohody vsedneho dna paradne :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 18:15
Re: Tablet
ja neviem ale proste to prevedenie a implementacia do palubovky v tejto tabletovej forme a podobe je desna.. na pohlad az lacna a nepekna..... mne sa to nepozdava vobec.... jak tu tak aj u volva ..... je to len moj vizualny problem.... :-| nic viac

exterier je ale podobne ako u volva... genialny :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 18:12
Re: sedadla
mne sa to auto paci.... ale interier kadjaru by mu slusal viac... ano je mi jasne ze trend klasickych MPV uz je out a ma to zratane ... skoda... trosku mi je z toho vsetkeho aj smutno ale to nic.. v podstate ide o dalsi crossover.... no fajn... ok .. asi to tak kazdy chce .. a v dalsej generacii uz z toho mozu spravit rovno SUV a je to .. no dobre... nechajme to
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2016 17:57
Re: sedadla
mam pocit ze ozaj toto uz nie je klasicke MPV ale skor akasi jeho crossoverova napodobenina... tak jak som exterier chvalil... tak tak som z interieru zase sklamany ;-\
1. 3. 2016 17:43
Jsem cílovka...
... ale fakt nevím, jestli by mě nový Scenic přesvědčil, abych si ho koupil. Z praktického MPV (měl jsem ho ve výběru) se stal moderní Crossover.

Exteriér neurazí, ikdyž se tváří jak nafouklý Captur, ale kterého * nechali dělat interiér? Ten tablet s mini 5cm leklým rámečkem okolo? Po pár dotycích abys vyndal hadr a leštil okolí tabletu, navíc to vypadá hodně nevzhledně :no:

A co opravdu ocení 5ti člená rodina je v druhé řadě sedadel, úzké prostřední sedadlo a jak ukazují obě tyto fotky:

[odkaz]
[odkaz]

Je jasné, že nejsou samostatné a tím pro mě Scenic ztrácí smysl ;-\
Avatar - guze
1. 3. 2016 17:10
Re: Pro mě trochu zklamání.
Souhlasim, navic jsem zvedavej, jak bude vypadat na mensich kolech, kdyz tady je na 20tkach ...
1. 3. 2016 16:41
ex ok in ko
ex je super, in je s tým snoubordom a autobusovýn stĺpikom so šaltpákou horší, to to nemohli prepojiť tých 5 cm? Veď to vyzerá jak z karosy.