Tohle je pecka. Nejsem si jistý vzhledem, svým způsobem se mi líbí, ale sklouzává to lehce k výrazu, že autu něco chybí (spoiler), taková obraná GT3, ale po delší době to má klasický feel, jen mohli přijít s jiným designem kol. Technicky dokonalé, k tomu manuál, není co dodat. Fantastické, že jde značka nadšeným řidičům na ruku. Porsche jede, klobouček dolů.
Navíc značka potvrdila, že se u příští 911 GT3 vrátí klacek. A pak že to nejde.
Pravděpodobně rozebráno i zájemci o "investiční" vlastnictví tj. speciální edice skutečně může časem uchovat hodnotu... Uvidíme. Vypadá výborně 90 procent radikální 10 procent v pohodě a právě to je co jsme chtěli, ne? Já ano :yes:
Pokud vím, Porsche nic takového nepotvrdilo. GT3 by měla zůstat jako model orientovaný na okruhy, kde jsou časy vším (PDK je jisté). R pak reprezentuje model pro puristy. Pokud bude dostatečný zájem, Porsche v budoucnu bude rozšiřovat svou nabídku pro tuto úzkou skupinu zákazníků. Což nezaručuje, že bude GT3 s manuální převodovkou. Není jisté, jak co pojmenují. A ani na tom podle mne moc nezáleží. Podstatné je, jestli se takový model dostane do stálé nabídky.
Jsi si jistý, že si neprotiřečís s tvým fanatickým obdivováním failu v podobě nové NSX? >:D Která je na rozdíl od Ferrari přetechnizovaná v negativním smyslu a jedná se o propadák po všech stránkách?