Místo jediné naftové motorizace nabízí Mazda rovnou tři se stejným zdvihovým objemem. Hmotnost se zvýšila jen o 6 kg, ale teď už máte na výběr mezi dvěma standardními výkony a jedním superdieselem…
Myšleni byli někteří zákazníci - na vině moje špatná formulace - a ač bych se osobně určitě staral o "komfort" pojistky,tak jsem byl svědkem takového postoje(prodejcem potvrzeno více případů... :no: )A souhlas,jedná se o minoritu...
PS:Opravový šok z lakoty jsem ovšem zažil před lety v arbaitu(zákazník) a dlouho kroutil hlavou...přičemž se jednalo o částku ve výši tehdejší ceny jednoho lupenu MHD,o níž by se zvýšil pravidelný měsíční paušál ;-) a výdaj se týkal jeho velice blízké osoby...
já si teda taky myslím že na to hledět nejde. Nebudeš se rozmýšlet jestli si do auta za 500+ dáš 2.5 nebo víc, protože ztráta ceny v prvním roce je jednoduše 100-150tis cena havarijka je tak 20k takže jako nějaká trojka na povinným to je fakt na úrovni dvou nádrží, to řeší podle mě málokdo
Tak to je hodně zjednodušený pohled, ale v tomhle ohledu jsou naopak automobilky velmi poctivé. Navyšování výkonu neprobíhá jen úpravou dat v řídící jednotce. V případě Mazdy nárůst výkonu až o 47%, bez žádných mechanických úprav??
Takový motor se může lišit sacím a výfukovým potrubím, větším turbodmychadlem, nebo pro nižší výkon pevné a pro vyšší variabilní naváděcí lopatky. Dále větší mezichladiče, jiné uložení klikového hřídele (vhodně dimenzovaná ložiska), jiná ojnice, tvar pístu...
takychto chytrakov ako Ty bude spusta... No ver, ze to moc dobre riesenie nie je.
Napodobne to uz bolo u trebars mercedes starsieho 200 CDI vs. 22CDI. Dokonca autorizovane servisy aby zarobili na chipe tvrdili, ze sa motory lisia len software. Lenze chyba lavky, 220 mala tusim pevnejsie ojnice a urcite klukovku. Jeden chlapik si to v Presove dal spravit a musel kupit pol motora noveho, lebo sa poskodil. Proste sa lisi aj mechanicky a u 2.2 mazda to nebude inak.
PANEBOŽE ale 2litr a 2,2 je STEJNÁ SKUPINA v povinném ručení!!!! co se týká havarijního tam se to dělá hlavně podle ceny (a pak třeba značky vozu v případě bonusu k odcizení. kia = 50% sleva na odcizení ;-) )
hmmm jak se tak na to dívám tak je to total stejný motor a výkon se liší pouze nastavením ŘJ. takže doporučuju koupit MID verzi a po zajetí čipnout na HIGH nebo komu stačí méně tak koupit LOW a pak upravit na MID. je totální blbost jim platit ty prachy navíc... když zvýšení výkonu dělá mazda v servisu za 1/3 ceny :yes:
Tady si dovolím alespoň z části oponovat - jako relevantní veličinu (neříkám prioritní) to skutečně část zákazníků bere a zohledňuje...A beru to tak,že k tomu má každý svoje důvody(je to přece nákladová položka) ;-)
Preboha keď kupujem auto do milióna Sk , tak riešim a rozhodujem sa pri výbere , či ročná povinná poistka je drahšia o dve , tri tisícky, t.j. jednu plnú nádrž ?? >:D >:-[] To vážne človek nemusí byť držgrošom, ale ním stopercentne je.
No, mali by aj trebars nemci takyto pristup k peniazom, tak by urcite neboli tam kde su. Clovek nemusi byt drzgrosom, ale nemci si dvakrat si premyslia na co daju peniaze...
Precetl sis spravne ten clanek? V zemich, kde by doslo pri prechodu z 2.0 na 2.2 ke zmene sazby PR, tam Mazda nechava nadale i 2.0 verzi. U nas nic takoveho nehrozi, sazba pro 2.0 a 2.2 je naprosto stejna, takze co resis? ;-)
Povinne ruceni se ve vetsine zemi plati z vykonu a ne z obsahu, takze musis uznat, ze se Mazda nebude ridit tim, co chteji v CR. Ostatne neridi se tim ani domaci Skoda, kdyz misto motoru 1.3 udelali 1.4, cimz prekrocili kategorii do 1350 ccm
Cápu to tedy dobře, že dvoulitrový turbodiesel bude nahrazen 2.2? To není moc šťastné řešení, nechápu proč mazda nedá zákazníkům na výběr, proč je nutí kupovat motor s větším objemem, za který musí platit vyšší pojistku.. Škoda o mazdě 6 uvažuji v dieslu, ale tohle se mě teda moc nelíbí :-(