a zrazu ide aj manual..... raz sa stejne auta vratia k atmosferam a manualom .... :yes:
este sa budeme divit.... o predrazene automaty a turbomotory s vydrzou kosacky uz casom nebude prosit takmer nikto ... verim ze pride cas ked sa zacne opat vyrabat kvalitne a surovinami uz zacneme setrit.... a ludia budu chciet opat kvalitu a pocit zabavy z riadenia auta .. a nie sterilnu nudu a kvantitu ... ktora otupuje zmysly
Pak chudakovi petrolheadovi nezbyde nic jineho, nez si misto klasickych zadkolkovych sportovnich coupe poridit za stejne, nebo jeste vetsi penize oturbeny silny petidverovy hatchback nacpany az po strechu sofistikovanymi elektronickymi systemy, aby mel vubec nejakou trakci a aby zatacel :-)
Je část klientely, kteří chtějí řidičskou klasiku a to nejlepší - ne to, co diktuje současný melounový Brusel (napovrchu zelený, uvnitř rudý). Bohužel to je jen pro velmi vybranou klientelu, co se financí týká. Sice nebude stát jako R 5 mio, ale 3 určitě. Tak jako tak je to dobře. Je vidět, že petroheadi v Evropě ještě nevymřeli ani mezi bohatšími lidmi....
Velky motor neni vseholek, zvlast ne u sportacku nebo hracky na vikend. Sve kouzlo bude mit jak mustang s V8, ale taky s 1800kg geteckove vahy, tak toybaru s 2l atmo boxerem. Ten postarsi nissan pak je nekde uprostred tech dvou svetu.
Kazde kouzli jinak, ale kouzli vsechny. ;-)
Posledni verze prodalo Porsche CR pouze 2!!! kusy 911 s manualem. Tzn., ze skoro nikdo ze zakazniku o tohle superauto nema zajem o klacek, Porsche PDK je TOP! Ano, je skvele, ze u GT3 ta moznost bude take. A ano, kazdy to vidi jinak. Viva la Porsche!
Jsou to auta (az na to 235i) pod milion, coz mi pod clankem o porsche za miliony 4(?) prislo jako dost "netakmajetne". Konkretne ten nissan 370z dava 6 valcu se samosvorem a klimou za cenu trochu lepe vybaveneho golfu. Nevim kam niz jit, sportovni auta za cenu dacie skutecne neznam... i tak ale nechapu koho pry vyradil Brusel. Pod cenou mnou jmenovanych se nedalo nic petrolheadske (krom hh) koupit ani v predbruselske ere. ;-)
Ne, ja myslim v opravdu zabavnem aute, jenom proste ne s V8 reaktorem pod kapotou a dvema tunami vahy. O tomhle prave pisu, ze se to se zabavou v drtive vetsine pripadu vylucuje, pokud .... viz prispevek, na ktery reagujes.
Neplatí to obecně, ale jinak u nás je to drahé. Že ještě perolheadi nevymřeli je vidět v Evropě - u Posche zájem o 911R, Cayman GT4 nebo teď tlak na GT3 s manuálem. Ale i jiné vozy - Jaguar dělá F-Type s manuálem, a z Amerik se v Evropě prodá 51 % Mustangů s manuálem....zajímavé ani jeden vůz s turbem z těchto :-) .
Uz jsi s podobnym autem vubec nekdy jel? V8 neni vubec zadna podminka zabavy. Obrovsky motor ve velkem a tezkem aute ma svoje kouzlo, ale se zabavou se muze klidne i vylucovat. Teda pokud neni zabavou jenom ten zvuk a pocit "svagr ma bagr, pro poteseni, kdyz nadzvedava drapak, tak citi ze je chlapak, .." :-)
Nový Stang má tuším 1720 kg...tedy o dost méně než C coupé 63 AMG třeba. Co se týká Toyoty GT86 a Subaru BRZ tak slabý motor je zabil...proto se u nás prakticky neprodávají.
Ale jinak souhlasím, mi se líbí všechny vyjmenované vozy. I když za mě V8 + manuál.
No podívej se na ty motůrky těch vozů pod milion....Nissan už je obstarožní kousek. Pod milion vše 4 válce, většinou malé. Když srovnáš vozy z jiných světadílů..nebe a dudy a to je výsledek levicově-ekologické politiky současného Bruselu.
No do velké míry se to děje. Velkým motorům doma nepřeje, pokud se člověk neobrátí na dovozy z Ameriky. Chce to jít k evropským volbám a změnit složení.
Ano a pokud touto cestou půjdeme dál, bude hůř. Viz Norsko, kde je člověk za benzínový vůz trestán. Je to ale jen naše volba....koho si do Bruselu zvolíme.
Co se díky Bruselu a ekofašistům děje je to, že automobilky jsou nuceny vyvíjet drahé technologie a ještě snižovat obsah motorů, aby se vlezly do EU emisních norem. To samozřejmě prodraží už tak kompromisní produkt.
Nejsou náhodou emisní limity flotilové ? Není nikde napsáno, že tento konkrétní model splňuje emisní limit. Vzhledem k omezené sérii a předpokládám i řádně vysoké ceně nemusí být problém taková auta vyrábět. S tím se asi výrobce dokáže a i musí nějak vyrovnat.
Toyota je fajn, ale malý motor. Nissan už je starší kousek a nebyl původn ani navržen pro Evropu. Ale souhlas. Z těchto vozů jen jedno evropské...to je smutné.
Důvodem proč Porsche prodalo jen dva kusy 911 v manuálu je ten, že v této cenové kategorii se díky EU a různým kurvítkám pohybují většinou dědkové se zku-rve-nými koleny, kteří spojku už neušlápnou, pak ***i a ženské, které nezvládají pedálovou koordinaci. :-! Jo, kdyby byla 911 za 1.5 melounu, tak by to byla jiná story. :-!