Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 GT3 dostane atmosférický motor a šestistupňový manuál

34 komentářů

Avatar - flyboyeda
flyboyeda
vznikne tohle :yes: 😄 :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kolikrát jsem četl, že atmo motor není schopen dodržet emisní limity. U Porsche to najednou jde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a zrazu ide aj manual..... raz sa stejne auta vratia k atmosferam a manualom .... :yes😒br />
este sa budeme divit.... o predrazene automaty a turbomotory s vydrzou kosacky uz casom nebude prosit takmer nikto ... verim ze pride cas ked sa zacne opat vyrabat kvalitne a surovinami uz zacneme setrit.... a ludia budu chciet opat kvalitu a pocit zabavy z riadenia auta .. a nie sterilnu nudu a kvantitu ... ktora otupuje zmysly
Avatar - praděda7
praděda7
....dinosauři se vrací i manuálem......... :yes:
Avatar - white label
white label
Vyřešili to dobře, u GT3 bude možnost vybrat si dle libosti a GT3 RS bude jen s PDK.
gil54
Nejsou náhodou emisní limity flotilové ? Není nikde napsáno, že tento konkrétní model splňuje emisní limit. Vzhledem k omezené sérii a předpokládám i řádně vysoké ceně nemusí být problém taková auta vyrábět. S tím se asi výrobce dokáže a i musí nějak vyrovnat.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tak, a darmožrouti v Bruselu si s pokutami namastí kapsu....... :-!
Avatar - white label
white label
To myslíš vážně? Je to přesně naopak, ani u Porsche to najednou nejde a GT3/R je pouze výjimka potvrzující pravidlo, a to je ještě otázka, jak dlouho.
Avatar - Magister
Magister
Je část klientely, kteří chtějí řidičskou klasiku a to nejlepší - ne to, co diktuje současný melounový Brusel (napovrchu zelený, uvnitř rudý). Bohužel to je jen pro velmi vybranou klientelu, co se financí týká. Sice nebude stát jako R 5 mio, ale 3 určitě. Tak jako tak je to dobře. Je vidět, že petroheadi v Evropě ještě nevymřeli ani mezi bohatšími lidmi....
Avatar - praděda7
praděda7
Smutné na tom je, že Brusel vyřadil z trhu "netakmajetné" petrolheady... ;-\
Avatar - fOE
fOE
Toyota GT86, nissan 370z, bmw 235i atd. se uz neprodavaji?
Avatar - Magister
Magister
Toyota je fajn, ale malý motor. Nissan už je starší kousek a nebyl původn ani navržen pro Evropu. Ale souhlas. Z těchto vozů jen jedno evropské...to je smutné.
Avatar - fOE
fOE
SLK, Z4, fiat 124...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ty jsou fajn, ale trochu drahé... zvlášť se slušným motorem. Z4 už poněkoud staršího data.

Fiat 124 uvidíme....ale motor 1,4 to mi moc petrolheadské nepřijde. To spíše MX 5 s dvoulitrem.
Avatar - praděda7
praděda7
Nevím kde žiješ, ale tebou jmenované vozy nejsou v žádném případě z "netakmajetného" kraje.... :-!
Avatar - fOE
fOE
Jsou to auta (az na to 235i) pod milion, coz mi pod clankem o porsche za miliony 4(?) prislo jako dost "netakmajetne". Konkretne ten nissan 370z dava 6 valcu se samosvorem a klimou za cenu trochu lepe vybaveneho golfu. Nevim kam niz jit, sportovni auta za cenu dacie skutecne neznam... i tak ale nechapu koho pry vyradil Brusel. Pod cenou mnou jmenovanych se nedalo nic petrolheadske (krom hh) koupit ani v predbruselske ere. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
No podívej se na ty motůrky těch vozů pod milion....Nissan už je obstarožní kousek. Pod milion vše 4 válce, většinou malé. Když srovnáš vozy z jiných světadílů..nebe a dudy a to je výsledek levicově-ekologické politiky současného Bruselu.
Avatar - fOE
fOE
Velky motor neni vseholek, zvlast ne u sportacku nebo hracky na vikend. Sve kouzlo bude mit jak mustang s V8, ale taky s 1800kg geteckove vahy, tak toybaru s 2l atmo boxerem. Ten postarsi nissan pak je nekde uprostred tech dvou svetu.
Kazde kouzli jinak, ale kouzli vsechny. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nový Stang má tuším 1720 kg...tedy o dost méně než C coupé 63 AMG třeba. Co se týká Toyoty GT86 a Subaru BRZ tak slabý motor je zabil...proto se u nás prakticky neprodávají.

Ale jinak souhlasím, mi se líbí všechny vyjmenované vozy. I když za mě V8 + manuál.
Avatar - Bully_
Bully_
Uz jsi s podobnym autem vubec nekdy jel? V8 neni vubec zadna podminka zabavy. Obrovsky motor ve velkem a tezkem aute ma svoje kouzlo, ale se zabavou se muze klidne i vylucovat. Teda pokud neni zabavou jenom ten zvuk a pocit "svagr ma bagr, pro poteseni, kdyz nadzvedava drapak, tak citi ze je chlapak, .." 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jel a za necelé dva týdny pro něj jdu. Nebude jediný v rodině... 67 Shelby GT500.
Avatar - Bully_
Bully_
Ne, ja myslim v opravdu zabavnem aute, jenom proste ne s V8 reaktorem pod kapotou a dvema tunami vahy. O tomhle prave pisu, ze se to se zabavou v drtive vetsine pripadu vylucuje, pokud .... viz prispevek, na ktery reagujes.
Avatar - white label
white label
To je relativní, ale třeba zrovna GT86 je ve srovnání s Porsche "lidovým" sporťákem.
Avatar - Bully_
Bully_
Pak chudakovi petrolheadovi nezbyde nic jineho, nez si misto klasickych zadkolkovych sportovnich coupe poridit za stejne, nebo jeste vetsi penize oturbeny silny petidverovy hatchback nacpany az po strechu sofistikovanymi elektronickymi systemy, aby mel vubec nejakou trakci a aby zatacel 😄
Avatar - white label
white label
Myslíš tím i na na povel "elektronicky" driftující FoRS?
Avatar - Bully_
Bully_
Treba i tohle 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Bohužel, je to tak. Výsledek kde došel evropský CO2 autoprůmysl. A za stejné peníze je v USA nebo Austrálii 8 válec.

A to u nás je to ještě dobré. V takovém Norsku vyjde ten Golf R třeba skoro na 2 miliony... ekošílenství.
Avatar - Magister
Magister
No do velké míry se to děje. Velkým motorům doma nepřeje, pokud se člověk neobrátí na dovozy z Ameriky. Chce to jít k evropským volbám a změnit složení.
Avatar - praděda7
praděda7
Co se díky Bruselu a ekofašistům děje je to, že automobilky jsou nuceny vyvíjet drahé technologie a ještě snižovat obsah motorů, aby se vlezly do EU emisních norem. To samozřejmě prodraží už tak kompromisní produkt.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ano a pokud touto cestou půjdeme dál, bude hůř. Viz Norsko, kde je člověk za benzínový vůz trestán. Je to ale jen naše volba....koho si do Bruselu zvolíme.
skaj
Posledni verze prodalo Porsche CR pouze 2!!! kusy 911 s manualem. Tzn., ze skoro nikdo ze zakazniku o tohle superauto nema zajem o klacek, Porsche PDK je TOP! Ano, je skvele, ze u GT3 ta moznost bude take. A ano, kazdy to vidi jinak. Viva la Porsche!
Avatar - praděda7
praděda7
Důvodem proč Porsche prodalo jen dva kusy 911 v manuálu je ten, že v této cenové kategorii se díky EU a různým kurvítkám pohybují většinou dědkové se zku-rve-nými koleny, kteří spojku už neušlápnou, pak ***i a ženské, které nezvládají pedálovou koordinaci. :-! Jo, kdyby byla 911 za 1.5 melounu, tak by to byla jiná story. :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Neplatí to obecně, ale jinak u nás je to drahé. Že ještě perolheadi nevymřeli je vidět v Evropě - u Posche zájem o 911R, Cayman GT4 nebo teď tlak na GT3 s manuálem. Ale i jiné vozy - Jaguar dělá F-Type s manuálem, a z Amerik se v Evropě prodá 51 % Mustangů s manuálem....zajímavé ani jeden vůz s turbem z těchto 😄 .
Avatar - simon_sez
simon_sez
to nikoho nezaujima, kolko sa ich predalo, na diskusiach BY si (nie len) Porsche kazdy kupil jedine atmosfera + MT + RWD >😁

po tejto sprave lepim plagat Porsche spat na stenu 😉