Díky nízké, zaoblené a stoupající přídi staršího typu Peugeotu 806 tu vidíme lehnutí dospělého člověka (policistu) a hocha na ní a jejich relativně pozvolné sjetí dolů. Proto vše proběhlo bez zranění.
Dnešní nesmyslné vysoké přídě i nízkých vozů - údajně na základě zkoušek nárazu s chodcem Euro NCAP -, jsou špatné. Když vidíme, že Euro NCAP zkouší tento jev ne s celistvou figurínou, ale odděleně hlavu, odděleně bok (pánev) na hraně masky a odděleně jakousi nohou, nemůže se dobabrat skutečnosti. I na zkoušené noze je vidět, že na nízkou stoupající příď (třeba Hondy Civic) noha lehne, kdežto od vysoké přídě je odhozena. Odhození má za následek velmi pravděpodobné těžké zranění - i fatální. To říkají ze zkušenosti i dopravní policisté.
Nízká stoupající příď je výhodná i aerodynamicky a co se výhledu dopředu týče, ... a nakonec i esteticky (linie, jdoucí od zadních lamp dopředu pak navazují na lampy přední a neztrácejí se někde u "obočí" předního kola).