Novinky
Mig_35
5
No právě. A je vidět, že v mnohých parametrech je to auto dobré nebo lepší než osmiválcová konkurence. A hmotnost je velmi zajímavá.
Přejít do diskuze
V tomto tvrzení logiku tedy nevidím. 6 válce se mají srovnávat s jinými 6 válci konkurence.
No, logická konkurence pro prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 v tomhle segmentu je jinej prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 ve stejném segmentu. Kdyby takový rivalové neexistovali, měl byste pravdu. Jenomže A6 3.0TFSI guattro i 535i 😁rive existují.
To, že by je ten merrcedes šíleně rozšlapal je jejich problém. Ale to, že se tlačí až na osmiválce (jak píšete) je vlastně vizitka sama pro sebe. :yes: A pokud se na ně tlačí i cenově, je to OK, ale to ještě nevíme.
To, že by je ten merrcedes šíleně rozšlapal je jejich problém. Ale to, že se tlačí až na osmiválce (jak píšete) je vlastně vizitka sama pro sebe. :yes: A pokud se na ně tlačí i cenově, je to OK, ale to ještě nevíme.
jen co je pravda. :yes:
Rozumný kompromis pro třídu E. Pěkný dělo s docela decentní a elegantní vizáží a jistě se s ním bude s tím 9G dát jezdit v klidu za 10 i pod při normál jízdě. Super pro toho, kdo nechce velkej diesel a nemusí mít vrcholnou verzi (ještě přijde a bude to čisté zlo...). Vždyť 400koní je darda. Z mého pohledu vynikající motorizace.
Rozumný kompromis pro třídu E. Pěkný dělo s docela decentní a elegantní vizáží a jistě se s ním bude s tím 9G dát jezdit v klidu za 10 i pod při normál jízdě. Super pro toho, kdo nechce velkej diesel a nemusí mít vrcholnou verzi (ještě přijde a bude to čisté zlo...). Vždyť 400koní je darda. Z mého pohledu vynikající motorizace.
ne že by mě to úplně trhalo žíly, ale v tabulce srovnáváte třílitrového šestihrnkového medvídka se čtyř- až pětilitrovou osmiválcovou konkurencí. A tahle motorizace má být právě přesně pro ty, kdo úplnou nálož nechtěj. Měli jste s tou tabulkou počkat. Doufám, že si ji redakce nechá v záloze, až vyjede V8. To bude legranda... :-!
Na (v) tomhle Éčku by mi nevadilo fakt ujíždět dennodenně...
Vydařené... automatický devítistupeň s meziplynem, manuální řazení bez vlivu omezovače... motor, který s tím vším bezesporu pořádně zahýbe... ke všemu Mercedes. Co víc si přát 😄
Nová Éčková řada je pro mne celkově velmi příjemná automobilová událost...
Vydařené... automatický devítistupeň s meziplynem, manuální řazení bez vlivu omezovače... motor, který s tím vším bezesporu pořádně zahýbe... ke všemu Mercedes. Co víc si přát 😄
Nová Éčková řada je pro mne celkově velmi příjemná automobilová událost...
Fostek a aj Magister - mate pravdu, chlapci! Vzdy ked vyjde novinka, tak sa jednoducho srovnava s momentalnou konkurenciou co je na trhu a nebude sa cakat rok ci dva, aby nejaka vznikla!
( ved potom zas uz medved bude stary a nekonkurencny)
( ved potom zas uz medved bude stary a nekonkurencny)
Myslím, že konkurencí pro 535i a A6 3.0 TFSI bude E400. Tahle motorizace je prostě někde v půli cesty k V8. Chybějící víceturbový silný nafťák vynahrazují hromadou benzínových jednotek. Je to něco jako kdyby udělala divize M Performance 535i. Tak jako tak v tom MB začíná mít malinko guláš viz třeba C400, C43, C450, ... .
Váha je, při faktu, že jde o awd, naprosto skvělá, uvidíme, jestli to není jen "papírovka", ale v podstatě to znamená, že E400 rwd by mohla vážit 1,7t, a to je třeba pro mně přesně ta hranice, kdy bych znova preferoval vyšší střední před střední. Museli zamakat u MB, protože např. současné CLS 400 a awd má v reálu přes 1,9 tuny.
Jo, ta hmotnost v porovnani s nasou S6 mi doslova vyrazila dych !
Vidim, ze nasi maju co robit... :😉
Vidim, ze nasi maju co robit... :😉
Tak jsem se díval na data, a těch 1765 kg je suchá hmotnost. Pohotovostní je 1840 kg, což je slušné, ale žádná pecka.
AMG C 43 je konkurence S4 nebo 340i, tak jako je AMG E 43 konkurence S6 nebo 550i. Vidí to tak prakticky všechna motoristická média
[odkaz]
To že se mezigeneračně mění počty válců a to různě u různých konkurentů je vedlejší, rozhoduje cena a zařazení podle výkonu v hierarchii modelu (druhé nejsilnější motorizace). To bys stejně dobře mohl říci, že C 63 AMG není konkurence M3 protože C 63 AMG je osmiválec a nelze ho srovnávat s šestiválcem v M3 nebo s šestiválcem na kterém vyjede pravděpodobně RS4. Lze a všichni to dělají a budou dělat, protože jsou to jednoduše nejsilnější/nejdražší motorizace.
[odkaz]
To že se mezigeneračně mění počty válců a to různě u různých konkurentů je vedlejší, rozhoduje cena a zařazení podle výkonu v hierarchii modelu (druhé nejsilnější motorizace). To bys stejně dobře mohl říci, že C 63 AMG není konkurence M3 protože C 63 AMG je osmiválec a nelze ho srovnávat s šestiválcem v M3 nebo s šestiválcem na kterém vyjede pravděpodobně RS4. Lze a všichni to dělají a budou dělat, protože jsou to jednoduše nejsilnější/nejdražší motorizace.
Škoda, že to má opět buchtozní tvary. Z nových sedanů M-B mi nejvíc sedí S-Klasse. C a E vypadají vysoký a úzký. Tvar předních světel třeba u této černé to ještě podtrhuje.
Tieto "43-ove" AMG-cka maju byt konkurencia pre "S" od Audi a M-Performance od BMW.
Takze pokial Audi v 6-ke ma S6 s V8 TFSi a BMW ako konkurenta 550i, tak ano - toto je konkurencia ku E43 AMG.
No a vzhladom na to, ake motory sa chystaju v BMW pre novu 5er, tak asi ako konkurencia E43-ke tiez bude nejaky 6-valec.
U Audi uz si isty niesom, reps. som presvedceny, ze zapracuje "right-sizing" a V8 ostane...Aj ked nova 3.0 V6 TFSi je tu, a jej vykonnejsie verzie maju prist...
Edit.😒br /> Zober si priklad z C-cka: Tam bola ako "normalna motorizacia" V6 oznacena len C400 a potom sportova - o cosi silnejsia - oznacena C450. No a toto "43" - je ich nastupca.
Otazkou zostava, ci budu pokracovat aj tie slabsie "400-ove" varianty, ktore maju byt konkurencia pre "35i" a 3.0 TFSi
Takze pokial Audi v 6-ke ma S6 s V8 TFSi a BMW ako konkurenta 550i, tak ano - toto je konkurencia ku E43 AMG.
No a vzhladom na to, ake motory sa chystaju v BMW pre novu 5er, tak asi ako konkurencia E43-ke tiez bude nejaky 6-valec.
U Audi uz si isty niesom, reps. som presvedceny, ze zapracuje "right-sizing" a V8 ostane...Aj ked nova 3.0 V6 TFSi je tu, a jej vykonnejsie verzie maju prist...
Edit.😒br /> Zober si priklad z C-cka: Tam bola ako "normalna motorizacia" V6 oznacena len C400 a potom sportova - o cosi silnejsia - oznacena C450. No a toto "43" - je ich nastupca.
Otazkou zostava, ci budu pokracovat aj tie slabsie "400-ove" varianty, ktore maju byt konkurencia pre "35i" a 3.0 TFSi
Ty nemusíš, redaktor z podstaty své práce v článku o novince ano, prostě uvádí nejbližší konkurenci, a ta je momentálně jen osmiválcová. Zbytečně to hrotíš.
Ano, určitě by bylo lepší srovnávat až s osmiválcovým éčkem, ale v tuto chvíli to zkrátka je nejbližší konkurence. A z hlediska schopností jí Éčko je velice blízko. Osmiválce pak můžeme třeba srovnat s RS6 a M5 😄
Ano, a tím pádem, chci-li srovnání se současnou generací, je logičtější sáhnout po osmiválcích s podobnými dynam. parametry, než dát do srovnání třeba podstatně slabší 535i, bmw v této generaci prostě R6 variantu s výkonem kolem 300kW nedělá, stejně jako audi.