Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG E 43 4Matic: Sportovní sedan má třílitrové biturbo s 295 kW

Nová šestiválcová verze třídy E zrychlí z 0-100 km/h za 4,6 sekundy a kvůli omezovači rychlosti jede maximálně 250 km/h. Do prodeje vstoupí v červnu.
Zpět na článek
11. 3. 2016 09:58
11. 3. 2016 10:15
11. 3. 2016 10:24
11. 3. 2016 11:58
11. 3. 2016 12:06
11. 3. 2016 12:09
11. 3. 2016 12:25
11. 3. 2016 12:34
11. 3. 2016 12:46
11. 3. 2016 13:57
11. 3. 2016 13:38
11. 3. 2016 13:58
11. 3. 2016 12:15
11. 3. 2016 15:40
11. 3. 2016 11:04
11. 3. 2016 12:12
11. 3. 2016 12:18
11. 3. 2016 12:22
11. 3. 2016 12:23
11. 3. 2016 12:32
11. 3. 2016 12:51
11. 3. 2016 19:55
11. 3. 2016 22:56
Avatar - jpor (RSKa)
11. 3. 2016 09:58
C43
Mate tam na par miestach uvedene C43 namiesto E43...
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2016 10:15
Velmi pěkné,
jen co je pravda. :yes:
Rozumný kompromis pro třídu E. Pěkný dělo s docela decentní a elegantní vizáží a jistě se s ním bude s tím 9G dát jezdit v klidu za 10 i pod při normál jízdě. Super pro toho, kdo nechce velkej diesel a nemusí mít vrcholnou verzi (ještě přijde a bude to čisté zlo...). Vždyť 400koní je darda. Z mého pohledu vynikající motorizace.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 10:53
Re: Velmi pěkné,
Vidím to stejně, škoda jen toho 4-maticu.
11. 3. 2016 11:43
Re: Velmi pěkné,
Perfektní motorizace. Dát tomu RWD, pak věřím, že skvělý stroj všeobecně. ;-)
11. 3. 2016 10:24
Srovnání
ne že by mě to úplně trhalo žíly, ale v tabulce srovnáváte třílitrového šestihrnkového medvídka se čtyř- až pětilitrovou osmiválcovou konkurencí. A tahle motorizace má být právě přesně pro ty, kdo úplnou nálož nechtěj. Měli jste s tou tabulkou počkat. Doufám, že si ji redakce nechá v záloze, až vyjede V8. To bude legranda... :-!
Rozbalit vlákno
24
11. 3. 2016 10:43
Re: Srovnání
Ano, určitě by bylo lepší srovnávat až s osmiválcovým éčkem, ale v tuto chvíli to zkrátka je nejbližší konkurence. A z hlediska schopností jí Éčko je velice blízko. Osmiválce pak můžeme třeba srovnat s RS6 a M5 :-)
11. 3. 2016 11:58
Re: Srovnání
No, logická konkurence pro prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 v tomhle segmentu je jinej prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 ve stejném segmentu. Kdyby takový rivalové neexistovali, měl byste pravdu. Jenomže A6 3.0TFSI guattro i 535i XDrive existují.
To, že by je ten merrcedes šíleně rozšlapal je jejich problém. Ale to, že se tlačí až na osmiválce (jak píšete) je vlastně vizitka sama pro sebe. :yes: A pokud se na ně tlačí i cenově, je to OK, ale to ještě nevíme.
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 12:06
Re: Srovnání
Je to nový model, za rok tu bude jak nová A6, tak 5er, a zcela jistě budou mít na E43 variantu svou šestiválcovou odpověď.
11. 3. 2016 12:09
Re: Srovnání
To samozřejmě nezpochybňuju. Ale tenhle článek se píše letos - tak to myslím.
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 12:25
Re: Srovnání
Ano, a tím pádem, chci-li srovnání se současnou generací, je logičtější sáhnout po osmiválcích s podobnými dynam. parametry, než dát do srovnání třeba podstatně slabší 535i, bmw v této generaci prostě R6 variantu s výkonem kolem 300kW nedělá, stejně jako audi.
11. 3. 2016 12:34
Re: Srovnání
Když konkurence nemá odpovídající auto, nesrovnávám. :-!

Game over.
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 12:46
Re: Srovnání
Ty nemusíš, redaktor z podstaty své práce v článku o novince ano, prostě uvádí nejbližší konkurenci, a ta je momentálně jen osmiválcová. Zbytečně to hrotíš.
11. 3. 2016 13:57
Re: Srovnání
Já? Já zoufale označuji ostatní za šmudly? ale no tak, ty mě bavíš.
Avatar - Magister
11. 3. 2016 12:50
Re: Srovnání
V tomto tvrzení logiku tedy nevidím. 6 válce se mají srovnávat s jinými 6 válci konkurence.
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 13:38
Re: Srovnání
Tak srovnávej, šmudlo. Redaktor to srovnal s osmiválci, já v tom problém nevidím.
Avatar - Magister
11. 3. 2016 14:13
Re: Srovnání
Dej si pauzu a vyčisti si brýle. ;-)
11. 3. 2016 13:58
Re: Srovnání
Nemá to cenu. Zasekl se. >:D
Avatar - Magister
11. 3. 2016 14:14
Re: Srovnání
No ona by mu praskla žilka, kdyby něco papírově vyšlo lépe než jeho BMW >:-[]
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2016 12:15
Re: Srovnání
Tieto "43-ove" AMG-cka maju byt konkurencia pre "S" od Audi a M-Performance od BMW.
Takze pokial Audi v 6-ke ma S6 s V8 TFSi a BMW ako konkurenta 550i, tak ano - toto je konkurencia ku E43 AMG.
No a vzhladom na to, ake motory sa chystaju v BMW pre novu 5er, tak asi ako konkurencia E43-ke tiez bude nejaky 6-valec.
U Audi uz si isty niesom, reps. som presvedceny, ze zapracuje "right-sizing" a V8 ostane...Aj ked nova 3.0 V6 TFSi je tu, a jej vykonnejsie verzie maju prist...

Edit.:
Zober si priklad z C-cka: Tam bola ako "normalna motorizacia" V6 oznacena len C400 a potom sportova - o cosi silnejsia - oznacena C450. No a toto "43" - je ich nastupca.
Otazkou zostava, ci budu pokracovat aj tie slabsie "400-ove" varianty, ktore maju byt konkurencia pre "35i" a 3.0 TFSi
Avatar - maxi!
11. 3. 2016 15:40
Re: Srovnání
Fostek a aj Magister - mate pravdu, chlapci! Vzdy ked vyjde novinka, tak sa jednoducho srovnava s momentalnou konkurenciou co je na trhu a nebude sa cakat rok ci dva, aby nejaka vznikla!
( ved potom zas uz medved bude stary a nekonkurencny)
11. 3. 2016 12:42
Re: Srovnání
Myslím, že konkurencí pro 535i a A6 3.0 TFSI bude E400. Tahle motorizace je prostě někde v půli cesty k V8. Chybějící víceturbový silný nafťák vynahrazují hromadou benzínových jednotek. Je to něco jako kdyby udělala divize M Performance 535i. Tak jako tak v tom MB začíná mít malinko guláš viz třeba C400, C43, C450, ... .
11. 3. 2016 11:04
Re: Srovnání
No právě. A je vidět, že v mnohých parametrech je to auto dobré nebo lepší než osmiválcová konkurence. A hmotnost je velmi zajímavá.
11. 3. 2016 12:12
Re: Srovnání
Škoda, že to má opět buchtozní tvary. Z nových sedanů M-B mi nejvíc sedí S-Klasse. C a E vypadají vysoký a úzký. Tvar předních světel třeba u této černé to ještě podtrhuje.
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2016 12:18
Re: Srovnání
Jo, ta hmotnost v porovnani s nasou S6 mi doslova vyrazila dych !
Vidim, ze nasi maju co robit... :*)
11. 3. 2016 12:22
Re: Srovnání
:-! :yes:
Za rok bude zase naopak.
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2016 12:23
Re: Srovnání
No neviem. Zatial sa spekuluje o diete cca 120-150 kg. A to je tak-tak tesne...
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 12:32
Re: Srovnání
Váha je, při faktu, že jde o awd, naprosto skvělá, uvidíme, jestli to není jen "papírovka", ale v podstatě to znamená, že E400 rwd by mohla vážit 1,7t, a to je třeba pro mně přesně ta hranice, kdy bych znova preferoval vyšší střední před střední. Museli zamakat u MB, protože např. současné CLS 400 a awd má v reálu přes 1,9 tuny.
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 12:51
Re: Srovnání
Tak jsem se díval na data, a těch 1765 kg je suchá hmotnost. Pohotovostní je 1840 kg, což je slušné, ale žádná pecka.
Avatar - Ham.
11. 3. 2016 19:55
Re: Srovnání
AMG C 43 je konkurence S4 nebo 340i, tak jako je AMG E 43 konkurence S6 nebo 550i. Vidí to tak prakticky všechna motoristická média
[odkaz]
To že se mezigeneračně mění počty válců a to různě u různých konkurentů je vedlejší, rozhoduje cena a zařazení podle výkonu v hierarchii modelu (druhé nejsilnější motorizace). To bys stejně dobře mohl říci, že C 63 AMG není konkurence M3 protože C 63 AMG je osmiválec a nelze ho srovnávat s šestiválcem v M3 nebo s šestiválcem na kterém vyjede pravděpodobně RS4. Lze a všichni to dělají a budou dělat, protože jsou to jednoduše nejsilnější/nejdražší motorizace.
11. 3. 2016 15:54
Vydařené E (subjektivně)
Na (v) tomhle Éčku by mi nevadilo fakt ujíždět dennodenně...
Vydařené... automatický devítistupeň s meziplynem, manuální řazení bez vlivu omezovače... motor, který s tím vším bezesporu pořádně zahýbe... ke všemu Mercedes. Co víc si přát :-)
Nová Éčková řada je pro mne celkově velmi příjemná automobilová událost...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2016 16:22
Re: Vydařené E (subjektivně)
Moje řeč :yes: :-)
11. 3. 2016 19:15
Re: Vydařené E (subjektivně)
Jestli se nic nezměnilo, tak automat bude jako obvykle Achilovou patou tohoto stroje.
11. 3. 2016 22:56
MB
momentálně nejhezčí auto na trhu a ten interiér nádhera elegance a luxus..
Rozbalit vlákno
0