Když chtěl Kalous jako ministr financí propustit 3000 úřadů odbory hrozily celostátní stávkou. Schválně jak to dopadne tady 😄
O VW se netřeba bát, evropský politici v reakci na Dieselgate honem odhlasovali možnost 2,1 násobku NOx :yes: :yes: >😁 >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
0
jj
VÍTE NEJLEPŠÍ BY BYLO KDYBY SKONČILA CELÁ FIRMA. TAK JAK TO SE SPALOVÁKAMA VEDE JE STEJNAK KZBLITÍ, DŘÍV ČI POZDĚJI JI JE NĚKDO ZAŽALUJE ZA ZLOČINY PROTI LIDSKOSTI ZA VYPOUŠTĚNÍ JEDŮ MALÝM DĚTEM DO DÝCHYCÍCH CEST A NEZBYDE NEŽ PAK VYHODIT ROVNOU 100.000 JEJICH TROTLŮ CO BEZHLAVĚ SLOUŽÍ ŠPATNÉMU PÁNU.
Takže nechme Seat Španělům, Šáde Čechům a zbytekem at sI germán utře ... 😉
ryccardo
0
Uvědom si ty vypatlanče, že ta firma zaměstnává stovky tisíc lidí. (Musíš počítat i ty nepřímo zaměstnaný v jiných firmách, který pro VW dělají). Kvůli tvýmu kreténskýmu zelenosluníčkářskýmu přístupu nejde vytvořit armádu nezaměstnaných. Zvykni si už ty žabičkáři že žiješ na začátku 21 století a světe div se současnost jsou auta na benzín a naftu. Je to stejný jako by si žil před 100 lety a byl naštvanej, že je všechno na páru. S tím se nedá nic dělat. Do budoucnosti, kde ty myšlenkově žiješ, se nedá teleportovat.
mozgog
1
Vždyť je to jedno ...
ryccardo
0
No jedno to úplně není. Pokud to bude 10x tolik tak už by to bylo výrazně horší. Nárůst nezaměstnaných si snad nikdo nepřeje.
Hammunasakra
0
Boha proč by měli propouštět 30 tisíc lidí? 😐
Stav zaměstnanců zhruba 600 t. VW vs 350 t. Toyoty při podobnym počtu vyrobenejch aut se určitě hned tak nezmění
ryccardo
0
To je příklad. 😉 Snad dieselgate takový dopad mít nebude.
Hammunasakra
1
Už sem to psal hned po vypuknutí - žádnej krach nebo cokoli podobnýho absolutně nehrozí = to byly jen marketingem připravený kecy
Drobnosti jako že trochu omezej počet úředníků nebo se zbavěj letadla sou v rozpočtu takovýhle firmy stejně nepodstatný detaily. Propuštění desítek tisíc lidí na 99,99% nehrozí
Aktuální pokles v Rusku a Brazílii a dlouhodobější masivnější propad prodejů v Číně by nakonec mohly mít větší vliv než celá Dieselgate = a to by přineslo omezení investic a případný propouštění tam a ne v Evropě
ryccardo
0
Asi máš pravdu, ale celý se to odvíjí od výše pokuty. Proto, a v tom se mnou jak vím nesouhlasíš, by pokuta měla být přiměřená ne likvidační. Jakákoliv pokuta má mít výchovný záměr. Ne záměr jedince nebo právnickou osobu finančně zničit.
1
Kto tam teraz bude navrhovat auta!?
Hammunasakra
3
Administrativa i nadále ne 😄
speedfred
1
Deti na geometrii
mozgog
1
Marketingové oddělení, stejně jako doteď.
pandora
2
dneska v mích očích je VW mrtvá značka....stejně tak Audi,Škoda a porsche...
Petrko
0
Možná by tvé vyjádření mělo větší váhu kdyby jsi uměl používat správně měkké i a ypsilon.
O VW se netřeba bát, evropský politici v reakci na Dieselgate honem odhlasovali možnost 2,1 násobku NOx :yes: :yes: >😁 >😒]
VÍTE NEJLEPŠÍ BY BYLO KDYBY SKONČILA CELÁ FIRMA. TAK JAK TO SE SPALOVÁKAMA VEDE JE STEJNAK KZBLITÍ, DŘÍV ČI POZDĚJI JI JE NĚKDO ZAŽALUJE ZA ZLOČINY PROTI LIDSKOSTI ZA VYPOUŠTĚNÍ JEDŮ MALÝM DĚTEM DO DÝCHYCÍCH CEST A NEZBYDE NEŽ PAK VYHODIT ROVNOU 100.000 JEJICH TROTLŮ CO BEZHLAVĚ SLOUŽÍ ŠPATNÉMU PÁNU.
Takže nechme Seat Španělům, Šáde Čechům a zbytekem at sI germán utře ... 😉
Stav zaměstnanců zhruba 600 t. VW vs 350 t. Toyoty při podobnym počtu vyrobenejch aut se určitě hned tak nezmění
Drobnosti jako že trochu omezej počet úředníků nebo se zbavěj letadla sou v rozpočtu takovýhle firmy stejně nepodstatný detaily. Propuštění desítek tisíc lidí na 99,99% nehrozí
Aktuální pokles v Rusku a Brazílii a dlouhodobější masivnější propad prodejů v Číně by nakonec mohly mít větší vliv než celá Dieselgate = a to by přineslo omezení investic a případný propouštění tam a ne v Evropě