Opět je nutno připomenout, že točivé momenty více nezávislých motorů nelze vzhledem k vektorovému charakteru veličiny jednoduše sčítat. Pokud je někteří výrobci jednoduše sečtou, dělají to pouze pro jednoduché lidi.
Ti co mají aspoň základní povědomí o mechanice vědí dobře, že takový součet je nesmysl.
Jak se mi tahle superauta nelíbí, tak Chiron je snad první, který bych i zkousl, který vypadá dynamicky, ale bože, hlavně ne dvojbarevný. V tmavě modré proč ne :-)
Jsem zvědavej, kdy se tu objeví rýpnutí typu, že tu chybí Škodovka >:D
Mne jen přijde, že ten předek, potažmo maska chladiče je dost placatá a rovná, což nepůsobí tak dynamicky, na to ,že je to sporotvní auto, jinak se mi to líbí :-)
Ne, nedal... neupírám jim jejich vlastnosti... ale fakt se mi nelíbí, přijdou mi ty vozy přehnaně kýčovité, možná je to funkční, ale rozhodně to není elegantní. Prostě jako auta od nějaký počítačový hry >:D
Divam se na ten Chiron znovu a znovu a nedokazu pochopit jak VW dokazal vyrobit jeste mene pohledne auto nez byl Veyron. Veyron ma muj nekonecny respekt pro svou techniku (zvlast vzhledem k dobe), ale pohledny mi nikdy neprisel, no a Chiron ho jeste trumfnul. :-)
Za sebe davam svuj bycharsky hlas koenigseggu.
Asi takhle... kdybych si mohl vybrat supersport, nebude to ani jeden z těch v článku a klidně oželím takové stádo koní ve prospěch toho, abych měl krásné auto, ale když už, tak mi Chiron přijde trochu agresivněji střižený, kdežto Veyron byl trochu jako vajíčko >:-[]
Ak tym teda myslis aj Gumperta, ktoreho Apollo bolo pred Paganim najrychlejsi okruhovy stroj so znackami, tak neviem co ti na to povedat... :*)
btw.: Uz aktualne firma Apollo ( teda byvaly Gumpert ) a jej novy Arrow je pekna ukazka toho, coho su dnes schopne motory Audi. Podla popisu a fotiek je zrejme, ze je to aktualny 4.0 TFSi, s ktorym sa niekto teda velmi slusne pohral - 250 PS a Nm / liter - to si zasluzi :yes:
...o kolko lahsi mohol byt Veyron s tymto motorom...? :-)
Nemozem sa dockat novych motorov biturbo V6 a V8 - navnadilo ma na ne preplnovanie z 4.0 BiTDi v SQ7. A paradoxne ani nie koli E-Laderu, ale koli cielenemu sekvencnemu preplnovaniu systemom 8valcov / prvy ventil = 1.turbo, a 8 valcov / druhy ventil = 2.turbo :yes:
Ak by takyto system pouzili v tychto novych benzinakoch, dovolim si tvrdit, ze E-Lader by tam bol uz fakt skoro zbytocny - mohol by hrat akurat tu "emisnu" ulohu pri najnizsich zatazeniach a v pripade 4 valcoveho rezimu pri V8.
V tomto vidim fakt naskok vdaka technike ! Ale neidem predbiehat... :-)