No najprv sa treba pozriet na realitu. Pred rokom uz vsetci PSA pochovavali a ako sa dokazali dostat pod vedenim Tavaresa do ciernych cisel? To, ze nemaju benziny vacsie ako 1,6 v europe este neznamena, ze ich nemaju vobec. V Cine maju aj vacsie motory, aj vacsie auta a podla planovanych modelov, myslim, ze ani portfolio na tom nebude az tak zle. Ale to je uplne nepodstatne, lebo nikde v clanku som nevidel, ze by tvrdili, ze idu hned a ze to bude lahke. Ale Carlos vyzera, ze nieco v hlave ma a dokazal viac ako diskuteri na auto.cz. Nevraviac o tom, ze dlho posobil prave v Severnej Amerike. Tak predpokladam, ze ked hovori o vstupe na americky trh, tak si to aj pripravi tak, aby ta sanca bola realna.
Hele já bych si i takový motor do nového auta vzal. Pokud by udělali nástupce P5008 s turbo motorem 2.0l s výkonem kolem 200-240k, jsem první v řadě :yes:
Třeba se spojí se Serjožou Makaronem z FCA, ten furt hledá někoho s kým se spojit a kdo by mu vyvinul a vyráběl osobáky, když Fiat to neumí. Ale pokud by do toho šli, tak se bojím že to bude v USA definitivní konec pro obě firmy >:D
Skoro až neuskutečnitelný, Peugeotu dost věcí chybí:
1.) výrobní zařízení v US
2.) velké modely - vyšší střední třída
3.) velké motory - končí objemem 1.6l
4.) povědomí o značce od 90let asi dost upadlo
5.) a hlavně asi peníze :-)
Ha ha, taky by měl zajímalo, kdo nám tyto příspěvky mínusuje, asi nějaký fanatický příznivce PSA, který nerad slyší trpkou pravdu.... >:D Já mám přitom Peugeoty docela rád, ale ty plány se vstupem do severní Ameriky mi fakt příjdou jako naprosté fantasmagorie, stačí si jen představit, kolik by je stálo vybudování distribuční, prodejní a servisní sítě...
teraz sa im tam bude presadzovat uz hodne tazko.. renault to iste... fiat uz pocitil ze to nie je len tak prist tam ( aj tie mizerne predaje co tam ma mu uz padaju ) .. ale ide o to co dalej ked uz tam prideme ze jo ... ono to neni jako prace s buzolou ... vw by mohol rozpravat.... to chce aj auta prisposobit americkemu trhu... peugeot tam akoze co chce predavat? okrem 508micky ma moc nenapada co by tam mohli predavat... rovnako motorizacie.. to tam chcu prist s hdickami a oturbenymi 1,6tkami ci 1,2kami?
DS ma mozno vysoke ambicie ale este vyssiu cenu.... a tu je dost problem.... preslachtene citroeny s logom DS uz nebudu fungovat vobec... a ked nefunguju doma v europe tak v amerike ake potom maju asi tak sance... no tak mozno jedna k milionu aj to som velky optimista
ale uprimne sam by som bol moc rad keby americky trh bol oboahteny o europske znakcy ako renault ci peugeot citroen.... len tam preboha nemozu prist s obstaroznou C5-kou v hdi... to nepojde ... a verim ze sami vedia ze s tym co dnes ponukaju sa nemaju sancu v amerike presadit ani nahodou ..
PS: nebolo by od veci zacat uz rozmyslat nad nejakym vacsim SUV aspon velkosti cherokee alebo outlanderu ( aj ked uz vcera bolo neskoro ) ... pripadne o nejakom velkom sedane minimalne aspon s jednym 3.0 V6 v ponuke ... dost mozno prave tadial pojde jedina realna cesta ako sa dostat za velku mlaku a neskoncit tam este skor ako tam vobec pridu
to já tvůj názor nesdílím ani Tavaresovu strategii tří značek v PSA (odtržená DS). Ohledně vstupu do USA myslím že se už úplně zbláznili, protože GM jim s tím nijak nepomůže a v číně mají úplný prd. Je to mnohem horší situace než v jaké je Marchionne v USA. Ten má k dispozici fungující prodejní a servisní síť a spoustu dobrého základu k použití od předchozích majitelů Chrysleru. PSA nemá nic ani fungující siť ani platformy. Jestli to myslej fakt vážně, tak to je sebevražda v přímém přenosu obzvláště když se sotva vyhrabali z červených čísel... (tedy pokud nedojde brzy k dohodě s nějakým americkým výrobce, ale o žádné nevím)
Tohle bude hoodně tvrdý pád na držku >:D Ale kdo chce kam, pomozme mu tam, frantíci mají co chtěli ;-)
No a když ten "ženiální plán" nevyjde, Tavares vyletí z PSA vychechtanej se zlatým padákem a na PSA si s chutí smlsnou číňani :yes:
Naopak bych řekl, že DS v současném pojetí by paradoxně americkému trhu sedlo více. Jenže tam by fakt nemohla navoněná C3 stát pomalu mega...A taky by nemohli končit na DS5 jako v Evropě.
tvoj realny pohlad ocenujem.... keby mal peugeot ozaj aspon jedno auto typu jetta alebo corolla a aspon nejaky 2,0-2,4 benzin tak by som to videl realnejsie ale ozaj ich sucasna ponuka by v amerike podla mna moc vody nenamutila...
ja mam tiez peugeoty rad ale ak sa pozeram na veci realne tak s cim chcu prist do ameriky... polozme si otazku.... co tam chcu predavat a ake maju ciele ... lebo trh je tam ozaj iny ako v europe... len sa snazim pozerat realne... na minuska sa mozem vies co... inak nerozumiem preco uz davnejsie neprisli s nejakym globalnym modelom na styl focusu jetty elantry corolly cruzu... tadial by tiez mohla ist cesta.. k tomu nejaky 2,4ka-2,5ka benzin... a aspon 120-130kw.. a slo by to... ale ozaj si nemyslim zeby 308micka alebo 3008micka s tymi motormi co ponuka v eu by mala sancu aj v amerike.... ved PSA to samo musi vidiet ze takto to nepojde... je na nich aby to zvazili a pripravili pre ameriku nejake paradne auto ( a mozno uz rovno SUV ) ... ved mozno uz na niecom pracuju a prichod do ameriky patricne oslavia nejakou adekvatnou novinkou ;-):yes:
uz aj maly soul ponuka v amerike 2.0 gdi.... takze ak nepridu s adekvatnymi motormi tak tam toho moc nepredaju .. aj take male ASX ( u nich je to outlander sport ) tam ponuka 2,4ku benzin a vacsi outlander tam ma aj 3liter V6 .... co je pre nich uplne bezny motor ... len neviem co tam chcu ponuknut po stranke benzinu modely od PSA ... 1,2ku z 308micky? ozaj veri nikto zeby to malo uspech? .. ved zatial nemaju snad jediny atmo motor vhodny pre americky trh ...
chybaju im komplet velke sedany aj SUV a objemnejsie motorizacie pre US trh... so sucasnym portfoliom to na nejaky oslnivy prichod nevidim.... bohuzial
Jo vidiš na SUV jsem zapomněl - mají vlastně 3008, SUV šidítko a P4008 - rebrand ASX, čili mini SUV pro US. To opravdu moc není.
Takže mohou použít jen 308, 508, Partner, Traveller a Boxer. Nicméně pořád jim budou chybět benzinové motory nad 2l obsahu ;-) Na US trh dost chudá nabídka...
ved DS sa nevie presadit ani doma v eu ale zrazu by im to mohlo frcat v amerike... to jak ked niekto nevie ani trojclenku ale uz by chcel byt vedecom na univerzite...
osobne by som PSA v amerike uvital rad ale povedzme si otvorene a na rovinu... s tym co dnes ponukaju doma v eu kolko tam mozu predat rocne? mozno ani stvrtinu toho co tam predava uz dost klesajuci vw... ... ono ten ma aspon jettu ale PSA tam co chce predavat? ktory model by mal byt tahunom v amerike? pride mi ze zatial nemaju ziadny adekvatny model pre americky trh