Na výroční tiskové konferenci jsme se dozvěděli, že se domácí automobilce ještě nikdy tak nedařilo. A že i pro Škodu je v centru zájmu „digitalizace individuální mobility“.
Je vidět, že dieselgate je zákazníkům kdesi u zádele... Koneckonců proč by je měl trápit, když samotná EU místo aby se postavila podvodným prakatikám čelem, je na rozdíl od US naopak legalizovala... Přitom právě podíl podvodných motorů ve Škodách je velmi výrazný...
A tak je vidět jediné - PODVOD (nikoliv čistě v právním slova smyslu) se zkrátka vyplácí!!!
Chtělo by se mi Škodě gratulovat, ale růst živený rozšiřováním na rozvojových trzích nebo na východě prostě není udržitelným rozvojem ani za mák. Jednou už totiž nebude kam rozšiřovat a pak se tvrdě narazí...
A hlavně když zjistí, že ta česká Oktávie se dá vyrobit za poloviční náklady někde v Indii a dovézt sem, to pak začne být veselo :-!
Nemáš pravdu. Škoda nemůže za to, že EU má máslo na hlavě. V USA je jasně dané, že hlavní je zákazník v EU to je byrokrat.
Gratulace a růst bude dále, protože je vnímána jako levnější "kopie" VW bez averze. Naopak VW bude mít s Škodou větší a větší problém, navíc Škoda převezne částečně prodeje SEATU, protože ten už tu dlouho nebude.
Naopak. To, že Škoda je plná motorů, u kterých se splnění emisní normy dosáhlo obcházením zákona a normy, je holá skutečnost. Není to tedy nic jiného než podvod na zákazníka.
Kdyby Škoda montovala do svých vozů motory reálně splňující euro6, tak by musela volit nákladnější motory s ad-blue a zdaleka by nebyla tak cenově výhodná.
Že takovéto chování beztrestně eurobyroktat posvětil, je věcí jinou...
Ty jsi vedle jak ta jedle... Dieselgate, Buh za ni zaplat, protoze poukazala na idiocii ekoteroristu vsech kontinentu, se tykala Euro5... Motory EU6 maji i ve Skodovkach zoufale vstrikovani mocoviny a bruselsky urednik se raduje.
Drzim koncernu palce, at tento souboj s debilitou uredniku a vych*anosti nekterych zakazniku vyhraje.
S tvou inteligencí máš radost si koupit lístek na bus,viď? DG byla o něčem jiném. Divím se, že po tisících a tisících příspěvků se ještě najde někdo, kdo to matlá kolem.
Pochop pokud je někdo jednou schopný podvádět, tak se dá předpokládat že to dělá pořád, ve více místech a často.
Když zloděj něco ukradne a vyvázne bez trestu co ho donutí přestat krást ?
Naopak, SEAT je také v rozletu a za loňský rok poprvé vykázal zisk. Navíc nikdo jiný běžná auta s jižanským designem v koncernu nedělá, tak proč by ho VW rušil? >:D
Seat drží nad vodou jen leon. jediný model. Automobilka mimo Evropu neznámá. Žádný jižanský design na něm nevidím. Je to stejně zbytečná značka, jako pro FCA Lancia. Bohužel, jen si značky požírají vlastní zákazníky a Seat navíc těch zákazníků má málo. Jako jedna ze tří značek v Evropě za 2měsíce hlásí poklesy prodejů při 10ti%růstu celého trhu.
Aaa další hitovka "stěhování a bude veselo" ono to zas není tak jednoduché jak si představuješ, nebo jak by jsi si přál. Jinak Škoda už v Indii vyrábí v Aurangabadu dokonce i tvou oblíbenou Octavii >:D
Právě že to je dost jednoduché. Nošovice tu vznikly na zelené louce během myslím dvou let. Vše od projektu až po slavnostní přestřižení pásek. Přestěhovat montážní linku dnes není naprosto žádný problém.
Ať si Škoda vyrábí Octavii klidně v Ulanbátaru, to mi je vcelku fuk. Ale hlavně ať ji netahá z toho Ulanbátaru sem :-!
A ona by ta skodovka vyrobena v tom Mongolsku nebo Indii tady nefungovala, protoze..? Jinak s tema polovicnima nakladama to je roztomila, bohuzel neplatna konstrukce:)
... aje toho ovela viac, len akosi zase redakcia meska - vid moj post pod testom S-klasse kupé. :-!
tak ale tí, ktorých zaujíma výsledok Audi za rok 2015, nech sa páči:
[odkaz] :-)
Zisk je umelo znizeny aby Skoda platila mensie dane. Domaca Skoda evidentne domaci stat obera na daniach. Inak sa neda vysvetlit, ze plati ovela menej ako Hyundai, ktory ma podstatne nizsi obrat. [odkaz]
je to vubec nejaky cely divny. v clanku je ze zaplatili 5mld dane coz by odpovidalo 19% korporatni dani.. ve skutecnosti dle odkazu vyse odvede 1,4mld. evidentne na dane pouzivaji stejne kouzelniky jako na snizovani emisi, nebo podle nejake nezverejnene dohody odevzdavaji dane do nemeckeho rozpoctu. taky proc by zde neco meli odevzdavat kdyz je to jejich.