o konci XK sa uz pisalo pred dvoma rokmi .... akurat je to tentokrat uz definitivne a do buducna sa tato kapitola natrvalo uzavrela ... tak nejak mi pride ze XK je dnes uz nepriamo nahradene krajsim a mensim modelom F-type ktore daleko lepsie splna poziadavky ako odkaz na legendu menom E-type :yes:
lebo povedzme si pravdu uz XK ( podla toho co som cital na nejednom webe... napr ta predna maska ) malo tiez z casti odkazovat na E-type .. len to v praxi moc nevyslo .... takze sucasne F -type je dnes dokonala nahrada aj za toto vacsie XK ktore uz moze zasluzene odpocivat ;-)
Já ale nechápu rozdíl mezi XJS a XK. Celé je to tedy pak jen slovíčkaření, XK není zrovna malé auto a technicky je jedno z čeho to bude vycházet, postavit kupé na bázi XJ, které se určitě v nové generaci zmenšovat nebude mi přijde odvážné a zvětšování na velikostní úroveň RR Wraith asi čekat nelze.
XK ztratilo s příchodem Ftypu smysl, pokud mají mít víc lux. než sport kupé, aby se odlišilo od Ftypu, pak musejí jít o třídu výše, tedy derivát XJ, resp. nástupce XJS jak píše webpaja, to smysl dává. ;-)
ono ktory jaguar nie je pekny ze? :-) XK bolo charizmaticke ... ale nic netrva vecne ... a dnes miesto smutku za XK sa uz viac tesim z jeho nepriameho nasledovnika ( ale o to priamejsieho nasledovnika legendy E-type ) to je modelu F-type ... a prave az v modeli F-type vidim ten skutocny odkaz na legendarny E-type .... a dnes je v mojom rebricku najkrajsich aut sucasnosti prave F-type zasluzene a celkom suverenne na prvom mieste .. ak ratam aj minulost tak na prve miesto radim Miuru ( ale F-type je tesne za nou ) .... ale to uz asi vies