Ekonomika
Zelda86
6
Je pravda, že rolba by měla asi větší smysl než pseudo terénní auto.
Přejít do diskuze
Ten červený pruh pro ty, co si nepřejí vypínat Adblock je už napořád, nebo je to taky aprílový žertík? >😒] >😒] >😒]
Dobrý den,
zpráva je k nahlédnutí VEŘEJNĚ na media portálu Škoda Auto, navíc automobilka dnes dopoledne rozeslala zprávu redakcím.
Hezký den,
Honza
zpráva je k nahlédnutí VEŘEJNĚ na media portálu Škoda Auto, navíc automobilka dnes dopoledne rozeslala zprávu redakcím.
Hezký den,
Honza
To je z tiskového serveru škodovky.Ne z interního portálu.Škodovka to rozesílala jako tiskovou zprávu tenhle aprílový vtípek.
a nemyslíte, že napříkla uvedení, že zpráva pochází ze Škoda Auto by na věrohodnosti článku naopak obrovskou měrou přidala?
dneska jsi za pěknýho pitomce.
Ještě chvíli se v tom šťourej a budeš za ultra velkýho pitomce
Ještě chvíli se v tom šťourej a budeš za ultra velkýho pitomce
Co takhle uvést zdroj, že jste celý aprílový žertík obšlehl kompletně z interního portálu Škoda-Auto? Ještě se tu objeví Metro až do Mladé Boleslavi, HAF-Systém - hlasové ovládání vozu pro psy a akční paket ŠKODA CoolJet - s mrazákem místo zavazadlového prostoru? Nebo jakýkoliv jiný žertík, kterým ŠA baví na svém portále celý den zaměstnance?
On píše o rolbe, nie o hybride do rolby. Okrem toho asi si veľa vtipnej kaše nepojedol...
Kouzlo aprílových žertíků (třeba i těch dementních) je mimo jiné i v tom, že se zdroj neuvádí, aby se co nejdéle držela iluze pravdivosti. Na čím více místech se objeví, tím je věrohodnější a tedy úspěšnější. U některých zpráv je předem jasné, že je to legrácka, ale jsou i témata, která dokáží opravdu zmást.
Takže je mi líto, opravdu jsem tě nepochopil.
Takže je mi líto, opravdu jsem tě nepochopil.
Škoda-Auto má svůj interní portál, kam se dostanou pouze zaměstnanci. A z něj pochází tento apríl a také ostatní, co jsem popsal. Tenhle článek není výmyslet auto.cz, natož pana Mičky, ale lidí, kteří dělají naIT-Oddělení Škoda Auto přímo v Mladé boleslavi
Rolby jezdí v takových podmínkách, kde je hybrid nejmíň použitelný😒br />
- všude mráz baterky dostávají zabrat
- rolby potřebují x-set koňové motory
- žádné plachtění, žádná rekuperace, pod plynem musíš jet i z kopce
Takže jako vtip dobrý, ale reálné použití velmi mizivé. Snad jen jedna baterka, která by se nabíjela v teple v garáži, pak by odevzdala svoji energii někde přes pomocný elektromotor.
- rolby potřebují x-set koňové motory
- žádné plachtění, žádná rekuperace, pod plynem musíš jet i z kopce
Takže jako vtip dobrý, ale reálné použití velmi mizivé. Snad jen jedna baterka, která by se nabíjela v teple v garáži, pak by odevzdala svoji energii někde přes pomocný elektromotor.
Ono to od automobilky "vtip" je, ale zlý, a zákazníkovi až tak do smiechu nebude.
Ale kto chce kam, pomôžme mu tam.
A pri súčasných trendoch nie je vylúčené, že sa takého žartu o pár rokov dožijeme i v tom Superbe...
Ale kto chce kam, pomôžme mu tam.
A pri súčasných trendoch nie je vylúčené, že sa takého žartu o pár rokov dožijeme i v tom Superbe...
To je stejně neuvěřitelný článek jako😒br />
Škoda bude montovat tříválec do Octavie a Superbu
Škoda bude montovat tříválec do Octavie a Superbu
hele ferdo nepruď pana Mičku článek mají perfektní a vomrkni radši další, tahle je ZATRACENĚ DOOOST DOBRÁ !!! [odkaz] [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Obom Vám nejdem protirečiť, lebo sa zhodneme, že by bolo fajn, ak by boli v ponuke na jej opačnom spektre viacvalcové motory. Svet sa nezboril, ani sa nezborí, ale nemuseli by sa všetky automobilky "prispôsobovať" aktuálnym trendom, ale naopak hľadať iné cesty ako dosiahnuť požadovaný cieľ. Viď napr. momentálne Mazda. Alebo ak budú trendy latexové obtiahnuté nohavice, tak ich tiež začnete nosiť? 😉
Perex: "Loni Škodovka dobyla moře, letos jsou to zasněžené sjezdovky. K příležitosti dnešního data zveřejnila fotografii plug-in hybridní rolby Snowman." :-!
Navíc všechno jde přes hydrodynamická čerpadla. Ne že by tuto práci nemohly dělat elektromotory, ale je tam velká spotřeba energie.
Co si pamatuju takovou tu klasiku PB100 co hodně jezdila v Krkonoších, tak ta měla tuším 150 nebo 170k. Jasně, 200k asi bude dneska běžných... spíš jsem chtěl říct, že tam jde hodně o krouťák a to by elektru mohlo vyhovovat (ale jestli by na nabití dala sjezdovku zdola až nahoru je věc jiná 😄 ).
EDIT: jo, tak jsem se podíval a je to ta co myslíš, dneska má 197k.
EDIT: jo, tak jsem se podíval a je to ta co myslíš, dneska má 197k.
Hele, já ti nevím. Tištěný časopis koupím tak 2x do roka a to spíš kvůli fotkám, než čemukoli jinému. Tady mám pod nosem info zadarmo, oje*ávat internetový magazín blokováním reklam už mi přijde trošku za hranicí.
Jo, neřeknu, až tu budou vtíravé reklamy, jako jsou občas v UK, DE nebo US, které tě nutí si klip prohlédnout, nebo "náhodou" nejdou shodit, vyskakují přes celé okno v průběhu čtení, dejme tomu, že bych o tom uvažoval. Ale takhle? Nebude reklama, nebude web o autech... ;-\
Jo, neřeknu, až tu budou vtíravé reklamy, jako jsou občas v UK, DE nebo US, které tě nutí si klip prohlédnout, nebo "náhodou" nejdou shodit, vyskakují přes celé okno v průběhu čtení, dejme tomu, že bych o tom uvažoval. Ale takhle? Nebude reklama, nebude web o autech... ;-\
Element "Hider" pre Adblock to riesi.
Ale treba ho aplikovat docela casto, kedze nazov toho "pruhu" sa pravidelne meni.
Riesenim je prestat navstevovat tento portal. Tam to cele smeruje.
Ale treba ho aplikovat docela casto, kedze nazov toho "pruhu" sa pravidelne meni.
Riesenim je prestat navstevovat tento portal. Tam to cele smeruje.
Myslím, že pre zvýšenie (vlastnej) "bezpečnosti" na cestách by to nebolo márne. Uplatnilo by sa to ako lapač všetkých tých, ktorí jazdia v zákrutách (aj tých neprehľadných, a nielen v zákrutách) riadne cez stredovú čiaru...a že ich je čím ďalej, tým viacej... 8-s
Hodně čtu třeba reflex, má free zonu a má placenou zonu. Je na mě abych si vybral a nevzpomínám si, že bych tam musel shazovat otravné okno reklamy. Tady na mě bez adblocku vyskakuje furt něco. Navíc osobně reklamu nemám rád, a domnívám se, že v životě nemám povinnost odsledovat za den xx reklam.
Mazda se svým top atmo 2.5 R4, který koupíš pouze v top výbavě a automatu?
Hele, já nikdy šestiválec v autě neměl, takže mi v kompaktním a středním mainstreamu nechybí a naopak si pochvaluju potenci foukaných dvoulitrů.
Hele, já nikdy šestiválec v autě neměl, takže mi v kompaktním a středním mainstreamu nechybí a naopak si pochvaluju potenci foukaných dvoulitrů.
TAKOVÁ KRAVINA Z BOLESLAVI ABY SE NA AUTOMOBILKU na KONCI SVĚTA tedy pardón NA CHVOSTU VÝVOJE [odkaz] NEZAPOMĚLO >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 a ZROVNA NA DEN KDY CELÁ AMERIKA ŽIJE NOVOU TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] panečku to je náhoda, no na to v čechách máme přísloví: "KDO CHCE KAM, POMOZME MU TAM"
>😁 :yes😒br /> PS: "Prodej modelu ŠKODA Snowman bude v prosinci 2016 zahájen v Rakousku, Švýcarsku, Lichtenštejnsku a na dalších důležitých evropských trzích. Základní cena činí 280.000 EUR" [odkaz] Trefné jak ty germáni myslí na čecháčky a jejich zemi, kde už ty jejich popelnice naprděli že sníh na horách ani rolbu už netřeba 😉 Přál bych jim pořádnou a dlouhou stávku 3směnných votroků >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
NE POČKAT, TYHLE JSOU JEŠTĚ LEPŠÍ !!!!! [odkaz] [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D
>😁 :yes😒br /> PS: "Prodej modelu ŠKODA Snowman bude v prosinci 2016 zahájen v Rakousku, Švýcarsku, Lichtenštejnsku a na dalších důležitých evropských trzích. Základní cena činí 280.000 EUR" [odkaz] Trefné jak ty germáni myslí na čecháčky a jejich zemi, kde už ty jejich popelnice naprděli že sníh na horách ani rolbu už netřeba 😉 Přál bych jim pořádnou a dlouhou stávku 3směnných votroků >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
NE POČKAT, TYHLE JSOU JEŠTĚ LEPŠÍ !!!!! [odkaz] [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D
Aj aj, že je to sranda je jasné, jen mě napadlo, tak trochu zauvažovat, zda by mělo smysl tvořit hybridní rolbu, to je celé.
S tou Mazdou jsi mi to vyfoukl.
Foukané benzínové dvoulitry jsou v pohodě a dokud budou v nabídce, jsou mi základní motorizace ukradené. 😉
Foukané benzínové dvoulitry jsou v pohodě a dokud budou v nabídce, jsou mi základní motorizace ukradené. 😉
Tys to nepochopil, je to přesně naopak, napsal jsem snad, že čekám až dají R3 do Superbu, abych si konečně mohl koupit "trendy" R3 ve větším autě? O novém autě se základní motorizací jsem nikdy ani neuvažoval, takže je mi logicky jedno kolik válců má základ, trendy/netrendy. Zajímá mě naopak horní spektrum nabídky motorizací a trendy jsou tím posledním, čím bych se při konfiguraci nechal ovlivnit.
Takže jak si přišel na to, že bych např. k vůli trendy latexu přestal nosit džíny? Nevidím pro to jediný racionální důvod.
Takže jak si přišel na to, že bych např. k vůli trendy latexu přestal nosit džíny? Nevidím pro to jediný racionální důvod.
Třeba v Mondeu už jsme se podobného vtipu dožili, takže nic převratného by to rozhodně nebylo ani v Superbu. Osobně je mi celkem jedno na čem model motorově začíná, podstatné je spíš to, na čem končí, takže jestli je něco problém, tak je to (pro mě) mnohem spíš aktuální absence víceválcových vrcholných motorizací ve středním mainstreamu.
V Mondeu už jsme se ho dožili a svět se nezbořil, dokonce máme trojválec i v BMW 3. Pokud bude 1.5TSI za srovnatelné peníze jako dnes 1.4TSI, tak ať se tam klidně jako základ objeví 1.0TSI.