Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropská komise navrhuje kompromis pro německé dálniční mýtné

Německo by mohlo zavést dálniční poplatky pro osobní auta a zároveň ulevit vlastním řidičům. Podle deníku Bild připravila Evropská komise kompromisní návrh, který by to umožnil a zároveň by byl v souladu s unijním právem.
Zpět na článek
7. 4. 2016 15:56
7. 4. 2016 16:39
7. 4. 2016 17:25
7. 4. 2016 21:07
8. 4. 2016 09:50
8. 4. 2016 10:14
8. 4. 2016 14:38
7. 4. 2016 15:56
EU
To jsou ale hlavičky z té Evropské komise. Takžo zatímco kompenzace ve formě snížení daně z vlastnictví motorového vozidla by bylo diskriminační, protože by postihlo pouze zahraniční motoristy. Tak kompenzace zvýšením paušálu za dopravu do práce, který si mohou lidé v Německu odečíst z daní, je zcela v pořádku, protože se vztahuje na všechny, kdo v zemi platí daně, bez ohledu na jejich národnost.

Přítom daň z vlastnictví motorového vozidla může platit každý bez ohledu na národnost, stejně tak jako daň z příjmů, na kterou odkazují "odborníci" z komise. A to vůbec neberu v potaz, že drtivá většina poplatníků daně z příjmů platí i daň z vlastnictví vozidla :-)

Já jen doufám, že z tohoto spolku (EU) vypadneme co nejdříve.
Rozbalit vlákno
11
7. 4. 2016 16:39
Re: EU
Složité to dělá jen Německo. Kdyby zavedlo dálniční poplatky, nikdo by nemohl říci ani popel. Jejich fičura byla ale v tom, že by je ve skutečnosti platili jen cizinci.
Ona i německá vláda ví že je to pitomost, jenže část politiků to v rámci předvolebního populismu pláclo, tak teď hledá jak na to.
7. 4. 2016 17:25
Re: EU
Jenže Evropská komise navrhuje vesměs to samé. Znovu se ti pořádně přečti:

"Podle komise by takový postup nebyl diskriminační, protože by se vztahoval na všechny, kdo v Německu nakoupí pohonné hmoty, nebo na všechny, kdo v zemi platí daně, bez ohledu na jejich národnost. Nejvíc by na něm přitom vydělali němečtí občané."

Je nějaký rozdíl mezi tím, jestli se mýto bude Němcům a malé části cizinců kompezovat na dani z vlastnictví auta nebo dani z příjmů? V případě druhého návrhu to zaplatí zase jen cizinci :-)
7. 4. 2016 21:07
Re: EU
Lenze Nemci za dialnice platia v ramci vysokych dani za auta. Ich vlada len chcela zabranit tomu, aby nemci platili dva krat.
Avatar - CommonUser
8. 4. 2016 09:50
Re: EU
Cela EU komisia je samozvolena tupa banda. Odcitat z dani za pracou ? A co ti co byvaju hne pri praci a co dochodcovia, ti odpisu co ??? Okrem toho ja si mozem zvolit, ze odpisujem MHD alebo bicykel miesto autoa, potom nebudem dsikriminovany ???
Tupe ...
8. 4. 2016 10:14
Re: EU
"...nebo zvýšením paušálu za dopravu do práce, který si mohou lidé v Německu odečíst z daní."
Ja to chapem tak, ze ten pausal vymysleli Nemci a uz ho tam aj nejaky ten rok vyuzivaju. (typicka danova koplikacia europskych statov). Takze EK je v tomto nevinne a naopak sa snazi najst riesenie dobre pre vsetkych, teda aj pre teba.
Avatar - CommonUser
8. 4. 2016 14:38
Re: EU
Pre mna nie, ja platim nemecku KFZ-Steuer 8-s
8. 4. 2016 10:11
Re: su za celoeuropske kvoty, lebo im to vyhovuje
Kludne mozu znizit dane na auta. Alebo co ak si Nemec kupi auto v CR? Nema narok jazdit po dialnici alebo dokonca usetri 2x na DPH aj na dialnicnych poplatkoch?
Nemci su za celoeuropske kvoty na imigrantov, lebo im to vyhovuje. Bezplatne "celoeuropske" dialnice uz im nevyhovuju.
Avatar - CommonUser
8. 4. 2016 14:06
Re: su za celoeuropske kvoty, lebo im to vyhovuje
Nechapes to. Pausal do prace mas aj na SK (to bolo tych smiesnych 300 SK)
Ja ti vysvetlujem, ze nie kazdy moze ten pausal vyuzit plosne (berie sa km od prace a .
Pritom ten pausal ignoruje realnu cenu benzinu ! To vies ? A este mas odpocitalnu polozku, ktora to vlastne zahrnuje !
Za dialnicu by platil rovnako kazdy, ale odpocitat pausel nie je take jednoduche.
8. 4. 2016 14:12
Re: su za celoeuropske kvoty, lebo im to vyhovuje
Ale nevymyslela to EU, ale lokalni socani.
Avatar - CommonUser
8. 4. 2016 14:41
Re: su za celoeuropske kvoty, lebo im to vyhovuje
Socani ? Ako firma odpise aj gombik na koseli, ale pracovnik nic ? Je jedno ako daleko dochadzas do prace ? To nie su realne naklady ?

Ja platim nemecku KFZ-Steuer 8-s a nemam chut platit dalsie zabavky a natahovat sa o to s danovym uradom. To su dalsie naklady pre mna (na danoveho poradcu).
8. 4. 2016 17:07
Re: su za celoeuropske kvoty, lebo im to vyhovuje
Prilis tomu nerozumies. Dan neplatis len pri kupe, ale hlavne pri pouzivani a pre bezny dvojliter TDI to je okolo 200 EUR rocne.