Ekonomika
webpaja
3
Dalo se to čekat s pozvolným náběhem XE a pozdním nástupem XF. Jakmile se rozběhne F-Pace bude tom cca 150t ks/y.
Přejít do diskuze
Jaguar recorded its best ever March, delivering 15,175 vehicles, up 62% on the previous year, due to continued solid sales of the XE (6,521 vehicles) and the all-new XF (5,331 vehicles).
On totiž začíná prodej XE a nového XF v NA. To bude hlavní důvod nárůstu.
On totiž začíná prodej XE a nového XF v NA. To bude hlavní důvod nárůstu.
Nejsou v plné síle. Stále nepředstavili benzínové Ingenium, XE nemá šestiválcovou naftu, Disco Sport, RR a RRS nový infotainment, velký modely nenabízí LED světla.
JLR má na čem pracovat.
Ale rekord trhnou podle všeho levou zadní. Problém bude spíš mít jméno: Nedostatečná výrobní kapacita.
JLR má na čem pracovat.
Ale rekord trhnou podle všeho levou zadní. Problém bude spíš mít jméno: Nedostatečná výrobní kapacita.
aj tento rok.... novinky ako XE, XF alebo discovery sport su tento rok uz v plnej sile .... a mame tu aj novy F-pace ... takze je dost mozne ze minulorocny rekord bude uplne prevalcovany tohtorocnym rekordom kedze uz prve mesiace tohto roka v eu aj amerike naznacuju ze tento rok bude este ovela lepsi ako ten rekordny predosly :yes:
s tou kapacitou musia este kusok vydrzat.... ale za dva roky mame JLR aj u nas... a zavod sa stava tusim aj v brazilii .. uz za 5 rokov moze JLR predavat aj milion aut rocne... co je defakto dvojnasobok sucasnosti .. vidim tu velke rezervy a moznosti :yes:
ano motoricky to chce este obmenu za vlastne motory... dobra pripomienka ... potom este len zacne tah na branu :yes: JLR :yes:
Tož jen tak BTW, jak v JAGu, tak ve Volvu úřadoval po nějaký čas Ford, a ten je made in USA 😉
Viděl jsem teď černý, zadek supr, ale vpředu takový... řekl bych, že světla působí moc nízká - úzká. Byla to tedy jen nižší verze a zvolená kola i barva tomu tedy moc nepomohla, bohužel foto nemám.
Tak infotainment je jen jeden z preslapu (a taky jeho rychlost je jen jeden z preslapu infotainmentu, ani dotykove ovladani nebudu radit na uroven MMI/iDrive, to je o level jinde). Miril jsem na interier celkove, ktery hlavne za audi proste zaostava. Na druhou stranu F-Pace neni o tolik horsi uvnitr, okolik je takova Q5 a predevsim Q7 nevzhlednejsi zvenci. Takze jako celek verim, ze to bude fungovat.
ono to bude papierovo niekde na urovni GLC.... razvor maju defakto zhodny ( rozdiel 1mm ) a v dlzke je F-Pace len o nejakych par centi dlhsi ako GLC ( 4,66m vs 4,73m ) ... ono je fakt tak sikovne strihnute .... povedal by som ze konkuruje aj GLC-ecku ale rozhodne moze zaujat aj tych ktori siahaju po RR sporte ... kedze motory aj vizaz na to F-Pace ma
D3 je nejkomplexnější vůči všem trhům. To bezesporu, nicméně ostatní dokážou prodávat za stejně prémiový peníze 😉
Prémie podle mě není jen D3, to je pro mě německá prémie. Lex, JLR, Infi, Caddy beru současně s nimi 😉
Btw.: Lex LC vypadá famozně! 😉
Btw.: Lex LC vypadá famozně! 😉
Jak nie Lex = jel si někdy v životě nějakym? 😄
Jaký brrr! Alpina a Lexus sou nejlepší = tos nevěděl? 😉
Jaký brrr! Alpina a Lexus sou nejlepší = tos nevěděl? 😉
Zkusenost s 328i nemam, tak musim verit. Kazdopadne ta uz stejne patri minulosti a mame tu 330i s B48. Tam by me to srovnani zajimalo jeste vic (ikdyz nejspis dopadne pro jaguar jeste hur).
Tak jsem hodne zvedavy jestli se toto tempo alespon priblizne udrzi. Musim rict, ze jen 94tis kusu z lonska je hodne slabych.
Letosni rok se to bude lamat. 😄
Letosni rok se to bude lamat. 😄
Jak je automobilka v Britskejch, či jinejch Evropskejch rukou a je v průseru, prakticky nic neprodává, ale jak se dostane do ruky Indům tak je to jeden rekord za druhým, to samý Volvo ...
Pro nás možná tak ostuda ...
Pro nás možná tak ostuda ...
Ze si to papne je sice skoda, smutnejsi ale bude jestli to i hur nez 2.0l z bmw pojede, coz z papiru vypada ze jo. Spis by me ale zajimali i jine rozdily mezi r4 a v6. Nebudou tam zmeny i v SW treba prevodovky, DSC, naladeni posilovace atd.?
PS: On tu jeste nekdo resi palce? 😉 Naopak, casto krat cim vic minus, tim bliz pravde. Teda, kdyz clovek vyfiltruje flajbojedu a podobne, kde naopak ty minusove rekordy pevne odzrkadluji kvalitu prispevku. >😁
PS: On tu jeste nekdo resi palce? 😉 Naopak, casto krat cim vic minus, tim bliz pravde. Teda, kdyz clovek vyfiltruje flajbojedu a podobne, kde naopak ty minusove rekordy pevne odzrkadluji kvalitu prispevku. >😁
F je přesně ta jednotlivost. A mít u IS jediný použitelný motor, ještě k tomu R4 nevypovídá o prémiovým směřování vůbec nic.
LC je minimálně krásný a technicky zajímavý 😉
LC je minimálně krásný a technicky zajímavý 😉
Angláni F-P staví spíš dolů, ale já ho vidím prostě mezi. A je to podle mě mnohem lepší než stínování.
E-Pace by měl být pravým konkurentem Q5 a případný J-Pace pak GL/X7 a spol.
E-Pace by měl být pravým konkurentem Q5 a případný J-Pace pak GL/X7 a spol.
asi je to tak... maserati nema v hladaciku mercedes ... to je pravda 😉
a nove levante asi tiez mieri asi skor na cayenne ako na range rover
a nove levante asi tiez mieri asi skor na cayenne ako na range rover
z tycho drahych znaciek sa mi dnes pozdava najviac trojica : jaguar lexus maserati ... ma pre mna najvacsie caro... a najviac charizmy
otazne je kde dnes zaradit volvo a alfu....
lexus LC je dnes bezkonkurencny ... tu sa neda nesuhlasit :yes:
otazne je kde dnes zaradit volvo a alfu....
lexus LC je dnes bezkonkurencny ... tu sa neda nesuhlasit :yes:
To neni jen o tom kurzu, on je F-Pace strasne dobre vypadajici a za me do spravne velikosti se trefujici kus auta. S dieslovym V6 to bude kral, ikdyz ma uvnitr jaguari typicke preslapy.
Přešlapy se dají hodně dobře řešit tím lepším infotainmentem. Pak to funguje briskně jako slušný tablety
Spíš tedy 330i, silnější 2,0 EB jede, ale papá. Řekl bych, že při svižnější jízdě ne nepodobně V6K.
Očekávám, že palečkáři mají najeto a budou schopni napsat svůj názor, jinak to beru jen jako projev jejich ubohosti >😒]
Očekávám, že palečkáři mají najeto a budou schopni napsat svůj názor, jinak to beru jen jako projev jejich ubohosti >😒]
suhlasim.. velkostne genialne posadeny ... a dizajn taktiez moc podareny ... v motorizaciach mi chyba nejaky slabsi dostupnejsi benzin v 4x4 ale inak asi stejne kazdy pojde do dizlov.... kazdopadne uspech F-pace bude mat urcite velky ... a dost som zvedavy ako to zahybe s predajmi SUV od porsche ci bmw :yes:
super ... :yes: ... moc som zvedavy ako sa uchyti... ale podla mna to bude zrejme najpredavanejsi jag uz po par mesiacoch od rozbehu .. lebo SUV su skratka v kurze :yes:
nie som si isty... dopomohol k tomuto mesacnemu rekordu uz aj F-pace? v nejakom tomto case uz ocakavam rozbeh jeho predaja len akosi nikde nic zatial...
Od doby XJ220 mi je Jag srdcu milý. 😄
Kiez by sa raz o premii hovorilo ako o D3 + 1GB 😉 ( a nie 1 JPN -Lex 8-s brrr >😒] )
Kiez by sa raz o premii hovorilo ako o D3 + 1GB 😉 ( a nie 1 JPN -Lex 8-s brrr >😒] )
Nechápu první větu = co je to za blbost. Vysvětlíš?
Mě narozdíl od tebe neni šumák kde žiju = tobě jo? Když je kritika na místě = kritizuju. Ty si snad šťastnější ze se tady spousta motorů a třeba zesilovačů atd neprodává?
Bohužel spousty světovejch známejch firem ze všech možnejch oborů od oblečení třeba po ty auta u nás neni. Já bych chtěl aby bylo = tobě je to fuk?
Nezmiňuju eště smutnější fakt že jich to tady spousta zkusilo a odešlo
Vidim že na IS200t máš opačnej názor než Ondřej - v čem přesně? Fakt 180 kW ve střední třídě považuješ za podměrečnejch? Myslim že reálnej průměrnej výkon nově prodanýho vozu v Evropě by tě dost šokoval
Když to beru velikostně dá se hodně dobře uvažovat o kupé od IS = byť u nás se s atmo 3,5 litrem neprodává. Ale velmi v poho je 200t - 180 kW považuju za evropský optimum = lidí kterejm to nestačí spíš kecaj. Řidičů kterejm to ve střední třídě fakt nestačí a uměj využít víc moc nebude
GS450h je obrovskej nadprůměr i ve vyšší střední = i tam chudý evropani kupujou nejvíc kupujou výrazně slabší naftu. Bohužel se to moc nezveřejňuje ale když narazíš na statistiku prodejů motorů bejvá to docela děs běs hrůza slabota. Nemíváš pocit?
GS450h je na okruhu rychlejší než Alpina B5 = to bych nenazval první použitelná verze 😉
Mě narozdíl od tebe neni šumák kde žiju = tobě jo? Když je kritika na místě = kritizuju. Ty si snad šťastnější ze se tady spousta motorů a třeba zesilovačů atd neprodává?
Bohužel spousty světovejch známejch firem ze všech možnejch oborů od oblečení třeba po ty auta u nás neni. Já bych chtěl aby bylo = tobě je to fuk?
Nezmiňuju eště smutnější fakt že jich to tady spousta zkusilo a odešlo
Vidim že na IS200t máš opačnej názor než Ondřej - v čem přesně? Fakt 180 kW ve střední třídě považuješ za podměrečnejch? Myslim že reálnej průměrnej výkon nově prodanýho vozu v Evropě by tě dost šokoval
Když to beru velikostně dá se hodně dobře uvažovat o kupé od IS = byť u nás se s atmo 3,5 litrem neprodává. Ale velmi v poho je 200t - 180 kW považuju za evropský optimum = lidí kterejm to nestačí spíš kecaj. Řidičů kterejm to ve střední třídě fakt nestačí a uměj využít víc moc nebude
GS450h je obrovskej nadprůměr i ve vyšší střední = i tam chudý evropani kupujou nejvíc kupujou výrazně slabší naftu. Bohužel se to moc nezveřejňuje ale když narazíš na statistiku prodejů motorů bejvá to docela děs běs hrůza slabota. Nemíváš pocit?
GS450h je na okruhu rychlejší než Alpina B5 = to bych nenazval první použitelná verze 😉
Možná by tví klienti ocenili tu o tom, jak žijí v zaostalém světě. Je mi šumák jak nazýváš evropu, kritizovat umí naprosto každý. Pravda je, že u nás prostě IS končí na podměrečných motorech a první auto o kterým se dá uvažovat je GS450h. 😉
To je skoro stejná perla jako s tou statistikou poruchovosti 😉
Kdybys byl američan, australan, asiat, afričan.. V Antarktidě a Evropě se prostě neprodává 😄
Dělám do audiovizuální techniky a tam je to eště horší = možná polovina věcí se sem nevozí - holt smůla
Je jedno co kdo napíše = podstata je že Lexus nabízí ve všech modelech výborný výkonný motory. Dokonce atmo :yes😒br />
Že se některý motory nebo modely aut a bohužel nejen aut v Antarktidě a podobně zaostalejch oblastech vůbec neprodávaj je irelevantní nebo? 😉
Nabídka pohonných jednotek Lexusu mi přijde velmi dobře promyšlená a zajímavá. Plus patří k těm nejspolehlivějšim - což se i přes tvou praxi tvořící nějaký nula celá nula nula nula.. promile celkovejch statistik o německejch prémiovejch výrobcích říct nedá
Kdybys byl američan, australan, asiat, afričan.. V Antarktidě a Evropě se prostě neprodává 😄
Dělám do audiovizuální techniky a tam je to eště horší = možná polovina věcí se sem nevozí - holt smůla
Je jedno co kdo napíše = podstata je že Lexus nabízí ve všech modelech výborný výkonný motory. Dokonce atmo :yes😒br />
Že se některý motory nebo modely aut a bohužel nejen aut v Antarktidě a podobně zaostalejch oblastech vůbec neprodávaj je irelevantní nebo? 😉
Nabídka pohonných jednotek Lexusu mi přijde velmi dobře promyšlená a zajímavá. Plus patří k těm nejspolehlivějšim - což se i přes tvou praxi tvořící nějaký nula celá nula nula nula.. promile celkovejch statistik o německejch prémiovejch výrobcích říct nedá
Prémie podle mě nemá bejt o kvantitě ale kvalitě. Poruchovost zrovna motorů je u některých prémiových výrobců doslova tristní [odkaz] [odkaz]
Aktuální abídka pohonných jednotek je u Lexusu velmi promyšlená - aspoň podle mě :yes:
Aktuální abídka pohonných jednotek je u Lexusu velmi promyšlená - aspoň podle mě :yes:
RX 400 mě fakt nezajímá a je to hlavně dávno minulost = předminulá generace
Určitě robí KOMLEXNENEJŠIU robotu? 😉
Ty by ses měl někdy nějakou Alpinou svést = jestli si to fakt predstavuješ jak píšeš tak zcela bepodmínečně 😄
Určitě robí KOMLEXNENEJŠIU robotu? 😉
Ty by ses měl někdy nějakou Alpinou svést = jestli si to fakt predstavuješ jak píšeš tak zcela bepodmínečně 😄
Aktualizuj = výbornej je i motor 200t [odkaz] a hlavně atmo [odkaz] naprosto se shoduju s Ondřejovym pohledem na věc :yes: :yes😒br />
Hodně sem zvědavej na obě verze LC paradoxně možná víc na hybrid - na ten 24stupňovej automat 😄
Hodně sem zvědavej na obě verze LC paradoxně možná víc na hybrid - na ten 24stupňovej automat 😄
[odkaz]
Ukaž mi prosím ten LEXUS IS350 😉. Já ho nikde nevidím a co nevidím, to nezkusím a co nezkusím, to je mi jedno, protože poznaný zlo je lepší než velmi teoretický poznaný dobro 😉
Pojďme se pro změnu bavit jako lidi, co mají OP, ŘP a něco odjeto...ne jako kluci diskutující nad tím, co kde jaký novinářský strejda napsal :-! 😄
Ukaž mi prosím ten LEXUS IS350 😉. Já ho nikde nevidím a co nevidím, to nezkusím a co nezkusím, to je mi jedno, protože poznaný zlo je lepší než velmi teoretický poznaný dobro 😉
Pojďme se pro změnu bavit jako lidi, co mají OP, ŘP a něco odjeto...ne jako kluci diskutující nad tím, co kde jaký novinářský strejda napsal :-! 😄
Víš, někdo jezdí, jiný se opájí tabulkami ve stylu "coby kdyby". Na Audi, BMW, M-B nebo Jaguarech mě nikdy žádná závada motoru nepotkala.
Pokud chce být někdo prémie a nabízí jen podprůměrně výkonný motory, tak neuspěje.
Pokud chce být někdo prémie a nabízí jen podprůměrně výkonný motory, tak neuspěje.
Ved jo, lenze prave vdaka tej komplexnosti predava kazdy z D3 nasobky toho, co ich konkurenti. 😉
A prave tam vidim v niektorych kategoriach pre Jag sancu - napriklad F-Pace ma dobre vyhliadky mat nielen zlomkove predaje v porovnani s konkurencnymi SUV - v ramci svojho segmentu. Len zdielam aj tvoje dumanie nad tym, ze ci chce konkurovat Q5, X3, GLC alebo Q7 (asi tazko),X5,GLE.
😉
A prave tam vidim v niektorych kategoriach pre Jag sancu - napriklad F-Pace ma dobre vyhliadky mat nielen zlomkove predaje v porovnani s konkurencnymi SUV - v ramci svojho segmentu. Len zdielam aj tvoje dumanie nad tym, ze ci chce konkurovat Q5, X3, GLC alebo Q7 (asi tazko),X5,GLE.
😉
myslim, ze odpovedou ti moze byt moja odpoved sakrbleeeemu >😒]
Nie, fakt - D3 je to, co u mna boduje, ostatni sa ich snazia len desatrocia neuspesne dobiehat a podla mojho skromneho nazoru prave Jag ma najlepsie predpoklady 😉
Hybridy / Nehybridy ! 😉
Nie, fakt - D3 je to, co u mna boduje, ostatni sa ich snazia len desatrocia neuspesne dobiehat a podla mojho skromneho nazoru prave Jag ma najlepsie predpoklady 😉
Hybridy / Nehybridy ! 😉
pre mna to bude koli tomu, ako KO vypadaju furt brrr 8-s >😒]
Jo, predminula gen. IS200, LS neviem ktore (asi 5 rocne) ale V8 AWD s torsenom.
Takze ano, isiel som s nimi a dokonca by som obidvom z nich dal aj :yes:
IS 200 za to, ako vtedy vyzerala a jazdila ( 2 liter R6 ! ) proste urobila na mna dobry sportovy dojem, aj ked koniky tam chybali.
A to LS - to bolo synonymum od slova ticho :-! Ale interier... - proste som zvyknuty na ine interiery a s nimi mi ten Lex proste nesedi. Ale vozit sa v nom vzadu... >😁 - moze byt 😉
Nie, proste nie a nie a nie - aktualne mi Lex nic nehovori.
A Alpina ? >😁 Fakt sa nenechaj vysmiat.
To taky "vyrobca" by som dokazal byt aj ja: Zoberem nejake Audi, zmenim podklad pristrojoveho stitu na inu farbu, obsijem interier do kože akej chcem, s nitou aku chcem, dam tam "svoje" pedaly, lizatko na naraznik, ine prahy, koncovky vyfukov, cipnem to a hotovo.
Picnem na to svoj vyrobny stitok a voaláááá "ZAudi" hotove >😁 >😁 >😁 >😁
Takze s Alpinou na mna fakt ze nechod.
to uz PÁN Mayer robi komplexnejšiu a lepsiu robotu ! :-! :yes😒br />
PS: vdaka webpajovi som si spomenul na jazdu v RX400 - tfuj tajbl ! 8-s
Jo, predminula gen. IS200, LS neviem ktore (asi 5 rocne) ale V8 AWD s torsenom.
Takze ano, isiel som s nimi a dokonca by som obidvom z nich dal aj :yes:
IS 200 za to, ako vtedy vyzerala a jazdila ( 2 liter R6 ! ) proste urobila na mna dobry sportovy dojem, aj ked koniky tam chybali.
A to LS - to bolo synonymum od slova ticho :-! Ale interier... - proste som zvyknuty na ine interiery a s nimi mi ten Lex proste nesedi. Ale vozit sa v nom vzadu... >😁 - moze byt 😉
Nie, proste nie a nie a nie - aktualne mi Lex nic nehovori.
A Alpina ? >😁 Fakt sa nenechaj vysmiat.
To taky "vyrobca" by som dokazal byt aj ja: Zoberem nejake Audi, zmenim podklad pristrojoveho stitu na inu farbu, obsijem interier do kože akej chcem, s nitou aku chcem, dam tam "svoje" pedaly, lizatko na naraznik, ine prahy, koncovky vyfukov, cipnem to a hotovo.
Picnem na to svoj vyrobny stitok a voaláááá "ZAudi" hotove >😁 >😁 >😁 >😁
Takze s Alpinou na mna fakt ze nechod.
to uz PÁN Mayer robi komplexnejšiu a lepsiu robotu ! :-! :yes😒br />
PS: vdaka webpajovi som si spomenul na jazdu v RX400 - tfuj tajbl ! 8-s