Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla svolává ke kontrole 2700 vozů Model X kvůli sedadlům

Vadná sedadla pro Teslu vyrábí firma Futuris, která na sebe vezme veškeré náklady spojené s výměnou.
Zpět na článek
Re: je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první
Kto chce psa biť, palicu si nájde. Z tvojho príspevku je vidieť to, že si článok ani nečítal, len sa hráš na múdreho.
12. 4. 2016 14:44
Re: je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první
No jasně. Tesla je totiž první automobilka na světě, která kdy musela vyhlásit svolávací akci. Málokdo totiž ví, že název Tesla je ve skutečnosti akronym, který na tuto skutečnost přímo upozorňuje (TEbe SvoLÁme).

Jsem rád, že se tu konečně objevil někdo inteligentní, kdo na to upozornil. HAL 9000 :yes:
Jen tak dál..
Správny postup
Áno, to je správny postup dobrých výrobcov. Problémy riešia, netaja ich a nepodvádzajú.
Dobrá správa, že Tesla patrí medzi nich.
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 11:21
je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první gene
ale stejně - ta racčí křídla na SUV - větší pitomost by ani TopGear (s jeho MPV kabriolety a pod.) nevymyslel....
Re: je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první
>:D :yes:
12. 4. 2016 21:10
Re: SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Nebudu te nazyvat ani mene inteligentnim, ani dokonce imbecilem. Pokusil ses o fakta a to ocenuji. Avsak opakovane ti doporucuji precist si knihy z oblasti politickych strategii a studie kolem ropneho lobby. Pak trochu fyziky... Mozna pak pripustis moznost, ze vyznamny a minimalne 4 000 000 000 let stabilni zdroj energie ti denne proleti nad hlavou. Vedi to i vyznamni ropni vladci... Zkus vyhledat nejake dokumenty o Kuvajtu... Budes prekvapen, jaky voli pristup ke zlute kouli.
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 17:13
Re: je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první
těžko říci, jak ve večerníčku, ale v reálném světě není svolávací akce jako svolávací akce - v tomto století se ještě nikomu při nárazovém testu sedadla neutrhla (aneb jak eufemisticky píší "spadla dopředu").
Avatar - wakantanka
12. 4. 2016 21:11
Re: Správny postup
Na trhu akym su USA je to nutnost a nevyhnutnost. Inak hrozia multimilionove zaloby.
12. 4. 2016 22:32
Re: SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Vyjadril jsi to, co jsi v te chvili povazoval za nutne. To se stava. Netreba nic obhajovat.
Avsak lide prilis zatizeni pouhou pritomnosti vyzaduji trpelivost... Ale nekdy to nelze, to take chapu
Re: Správny postup
To sa nevylučuje. ;-) Z amerických móresov sa v Európe mnoho vecí nehodí, ale práve toto áno.
Re: SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Márna snaha. Tie isté "fakty" už kopíruje niekoľkýkrát a tvrdí dookola tie isté blbosti, aj keď mu boli vecne vyvrátené. Tým si odo mňa "vyslúžil" ostrú reakciu, ničím iným. A pri najbližšom repete si to vyslúži znova. Ja viem, že som nepríjemný, ale pri niektorých jedincoch sa proste dostatočne neovládam.
Re: SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Jedno sa musí uznať, takéhoto imbecila aby človek pohľadal...
Re: je vidět, že je to nová automobilka a modely jsou první
A to vieš odkiaľ? O mnohých takýchto testoch a drvivej väčšine zvolávačiek (u niektorých značiek zvlášť) motoristická verejnosť ani netuší, alebo sa zvolávačky ani nerobia a "úpravy" sa nenápadne prevádzajú pri najbližšej návšteve značkového servisu...
Avatar - cechblog
12. 4. 2016 20:15
SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
1)
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala by asi 10x více energie než dnes vyrabí. Z čeho? Když je proti jádru.
Česko spotřebuje za rok cca 7 miliónu tun ropy na výrobu PH, to je nějakých 7
* 10^9 kg krát 5 * 10^7 J/kg, tj. 3.5 * 10^17 J energie z ropy, tj.
děleno 3600 je asi tak 10^14 Wh tj. 100 TWh energie, a jeden Temelín
dodává ročně 15 TWh. Tj. pokud nepočítáme ztráty museli bychom postavit
cca 7 dalších Temelínů. Jenže při rozvodu a přeměně atd. budou ztráty - a
kdybychom to zvládli k 50%, tak těch Temelínů máme rázem 14, tj. každý
kraj by musel mít jeden Temelín a ten by musel jet naplno... a taková
jaderná elektrárna má životnost pouze 30 - 50 let.
Takže provoz elektromobilů jen z praktického důvodu fantasmagorie.
2)
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala by k výrobě
baterií více drahých kovů než dnes obsahují známá nalezišt.
Takže provoz elektromobilů jen z dalšího praktického důvodu fantasmagorie.
3)
Kdyby měla Evropa jezdit jen na elektřinu potřebovala by nové
technologie na skladování elektřiny. Kapacita baterií za 25 let stoupla
jen 3x. Současným tempem na srovnatelnou úroveň s konvenčními motrory se
dostaneme za 75 a více let.
4)
Kdyby měla Evropa jezdin jen na
elektřinu potřebovala nové technologie na nabíjení baterií. Nabití na
úroveň dojezdu cca 1000 km (dojezd konvenčího motoru) trvá dnes
nejmodernější technologií 9 hodin. Nemluvě ani o cenách za přípojky. Při
technologii, které by auto nabyla za několik destítek sekund
(ekvivalent takování PH) museli byste mít přípojku pro ekvivalent
jedenoho kilogramu nafty (42,61 MJ/kg) za 10s na 400V: 42.61 * 1000000 /
400 / 10 / 0.7 / 3 = 3x5000A, a takovou přípojku byste asi platit nechtěli.
5) Při standardním terifu elektřiny vychází km na zhruba
0,80 Kč, což je cena přibližující se k ceně nafty (1,40) který je
zatížena 53% daní, elektřina jen DPH 21%.
Dnes jsou elektromobily slepou uličkou vývoje, tak jako byly CD.
Avatar - cechblog
12. 4. 2016 20:14
ZHOVADILOST PRO HOVÁDKA, SEKTÁŘE A TĚM CO SE TO LÍBÍ
Po stu let vývoje jsme se dopracovali oklikou na začátek. Auta znovu jezdí na uhlí.
Celková účinnost elekromobilů je 15% vložené energie proti 35% u dieselu.
Uhlíková stopa je tedy více než dvojnásobná. Kdo tenhle humus propaguje je šílenec.
Ztráty při přenosu elektřiny (10% v zimě horší), v nabíječce (15% spínaný
zdroj), u vlastního nabíjení akumulátorů (10-35% dle typu),
samovybíjení, pokles kapacity s teplotou (hlavně v zimě) a ztráty
vlastního elektrického pohonu (5-25%), dále ztráty měničů při regulaci
pohonu, atd. Potom vám vychází účinnost elektrického pohonu oproti
ropnému dokonce nižší.