Ojetiny
Karlll
3
Ja spis postradam na uvodnim foto ke clanku Skodovku. U pomalu Jakehokoli clanku o autech je na uvodnim foto Skoda a kdyz cesi riskuji tak je tam Hyundai >😁 Mne by se tam treba libila vice Skoda s TSI 😉 >😁 Ale jinak se clanku nevyjadruji, necetl jsem, nevim co bych se tam mel dozvedet a jak to vypada dle tve reakce asi bych se nic uzitecneho nedozvedel 😉
Přejít do diskuze
Pokud to není známej tak bych mechanikovi moc nevěřil, co pak bude opravovat, když vybere spolehlivé auto >😁
Marne hledam opoved na otazku, proc tento clanek vznikl. Mozna melo zaznit nekolik nazvu a jmen, kterym se nasledne posle faktura.
Kazdopadne mi obsah clanku nekoresponduje se zemerenim auto.cz.
Kazdopadne mi obsah clanku nekoresponduje se zemerenim auto.cz.
Souhlasím! Bez mechanika do bazaru ani nemá cenu lézt. Já už mám druhý auto z bazaru a vždycky jsem bral kámoša co je přes auta. Dokud mi neřekl, že auto je v pohodě, nekupoval jsem. Teď mám audinu A4 v dieselovým dvoulitru. Sehnal jsem ji v Esech asi za 200. Samo sebou že jsme ji nejdřív auto projeli a nechali zvednou na hever. Ale přece nikdo nechce kupovat zajíca v pytlu. Díky tomu mám teď supr auto.
Já si "odborníka" do bazarů beru vždycky. Jednou jsem chtěl kupovat přes inzerát a povedlo se mu prokouknout pořádnou šmelinu.
Myslím si, že každý chytrý člověk si ojetinu prověří některou firmou nebo s auto mechanikem...
trebars ja mám na auto známeho mechanika, ktorému dôverujem, nechodím do značkového. Predpokladám, že mnohí majú takéhoto mechanika alebo vedia o nejakom, ktorému sa dá dôverovať viac ako úplne neznámemu predávajúcemu. Ide o to, že nakoniec väčšina ľudí na to vykašle a spoľahne sa len na seba v mene ušetrenia, ale väčšinou je to chyba. To je celé.
kdo zaručí kvalitu toho "odborníka"? Při koupi auta se vyplatí jen jedno - zajet s ním na STK a emise - nechat udělat jen tak, bez zápisu. Ono se o tom moc nemluví, ale plno aut v bazarech i na inzercích má čerstvé emise i STK koupené a majitel se potom za 2 roky nestačí divit, že mu auto neprojde kvůli závadám, které nemohly vzniknout tak rychle. To že jsou auta často stočená o statisíce kilometrů je další věc, ale pokud je auto dobře udržované, nemusí to být zase taková tragédie.
Pokud prodejce odmítne půjčit auto na STK a emise bez zápisu, nemá cenu se s ním bavit. Je jasné, že něco skrývá a asi dobře ví, co by zájemce zjistil a že by po něm následně chtěl zbytečně vyhozené peníze zaplatit. Samozřejmě se musí jít na jinou stanici než kde auto bylo naposledy, což ale ve větších městech není problém...
Pokud prodejce odmítne půjčit auto na STK a emise bez zápisu, nemá cenu se s ním bavit. Je jasné, že něco skrývá a asi dobře ví, co by zájemce zjistil a že by po něm následně chtěl zbytečně vyhozené peníze zaplatit. Samozřejmě se musí jít na jinou stanici než kde auto bylo naposledy, což ale ve větších městech není problém...
Tak ta Hyundaika je fakt auto který v těch ESA maj. Když tam zavoláte že chcete jiný tak vám naslibujou ráj na zemi a pak tam maj tuhle krasavici..
tak toho sa dnes mechanici báť nemusia, že by nemali do čoho pichnúť, všetko sa robí na 2 roky, spotrebka.
nie je to zbytočný článok. Naozaj je dobré použiť mechanika, lebo ich je dosť a za sympy sumu ti to preskúša a okukne. Tu je to samý odborník, ale ja by som si netrúfol povedať, že nepotrebujem mechanika. Podľa mňa je to väčšinou o tom, že ľudia sa rozhodnú ušetriť aj na mechanikovi aj keď je to riskantné, lebo šetrenie je hlavný motív kúpy jazdenky. Takýto článok môže robiť dobrú osvetu a pomôcť pár ľuďom ku správnemu rozhodnutiu. Rozhodne užitočnejší článok ako článok o zahalenej odhalenej škode.