Prodej vozů automobilové skupiny Volkswagen Group v březnu mírně klesl, za celé první čtvrtletí ale v meziročním srovnání stoupl o 0,8 procenta na 2,51 milionu.
Ale ,aby dali evropské prodeje za březen, to už stojí moc námahy zadat odkaz a zkopírovat tabulku....Joooo práce je ***, chce to vidět nějaké výsledky činnosti...
[odkaz]
Já jsem se teď schválně podíval na webové stránky sport.cz
14 z patnácti článků tam jsou o českém sportu, o vítězstvích a prohrách českých sportovců, jsou tam rozhovory s trenéry apod.
Už to tak bude, že je nám Škoda tak blízká (geograficky, historicky atd), že se o ní na českém serveru bude psát asi nejvíc. Někdy je to přehnané, ale osobně mi to nějak tak nevadí. Ostatně pro skutečně velké procento čechů je hospodaření VW velice podstatné z hlediska jejich příjmů. A ty peníze, které přinese Franta Vomáčka z Aše a Jaroslova Vokurková z Karviné domů, jim poslal na účet hádej kdo? No přece ten námi nenáviděný a neustále zatracovaný koncern VW. Někdo v Německu musel dát zelenou tomu, že tito dva fiktivní lidé se budou mít docela dobře.
Nedávno tady byl každý druhý článek a každý třetí test o Lexusu. Vadilo to?
Jenze tenhle kundaj,hnujdaj..kdyz pominu,ze proda za rok kolem 5milionu aut..je v CR docela vyznamnej investor a zamestnavatel nekolika tisic ceskejch lidi..:-)Nic proti skodofce,vw..ale tez bych si rad precetl i neco o novinkach,planech atd prave z tech Nosovic nebo Kolina atd.Ale treba toho chci moc,no..:-P
Já to prostě vidím jako horlivost nějakého nového chlapíka, který nastoupil do mkt oddělení. Prostě najednou byly Lexy všude vidět. Taky jsem to poznal, když jsem ještě dělal pro NEC a chtěl jsem vystrnadit konkurenční Eizo v oblasti grafických a lékařských monitorů. ;-)
je s podivem ze ten darebak co prepisoval clanek od CTK vynechal z nadpisu slovo mirne a nenahradil ho slovem brutalne. pritom je naprosto jasne ze vw ma percentne naprosto nejhorsi rust 1-3/2016
To má überkoncern veřejně přiznat, že se jim jeden z potomků vůbec nevyvedl? ;-) Myslím, že díky posledním krokům by se i Seat mohl dlouhodobě srovnat.
Co si pamatuji, hlavním problémem bylo, že investovali pěkný balík do modernizace a zvýšení kapacity hlavní továrny akorát před poklesem poptávky. Takže Seat měl nejmodernější továrnu skupiny a zahálela. To je hodně špatné. A podle mne jim vůbec nepomohlo, že původní koncepci Toleda převzala Škoda, protože Toledo se od té doby potácelo, zatímco Octavia byla úspěšná. Z mého pohledu byly slabinou Seatů interiéry, tam si Škoda vedla lépe. A neřekl bych, že na Škodě v té době šetřili, dostala i Superb (zatímco Seat dostal leda tak starou A4 a mnohem později) a v té době šli z prakticky jednoho modelu na tři. A nakonec Škoda asi lépe zvládla marketing.
Nemyslím, v bance jsem měl na starosti "automotive" a VW je rozlezlé opravdu všude. Třeba u Aše se dělá vyhřívání sedadel pro Audi (oddělená část továrny, použitý materiál Wolfram) i pro ostatní značky koncernu (normální provozy, normální materiály).
Seat ať se srovná, proti tomu nic nemám. Ale jeden z nejlepších potomků, co vykazuje nejlepší poměrový ukazatel ROA, je snad za svůj úspěch brán na hůl?