Máš Teslu, chytráku? A ano, ta je o další x desetin pomalejší, než Bugatti Chiron. A sakra! Chiron je pomalejší, než top fuel dragstery, a ty zase než světlo...blablabla.
Gratuluji k tomu, že jste předvedli i obyčejným lidem že auto se zrychlením 0-100 za 3,2s je rychlejší než auto se zrychlením 7,5s. Tenhle test se stane legendární jako ten se zmrzlou vodou na nově. Ale moment ...je to opravdu 3,2s? Protože 3,2s je uváděno i u 0-60Mph. >:D
Zdravím, nešlo nám o to porovnávat časy, ale ukázat, jak je to auto rychlé ve srovnání s něčím normálním :-) . Když někdo řekne 3,2 sekundy, fajn, dobré, ale takhle je to myslím názornější ;-) . Jo a Tesla - s tou už bychom pak asi z Mostu neodjeli zpátky do Prahy :-D
Ano, už na dvoustovce by Tesla dostávala na frak a pak každým kilometrem zůstávala čím dál tím víc vzadu. Gratuluju ti, že jsi našel spřízněnou duši >:-[]:-!
Neboj, je jasné, že kdyby to červené auto mělo na masce místo "paraolympiády" logo Lexusu, tak se z toho u tebe namísto "krámů", dostaví poluce... :*);-)
Hele nestěžuj si. Taky to mohli srovnávat s Oktávkou RS TDI v kombajnu. Ve výsledku by se zjistilo, že R8 je sice rychlejší, ale Oktávka komplexnější:)
Nezapomeň na tepláky Adidas, zlatý řetěz na krk a sedadlo co nejdál od volantu ty náš malý Audinisto >:-[]
R8 není ničím jiným než přebouchaným Lambem. Ale, když se podíváš, co Audi nabízelo a nabízí... stačí jen mávnout rukou. Je to jen Audi.
A podla testerov v USA, kedze neuznavas nase europske testy, je Audi R8 V10 Plus CELOSVETOVO NAJRYCHLEJSIE SERIOVE VYRABANE AUTO v sprinte 0-60 mph, ktore zvladlo za 2,6 sekundy !!!
Ak by ta to trapilo, je to len o 0,1s pomalsie ako Veyron a rychlejsie ako hocijaka turbo/neturbo/hybrid/nehybrid/EV/nonEV a neviem aka dalsia seriova produkcia. :-!
btw.: nedavno bol rozhovor s niekym od Audi a pytali sa zrovna na rozdielnosti v nameranych hodnotach co do sprintov - ze udavaju moc konzervativne cisla, kedze testy poväcsinou ukazu cisla lepsie.
Odpoved znela: Vieme o tom, kazdemu RS modelu ked testujeme zrychlenie, tak pravidelne namerame lepsie hodnoty, poväcsinou p 0,2-0,3 sekundy.
ale nechavame si rezervu koli roznym nevyspytatelnym okolnostiam ( vodic...) :-)
GT-R... :-) zabudni :-)
Mě do svých problémů netahej, tím si je nevyřešíš... >:-[]
Mimochodem, proč sem dáváš zrovna odkaz na tvou noční můru? Pak se nediv, že se z toho pořád nemůžeš vyhrabat! >:D
... ono to přeznačkované Lamborhini upalovat umí. Vzhled jej však sráží hodnotu do sféry nezajímavých až nudných. To už radši tu Teslu.
I pro redakci by byl větší zážitek drag race zrychlení Tesly než "přebouchaného" Lamba.
Naštěstí zde neexistuje přímá úměra mezi "diskutujícími" a reálným světem a Audi se daří. Za to jsem rád.
Ale tady mluvíš o třídním nepříteli. Já jsem byl taky v podobné situaci. Přesto člověk musí dospět, vysvléct se Donaha a ve vodách uznání a pod sprchou smířlivosti umýt své hříšné tělo. A protože se od té doby zajímám o auta a ne o značky, muselo přijít rozhodnutí nejít v případě sporťáku do té mé, oblíbené. Vlastně to, že jsem zabrousil do vod zcela jiných, původně nepřátelských, beru jako akt dospělosti a vyjádření toho, že jsem zapálen do aut. Mnoho zdejších lidí zde jen vyjadřuje nenávist a svůj postoj k hořkému a smutnému osobnímu životnímu příběhu. Kompenzace? Anonymní diskuze.
Jsi ještě slepější než jsem myslel... Za který koncern? Tahle bitva hlupáčků proti VAG je tak trapná, jako jejich komenty.
Jsou auta dobrá, lepší a vynikající. R8 v minulý generaci patřila mezi ty vynikající, kdo tvrdí že tomu tak není je trouba a buďto o řízení moc neví nebo ji nezkoušel. Na tuto generaci jsem zvědav taky.
Já jsem jen tý mládeži a ometákům pomohl s tím, že se nepočítá jen do jedný, ale možná je to v USA, Finsku a já nevím kolik jsi těch půlek života kde prožil jinak a tam ti rozumí ;-) .
A tu dávku jsi na sebe trefil :yes:;-)
Tak Audi jede po sympatické linii. Nevím sice co bude dál, ale fakt, že do RS3 a dalších modelů Q dali místo "přeturbeného" čtyřválce charakterní a cenami ověnčený pětiválec a R8 dali do vínku atmosféru, zdroj čisté radosti a vášně, je pro mě dobrým znamením.
Samozřejmě, lhali a lhal bych i já, kdybych řekl, že mi to nevadilo. Vlastně mě to dost zarmoutilo, že v té aféře figuruje má oblíbená značka.
Ale musíme míchat lži nějakých magorů nahoře ve vedení a práci tisíců konstruktérů, mechaniků, zkušebních jezdců, designerů a vývojových inženýrů? Ti lidé dělají svou práci s láskou a vášní. Protože, kdyby vítězily tabulky, pak tady máme modelovou řadu, končící S6 a nějaké ty áosmy. Nebyla by tady famózní R8, extrémní RS6, ani zběsilý kompakt RS3...
Pozor, to ještě není vrcholná forma. Ještě neřekl/neřekla, ze to Audi je jen okopírovaný Huracán. Jakmile je tam někde Audi, vidí ruďě. Je mimo. Ochuzen bude umírat aniž by poznal Audi. >:-[]
Můžeš uvést zdroj, kde je napsané, že je to přeznačkované Lamborghini? Pokud si v dokumentu o starší verzi nevymýšleli, bylo tam 80% dílů od Audi. Nebo myslíš, že získali nějaké zázračné know-how nákupem Lamba? Devět let nebo kolik po sobě vyhrává Audi soutěže LeMans, DTM atd. Myslím, že Audi má svou technologii a nepotřebuje kopírovat. To, že koupí od Lamba motory, to ještě neznamená to Tvé: přeznačkované Lamborghini.
Já o tom nezačal, bobánku...o tý intimitě... >:-[]
Běž si už oblíznout baterku. Sice ti pan doktor už asi tisíckrát říkal, že z tebe elektromobil nebude, ale nejde přestat, co, pusino?
>:D >:D >:D
Snad si nemyslíš, že kdyby VAG nekoupil Lamborhini, nějaký R8 by vůbec existoval. Snad si nemyslíš, že nejprolhanější automobilový koncern na světě se otevřeně přizná, že přehodil jen kabát.
Z jindy údajných petrolheadů se tu stali najednou vyznavači 5m dlouhýho sedanu, aby se spojili proti nenáviděným čtyřem kroužkům a ejhle, ani rychlé transformace nestačí.
V USA R8 Plus naměřili zrychlení 0-60mph za 2,6s oproti tomu 2015 Tesla Model S P85D 'Ludicrous Speed' za 2,8s.
S tím rozdílem, že zatímco benzínový V10 upaluje dál za metu 300kph, Tesla od 160-ti ztrácí dech.
Ovšem teoretici už najednou nebrojí za atmosféry, už brousí Teslu :-!;-)
:-O
Normalne som ostal bez slov, ked citam tvoj prispevok a v nom ziadnu ustipacnu poznamku na R8. :yes:
Budem teda rovnako korektny:
Dizajn Lexu je kazdeho zvlast vec. Novy motor a nova prevodovka v takom baleni moze pre niekoho byt zaujimava a ak ten test bude, precitam si ho a posnazim sa to auto pochopit. ;-)
Samotny fakt ubytku valcov a pribudanie turb - neurobis nic.
Su ale niektore specialne situacie ( R5 2.5 TFSI ;-) ), kde to turbo proste patri a nieje to na skodu.
Podla teba ale asi patrim k "vyvolenym", kedze mne sa zatial turbo v benzine a ubytok valcov vyhyba. ;-)
a len pre tvoju infosku, Audi na ten skandal tak netrpi preto, ze jeho "problemovy" motor 3.0 TDi nakoniec na tom vobec nieje tak zle: Problem bol ten, ze koli zvyseniu zivotnosti vyhrievania deNOx katalyzatora, sa toto zapinalo proste len co najmenej a ked nebol kat. vyhrievany, tak moc nefungoval.
Audi to vysvetlilo zaujmom o trvanlivost daneho dielu, ale slubili, ze vyhrievanie urobia odolnejsie s vyssou zivotnostou tak, aby ho bolo mozne pouzivat vzdy ked si to hroziace emisie vyzaduju - bez dopadu na jeho zivotnost. ;-)
Kolegoooo... :-!
Ten motor je odvodenina od 4.2 FSi - len sa pridali 2 valce. Vyvyjali ho spolocne, ale nikto nikdy nespochybnil, ze ten motor je viac zasluhou Audi nez Lamba. ;-)
To V12 v Aventadore... - to je ina kava ! :-) ( ale aj ten pouziva COD ktore tam navrhlo Audi ;-) )
Akorát, kloučku, že vono je to spíš opačně. Nebejt Audi, není Lambo. A ten desetihrnek i V12ku by Audi mělo stejně. Asi by nebylo R8 - určitě ne. Ale doporučuju ti si o tom automobilovým průmyslu aspoň něco zjistit, než k tomu začneš kafrat. >:D:-!
A na to ste si museli zobrat Lexus, pretoze Audi sportove auta nevyraba, len supersportove…
"Lexus ve sprintu pochopitelně prohrál a tímto článkem si jej za to rozhodně nechceme dobírat. Šlo nám především o to názorně ukázat rozdíl mezi sportovním a supersportovním vozem."
zato ty si nedobúchaný.... >:-[]
Ani ti neidem nejako vulgárne nadávať, keby som ťa označil tak, ako to chlapi zvyknú, tak by som tým urazil cca 3 000 000 000 pohlavných orgánov, ktoré aspoň na niečo slúžia. :-!
Ty ? Ty si proste len zbytočný omyl prírody... 8-s
Podej si ruku s labilem. Nevšiml jsem si, že by někdo tvrdil, že R8 je zlé auto. To, že přichází z tvého oblíbeného koncernu, který je hlavně bandou lhářů a podvodníků, je věcí jinou.
Ty už vidíš tak rudě, že by sis měl dát pauzu. Pokud je místo ke kritice, potom kritikou nešetřit. VAG nedává moc šancí ke chvále, zato o kritiku si doslova žádá.
Ale já celou dobu nenapsal jedinej uštěpačnej příspěvek o R8! ;-)
Komentoval sem jen absurditu srovnávanejch aut = a v tom sem trochu upravil názor = možná to pro někoho fakt smysl mělo >:-[]
Já sem hotovej z Lexusů LC 500 a 500h. RC je A5 = trochu zajímavější verze tuctovýho sedanu střední třídy. Zajímavá je na něm hlavně ta převodovka = vyvinutá pro verzi F = atmo pětilitr V8
Na tom čtyřválečku s výkonem 180 kW je zajímavý snad jen turbo = tak dlouho hledali až se rozhodli vyrobit vlastní :-)
Diky Honzovi Mickovi za tu ukazku, malokdo si dokaze predstavit, jak je supersport opravdu rychly.
A diky Pajovi, Stealthovi a par dalsim, kteri se snazi bojovat s vetrnymi mlyny. :yes:
Urcite to tam v dobe, kdys psal svuj koment, bylo. Ja jsem tu napsal prvni koment 16/4, tys psal az 17/4 a ja nekomentuju, dokud si clanek neprectu, na to jsou tu jini specialisti :-)
Sa mi to len zda, alebo naozaj je naskok R8 zvyrazneny tym, ze Lexus chcel start po 3x trubeni a Audi vyrazilo vpred uz po prvom?
Ak hej, natiska sa otazka, ci redaktori nemohli dat druhe kolo, v ktorom by obe auta startovali po tom istom pocte trubeni? Sice by to Lexusu nepomohlo, ale aspon by redaktori zakryli fakt, ze sa nevedia dohodnut, kedy maju stupit na plynovy pedal.
Tento motor R8 TDI Le Mans byl ohodnocen 368 kW, 493 koní a 1000 Nm - točivého momentu. Využívá Audi quattro stálý pohon všech čtyř kol systému, a je podélně uprostřed motorem . Má šestistupňovou manuální převodovkou . To zrychluje z 0 na 100 kilometrů za hodinu v 4,2 sekundy a jeho maximální rychlost je 325 km. :no::no::no:
Pokud kupuju síla srdcem, volím jednoznačně benzín, pokud volím rozumem je komfortnější jizda tak preferuju naftu. Nikdo mě nezvyklá v názoru, že ježdění s dobrým motorem na benzín je zábavnější než ježdění se srovnatelným dieselem.
Tak tam som hadam este nebol >:D
Vlaky som preferoval len ked som bol este decko a v autobusoch mi byvalo zle. ;-)
Ale posnazim sa zrevidovat slovnik pre buducnost. Mam o to cerstvo 1 dovod navyse... ;-)
a jeho nie ?
mas zaujimavy dvojity meter:
obhajca jpn produkcie moze "germancov" dat pomaly aj na cocotov a vsetko je v poradecku, ale naopak uz pomaly ides križovať.
Sa spamätaj chlape ! :-!
V tom pripade mi neostava nic ine ako sa ospravedlnujem za svoju senilitu - a najma zbytocne vlakno v diskusii. Zvycajne nemam problem citat text s porozumenim. Jedinou cenou utechy mi je fakt, ze ani Hammunasakra si tu poznamku v texte nevsimol, takze nie som jediny "pacient" :-)
nie, v case pisania mojho prispevku toto v clanku spomenute nebolo - ale isty som si len na 90%. Verim, ze autor clanku potvrdi moje slova o dodatocnej uprave - podla mna je len dobre ak sa povodny clanok upravuje, aby zamedzil nepresnostiam/nepravdam.
Koniec koncov vysledok je ten isty - Lexus nema v predaji auto, ktore by nad R8 v sprinte vyhralo.
Objevit Ameriku musi bejt super, on to kupodivu Honza Micka psal primo v clanku. Ale klidne se dal palcujte a smajlikujte, lepsi, nez kdybyste psali nejake dalsi vase rozumy >:D
Jsi srab, co ani nedotahuje, co sám tvrdí. Můj oblíbený koncern? Ferrero a JLR, ostatní zhovadilosti co padají z člověka co tvdí, že jednu půlku života prožil v ČR, druhou v USA, třetí ve Finsku (mluvil jsi o polovinách :-) ), jsou jen k úsměvu nad ubohostí tvýho chování ;-)
Pokud máš na mysli stejnou jako já tak ta toho s Audi A80 - myslim, to sem byl moc malej - najezdila sakra hodně >:-[]
Vono porovnávat i podobně výkonnou zadokolku a 4kolku na krátkou vzdálenost je taky trochu blbost [odkaz] i to dopadá podle očekávání - to byl odkaz pro fandy oooo ;-)
Ale dle diskuze si někdo fakt neumí představit že F488 atd. je vo hodně lepší než Okta RS apod. No je :-)
Faktem je že prostě asi vzali co zrovna měli = to je celý :-)
Mě na začátku to Mičkovo vysvětlení že chtěl aby lidi viděli ten rozdíl nesedělo ale dle diskuze to fakt možná smysl mělo >:-[]
Na test Lexusu RC 200t sem celkem zvědavej. Nová převodovka se mi líbí hodně = umí měnit rychlosti v závislosti na přetížení v zatáčkách
A na motor relativně taky = asi už si zvykám že víc válců bude jen pro vyvolený :-)
Ty ses ozval že máš problém = já jen dal AUDIRS6 :yes: - a problém s tim nemám :-)
Trochu noční můra je citát z posledního Autotipu testu nový A4 2.0 TDI = V nijak ostré zatáčce při nájezdové rychlosti okolo 55 km/h se příď najednou začala hrnout ven aniž by kola dala vědět o chabé přilnavosti. Příplatek 65 tisíc za verzi quattro vřele doporučujeme
Tuhle sem to samý čet o A6 2.0 TDI :-|:-!
Včera sem viděl [odkaz] = to neni špatná noční můra :yes: >:-[]