Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 V10 plus – Na hraně zákonů. Fyziky!

Nová generace supersportovního modelu od Audi sdílí technický základ s Lamborghini Huracán. Zkoušená verze plus má 610 koní a z nuly do bezvědomí vás katapultuje za 3,2 sekundy.
Zpět na článek
18. 4. 2016 17:24
18. 4. 2016 17:39
18. 4. 2016 18:39
18. 4. 2016 10:03
18. 4. 2016 10:11
18. 4. 2016 12:09
18. 4. 2016 10:32
18. 4. 2016 10:39
22. 4. 2016 09:24
18. 4. 2016 14:13
19. 4. 2016 12:18
18. 4. 2016 10:06
18. 4. 2016 21:34
19. 4. 2016 04:18
19. 4. 2016 13:08
22. 4. 2016 09:21
22. 4. 2016 09:33
18. 4. 2016 10:04
18. 4. 2016 10:13
18. 4. 2016 14:09
19. 4. 2016 07:46
19. 4. 2016 12:19
18. 4. 2016 10:18
18. 4. 2016 11:22
18. 4. 2016 13:56
18. 4. 2016 14:24
18. 4. 2016 14:45
18. 4. 2016 21:30
18. 4. 2016 10:00
18. 4. 2016 10:05
18. 4. 2016 10:08
18. 4. 2016 10:20
18. 4. 2016 10:28
18. 4. 2016 21:02
18. 4. 2016 14:20
18. 4. 2016 10:30
18. 4. 2016 10:37
18. 4. 2016 10:52
18. 4. 2016 10:59
18. 4. 2016 11:49
18. 4. 2016 14:22
18. 4. 2016 17:27
19. 4. 2016 07:52
19. 4. 2016 12:23
18. 4. 2016 19:09
18. 4. 2016 10:33
18. 4. 2016 11:33
18. 4. 2016 10:47
18. 4. 2016 11:30
18. 4. 2016 11:41
18. 4. 2016 11:46
18. 4. 2016 14:25
19. 4. 2016 07:55
19. 4. 2016 12:25
18. 4. 2016 17:28
18. 4. 2016 10:32
18. 4. 2016 10:44
18. 4. 2016 10:47
18. 4. 2016 10:57
18. 4. 2016 11:00
18. 4. 2016 11:02
18. 4. 2016 11:34
18. 4. 2016 11:35
18. 4. 2016 11:01
18. 4. 2016 11:02
18. 4. 2016 11:31
18. 4. 2016 11:45
18. 4. 2016 12:12
18. 4. 2016 12:14
18. 4. 2016 12:25
18. 4. 2016 16:55
18. 4. 2016 18:36
18. 4. 2016 20:38
18. 4. 2016 20:42
19. 4. 2016 19:34
18. 4. 2016 16:08
18. 4. 2016 18:38
18. 4. 2016 19:26
18. 4. 2016 20:05
18. 4. 2016 20:20
18. 4. 2016 20:24
18. 4. 2016 20:30
18. 4. 2016 20:41
18. 4. 2016 21:56
18. 4. 2016 22:15
18. 4. 2016 22:17
18. 4. 2016 22:26
18. 4. 2016 22:30
18. 4. 2016 22:44
18. 4. 2016 22:47
18. 4. 2016 22:45
18. 4. 2016 22:46
18. 4. 2016 22:53
18. 4. 2016 23:02
19. 4. 2016 00:21
18. 4. 2016 22:31
18. 4. 2016 22:32
18. 4. 2016 21:22
18. 4. 2016 21:53
18. 4. 2016 21:57
18. 4. 2016 21:59
18. 4. 2016 22:02
18. 4. 2016 22:03
18. 4. 2016 22:15
18. 4. 2016 22:18
18. 4. 2016 20:40
18. 4. 2016 20:43
18. 4. 2016 21:19
18. 4. 2016 21:36
18. 4. 2016 16:26
18. 4. 2016 22:35
18. 4. 2016 23:17
19. 4. 2016 07:52
19. 4. 2016 08:02
19. 4. 2016 10:12
19. 4. 2016 08:03
19. 4. 2016 08:15
19. 4. 2016 10:19
19. 4. 2016 11:10
19. 4. 2016 11:32
19. 4. 2016 11:56
19. 4. 2016 17:13
19. 4. 2016 13:02
19. 4. 2016 13:34
19. 4. 2016 13:38
19. 4. 2016 17:19
19. 4. 2016 14:21
19. 4. 2016 16:33
19. 4. 2016 17:16
19. 4. 2016 08:02
24. 4. 2016 09:36
18. 4. 2016 09:27
sex appeal
auto bez kousku sex appealu ... ostatně jako každé jiné audi ... nemastné, neslané ... bez chuti, bez zápachu ... a hlavně bez koulí ... je mi líto ... :no: >:D
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 09:29
Re: sex appeal
Ale ty disky ZR30 vpředu ty sou bezkonkurenční :yes: >:-[]

Klasická audi předokolka = ZR30 vepředu, ZR20 vzadu :-)

Opravte si to! ;-)
18. 4. 2016 09:39
Re: sex appeal
v této naprosto zbytečné kategorii očekávám, že auto něčím zaujme ... nemusí být prvoplánovitě krásné ... ale musí být zajímavé ... přitažlivé ... musí mít něco do sebe ... očekávám, že to bude umělecký výtvor ... "socha" ... když už je to naprosto k ničemu ... ale tohle je naprosto bezduché ... bez života ... bez espritu ... bez radosti ... bez elánu ... dokonalá německá nuda, nuda, nuda ... :no: >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 09:42
Re: sex appeal
Takhle dramaticky bych to neviděl = bude to určitě jezdit hodně hodně slušně. Ale je fakt že bych místo R8 asi radši vzal Huracán, místo Huracánu 675 LT a místo 675 LT F488 ;-)

Ty poslední 2 bych musel eště zvážit = tam je to neni tak jednoduchý >:D

Teoreticky. Prakticky chápu autora že je nadšenej z pár dní s timhle :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 14:36
Re: sex appeal
Já bych hlavně šel do atmosférické 458 Speciale, u které asi všichni zapomněli, že se stále vyrábí a prodává ;-) Nebo 911 GT3 R.S.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:37
Re: sex appeal
Drsná volba :yes: :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 14:39
Re: sex appeal
;-)

A R8 cílí spíš na jinou konkurenci - AMG GT S, 570S a 570GT, F-Type SVR, atd.

Tam by to asi vyhrál vzhledově Jaguar, ale celkově 570S a R8.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:44
Re: sex appeal
Jako že R8 je spíš GT? A co Huracán? :-|

S tim Porsche si měl možná pravdu [odkaz] :-|
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 14:51
Re: sex appeal
Je to spíš civilnější supersport s příchutí GTčka, použitelnější a ne tak výjimečné auto jako Huracán, který je přeci jen víc ostřejší s méně kompromisy.

Konkurence Huracánu je 458 Speciale, 650S, 911 GT3. Proti 488, 675LT a 911 GT3 R.S. bude muset Lamborghini nasadit verzi Superleggera nebo něco ostřejšího ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:54
Re: sex appeal
Parametrama sou R8 a Huracán totožný auta
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 15:06
Re: sex appeal
Na papíře ano, ale projevem v praxi nikoliv ;-)

Mimochodem já Ti palce dolů nedávám...
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 15:15
Re: sex appeal
Ty palce sou v poho = sem velkej sběratel s věrnym fanklubem >:D

Při úplně stejnejch parametrech motoru i zrychlení to až tak extrémní rozdíl bejt nemůže..
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 15:20
Re: sex appeal
R8 je víc civilizovaná, ne tak hlučná, má o něco měkčí podvozek, Lamborghini má ostřejší převod, tuhé jsou zhruba stejně, řazení je o něco intenzivnější v Huracánu. Jsou to vesměs detaily, ale charakter dost ovlivňují. Ale nová R8 se mi vážně moc líbí. Jak jsem byl z fotek skeptik, tak v reálu paráda.

Celkově jsou pro mě osobně nové generace sporťáků a supersportů designová esa - 488, Huracán, 675LT (musí být v oranžové), 911 GT3 RS, F-Type, R8, AMG GT i 570S. 458 Italia byla naprostý skvost už od začátku, ale u takové původní R8,SLS či starší F430 bych se nedivil, kdyby se někomu nelíbily. Mě se líbí všechny, F430 uzrála dokonale jako víno.
18. 4. 2016 17:24
Re: sex appeal
Pěkná teorie...co dál? Zařadit R8 mezi GT chce notnou dávku ignorantství ;-)
Avatar - Bully_
18. 4. 2016 17:39
Re: sex appeal
Kdyz to pojmes strizlive, tak je az na par opravdovych vyjimek snad kazde dnesni super/sportovni auto GT-ckem. Jdou uplne normalne pouzivat kazdy den, jde s nimi bez jakehokoli omezeni pohodlne cestovat na velke vzdalenosti. Jsou komfortni, maji spoustu vybavy a jsou nabite stejnymi prvky a technologiemi, jako kazde luxusni auto. Jasne, trochu hur se do (nekterych z) nich seda a vetsinou maji jenom 2 mista.
Jde jenom o definici a uhel pohledu. Neni to tak moc davno, kdy byla rodinna auta podstatne mene komfortni a vhodna pro cestovani, nez snad kazdy z dnesnich supersportu.
18. 4. 2016 18:39
Re: sex appeal
Je vůbec další generace manuálu potřeba? Ví se, že se vývoj těhle převodovek nikam moc nehýbe, ale já o víc než 6 stupňů u manuálu nestojím a tyhle skříně byly skvělé i před 10 lety. Pokud točivý moment nepřeroste jejich možnosti, tak snad nebude problém.

Je však možné, že nemluvil o šestistupňovém manuálu, ale o sedmistupňovém v Carrerách, což je v podstatě upravené PDK AIUI.
Avatar - iudex
18. 4. 2016 10:03
Re: sex appeal
Nuda, nuda, povedal o 610k V10 superšporte vosovčelák a nasadol do svojho R4. ;-)
18. 4. 2016 10:10
Re: sex appeal
já vůbec nezpochybňuju, že to umí tři sta z místa ... vůbec ... já se bavím jen a pouze o kabátě ... který je prostě nudný, nezajímavý, sterilní, německý ... >:D
18. 4. 2016 10:11
Re: sex appeal
Kabát...v tom případě bych se dokázal opřít i do sice hezkýho, ale nijak extra zajímavýho McL. Bavit se jen a pouze o designu v kategorii SS je trochu málo ;-)
18. 4. 2016 10:14
Re: sex appeal
já už hlavně končím ... bavit se o autíčkách mě zas tak moc nebaví ... dobrého pomálu ... >:D
Avatar - fostek
18. 4. 2016 12:09
Re: sex appeal
No bavit se o autíčkách když o nich ho..o víš je totiž k ničemu.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:29
Re: sex appeal
Tak se opři [odkaz] ;-)
18. 4. 2016 10:32
Re: sex appeal
Tohle není úplně relevatní, zkus boční nebo zadoboční pohled. Ale hlavně, to je můj názor a vůbec bych se s ním neoháněl. Jen tvrdím, že mě u kategorie SS zajímají úplně jiný věci ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:37
Re: sex appeal
Tam je fotek..

Zvlášť stránka pro exterier pro interier - případně jiný modely - i když sou si všechny dost podobný >:-[]

Nicméně McL považuju za hodně dobře až geniálně vymyšlený auto. Od základní uhlíkový skořepiny, přes motor po design. Srdce mě táhne spíš k Ferrari ale.. ;-)
18. 4. 2016 10:39
Re: sex appeal
JJ, jemná cizelace tvarů F488 je úžasná. Na tom autě snad není co měnit, škoda zahození freneticky znějícího V8 458, ale plnost tónů přeplňovanýho motoru u novýho modelu je působivá taky.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:48
Re: sex appeal
To sem psal = k přechodu na turbo se toho napsalo dost a komentovala to i firma..

Aspoň držej atmo V12 :yes: :yes: :-)
Avatar - Emel
22. 4. 2016 09:24
Re: sex appeal
Ono teda ani ty předělané vstupy vzduchu na boku u turba nejsou krok správným směrem... prostě mít fakt hodně peněz, tak 458 Speciale je žhavý kandidát... a garáž vedle obýváku za prosklenou stěnou :-)
Avatar - Dinar
18. 4. 2016 14:13
Re: sex appeal
Původní koment vosovčeláka se týkal sexappealu, nemyslím, že by rozebíral, jak je auto dobře vymyšlené. V tomto je třeba z mého pohledu mclaren úplně marný, zcela jistě dokonale, počítačem, navržený a stoprocentně funkční design, ale pokud jde o mně, současné mclareny mi designem připomínají nejvíce nějaký hmyz, sexappeal nula.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:30
Re: sex appeal
Tak já dokonce vim že to nerozebíral :-)

Tvoje selektivní myšlení vůči lidem je zajímavější než moje vůči autum >:-[]
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 12:18
Re: sex appeal
Už to nezvládáš... ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:23
Re: sex appeal
Nevíš jak na to odpovědět = chápu :-)

Ale nevím proč se do mě furt tak urputně snažíš trefovat = prozradíš? ;-)
18. 4. 2016 10:06
Re: sex appeal
Supersport musí hlavně jezdit, ne nad ním jen onanovat v garáži. Nejsem dvakrát odvařený ze vzhledu nový R8, ale zvuk, údaje a zatím všechny informace vedou k jedinýmu. Audi se podařilo už v první generaci etablovat mezi supersporty a ta druhá jen potvrzuje kvalitu modelu.
Avatar - Googlit
18. 4. 2016 21:34
Re: sex appeal
Supersport musí hlavně jezdit to jo, ale stejně tak musí vypadat v každém případě exkluzivně a odvážně. Nesmí mít slabinu ani v jednom. Absence ať už jednoho nebo druhého aspektu ho vylučuje z klubu ve kterém všichni ostatní obojí mají.
19. 4. 2016 04:18
Re: sex appeal
Znovu, čísla neohneš. Vzhled je subjektivní a nikdo nemůže prohlásit, že je R8 ošklivým nebo nepůsobivým autem. Už jen fakt široký, placatý je dostatečně vyjímečný.

Ostatní je jen nesmyslný kopání nad tím, jak si Audi mohlo vůbec troufnout vyrábět supersport ;-)
Avatar - Googlit
19. 4. 2016 13:08
Re: sex appeal
Ne. Design opravdu není subjektivní záležitost jak se v diskuzích různí vykutálenci snaží tvrdit a mrzí mě že ses k nim slepě přidal protože jinak si názorově vytříbená osobnost.

Výhodou je na to mít talent, školu nebo nejlépe obojí ale s trochou úcty k řemeslu se krásu naučí vnímat každý. Škaredé auto neexistuje! Jejich ale celá plejáda nudných, nevýrazných či v detailech odbytých a to ať už zdůvodu technologických možností či nízkého rozpočtu výrobce. R8 není ošklivé ani nepůsobivé. Jenom je zbytečně ustrašené aby nikoho neurazilo, chybí mu odvážnější tahy které by ho nějak vyčleňovaly z koncernového průměru což je u auta této kategorie opravdové faux pas.
22. 4. 2016 09:21
Re: sex appeal
Schválně jsem se stavil v ISR zkouknout R8 naživo a vzhled opravdu není issue ;-) . Vypadá líp než na fotkách.
Avatar - Emel
22. 4. 2016 09:33
Re: sex appeal
A ve srovnání s předchozí generací?
Avatar - kosmonaut
18. 4. 2016 09:33
Re: sex appeal
ale stát ti to v garáži, skáčeš radostí metr do stropu a na chuť, zápach a lítost si ani nevzpomeneš
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 09:39
Re: sex appeal
A co teprve kdyby tam stálo F488 670 PS nebo McL 575 675 PS :-)
18. 4. 2016 10:04
Re: sex appeal
Nijak nezpochybňuju umění lidi z Wokingu nebo Maranella, ale srovnáváš tu foukaný V8 oproti atmo V10, zrovna ty, který se do přeplňovaných agregátů opírá kde to jde.
Už jen za toto R8 stojí.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:11
Re: sex appeal
Srovnávám srovnatelný = tohle jsou konkurenti

Přechod z F458 na 488 a komentáře okolo určitě znáš

Lamboaudi je jen o krok pozadu = v příští generaci půjde cestou Ferrari a McL
18. 4. 2016 10:13
Re: sex appeal
Kde čteš, že jsem napsal o tom, že konkurenti nejsou? Výkony určitě, cenu má R8 znatelně nižší kvůli image.
O tom co bude v příští generaci je momentálně nesmysl mluvit. Zbrusu nová R8 má V10.
Avatar - Dinar
18. 4. 2016 14:09
Re: sex appeal
Tvůj koment nezní "poslední kdo drží prapor atmosféry, jediný pravý supersport" atd, atp., kdyby šlo o ferrari nebo kohokoliv jiného, ale protože je to audi, tak je "jen o krok pozadu..." To tvoje selektivní myšlení je hrozná prd.el... >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:29
Re: sex appeal
Co teprv tvoje komenty >:D

Že nerozumíš proč Ferrari atmo nechalo jen V12 a proč McL šel rovnou do turba a proč tady je V10 je mi líto = ale vysvětlovat to přes příspěvek se mi nechce = to je moc nadlouho >:-[]
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 07:46
Re: sex appeal
Je do tebe vidět, jak do hubený kozy, blábolo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 08:49
Re: sex appeal
Kdy ses naposled díval do hubený kozy? >:D
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 12:19
Re: sex appeal
Pokaždé, když čtu tvůj příspěvek. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:21
Re: sex appeal
Už to nezvládáš.. ;-)
Avatar - fostek
18. 4. 2016 10:18
Re: sex appeal
Mě je líto tebe.
:-!
Avatar - boost.
18. 4. 2016 11:22
Re: sex appeal
Jak tohle může někdo říct... To mi hlava nebere.

Kdyby tě někdo v tom svezl na NS, slušně řečeno bys měl dobrej průjem. Ale co, blbec zůstane blbcem.

Diskuze na tomto webu se staly odpadem. :-!
Avatar - CHerokee
18. 4. 2016 13:44
Re: sex appeal
Souhlasí. Je to poslední mohykán s atmo motorem v rámci D3. Číselně fantastický. Interiér se mi taky líbí. A nejspíše i parádně jezdí, ale chybí mu šmrnc a sex appeal. Na oči a srdíčko to auto od pohledu není.
18. 4. 2016 13:56
Re: sex appeal
Doporučuju se soudy o vzhledu a celkovýho dojmu nechat na to, až ho uvidíš naživo. Je to nádherné auto.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:00
Re: sex appeal
I vůči konkurenci? ;-)
18. 4. 2016 14:24
Re: sex appeal
Konkurence je 570S, 911 Turbo, AMG-GT, Vantage GT12, F-Type SVR a další. A R8 je rozhodně na špici s Jaguarem a Astonem.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:28
Re: sex appeal
A vůči Huracánu? :-)
18. 4. 2016 14:45
Re: sex appeal
To jsou takové designové protipóly :-) Huracán je typický agresivnější, ale krásný supersport s ostřejšími linkami, R8 je navzdory všemu kulatější a taková elegantnější, ne tak atraktivní a srdcezapalující jako Lamborghini, ale o nic méně působivá. Civilizovanější, ale pro mě osobně ucelenější než první generace, která byla taková rozkouskovaná, auto nedrželo při sobě, hlavně před FL. Podle mě bude R8 dobře umět stárnout, u Huracánu čekám tak za 3 roky facelift.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 14:47
Re: sex appeal
To jsem zvědavej = je fakt že ten prvek času dělá dost a dopředu se to blbě odhaduje
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 13:59
Re: sex appeal
Tak eště je tu dvouvaječný dvojče [odkaz] :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 4. 2016 15:22
Re: sex appeal
Vážně to je dojem jen z fotek. V reálu je to parádní stroj. Když jsem stál vedle předchozí generace, tak jsem si nikdy neřekl ''tohle auto bych chtěl''. U nové ano :-)
Avatar - white label
18. 4. 2016 19:41
Re: sex appeal
Je fakt, že novější, evolučně přibroušené, modely Audi nejsou obvykle zrovna fotogenické.
Avatar - Googlit
18. 4. 2016 21:30
Re: sex appeal
Ano, supersport by měl mít exkluzivní vzhled automaticky. Nevím co vede audi tento technický skvost odít do tuctového koncernového kabátu, ale je to velká škoda. Zrovna zde je prostor na experimentování se vzhledem který by mohl v případě úspěch udávat další designový směr značky.
18. 4. 2016 10:00
Já robot
Jedno z mnoha aut, který by mělo být touhou milovníka aut, byť jen na odzkoušení. Málokdo má tolik zkušeností se supersporty, aby dokázal vyřknout ortel, takže nezbývá než se zatím aspoň potěšit textem a videem se zvukem.
Osobně mám rád auta, u kterých se dá sáhnout na jejich limit, z tohoto pohledu mě tedy Honzův závěr úplně netěší, o to víc se budu snažit dostat za volant R8+ na relevantní dobu. ;-)
Rozbalit vlákno
55
Avatar - iudex
18. 4. 2016 10:05
Re: Já robot
Ja to vnímam tak, že ten limit R8čky je tak vysoko, že ani Honzo - pri všetkej úcte k jeho schopnostiam - nemal na to ten limit dosiahnuť. Ostatne ako drvivá väčšina z nás.
18. 4. 2016 10:08
Re: Já robot
Přesně tak to vnímám i já, jen říkám, že mám radši, když vím, kdy auto začíná kousat ;-) . To nic nemění na tom, že u většiny supersportů jsou limity tak vysoko, že se bez opravdu slušných řidičských schopností podpořených pravidelným tréninkem nedají na bežný silnici poznat. :-)
Avatar - JohnyCarWash
18. 4. 2016 10:18
Re: Já robot
Zdravím,

je to přesně tak. S autem jsem jezdil dost, ale na okreskách si na limity nesáhnete (dostal jsem se maximálně asi na 70 procent využitého výkonu) a na okruhu bych dost možná jezdil ještě teď. Chce to úplně jiné uvažování a zaměřovat se na jiné věci, než jsem zvyklý. Chce to holt trénink :-)
18. 4. 2016 10:20
Re: Já robot
To nebyla kritika směřovaná na tebe, naopak mít koule napsat "nesáhl jsem si na rezervy" bude mít málokdo a už teď vidím experta Pepu kvičícího na letišti jak ví co to dělá a jak se to na limitu ovládá. :-! >:D
Avatar - JohnyCarWash
18. 4. 2016 10:24
Re: Já robot
Takhle - on není problém ten limit přešvihnout, ale nechtěl bych zažít situaci, kdy budu auto někde na okresce rovnat do správného směru >:D .
18. 4. 2016 10:28
Re: Já robot
Věřím, že u inteligentního AWD se hranice hledá velmi špatně, zvlášť, když je tam spousta mechanickýho gripu a aero přítlaku ;-).

Ještě jinak, ne to přešvihnout, ale najít hranici a umět ji poznat. To je nejtěžší...takže gratulace a super článek! :yes: ;-)
Avatar - eXp10it
18. 4. 2016 21:02
Re: Já robot
"najít hranici a umět ji poznat.To je nejtěžší" tesat do kamene. Hodně dospělá až skoro biblická hláška uplatnitelná nejen za volantem supersportu za kterou může dát palec dolů jen děcko!
Avatar - Dinar
18. 4. 2016 14:20
Re: Já robot
Buďte v klidu, na limitu se supersportem nedokáže jet na okresce ani závodní jezdec, při schopnostech podvozku současných supersportů a jejich výkonu, to prostě není možné.
Jak říkáte, něco přehnat natolik, aby auto skončilo ve škarpě, jistě není problém, ale to neznamená jízdu na limitu. Na hranu možností a schopností auta jde v této kategorii dosáhnout pouze na okruhu, a ani tam, to nesvede každý. ;-)
Za test máte :yes:
18. 4. 2016 10:30
Re: Já robot
Co leze v poslední době z AS na Primě mě děsí. Zhruba na úrovni článků na AF, to je naprosto promarněná příležitost. Když navíc vidím, kdo jsou sponzoři pořadu, tak každýmu musí docvaknout kam pořad míří.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:34
Re: Já robot
Já už to vzdal. Dřív sem koukal pravidelně a občas teda i teď ale.. :-|
18. 4. 2016 10:37
Re: Já robot
Už to moc neriskuju, naprosto největší ostuda jsou jejich srovnávací tabulky, kdy kritéria u aut (je o 3mm kratší a figuruje to v minusech) jsou míň než amatérský.

Ať už bratrský duo, šišla "závodník" nebo nová posila jsou parodií jedině na sebe sama. Kdo naopak stojí za vnímání je Sršeň, ten kluk má všech pět pohromadě, umí a ví.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:45
Re: Já robot
Jo máš pravdu Sršeň je vyjímka potvrzující pravidlo - bohužel mě motorky až tak neberou :-)
18. 4. 2016 10:52
Re: Já robot
Nejsem motorkář, ale on mě baví :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 10:53
Re: Já robot
To sme na tom stejně - bohužel ta část která mě zajímá víc moc nebaví a občas i ... >:-[]

Už sem to chtěl napsal k tvýmu příspěvku o Autosalonu = ty :no: ti nedávám já ale asi nějakej fanatickej příznivec pořadu >:D
18. 4. 2016 10:59
Re: Já robot
Moc na to nekoukám, můj fanclub jede i u mnohem neutrálnějších příspěvků >:-[] . Jsem na jeho členy pyšný, neremcají, nekomentují, jen palcují. Takové ideální ovečky.

Kdybych chtěl manipulovat s hlasy, píšu pravý opak toho co si myslím >:D :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 11:04
Re: Já robot
Já taky ne = to bych se musel zbláznit >:D

Ale štve mě to u faktickejch jednoznačně pravdivejch příspěvků = když někdo dává :no: jen podle nicku a ne příspěvku

Ten Autosalon to je prostě nevyvratitelnej fakt >:-[]
Avatar - iudex
18. 4. 2016 11:49
Re: Já robot
Tak zdá sa aj ja mám fanclub, príspevok z 10:47 má 4 mínusky, hoci jediná reakcia je kladná. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 4. 2016 11:45
Re: Já robot
Mi je Sršně líto. Imho s náskokem nejlepší český video-recenzent v auto-moto oblasti a je vysílán v rámci takové PR komedie...
Avatar - Dinar
18. 4. 2016 14:22
Re: Já robot
Souhlas, když toho člověka vidím, říkám si, fakt se nenajde někdo podobný k testování aut?
18. 4. 2016 17:27
Re: Já robot
Ani jeden...Chvala snad.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 18:20
Re: Já robot
Rasto Chvala? Budiž ale že by převyšoval Vaculíka to ani náhodou ani omylem! ;-)
Avatar - white label
18. 4. 2016 19:37
Re: Já robot
Srovnávat Chvalu s Vaculíkem, to je jako srovnání hrušek s veverkami.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 19:51
Re: Já robot
Jj nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise :yes: >:-[]
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 07:52
Re: Já robot
Vaculík? >:D >:D Adrenalin, radost z řízení auta, vtipné hlášky, toho jsou Vaculíkova videa tak plná, že při troše snahy se u toho člověku podaří i neusnout.

Tys toho Sršně asi neviděl, to je přesný opak suchopárného technokrata Vaculíka.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 08:48
Re: Já robot
Že sou náturou přesnej opak o tom žádná = stejně jako že ti Vaculík o autech řekne co nikdo jinej = beru oba

Jak sem psal nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise >:-[]
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 12:23
Re: Já robot
Nechápeš podstatu, Harris je dobrej, protože řidičský entuziasta, nic jiného než řízení a pocit z něj neřeší, kdyby do toho začal tahat vaculíkovské technické rozbory ztratil by kouzlo. Vaculík s příměsí Harrise je nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:20
Re: Já robot
Právě že podstatu chápu = s Harrisem je zábava ale já chci i informace = Vaculíka

Tebe zda se zajímá hlavně ta zábavná složka. Vaculík s Harrisem by se skvěle doplňovali
18. 4. 2016 19:09
Re: Já robot
Dříve měli motorky oddělené jako I Like Bike, i když se snad něco občas dostalo do AS.
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 4. 2016 10:52
Re: Já robot
Martin Vaculík je super na technická videa. Ale Sršeň je komplexní. O technice toho ví taky dost, umí skvěle řídit, umí vystihnout klady a zápory, má zcela přirozený, vtipný a přidrzlý projev :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 11:27
Re: Já robot
O tom žádná bohužel dělá jen motorky - a ta partička co okolo něj dělá auta.. :no: :-|
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 11:28
Re: Já robot
O tom žádná bohužel dělá jen motorky - a ta partička co okolo něj dělá auta.. :no: :-|
Avatar - speedfred
18. 4. 2016 10:23
Re: Já robot
Ďakujem za pekné čítanie.Páčilo sa mi to :yes:
Avatar - JohnyCarWash
18. 4. 2016 10:30
Re: Já robot
Děkuji! Byla to výzva :-)
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2016 10:33
Re: Já robot
pripájam sa k pochvale ! ;-) :yes:
Avatar - boost.
18. 4. 2016 11:33
Re: Já robot
Taky se pripájam. Teď aby Vám 610k V10 nepokřivil vnímání méně výkonných aut. >:-[]
Avatar - JohnyCarWash
18. 4. 2016 11:51
Re: Já robot
Právě >:D . Z toho okruhu jsem tenkrát odjížděl s Lexusem RC 200t a připadlo mi, že to vůbec nejede.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 11:55
Re: Já robot
Ten znám! :yes: :yes: >:-[]

Tak hlavně aby se to neprojevilo na testu >:D
Avatar - iudex
18. 4. 2016 10:47
Re: Já robot
Ako píše webpaja, to nebola kritika, len konštatovanie. Mnohí tu majú skúsenosti s výkonnými športiakmi, mnohí jazdia s autami na okruhy no a práve tí vedia, ako sakra ťažké je naučiť sa ovládnuť auto v blízkosti jeho limitov, ako ťažké je tento limit dosiahnuť a najmä spoznať, že už tam človek je a neprešvihnúť to. Ono nie jednoduché je jazdiť na limite inak blbuvzdornej predokolky v nejakom hotheči, čo sú v zásade civilné rodinné autá. Ale superšport s motorom vzadu/v strede, kde je všetko od podlahy stavané na ultrarýchlu jazdu, s výkonom cez 600 koní a bleskovými reakciami, to je úplne iná liga. To sa skrátka nedá zvládnuť za hodinu na okruhu, to chce dlhé mesiace, aby si majiteľ takéhoto superšportu mohol povedať, že auto už trochu ovláda.
Takže palec hore za odvahu povedať, že si ho neskrotil a neovládol, určite radšej, než falošné kecy o skrotení beštie.
Výborný test. :yes:
Avatar - boost.
18. 4. 2016 11:30
Re: Já robot
Souhlasím. :yes:

Ono je taky těžký najít v Česku pěknou silnici, na který by ses mohl s takovým autem pěkně projet. Rok od roku se kvalita okresek zhoršuje - teda aspoň tam, kde jezdím já.

A taky vyvstává otázka, zdali se takový krásný monstrum, jakým je 600+k atmosférický V10 (díky Bohu, resp. Audi, že ještě existují), dá ještě užít na public roads. Nejel jsem nic výkonějšího, než máme doma, takže jen polemizuji, nicméně cca. lehce 300 k v menším kupé mi přijde tak akorát.
18. 4. 2016 11:41
Re: Já robot
Příjemný je na tohle Opavsko, široký a relativně klidný cesty, kterým se následně utáhnou zatáčky. Když mě chytne nespavá... ;-)
Avatar - boost.
18. 4. 2016 11:46
Re: Já robot
Aha, no, tam to neznám. Já jezdím jen na západ nebo jih. >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 4. 2016 12:05
Re: Já robot
No, on celý MS kraj je na to skvělý. Beskydy, Jeseníky i nejrůznější části mezi tím :-)
Avatar - white label
18. 4. 2016 19:45
Re: Já robot
V tom případě to ale zdaleka není jen MS kraj, ale taky kraj Zlínský a Olomoucký. ;-)
Avatar - Dinar
18. 4. 2016 14:25
Re: Já robot
Jedenáctka, od Opavy do Šumperka, to je úsek v kvalitě silnice první třídy, ale s pěknými zatáčkami, bohužel provoz už je dnes tak hustý, že snad jen někdy těsně nad ránem, ale na to je to zas daleko, i když pro tebe... ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 4. 2016 15:48
Re: Já robot
Pokud jedeš v době kdy nejezdí kamiony, tak to pořád jde. Míst na předjíždění je tam fůra... A Šumperkem to zdaleka nekončí, třeba ta pasáž u Žamberka s včerveným asfaltem a utahujícím se esíčkem přes horizont je úplně boží :-)

Už abych tudy zas někdy jel.
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 07:55
Re: Já robot
Myslel jsem to tak, že za Šumperkem na Žamberk už prakticky nelze trefit dobu bez provozu, silnice je to skvělá, ale naposledy jsem si ji užil tak někdy v sedmadevadesátým. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 4. 2016 10:54
Re: Já robot
Jsem měl asi štěstí. Loni 3x a pokaždé boží >:-[] 308 GT smrděla jak cap >:D
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 12:25
Re: Já robot
Já jsem to loni zkusil dvakrát a bída, samý náklaďák, svezl jsem se až od stoupání na Skřítek a dál na Opavu, ale taky už to není, co bývalo. ;-)
18. 4. 2016 17:28
Re: Já robot
;-) Znáš to, převaluješ se a nejlepší způsob jak si zkrátit noc... >:-[] Brrrrrm
Avatar - white label
18. 4. 2016 19:50
Re: Já robot
To je trasa přes Rýmařov a Velké Losiny?
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 4. 2016 21:47
Re: Já robot
jo, nejlepší státovka v zemi :-)
Avatar - white label
18. 4. 2016 21:52
Re: Já robot
Jo, jsou tam hodně dobré (a některé i delší) pasáže. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2016 11:46
Re: Já robot
I tam kde jezdim já = jestli to nebude všude >:D
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2016 10:32