Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

sex appeal
| 18. 4. 2016 09:27
auto bez kousku sex appealu ... ostatně jako každé jiné audi ... nemastné, neslané ... bez chuti, bez zápachu ... a hlavně bez koulí ... je mi líto ... :no: >:D
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 09:29
Ale ty disky ZR30 vpředu ty sou bezkonkurenční :yes: >:-[]

Klasická audi předokolka = ZR30 vepředu, ZR20 vzadu :-)

Opravte si to! ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 09:39
v této naprosto zbytečné kategorii očekávám, že auto něčím zaujme ... nemusí být prvoplánovitě krásné ... ale musí být zajímavé ... přitažlivé ... musí mít něco do sebe ... očekávám, že to bude umělecký výtvor ... "socha" ... když už je to naprosto k ničemu ... ale tohle je naprosto bezduché ... bez života ... bez espritu ... bez radosti ... bez elánu ... dokonalá německá nuda, nuda, nuda ... :no: >:D
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 09:42
Takhle dramaticky bych to neviděl = bude to určitě jezdit hodně hodně slušně. Ale je fakt že bych místo R8 asi radši vzal Huracán, místo Huracánu 675 LT a místo 675 LT F488 ;-)

Ty poslední 2 bych musel eště zvážit = tam je to neni tak jednoduchý >:D

Teoreticky. Prakticky chápu autora že je nadšenej z pár dní s timhle :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:36
Já bych hlavně šel do atmosférické 458 Speciale, u které asi všichni zapomněli, že se stále vyrábí a prodává ;-) Nebo 911 GT3 R.S.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:37
Drsná volba :yes: :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:39
;-)

A R8 cílí spíš na jinou konkurenci - AMG GT S, 570S a 570GT, F-Type SVR, atd.

Tam by to asi vyhrál vzhledově Jaguar, ale celkově 570S a R8.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:44
Jako že R8 je spíš GT? A co Huracán? :-|

S tim Porsche si měl možná pravdu [odkaz] :-|
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:51
Je to spíš civilnější supersport s příchutí GTčka, použitelnější a ne tak výjimečné auto jako Huracán, který je přeci jen víc ostřejší s méně kompromisy.

Konkurence Huracánu je 458 Speciale, 650S, 911 GT3. Proti 488, 675LT a 911 GT3 R.S. bude muset Lamborghini nasadit verzi Superleggera nebo něco ostřejšího ;-)
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:54
Parametrama sou R8 a Huracán totožný auta
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 15:06
Na papíře ano, ale projevem v praxi nikoliv ;-)

Mimochodem já Ti palce dolů nedávám...
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 15:15
Ty palce sou v poho = sem velkej sběratel s věrnym fanklubem >:D

Při úplně stejnejch parametrech motoru i zrychlení to až tak extrémní rozdíl bejt nemůže..
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 15:20
R8 je víc civilizovaná, ne tak hlučná, má o něco měkčí podvozek, Lamborghini má ostřejší převod, tuhé jsou zhruba stejně, řazení je o něco intenzivnější v Huracánu. Jsou to vesměs detaily, ale charakter dost ovlivňují. Ale nová R8 se mi vážně moc líbí. Jak jsem byl z fotek skeptik, tak v reálu paráda.

Celkově jsou pro mě osobně nové generace sporťáků a supersportů designová esa - 488, Huracán, 675LT (musí být v oranžové), 911 GT3 RS, F-Type, R8, AMG GT i 570S. 458 Italia byla naprostý skvost už od začátku, ale u takové původní R8,SLS či starší F430 bych se nedivil, kdyby se někomu nelíbily. Mě se líbí všechny, F430 uzrála dokonale jako víno.
sex appeal
| 18. 4. 2016 17:24
Pěkná teorie...co dál? Zařadit R8 mezi GT chce notnou dávku ignorantství ;-)
Avatar - Bully_
sex appeal
| 18. 4. 2016 17:39
Kdyz to pojmes strizlive, tak je az na par opravdovych vyjimek snad kazde dnesni super/sportovni auto GT-ckem. Jdou uplne normalne pouzivat kazdy den, jde s nimi bez jakehokoli omezeni pohodlne cestovat na velke vzdalenosti. Jsou komfortni, maji spoustu vybavy a jsou nabite stejnymi prvky a technologiemi, jako kazde luxusni auto. Jasne, trochu hur se do (nekterych z) nich seda a vetsinou maji jenom 2 mista.
Jde jenom o definici a uhel pohledu. Neni to tak moc davno, kdy byla rodinna auta podstatne mene komfortni a vhodna pro cestovani, nez snad kazdy z dnesnich supersportu.
sex appeal
| 18. 4. 2016 18:39
Je vůbec další generace manuálu potřeba? Ví se, že se vývoj těhle převodovek nikam moc nehýbe, ale já o víc než 6 stupňů u manuálu nestojím a tyhle skříně byly skvělé i před 10 lety. Pokud točivý moment nepřeroste jejich možnosti, tak snad nebude problém.

Je však možné, že nemluvil o šestistupňovém manuálu, ale o sedmistupňovém v Carrerách, což je v podstatě upravené PDK AIUI.
Avatar - iudex
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:03
Nuda, nuda, povedal o 610k V10 superšporte vosovčelák a nasadol do svojho R4. ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:10
já vůbec nezpochybňuju, že to umí tři sta z místa ... vůbec ... já se bavím jen a pouze o kabátě ... který je prostě nudný, nezajímavý, sterilní, německý ... >:D
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:11
Kabát...v tom případě bych se dokázal opřít i do sice hezkýho, ale nijak extra zajímavýho McL. Bavit se jen a pouze o designu v kategorii SS je trochu málo ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:14
já už hlavně končím ... bavit se o autíčkách mě zas tak moc nebaví ... dobrého pomálu ... >:D
Avatar - fostek
sex appeal
| 18. 4. 2016 12:09
No bavit se o autíčkách když o nich ho..o víš je totiž k ničemu.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:29
Tak se opři [odkaz] ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:32
Tohle není úplně relevatní, zkus boční nebo zadoboční pohled. Ale hlavně, to je můj názor a vůbec bych se s ním neoháněl. Jen tvrdím, že mě u kategorie SS zajímají úplně jiný věci ;-)
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:37
Tam je fotek..

Zvlášť stránka pro exterier pro interier - případně jiný modely - i když sou si všechny dost podobný >:-[]

Nicméně McL považuju za hodně dobře až geniálně vymyšlený auto. Od základní uhlíkový skořepiny, přes motor po design. Srdce mě táhne spíš k Ferrari ale.. ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:39
JJ, jemná cizelace tvarů F488 je úžasná. Na tom autě snad není co měnit, škoda zahození freneticky znějícího V8 458, ale plnost tónů přeplňovanýho motoru u novýho modelu je působivá taky.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:48
To sem psal = k přechodu na turbo se toho napsalo dost a komentovala to i firma..

Aspoň držej atmo V12 :yes: :yes: :-)
Avatar - Emel
sex appeal
| 22. 4. 2016 09:24
Ono teda ani ty předělané vstupy vzduchu na boku u turba nejsou krok správným směrem... prostě mít fakt hodně peněz, tak 458 Speciale je žhavý kandidát... a garáž vedle obýváku za prosklenou stěnou :-)
Avatar - Dinar
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:13
Původní koment vosovčeláka se týkal sexappealu, nemyslím, že by rozebíral, jak je auto dobře vymyšlené. V tomto je třeba z mého pohledu mclaren úplně marný, zcela jistě dokonale, počítačem, navržený a stoprocentně funkční design, ale pokud jde o mně, současné mclareny mi designem připomínají nejvíce nějaký hmyz, sexappeal nula.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:30
Tak já dokonce vim že to nerozebíral :-)

Tvoje selektivní myšlení vůči lidem je zajímavější než moje vůči autum >:-[]
Avatar - Dinar
sex appeal
| 19. 4. 2016 12:18
Už to nezvládáš... ;-)
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 19. 4. 2016 13:23
Nevíš jak na to odpovědět = chápu :-)

Ale nevím proč se do mě furt tak urputně snažíš trefovat = prozradíš? ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:06
Supersport musí hlavně jezdit, ne nad ním jen onanovat v garáži. Nejsem dvakrát odvařený ze vzhledu nový R8, ale zvuk, údaje a zatím všechny informace vedou k jedinýmu. Audi se podařilo už v první generaci etablovat mezi supersporty a ta druhá jen potvrzuje kvalitu modelu.
Avatar - Googlit
sex appeal
| 18. 4. 2016 21:34
Supersport musí hlavně jezdit to jo, ale stejně tak musí vypadat v každém případě exkluzivně a odvážně. Nesmí mít slabinu ani v jednom. Absence ať už jednoho nebo druhého aspektu ho vylučuje z klubu ve kterém všichni ostatní obojí mají.
sex appeal
| 19. 4. 2016 04:18
Znovu, čísla neohneš. Vzhled je subjektivní a nikdo nemůže prohlásit, že je R8 ošklivým nebo nepůsobivým autem. Už jen fakt široký, placatý je dostatečně vyjímečný.

Ostatní je jen nesmyslný kopání nad tím, jak si Audi mohlo vůbec troufnout vyrábět supersport ;-)
Avatar - Googlit
sex appeal
| 19. 4. 2016 13:08
Ne. Design opravdu není subjektivní záležitost jak se v diskuzích různí vykutálenci snaží tvrdit a mrzí mě že ses k nim slepě přidal protože jinak si názorově vytříbená osobnost.

Výhodou je na to mít talent, školu nebo nejlépe obojí ale s trochou úcty k řemeslu se krásu naučí vnímat každý. Škaredé auto neexistuje! Jejich ale celá plejáda nudných, nevýrazných či v detailech odbytých a to ať už zdůvodu technologických možností či nízkého rozpočtu výrobce. R8 není ošklivé ani nepůsobivé. Jenom je zbytečně ustrašené aby nikoho neurazilo, chybí mu odvážnější tahy které by ho nějak vyčleňovaly z koncernového průměru což je u auta této kategorie opravdové faux pas.
sex appeal
| 22. 4. 2016 09:21
Schválně jsem se stavil v ISR zkouknout R8 naživo a vzhled opravdu není issue ;-) . Vypadá líp než na fotkách.
Avatar - Emel
sex appeal
| 22. 4. 2016 09:33
A ve srovnání s předchozí generací?
Avatar - kosmonaut
sex appeal
| 18. 4. 2016 09:33
ale stát ti to v garáži, skáčeš radostí metr do stropu a na chuť, zápach a lítost si ani nevzpomeneš
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 09:39
A co teprve kdyby tam stálo F488 670 PS nebo McL 575 675 PS :-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:04
Nijak nezpochybňuju umění lidi z Wokingu nebo Maranella, ale srovnáváš tu foukaný V8 oproti atmo V10, zrovna ty, který se do přeplňovaných agregátů opírá kde to jde.
Už jen za toto R8 stojí.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:11
Srovnávám srovnatelný = tohle jsou konkurenti

Přechod z F458 na 488 a komentáře okolo určitě znáš

Lamboaudi je jen o krok pozadu = v příští generaci půjde cestou Ferrari a McL
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:13
Kde čteš, že jsem napsal o tom, že konkurenti nejsou? Výkony určitě, cenu má R8 znatelně nižší kvůli image.
O tom co bude v příští generaci je momentálně nesmysl mluvit. Zbrusu nová R8 má V10.
Avatar - Dinar
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:09
Tvůj koment nezní "poslední kdo drží prapor atmosféry, jediný pravý supersport" atd, atp., kdyby šlo o ferrari nebo kohokoliv jiného, ale protože je to audi, tak je "jen o krok pozadu..." To tvoje selektivní myšlení je hrozná prd.el... >:D
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:29
Co teprv tvoje komenty >:D

Že nerozumíš proč Ferrari atmo nechalo jen V12 a proč McL šel rovnou do turba a proč tady je V10 je mi líto = ale vysvětlovat to přes příspěvek se mi nechce = to je moc nadlouho >:-[]
Avatar - Dinar
sex appeal
| 19. 4. 2016 07:46
Je do tebe vidět, jak do hubený kozy, blábolo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 19. 4. 2016 08:49
Kdy ses naposled díval do hubený kozy? >:D
Avatar - Dinar
sex appeal
| 19. 4. 2016 12:19
Pokaždé, když čtu tvůj příspěvek. ;-)
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 19. 4. 2016 13:21
Už to nezvládáš.. ;-)
Avatar - fostek
sex appeal
| 18. 4. 2016 10:18
Mě je líto tebe.
:-!
Avatar - boost.
sex appeal
| 18. 4. 2016 11:22
Jak tohle může někdo říct... To mi hlava nebere.

Kdyby tě někdo v tom svezl na NS, slušně řečeno bys měl dobrej průjem. Ale co, blbec zůstane blbcem.

Diskuze na tomto webu se staly odpadem. :-!
Avatar - CHerokee
sex appeal
| 18. 4. 2016 13:44
Souhlasí. Je to poslední mohykán s atmo motorem v rámci D3. Číselně fantastický. Interiér se mi taky líbí. A nejspíše i parádně jezdí, ale chybí mu šmrnc a sex appeal. Na oči a srdíčko to auto od pohledu není.
sex appeal
| 18. 4. 2016 13:56
Doporučuju se soudy o vzhledu a celkovýho dojmu nechat na to, až ho uvidíš naživo. Je to nádherné auto.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:00
I vůči konkurenci? ;-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:24
Konkurence je 570S, 911 Turbo, AMG-GT, Vantage GT12, F-Type SVR a další. A R8 je rozhodně na špici s Jaguarem a Astonem.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:28
A vůči Huracánu? :-)
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:45
To jsou takové designové protipóly :-) Huracán je typický agresivnější, ale krásný supersport s ostřejšími linkami, R8 je navzdory všemu kulatější a taková elegantnější, ne tak atraktivní a srdcezapalující jako Lamborghini, ale o nic méně působivá. Civilizovanější, ale pro mě osobně ucelenější než první generace, která byla taková rozkouskovaná, auto nedrželo při sobě, hlavně před FL. Podle mě bude R8 dobře umět stárnout, u Huracánu čekám tak za 3 roky facelift.
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 14:47
To jsem zvědavej = je fakt že ten prvek času dělá dost a dopředu se to blbě odhaduje
Avatar - Hammunasakra
sex appeal
| 18. 4. 2016 13:59
Tak eště je tu dvouvaječný dvojče [odkaz] :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
sex appeal
| 18. 4. 2016 15:22
Vážně to je dojem jen z fotek. V reálu je to parádní stroj. Když jsem stál vedle předchozí generace, tak jsem si nikdy neřekl ''tohle auto bych chtěl''. U nové ano :-)
Avatar - white label
sex appeal
| 18. 4. 2016 19:41
Je fakt, že novější, evolučně přibroušené, modely Audi nejsou obvykle zrovna fotogenické.
Avatar - Googlit
sex appeal
| 18. 4. 2016 21:30
Ano, supersport by měl mít exkluzivní vzhled automaticky. Nevím co vede audi tento technický skvost odít do tuctového koncernového kabátu, ale je to velká škoda. Zrovna zde je prostor na experimentování se vzhledem který by mohl v případě úspěch udávat další designový směr značky.
Já robot
| 18. 4. 2016 10:00
Jedno z mnoha aut, který by mělo být touhou milovníka aut, byť jen na odzkoušení. Málokdo má tolik zkušeností se supersporty, aby dokázal vyřknout ortel, takže nezbývá než se zatím aspoň potěšit textem a videem se zvukem.
Osobně mám rád auta, u kterých se dá sáhnout na jejich limit, z tohoto pohledu mě tedy Honzův závěr úplně netěší, o to víc se budu snažit dostat za volant R8+ na relevantní dobu. ;-)
Avatar - iudex
Já robot
| 18. 4. 2016 10:05
Ja to vnímam tak, že ten limit R8čky je tak vysoko, že ani Honzo - pri všetkej úcte k jeho schopnostiam - nemal na to ten limit dosiahnuť. Ostatne ako drvivá väčšina z nás.
Já robot
| 18. 4. 2016 10:08
Přesně tak to vnímám i já, jen říkám, že mám radši, když vím, kdy auto začíná kousat ;-) . To nic nemění na tom, že u většiny supersportů jsou limity tak vysoko, že se bez opravdu slušných řidičských schopností podpořených pravidelným tréninkem nedají na bežný silnici poznat. :-)
Avatar - JohnyCarWash
Já robot
| 18. 4. 2016 10:18
Zdravím,

je to přesně tak. S autem jsem jezdil dost, ale na okreskách si na limity nesáhnete (dostal jsem se maximálně asi na 70 procent využitého výkonu) a na okruhu bych dost možná jezdil ještě teď. Chce to úplně jiné uvažování a zaměřovat se na jiné věci, než jsem zvyklý. Chce to holt trénink :-)
Já robot
| 18. 4. 2016 10:20
To nebyla kritika směřovaná na tebe, naopak mít koule napsat "nesáhl jsem si na rezervy" bude mít málokdo a už teď vidím experta Pepu kvičícího na letišti jak ví co to dělá a jak se to na limitu ovládá. :-! >:D
Avatar - JohnyCarWash
Já robot
| 18. 4. 2016 10:24
Takhle - on není problém ten limit přešvihnout, ale nechtěl bych zažít situaci, kdy budu auto někde na okresce rovnat do správného směru >:D .
Já robot
| 18. 4. 2016 10:28
Věřím, že u inteligentního AWD se hranice hledá velmi špatně, zvlášť, když je tam spousta mechanickýho gripu a aero přítlaku ;-).

Ještě jinak, ne to přešvihnout, ale najít hranici a umět ji poznat. To je nejtěžší...takže gratulace a super článek! :yes: ;-)
Avatar - eXp10it
Já robot
| 18. 4. 2016 21:02
"najít hranici a umět ji poznat.To je nejtěžší" tesat do kamene. Hodně dospělá až skoro biblická hláška uplatnitelná nejen za volantem supersportu za kterou může dát palec dolů jen děcko!
Avatar - Dinar
Já robot
| 18. 4. 2016 14:20
Buďte v klidu, na limitu se supersportem nedokáže jet na okresce ani závodní jezdec, při schopnostech podvozku současných supersportů a jejich výkonu, to prostě není možné.
Jak říkáte, něco přehnat natolik, aby auto skončilo ve škarpě, jistě není problém, ale to neznamená jízdu na limitu. Na hranu možností a schopností auta jde v této kategorii dosáhnout pouze na okruhu, a ani tam, to nesvede každý. ;-)
Za test máte :yes:
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 10:24
:yes: :yes: >:-[]
Já robot
| 18. 4. 2016 10:30
Co leze v poslední době z AS na Primě mě děsí. Zhruba na úrovni článků na AF, to je naprosto promarněná příležitost. Když navíc vidím, kdo jsou sponzoři pořadu, tak každýmu musí docvaknout kam pořad míří.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 10:34
Já už to vzdal. Dřív sem koukal pravidelně a občas teda i teď ale.. :-|
Já robot
| 18. 4. 2016 10:37
Už to moc neriskuju, naprosto největší ostuda jsou jejich srovnávací tabulky, kdy kritéria u aut (je o 3mm kratší a figuruje to v minusech) jsou míň než amatérský.

Ať už bratrský duo, šišla "závodník" nebo nová posila jsou parodií jedině na sebe sama. Kdo naopak stojí za vnímání je Sršeň, ten kluk má všech pět pohromadě, umí a ví.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 10:45
Jo máš pravdu Sršeň je vyjímka potvrzující pravidlo - bohužel mě motorky až tak neberou :-)
Já robot
| 18. 4. 2016 10:52
Nejsem motorkář, ale on mě baví :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 10:53
To sme na tom stejně - bohužel ta část která mě zajímá víc moc nebaví a občas i ... >:-[]

Už sem to chtěl napsal k tvýmu příspěvku o Autosalonu = ty :no: ti nedávám já ale asi nějakej fanatickej příznivec pořadu >:D
Já robot
| 18. 4. 2016 10:59
Moc na to nekoukám, můj fanclub jede i u mnohem neutrálnějších příspěvků >:-[] . Jsem na jeho členy pyšný, neremcají, nekomentují, jen palcují. Takové ideální ovečky.

Kdybych chtěl manipulovat s hlasy, píšu pravý opak toho co si myslím >:D :-!
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 11:04
Já taky ne = to bych se musel zbláznit >:D

Ale štve mě to u faktickejch jednoznačně pravdivejch příspěvků = když někdo dává :no: jen podle nicku a ne příspěvku

Ten Autosalon to je prostě nevyvratitelnej fakt >:-[]
Avatar - iudex
Já robot
| 18. 4. 2016 11:49
Tak zdá sa aj ja mám fanclub, príspevok z 10:47 má 4 mínusky, hoci jediná reakcia je kladná. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 18. 4. 2016 11:45
Mi je Sršně líto. Imho s náskokem nejlepší český video-recenzent v auto-moto oblasti a je vysílán v rámci takové PR komedie...
Avatar - Dinar
Já robot
| 18. 4. 2016 14:22
Souhlas, když toho člověka vidím, říkám si, fakt se nenajde někdo podobný k testování aut?
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 14:25
Vaculík, Srpová? ;-)
Já robot
| 18. 4. 2016 17:27
Ani jeden...Chvala snad.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 18:20
Rasto Chvala? Budiž ale že by převyšoval Vaculíka to ani náhodou ani omylem! ;-)
Avatar - white label
Já robot
| 18. 4. 2016 19:37
Srovnávat Chvalu s Vaculíkem, to je jako srovnání hrušek s veverkami.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 19:51
Jj nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise :yes: >:-[]
Avatar - Dinar
Já robot
| 19. 4. 2016 07:52
Vaculík? >:D >:D Adrenalin, radost z řízení auta, vtipné hlášky, toho jsou Vaculíkova videa tak plná, že při troše snahy se u toho člověku podaří i neusnout.

Tys toho Sršně asi neviděl, to je přesný opak suchopárného technokrata Vaculíka.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 19. 4. 2016 08:48
Že sou náturou přesnej opak o tom žádná = stejně jako že ti Vaculík o autech řekne co nikdo jinej = beru oba

Jak sem psal nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise >:-[]
Avatar - Dinar
Já robot
| 19. 4. 2016 12:23
Nechápeš podstatu, Harris je dobrej, protože řidičský entuziasta, nic jiného než řízení a pocit z něj neřeší, kdyby do toho začal tahat vaculíkovské technické rozbory ztratil by kouzlo. Vaculík s příměsí Harrise je nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 19. 4. 2016 13:20
Právě že podstatu chápu = s Harrisem je zábava ale já chci i informace = Vaculíka

Tebe zda se zajímá hlavně ta zábavná složka. Vaculík s Harrisem by se skvěle doplňovali
Já robot
| 18. 4. 2016 19:09
Dříve měli motorky oddělené jako I Like Bike, i když se snad něco občas dostalo do AS.
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 19. 4. 2016 10:52
Martin Vaculík je super na technická videa. Ale Sršeň je komplexní. O technice toho ví taky dost, umí skvěle řídit, umí vystihnout klady a zápory, má zcela přirozený, vtipný a přidrzlý projev :yes:
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 19. 4. 2016 11:27
O tom žádná bohužel dělá jen motorky - a ta partička co okolo něj dělá auta.. :no: :-|
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 19. 4. 2016 11:28
O tom žádná bohužel dělá jen motorky - a ta partička co okolo něj dělá auta.. :no: :-|
Avatar - speedfred
Já robot
| 18. 4. 2016 10:23
Ďakujem za pekné čítanie.Páčilo sa mi to :yes:
Avatar - JohnyCarWash
Já robot
| 18. 4. 2016 10:30
Děkuji! Byla to výzva :-)
Avatar - AUDIRS6
Já robot
| 18. 4. 2016 10:33
pripájam sa k pochvale ! ;-) :yes:
Avatar - boost.
Já robot
| 18. 4. 2016 11:33
Taky se pripájam. Teď aby Vám 610k V10 nepokřivil vnímání méně výkonných aut. >:-[]
Avatar - JohnyCarWash
Já robot
| 18. 4. 2016 11:51
Právě >:D . Z toho okruhu jsem tenkrát odjížděl s Lexusem RC 200t a připadlo mi, že to vůbec nejede.
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 11:55
Ten znám! :yes: :yes: >:-[]

Tak hlavně aby se to neprojevilo na testu >:D
Avatar - iudex
Já robot
| 18. 4. 2016 10:47
Ako píše webpaja, to nebola kritika, len konštatovanie. Mnohí tu majú skúsenosti s výkonnými športiakmi, mnohí jazdia s autami na okruhy no a práve tí vedia, ako sakra ťažké je naučiť sa ovládnuť auto v blízkosti jeho limitov, ako ťažké je tento limit dosiahnuť a najmä spoznať, že už tam človek je a neprešvihnúť to. Ono nie jednoduché je jazdiť na limite inak blbuvzdornej predokolky v nejakom hotheči, čo sú v zásade civilné rodinné autá. Ale superšport s motorom vzadu/v strede, kde je všetko od podlahy stavané na ultrarýchlu jazdu, s výkonom cez 600 koní a bleskovými reakciami, to je úplne iná liga. To sa skrátka nedá zvládnuť za hodinu na okruhu, to chce dlhé mesiace, aby si majiteľ takéhoto superšportu mohol povedať, že auto už trochu ovláda.
Takže palec hore za odvahu povedať, že si ho neskrotil a neovládol, určite radšej, než falošné kecy o skrotení beštie.
Výborný test. :yes:
Avatar - boost.
Já robot
| 18. 4. 2016 11:30
Souhlasím. :yes:

Ono je taky těžký najít v Česku pěknou silnici, na který by ses mohl s takovým autem pěkně projet. Rok od roku se kvalita okresek zhoršuje - teda aspoň tam, kde jezdím já.

A taky vyvstává otázka, zdali se takový krásný monstrum, jakým je 600+k atmosférický V10 (díky Bohu, resp. Audi, že ještě existují), dá ještě užít na public roads. Nejel jsem nic výkonějšího, než máme doma, takže jen polemizuji, nicméně cca. lehce 300 k v menším kupé mi přijde tak akorát.
Já robot
| 18. 4. 2016 11:41
Příjemný je na tohle Opavsko, široký a relativně klidný cesty, kterým se následně utáhnou zatáčky. Když mě chytne nespavá... ;-)
Avatar - boost.
Já robot
| 18. 4. 2016 11:46
Aha, no, tam to neznám. Já jezdím jen na západ nebo jih. >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 18. 4. 2016 12:05
No, on celý MS kraj je na to skvělý. Beskydy, Jeseníky i nejrůznější části mezi tím :-)
Avatar - white label
Já robot
| 18. 4. 2016 19:45
V tom případě to ale zdaleka není jen MS kraj, ale taky kraj Zlínský a Olomoucký. ;-)
Avatar - Dinar
Já robot
| 18. 4. 2016 14:25
Jedenáctka, od Opavy do Šumperka, to je úsek v kvalitě silnice první třídy, ale s pěknými zatáčkami, bohužel provoz už je dnes tak hustý, že snad jen někdy těsně nad ránem, ale na to je to zas daleko, i když pro tebe... ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 18. 4. 2016 15:48
Pokud jedeš v době kdy nejezdí kamiony, tak to pořád jde. Míst na předjíždění je tam fůra... A Šumperkem to zdaleka nekončí, třeba ta pasáž u Žamberka s včerveným asfaltem a utahujícím se esíčkem přes horizont je úplně boží :-)

Už abych tudy zas někdy jel.
Avatar - Dinar
Já robot
| 19. 4. 2016 07:55
Myslel jsem to tak, že za Šumperkem na Žamberk už prakticky nelze trefit dobu bez provozu, silnice je to skvělá, ale naposledy jsem si ji užil tak někdy v sedmadevadesátým. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 19. 4. 2016 10:54
Jsem měl asi štěstí. Loni 3x a pokaždé boží >:-[] 308 GT smrděla jak cap >:D
Avatar - Dinar
Já robot
| 19. 4. 2016 12:25
Já jsem to loni zkusil dvakrát a bída, samý náklaďák, svezl jsem se až od stoupání na Skřítek a dál na Opavu, ale taky už to není, co bývalo. ;-)
Já robot
| 18. 4. 2016 17:28
;-) Znáš to, převaluješ se a nejlepší způsob jak si zkrátit noc... >:-[] Brrrrrm
Avatar - white label
Já robot
| 18. 4. 2016 19:50
To je trasa přes Rýmařov a Velké Losiny?
Avatar - Enthusiastic.driver
Já robot
| 18. 4. 2016 21:47
jo, nejlepší státovka v zemi :-)
Avatar - white label
Já robot
| 18. 4. 2016 21:52
Jo, jsou tam hodně dobré (a některé i delší) pasáže. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Já robot
| 18. 4. 2016 11:46
I tam kde jezdim já = jestli to nebude všude >:D
Avatar - AUDIRS6
objednávam...
| 18. 4. 2016 10:32
...si ASF, s podvozkom a komplet šasi, interier, okrem sedačiek.
Kasňu ( 1.gen. R8 GT ) a sedačky si dodám sám... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

A vybavené ! :-! :yes:

lenže asi nesplniteľné... 8-s
Čas
| 18. 4. 2016 10:44
Nemáte alespoň orientační čas kola v Mostě v týhle bestii?
Avatar - JohnyCarWash
Čas
| 18. 4. 2016 10:47
Dobrý den,

nemáme a ani by to asi o ničem nevypovídalo, protože ten okruh moc neznám. Ale zeptám se v Audi ;-)
Avatar - AUDIRS6
Čas
| 18. 4. 2016 10:57
Janči, o čom je to vyše 5 minutove video, ktore ma 262 MB ?
Rozhodne si ho totiz s mojim aktualnym konetktom pozriet nemam ako... 8-s :no:
To neviete dat moznost napr. 240p, alebo 360p ?
Nie kazdy ma chut kukat to 1080p... :-!
Čas
| 18. 4. 2016 11:00
Tohle je motoristický porno, tady ti to vadí a na jiných stránkách mačkáš maximální rozlišení... nepruď a buď rád! :-! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Čas
| 18. 4. 2016 11:02
na iných...? :*) >:-[]

to ma už dávno prešlo, live, je live... >:-[]
Avatar - boost.
Čas
| 18. 4. 2016 11:34
Live, jo? I ty jeden. Snad tě to finančně neruinuje. >:-[]
Čas
| 18. 4. 2016 11:35
:yes: >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
Čas
| 18. 4. 2016 11:01
Já mám vždycky chuť koukat na 1080p ;-)

A těšim se na lepší :yes: :-)

V Japonsku mají za 3-4 roky začít vysílat v 8K :yes: :yes: >:-[]
R8
| 18. 4. 2016 11:02
auto nikterak sexy,technika je fantastická,ale je to Lambo,ne audi.Redaktor ve videu vypadá,že se každou chvíly zeb..je.. >:D
R8
| 18. 4. 2016 11:31
Tohle je lambo: [odkaz]

Nebo je pro tebe RR jen 7er, Lexus NX jen RAV4 nebo Macan jen Q5 s jinými znaky?
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 11:45
Rozdíl mezi RR a 7er je větší. To NX a RAV4 to je otázka >:D

Macan a Q5 jsou prej hodně jinak odladěný auta = lišící se hlavně těmi znaky >:-[]

Uvidíme co [odkaz] :-)
Avatar - fostek
R8
| 18. 4. 2016 12:12
Hm. Lambo by bez Audi nebylo. A Audi mělo obrovský motory (i V12) už před koupí Lamba. A kdyby nekoupilo Audi Lambo, nebyla by R8, to je taky fakt.
Ale je blbost psát, že je to Lambo. Nebo máš ten pocit, že většinu technologie vyvinulo lambo a Audi ji převzalo? Ne ne, je to naopak, tomu věř.
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 12:14
Audi V12? Neznám :-!

Lambo by možná bez Audi nebylo, R8 by bez Lamba určitě nebylo = asi takhle nějak :-)
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 12:25
To je přece jedno jestli to vyvinul spíš Helmut nebo Giovanni = podstatný je že technika je shodná. A viz pája a já 11:31 a :45 někdy to výrobce zvládne odlišit víc, někdy míň. Že to jsou ale hodně příbuzný modely to je prostě fakt = všechny vyjmenovaný a samozřejmě i to R8 a Huracán
R8
| 18. 4. 2016 16:55
Lambo je s haldexem, tohle je Torsen... nebo se pletu?
Avatar - Hajzlík
R8
| 18. 4. 2016 18:36
Pleteš, obojí je s haldexem.
R8
| 18. 4. 2016 20:38
Minulá verze ale nebyla, ne?
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 20:42
minula bola visco spojka.
R8
| 19. 4. 2016 19:34
Přesně tak, i Gallardo má viskózní spojku.
R8
| 18. 4. 2016 16:08
Fostek: však jak si to napsal,tak to taky myslim.Každý trochu zasvědcený ví a není se třeba rozepisovat....Není pochyb o přítomnosti Audi,ale já jsem spíš mířil na ten motor,který je celý od Lamba,pokud se tedy nemýlím.Jinak je to fantastický kus techniky...
Avatar - Hajzlík
R8
| 18. 4. 2016 18:38
Mýlíš se, kompletní motor V10 vyvinulo Quattro gmbh a vyrábí jej Audi Hungary, s Lambem má historicky společný jenom počet válců. Lambo si vyvíjí V12.
Avatar - Petrolhead_CZ
R8
| 18. 4. 2016 19:26
Architektura V10 vychází z původního V10 od Lamborghini. Přidali jen přímý vstřikování a modernější techniku.
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 20:05
prd !
Povodny V10 5.0 mal roztec valcov 88mm, aktualna 5.2 ma 90mm.
Ti hovorim a aj vsetkym vam, ze je to Audi V8 4.2 FSI + 2 valce !
Uz to konecne pochopte. :-!
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 20:20
Nemá V8 4.2 5 ventilů na válec a tenhle V10 4?
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 20:24
To bola generacia pred FSI ;-)
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 20:30
Tak sem kouk do článku a Mička tvrdí že 4 ventily na válec :-!
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 20:41
Ale ved ma pravdu:
Stare V8 bez FSI ( teda pred FSI) mali 5V / V a este davnejsie pred nimi mali tiez len 4V / V, ale to bolo 20 rokov nazad.
Vsetko co je FSI ma 4V / V.
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 21:56
Nikoli 20 let ale 6 let ;-)

Takže dřív to byl V10 od Lamborghini a dneska je to V10 od Audi [odkaz] tak?
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 22:15
20 !
Mal som aj staru S6 4.2 quattro 96´(290 PS 6°MT), ktora mala taky motor - 32V (4V / V )
Ostatne moje Audi uz mali 5V/V.
Proste polopate a fakt uz naposledy:
V10 v prvom Gallarde 5.0 vzniklo ako 2x R5 2.5 - tie maju roztec 88mm.
Potom ale chceli lepsi motor, tak ku 4.2 V8 FSI prihodili 2 valce a 5.2 V10 FSI ( roztec 90mm) bola na svete.
S6 aS8 ho dostali len priskrteny.
RS6 pouzila jeho zaklad, skratil sa zdvih, podvesili sa 2 turba a voala = 5.0 TFSI ist fertig !
No a potom prisiel downsizing teda skor "down-valcing >:D " ubrali 2 valce a 4.0 TFSI ist fertig.
paniatno ? >:D
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:17
Výroba skončila před 6 lety = ve VW Phaeton

Pod značkou Audi před 10ti :-!

Jo snad už sem to pobral = zrovna sem chválil whita že to docela přehledně popsal v 21:19 ;-)
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 22:26
chval si koho chces, komplexnejsie som ti to napisat uz fakt nemohol.

Si uz komplet domotany - pytal si sa:
- Nemá V8 4.2 5 ventilů na válec a tenhle V10 4?

ja som ti odpovedal, ze to bolo pred tym (5V/V), ako prisli FSI motory.

Proste pred FSI boli 5V/V a este pred nimi (20 rokov nazad) boli aj 4V/V.
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:30
Dík za komplexní vysvětlení tobě i WL :yes: ;-)

Proč furt opakuješ 20 rokov nazad? Dle ofiko info 5ti ventilový V8 skončil před necelými 6 lety!

[odkaz]
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 22:44
Protože před V8/40V, byly u Audi taky V8/32V, viz Audi V8, nebo I. g. A8.
V8/40V přišel až během první g. A8, konkrétně od 11/1998.
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:47
Tak fajn vyjasněno uzavřeno - fandové oooo mějte se :-)
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 22:45
ved ano, len sa mi zdalo, ze mas na mysli motory co boli 4V/V V8 bez FSI.
Tie skoncili pred cca 19 rokmi ( myslim, ze ta S6 C4 sa robila hadam aj v 98´-om ako avant ), potom nastupili 5V/V, ktore skoncili ako white pise, nasledovalo ( a vdaka R8 a Lambu aj pokracuje) FSI 4V/V a potom TFSI 4V/V.
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:46
Tak fajn vyjasněno uzavřeno - fandové oooo mějte se :-)
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 22:53
V S8 I. g. byl V8/32V (340PS/410Nm) až do 06/1999, což je nějakých 17 let.
Pak jej (také v S8 I. g.) nahradil V8/40V (360PS/430Nm).
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 23:02
cital som aj tvoj prispevok a chytil som sa za hlavu, ze na 1.gen. A8 som zrovna ja zabudol... :*)
zacal som editovat, ze dakujem tebe za doplnenie, ze ja som na A8 zabudol, lebo moja A8 4.2 uz bola 40V. Lenze ako som zmackol ze ok, napisalo - nevasmozna, uz bolo reagovane - proste sakrble bol zase rychly, ked nebolo treba... :-!
Takze ano, dakujem ti. ;-)
Len som bol v tom, ze uz 1. S8 ( 340 PS - pred FL ) bola tiez 40V....
Avatar - white label
R8
| 19. 4. 2016 00:21
Ne, S8 1. g. V8/32V 07/1996 - 06/1999
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 22:31
Ano, do 05/2006 v Audi (A6/A8) a do 05/2010 ve VW (Phaeton).
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:32
Přesně :yes:
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 21:22
FSI určitě nemá 5V/V, to bys už mohl vědět i přes tvou profláklou nelibost k Audi. ;-)
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 21:53
:yes: >:D

Co ty víš o motorech třeba Lexusu? ;-)
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 21:57
Kdybych tu napsal proti Lexusu, byť jen setinu toho, co ty proti Audi, tak už dávno znám všechny jeho modely do posledního šroubku. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 21:59
Na to sem se neptal žejo ;-)

Bude to jen tip ale tipuju že o motorech Audi vim víc než ty o těch Lexusu :-)
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 22:02
To ovšem nic nemění na tom, že je to pravda, že jo... :*)
Jinak já na "hybridy" moc nejsem, a to nejen u aut. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:03
Věděls že víc Lexusů se prodá v benzínu než hybridů? Hybridů se značkou Lexus se prodalo jen něco přes milion ;-)

Stesky po atmosféře tady čtu pravidelně = včetně glorifikace audi V8 4,2 - a to i v době když už poněkud nestíhala. Přitom dlouhodobě nejširší nabídku atmosfér má Lexus = i když místní nabídka je dost omezená

Ale ten guláš okolo motoru v R8 si v 21:19 osvětlil docela dobře :yes: :-)
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 22:15
Jistě, že Lexus celkově prodá víc "nehybridů", než hybridů (ještě, aby ne), ale to nic nemění na faktu, že hybridní technika je pro něj (v rámci prémie) typická. ;-)
Avatar - Hammunasakra
R8
| 18. 4. 2016 22:18
Typická je = ale nejtypičtější motor Lexus je benzínová atmosféra ;-)
R8
| 18. 4. 2016 20:40
někde jsem četl, že V8 z RS4,5 a R8 vznikla odřezáním dvou válců z V10:)
a teď babo raď:)
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 20:43
Tak co bolo skor, vajce ci sliepka ? >:D
Najskor boli V8, V10-iny su len ich odvodeniny. ;-)
btw.: Najskor bola R8 V8, ci...? :-) :-) :-) :-)
Avatar - white label
R8
| 18. 4. 2016 21:19
Prostě se to jen "překvapivě" některým neználkům plete. 5.2 V10 FSI byl vyvinut přímo z 4.2 V8 32V FSI, což byl první osmiválcový motor v silničním voze používající přímým vstřik paliva (FSI), který vyvinulo a použilo Audi ve svém vítězném (LeMans R8) závodním voze.
Na druhou stranu V8 4.0 TFSI vznikl naopak "zkrácením" 5.0 V10 40V TFSI (Audi RS6 C6).
Takže v prvním atmo případě vycházel V10 z V8 a ve druhém přeplňovaném případě vzešel naopak V8 z V10. A pak se to někomu nemá plést.
Avatar - AUDIRS6
R8
| 18. 4. 2016 21:36
a este im trochu domotam hlavu a napisem, ako vznikol ten 5.0 TFSI V10 v Audi RS6:
Skratenim zdvihu 5.2-ky V10 FSI atmo a pridanim turb. ;-)
Avatar - Rojin
Redaktor
| 18. 4. 2016 16:26
Takovou upřímnost ve výrazu jsem asi ještě neviděl :yes:
Jde vidět, že si to Honza užil jak se patří ;)

Byl jsem nadšenej s ním i když jen za monitorem :-)
Avatar - Ada je tady
Nejlepší
| 18. 4. 2016 22:12
Nejlepší R8 byla ta s dieselem ;-) Pokud sdílí techniku s Lamborghini Huracán, proč není tohle Lambo s dieselem? :-)
Avatar - Hammunasakra
Nejlepší
| 18. 4. 2016 22:14
A já myslel že diskuze s uklidňuje :yes: >:D >:-[]
Avatar - white label
Nejlepší
| 18. 4. 2016 22:19
Ado, děkujeme za zábavnou kulturní vložku a těšíme se na shledanou zase příští pondělí večer.
Dobrou noc! >:-[] ;-)
Avatar - boost.
Nejlepší
| 18. 4. 2016 22:35
Zas' nezklamal. :-)

Ado, ty, hádám, neodpovíš, ale fakt myslíš své příspěvky vážně?
Avatar - Hammunasakra
Nejlepší
| 18. 4. 2016 22:38
To je ta otázka! :yes: :-)
NSX
| 18. 4. 2016 23:17
NSX má podle mě povedenější design. Vzhledem ke prakticky stejnému kroutícímu momentu, který má NXS v nižších otáčkách, bude zajímavé porovnání na okruhu.
NSX
| 19. 4. 2016 07:52
Až na to, že NSX je předražený propadák. Nějaká opožděná, nepovedená a sterilní honda není pro R8 vůbec konkurence.

A říci, že NSX jakožto paskvil vypadá líp než promyšlená a komplexní R8čka, to je vrchol diletantství.
NSX
| 19. 4. 2016 08:02
R8 v podstatě nic nového nepřináší. Auto se spalovacím motorem, hmmm. Co je na R8 promyšleného, nevím. NSX přináší nové technologie, které ještě v kategorii supersportů nebyly.
NSX
| 19. 4. 2016 10:12
R8 pokračuje v dokonalém konceptu, který definovala předchozí generace. R8 je v kategorii sama pro sebe, nemá konkurenci, 100% denně využitelný supersport, který je oduševnělý, má jedinečný atmosférický V10 a nejmodernější využitelné technologie, které řidič cítí a může si je vychutnat. NSX má pseudotechniku, která auto dělá horším, těžším, sterilním a naprosto nezajímavým. Asi první ''supersport'', který nespouští jedinou kladnou emoci. Hrozný zvuk, jalový podvozek a vyvážení, syntetičnost a design, který se díky zdlouhavému vývoji nejen že okoukal, ale on ani nikdy dobrý a kvalitní nebyl. Hrozné auto.
NSX
| 19. 4. 2016 08:03
A zadek R8 - ten je docela hnusný.
NSX
| 19. 4. 2016 08:15
To ze je R8 opozdena, sterilni, predrazena mas naprostou pravdu. Kolik let se tohle stejne auto uz vyrabi? Tady uz mohly za ty leta cenu srazit na polovinu, kdyz to nic noveho neprinasi. Za tu cenu muzes mit cokoli zajimavejsiho i to ultramoderni, promyslene a komplexni NSX a ne tohle divne uplacane TT s lacinymi plasty na cudlech, na palubce a pod volantem.
NSX
| 19. 4. 2016 10:19
Viz. co píšu nahoře. A jestli umíš číst, píšu jasně o NSX, největším propadáku posledních let. Tahle R8 je zbrusu nová generace, která má techniku, motor a jízdní schopnosti, výbavu, kvalitu a designovou vyzrálost, o které se může té srágoře od Hondy jen zdát.

NSX má pseudotechnologie, které nikdy nechce a které auto totálně pohřbily. To auto je mizerné ve všem, co dělalo původní NSX dobrou. A nudnější supersport se ještě nikomu postavit nepodařilo. R8 se prodává jak housky na krámě a vládla vždycky své kategorii, o NSX není zájem a v testech redaktoři neskrývají zklamání.

R8 dává zákazníkům a nadšeným řidičům to, co chtějí. Desetiválcovou atmosféru, jízdní vybroušenost, sofistikovanost a výjimečnost, kterou umí spojit s denní využitelností a všestranností.
NSX
| 19. 4. 2016 11:10
Já myslím, že to bylo dobře shrnuto:

"On the other hand, the way the NSX combines a big petrol engine with electric power to enhance both performance and agility has only previously been seen on Ferraris, Porsches and McLarens that cost more than five times as much. In this respect it really is a giant leap forward for supercar kind."

Jde o úplně nové pojetí supersportu. Něco nového je vždy s riziky. S rizikem nepochopení - všichni jsou zvyklí na něco, co bylo.
Honda často na takové věci nedá a zkouší. Často jde o něco, co se obchodně neuchytí, ale časem... A to Hondu ctí.
NSX je prostě úplně něco nového. Dát dnešním lidem NSX je stejné, jako učit staré lidi zacházet s dotykáčem. Proč, když jim stačí klasický mobil.
R8 je prostě jen evolucí. Ano, má atmosféru a ječí, ale to tu bylo v x podobách. A takto Honda nikdy neuvažovala.
Spalovacím motorů pomalu zvoní hrana.
NSX
| 19. 4. 2016 11:32
To je úryvek z jedné recenze, která se bojí u NSX vynést objektivní posudek, protože autor ví, že se mu příště Honda zase ozve, zaplatí demo jízdy, hotel, atd. Zbylé testy jsou nohama na zemi a popisují to v pravdivém světle.

Jestli někdo nese prapor ''pokroku'' - spíše alternativních přístupů než-li evoluce, je to BMW se svými i8 a i3. To i8 jako první přišla s hybridním supersportem, který na rozdíl od NSX v testech a žebříčcích boduje a dostává se mu uznání. Přináší kvalitu, schopnosti, výbavu a jízdu, kterou prostě Honda nemá a mít nebude. Co ta NSX přináší ''nového''? Absolutně nic. Ani to sám nedokážeš pojmenovat, protože to nic nového, přínosného, pokrokového, inspirativního a zábavného není. Jen zbytečný balast, který přidává na hmotnosti, ubírá na jízdních schopnostech, agilitě a jednoduše postrádá vše, na čem je supersport postavený a v čem by měl vynikat.

Jednoduše o zbytečnou NSX lidé nestojí. A už vůbec jí nepřidá, že je to jen předražená Honda.

Honda by dokonalé auto jako je R8 nikdy nedala dohromady. Protože na to nemá zkušenosti, zdroje, lidi, talent, nic. Honda je propadákem nejen v motorsportu, ale i v produkci aut - mizerná NSX, výsměch a tragédie v F1 a poklesy prodejů na globálním trhu.

Spalovací motory budou tvořit dle několika výzkumů 98% všech aut v provozu i v roce 2060, ty srando.
Avatar - Hammunasakra
NSX
| 19. 4. 2016 11:56
Zapomněl si dodat že těch 98% platí pro [odkaz] >:-[]

Možná existujou prognózy který zmiňuješ který tvrdí něco jinýho většina vidí vzdálenější budoucnost ve spalovacích článcích :-!
NSX
| 19. 4. 2016 17:13
Palivových článcích :-) a fungují na vodík a a generují elektřinu pro el. motor.
NSX
| 19. 4. 2016 13:02
Co chceš na to napsat? Že NSX má nezávislé vektorování kroutícího momentu díky 2 elektromotorům vpředu? Že použila poprvé v automobilovém průmyslu některé technologie?
Jestli má něco budoucnost, tak to je vodík. A zde je Honda s Toyotou na míle před čímkoliv jiným.
Co se píše v testech, tomu většinou nevěřím, pokud si to neověřím.
BMW i8 má menší zrychlení. A je to jen lepší hybrid, pravda, pěkně propracovaný.
Dále - Honda nevyvíjela NXS pro nějaké větší prodeje, to bys mohl vědět, když jsi tak dobře informován.
K F1 - Honda na rozdíl od ostatních nepřetáhla jediného inženýra od konkurence a nastoupila do rozjetého vlaku. A kdybys četl některá vyjádření konstruktérů, dověděl by ses, že McLaren moc prostoru Hondě nedal. Jak v autě, tak celkově. Chtěl bych vidět, kdo jiný by do toho malého prostoru vmáčkl motor pro F1. Chce to jen čas.
A tak bych mohl pokračovat. Ale musím zmínit bezkonkurenční spolehlivost zejména hondích motorů. Viz info od pojišťovny.
A nakonec - v roce 2060 bude velmi malý podíl aut se spalovacím motorem. Kdo tvrdí opak, buď je placen některou automobilkou nebo nemá ponětí, co se už nyní vyvíjí.
Avatar - AUDIRS6
NSX
| 19. 4. 2016 13:34
no s tou elektrifikaciou a hybridizaciou to zase az take ruzove nebude, ked aj uspesnej premiovej automobilke 2 klucove a pokrokove modely zaznamenali slusny minus...:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
NSX
| 19. 4. 2016 13:38
Mluvíš o době kdy byl barel za 30 dolarů i míň. Počkej co teď = když se cena aspoň jak tak vypadá ustálí kolem 40ti >:-[]
NSX
| 19. 4. 2016 17:19
Nepůjde o výběr zákazníka. Je v zájmu států omezovat spalovací motory, hlavně naftové v osobácích.
NSX
| 19. 4. 2016 14:21
Zajímavé ovšem je, že když Honda chtěla z NSX udělat konkurenceschopné sportovní auto a postavit konkurenci v kategorii GT3, tak z NSX vyházela všechen ten elektronický a elektrický balast a nechala v NSX pouze spalovací motor.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
NSX
| 19. 4. 2016 16:33
Ne sportovní auto ale závodní auto = to je docela rozdíl víš? >:-[]

Sportovní silniční auto je to hybridní NSX :-)

Dál třeba Ferrari LaFerrari, Porsche 918, McLaren P1 nebo časem Koenigsegg Regera [odkaz] :yes: ;-)
NSX
| 19. 4. 2016 17:16
Jenže to nebude auto pro každého. Už ne každý je způsobilý řídit Civic TR (s nadsázkou) :-).
A zároveň - NSX má být přehlídkou budoucích technologií, když to jemně přeženu. Závoďák je něco jiného. V F1 se také rekuperace neprosadila spontánně, ale shora.
R8
| 19. 4. 2016 08:02
Děkuji za vyjasnění ohledně motoru,jsem rád že jsem se konečně mýlil.Jelikož nejsem velký fanda audi,tak si přece na něco vzpomínám co tu zozebral AUDIRS6 viz výšše...
tak jsem si to přečetl...
| 19. 4. 2016 16:16
a... a asi závidim....
5xMustang
| 24. 4. 2016 09:36
za tu cenu je pět Mustangů GT 5.0 V8 , a dájí se vněm odvést i dvě malé děti :-)
Na mě je v tý audině moc techniky - do budoucna drahý servis a poruchovost. také na ceně tohle auto docela padá

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku