Testy
Jedno z mnoha aut, který by mělo být touhou milovníka aut, byť jen na odzkoušení. Málokdo má tolik zkušeností se supersporty, aby dokázal vyřknout ortel, takže nezbývá než se zatím aspoň potěšit textem a videem se zvukem.
Osobně mám rád auta, u kterých se dá sáhnout na jejich limit, z tohoto pohledu mě tedy Honzův závěr úplně netěší, o to víc se budu snažit dostat za volant R8+ na relevantní dobu. 😉
Osobně mám rád auta, u kterých se dá sáhnout na jejich limit, z tohoto pohledu mě tedy Honzův závěr úplně netěší, o to víc se budu snažit dostat za volant R8+ na relevantní dobu. 😉
Ja to vnímam tak, že ten limit R8čky je tak vysoko, že ani Honzo - pri všetkej úcte k jeho schopnostiam - nemal na to ten limit dosiahnuť. Ostatne ako drvivá väčšina z nás.
Přesně tak to vnímám i já, jen říkám, že mám radši, když vím, kdy auto začíná kousat 😉 . To nic nemění na tom, že u většiny supersportů jsou limity tak vysoko, že se bez opravdu slušných řidičských schopností podpořených pravidelným tréninkem nedají na bežný silnici poznat. 😄
Zdravím,
je to přesně tak. S autem jsem jezdil dost, ale na okreskách si na limity nesáhnete (dostal jsem se maximálně asi na 70 procent využitého výkonu) a na okruhu bych dost možná jezdil ještě teď. Chce to úplně jiné uvažování a zaměřovat se na jiné věci, než jsem zvyklý. Chce to holt trénink 😄
je to přesně tak. S autem jsem jezdil dost, ale na okreskách si na limity nesáhnete (dostal jsem se maximálně asi na 70 procent využitého výkonu) a na okruhu bych dost možná jezdil ještě teď. Chce to úplně jiné uvažování a zaměřovat se na jiné věci, než jsem zvyklý. Chce to holt trénink 😄
To nebyla kritika směřovaná na tebe, naopak mít koule napsat "nesáhl jsem si na rezervy" bude mít málokdo a už teď vidím e😜erta Pepu kvičícího na letišti jak ví co to dělá a jak se to na limitu ovládá. :-! >😁
Takhle - on není problém ten limit přešvihnout, ale nechtěl bych zažít situaci, kdy budu auto někde na okresce rovnat do správného směru >😁 .
Věřím, že u inteligentního AWD se hranice hledá velmi špatně, zvlášť, když je tam spousta mechanickýho gripu a aero přítlaku 😉.
Ještě jinak, ne to přešvihnout, ale najít hranici a umět ji poznat. To je nejtěžší...takže gratulace a super článek! :yes: 😉
Ještě jinak, ne to přešvihnout, ale najít hranici a umět ji poznat. To je nejtěžší...takže gratulace a super článek! :yes: 😉
Buďte v klidu, na limitu se supersportem nedokáže jet na okresce ani závodní jezdec, při schopnostech podvozku současných supersportů a jejich výkonu, to prostě není možné.
Jak říkáte, něco přehnat natolik, aby auto skončilo ve škarpě, jistě není problém, ale to neznamená jízdu na limitu. Na hranu možností a schopností auta jde v této kategorii dosáhnout pouze na okruhu, a ani tam, to nesvede každý. 😉
Za test máte :yes:
Jak říkáte, něco přehnat natolik, aby auto skončilo ve škarpě, jistě není problém, ale to neznamená jízdu na limitu. Na hranu možností a schopností auta jde v této kategorii dosáhnout pouze na okruhu, a ani tam, to nesvede každý. 😉
Za test máte :yes:
:yes: :yes: >😒]
Co leze v poslední době z AS na Primě mě děsí. Zhruba na úrovni článků na AF, to je naprosto promarněná příležitost. Když navíc vidím, kdo jsou sponzoři pořadu, tak každýmu musí docvaknout kam pořad míří.
Já už to vzdal. Dřív sem koukal pravidelně a občas teda i teď ale.. 😐
Už to moc neriskuju, naprosto největší ostuda jsou jejich srovnávací tabulky, kdy kritéria u aut (je o 3mm kratší a figuruje to v minusech) jsou míň než amatérský.
Ať už bratrský duo, šišla "závodník" nebo nová posila jsou parodií jedině na sebe sama. Kdo naopak stojí za vnímání je Sršeň, ten kluk má všech pět pohromadě, umí a ví.
Ať už bratrský duo, šišla "závodník" nebo nová posila jsou parodií jedině na sebe sama. Kdo naopak stojí za vnímání je Sršeň, ten kluk má všech pět pohromadě, umí a ví.
Jo máš pravdu Sršeň je vyjímka potvrzující pravidlo - bohužel mě motorky až tak neberou 😄
Nejsem motorkář, ale on mě baví :yes: 😉
To sme na tom stejně - bohužel ta část která mě zajímá víc moc nebaví a občas i ... >😒]
Už sem to chtěl napsal k tvýmu příspěvku o Autosalonu = ty :no: ti nedávám já ale asi nějakej fanatickej příznivec pořadu >😁
Už sem to chtěl napsal k tvýmu příspěvku o Autosalonu = ty :no: ti nedávám já ale asi nějakej fanatickej příznivec pořadu >😁
Moc na to nekoukám, můj fanclub jede i u mnohem neutrálnějších příspěvků >😒] . Jsem na jeho členy pyšný, neremcají, nekomentují, jen palcují. Takové ideální ovečky.
Kdybych chtěl manipulovat s hlasy, píšu pravý opak toho co si myslím >😁 :-!
Kdybych chtěl manipulovat s hlasy, píšu pravý opak toho co si myslím >😁 :-!
Já taky ne = to bych se musel zbláznit >😁
Ale štve mě to u faktickejch jednoznačně pravdivejch příspěvků = když někdo dává :no: jen podle nicku a ne příspěvku
Ten Autosalon to je prostě nevyvratitelnej fakt >😒]
Ale štve mě to u faktickejch jednoznačně pravdivejch příspěvků = když někdo dává :no: jen podle nicku a ne příspěvku
Ten Autosalon to je prostě nevyvratitelnej fakt >😒]
Mi je Sršně líto. Imho s náskokem nejlepší český video-recenzent v auto-moto oblasti a je vysílán v rámci takové PR komedie...
Souhlas, když toho člověka vidím, říkám si, fakt se nenajde někdo podobný k testování aut?
Vaculík, Srpová? 😉
Ani jeden...Chvala snad.
Vaculík? >😁 >😁 Adrenalin, radost z řízení auta, vtipné hlášky, toho jsou Vaculíkova videa tak plná, že při troše snahy se u toho člověku podaří i neusnout.
Tys toho Sršně asi neviděl, to je přesný opak suchopárného technokrata Vaculíka.
Tys toho Sršně asi neviděl, to je přesný opak suchopárného technokrata Vaculíka.
Že sou náturou přesnej opak o tom žádná = stejně jako že ti Vaculík o autech řekne co nikdo jinej = beru oba
Jak sem psal nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise >😒]
Jak sem psal nejlepší by byl Vaculík s příměsí Chrise Harrise >😒]
Nechápeš podstatu, Harris je dobrej, protože řidičský entuziasta, nic jiného než řízení a pocit z něj neřeší, kdyby do toho začal tahat vaculíkovské technické rozbory ztratil by kouzlo. Vaculík s příměsí Harrise je nesmysl.
Dříve měli motorky oddělené jako I Like Bike, i když se snad něco občas dostalo do AS.
Martin Vaculík je super na technická videa. Ale Sršeň je komplexní. O technice toho ví taky dost, umí skvěle řídit, umí vystihnout klady a zápory, má zcela přirozený, vtipný a přidrzlý projev :yes:
Ďakujem za pekné čítanie.Páčilo sa mi to :yes:
Děkuji! Byla to výzva 😄
Ako píše webpaja, to nebola kritika, len konštatovanie. Mnohí tu majú skúsenosti s výkonnými športiakmi, mnohí jazdia s autami na okruhy no a práve tí vedia, ako sakra ťažké je naučiť sa ovládnuť auto v blízkosti jeho limitov, ako ťažké je tento limit dosiahnuť a najmä spoznať, že už tam človek je a neprešvihnúť to. Ono nie jednoduché je jazdiť na limite inak blbuvzdornej predokolky v nejakom hotheči, čo sú v zásade civilné rodinné autá. Ale superšport s motorom vzadu/v strede, kde je všetko od podlahy stavané na ultrarýchlu jazdu, s výkonom cez 600 koní a bleskovými reakciami, to je úplne iná liga. To sa skrátka nedá zvládnuť za hodinu na okruhu, to chce dlhé mesiace, aby si majiteľ takéhoto superšportu mohol povedať, že auto už trochu ovláda.
Takže palec hore za odvahu povedať, že si ho neskrotil a neovládol, určite radšej, než falošné kecy o skrotení beštie.
Výborný test. :yes:
Takže palec hore za odvahu povedať, že si ho neskrotil a neovládol, určite radšej, než falošné kecy o skrotení beštie.
Výborný test. :yes:
Souhlasím. :yes😒br />
Ono je taky těžký najít v Česku pěknou silnici, na který by ses mohl s takovým autem pěkně projet. Rok od roku se kvalita okresek zhoršuje - teda aspoň tam, kde jezdím já.
A taky vyvstává otázka, zdali se takový krásný monstrum, jakým je 600+k atmosférický V10 (díky Bohu, resp. Audi, že ještě existují), dá ještě užít na public roads. Nejel jsem nic výkonějšího, než máme doma, takže jen polemizuji, nicméně cca. lehce 300 k v menším kupé mi přijde tak akorát.
Ono je taky těžký najít v Česku pěknou silnici, na který by ses mohl s takovým autem pěkně projet. Rok od roku se kvalita okresek zhoršuje - teda aspoň tam, kde jezdím já.
A taky vyvstává otázka, zdali se takový krásný monstrum, jakým je 600+k atmosférický V10 (díky Bohu, resp. Audi, že ještě existují), dá ještě užít na public roads. Nejel jsem nic výkonějšího, než máme doma, takže jen polemizuji, nicméně cca. lehce 300 k v menším kupé mi přijde tak akorát.
Příjemný je na tohle Opavsko, široký a relativně klidný cesty, kterým se následně utáhnou zatáčky. Když mě chytne nespavá... 😉
No, on celý MS kraj je na to skvělý. Beskydy, Jeseníky i nejrůznější části mezi tím 😄
Jedenáctka, od Opavy do Šumperka, to je úsek v kvalitě silnice první třídy, ale s pěknými zatáčkami, bohužel provoz už je dnes tak hustý, že snad jen někdy těsně nad ránem, ale na to je to zas daleko, i když pro tebe... 😉
Pokud jedeš v době kdy nejezdí kamiony, tak to pořád jde. Míst na předjíždění je tam fůra... A Šumperkem to zdaleka nekončí, třeba ta pasáž u Žamberka s včerveným asfaltem a utahujícím se esíčkem přes horizont je úplně boží 😄
Už abych tudy zas někdy jel.
Už abych tudy zas někdy jel.
Myslel jsem to tak, že za Šumperkem na Žamberk už prakticky nelze trefit dobu bez provozu, silnice je to skvělá, ale naposledy jsem si ji užil tak někdy v sedmadevadesátým. 😉
...si ASF, s podvozkom a komplet šasi, interier, okrem sedačiek.
Kasňu ( 1.gen. R8 GT ) a sedačky si dodám sám... >😒] >😒] >😒] >😒]
A vybavené ! :-! :yes😒br />
lenže asi nesplniteľné... 8-s
Kasňu ( 1.gen. R8 GT ) a sedačky si dodám sám... >😒] >😒] >😒] >😒]
A vybavené ! :-! :yes😒br />
lenže asi nesplniteľné... 8-s
Nemáte alespoň orientační čas kola v Mostě v týhle bestii?
Dobrý den,
nemáme a ani by to asi o ničem nevypovídalo, protože ten okruh moc neznám. Ale zeptám se v Audi 😉
nemáme a ani by to asi o ničem nevypovídalo, protože ten okruh moc neznám. Ale zeptám se v Audi 😉
Janči, o čom je to vyše 5 minutove video, ktore ma 262 MB ?
Rozhodne si ho totiz s mojim aktualnym konetktom pozriet nemam ako... 8-s :no:
To neviete dat moznost napr. 240p, alebo 360p ?
Nie kazdy ma chut kukat to 1080p... :-!
Rozhodne si ho totiz s mojim aktualnym konetktom pozriet nemam ako... 8-s :no:
To neviete dat moznost napr. 240p, alebo 360p ?
Nie kazdy ma chut kukat to 1080p... :-!
Tohle je motoristický porno, tady ti to vadí a na jiných stránkách mačkáš maximální rozlišení... nepruď a buď rád! :-! >😒]
auto nikterak sexy,technika je fantastická,ale je to Lambo,ne audi.Redaktor ve videu vypadá,že se každou chvíly zeb..je.. >😁
Tohle je lambo: [odkaz]
Nebo je pro tebe RR jen 7er, Lexus NX jen RAV4 nebo Macan jen Q5 s jinými znaky?
Nebo je pro tebe RR jen 7er, Lexus NX jen RAV4 nebo Macan jen Q5 s jinými znaky?
Hm. Lambo by bez Audi nebylo. A Audi mělo obrovský motory (i V12) už před koupí Lamba. A kdyby nekoupilo Audi Lambo, nebyla by R8, to je taky fakt.
Ale je blbost psát, že je to Lambo. Nebo máš ten pocit, že většinu technologie vyvinulo lambo a Audi ji převzalo? Ne ne, je to naopak, tomu věř.
Ale je blbost psát, že je to Lambo. Nebo máš ten pocit, že většinu technologie vyvinulo lambo a Audi ji převzalo? Ne ne, je to naopak, tomu věř.
Audi V12? Neznám :-!
Lambo by možná bez Audi nebylo, R8 by bez Lamba určitě nebylo = asi takhle nějak 😄
Lambo by možná bez Audi nebylo, R8 by bez Lamba určitě nebylo = asi takhle nějak 😄
Fostek: však jak si to napsal,tak to taky myslim.Každý trochu zasvědcený ví a není se třeba rozepisovat....Není pochyb o přítomnosti Audi,ale já jsem spíš mířil na ten motor,který je celý od Lamba,pokud se tedy nemýlím.Jinak je to fantastický kus techniky...
Mýlíš se, kompletní motor V10 vyvinulo Quattro gmbh a vyrábí jej Audi Hungary, s Lambem má historicky společný jenom počet válců. Lambo si vyvíjí V12.
Architektura V10 vychází z původního V10 od Lamborghini. Přidali jen přímý vstřikování a modernější techniku.
prd !
Povodny V10 5.0 mal roztec valcov 88mm, aktualna 5.2 ma 90mm.
Ti hovorim a aj vsetkym vam, ze je to Audi V8 4.2 FSI + 2 valce !
Uz to konecne pochopte. :-!
Povodny V10 5.0 mal roztec valcov 88mm, aktualna 5.2 ma 90mm.
Ti hovorim a aj vsetkym vam, ze je to Audi V8 4.2 FSI + 2 valce !
Uz to konecne pochopte. :-!
Nemá V8 4.2 5 ventilů na válec a tenhle V10 4?
To bola generacia pred FSI 😉
Tak sem kouk do článku a Mička tvrdí že 4 ventily na válec :-!
Ale ved ma pravdu😒br />
Stare V8 bez FSI ( teda pred FSI) mali 5V / V a este davnejsie pred nimi mali tiez len 4V / V, ale to bolo 20 rokov nazad.
Vsetko co je FSI ma 4V / V.
Vsetko co je FSI ma 4V / V.
Nikoli 20 let ale 6 let 😉
Takže dřív to byl V10 od Lamborghini a dneska je to V10 od Audi [odkaz] tak?
Takže dřív to byl V10 od Lamborghini a dneska je to V10 od Audi [odkaz] tak?
20 !
Mal som aj staru S6 4.2 quattro 96´(290 PS 6°MT), ktora mala taky motor - 32V (4V / V )
Ostatne moje Audi uz mali 5V/V.
Proste polopate a fakt uz naposledy😒br /> V10 v prvom Gallarde 5.0 vzniklo ako 2x R5 2.5 - tie maju roztec 88mm.
Potom ale chceli lepsi motor, tak ku 4.2 V8 FSI prihodili 2 valce a 5.2 V10 FSI ( roztec 90mm) bola na svete.
S6 aS8 ho dostali len priskrteny.
RS6 pouzila jeho zaklad, skratil sa zdvih, podvesili sa 2 turba a voala = 5.0 TFSI ist fertig !
No a potom prisiel downsizing teda skor "down-valcing >😁 " ubrali 2 valce a 4.0 TFSI ist fertig.
paniatno ? >😁
Mal som aj staru S6 4.2 quattro 96´(290 PS 6°MT), ktora mala taky motor - 32V (4V / V )
Ostatne moje Audi uz mali 5V/V.
Proste polopate a fakt uz naposledy😒br /> V10 v prvom Gallarde 5.0 vzniklo ako 2x R5 2.5 - tie maju roztec 88mm.
Potom ale chceli lepsi motor, tak ku 4.2 V8 FSI prihodili 2 valce a 5.2 V10 FSI ( roztec 90mm) bola na svete.
S6 aS8 ho dostali len priskrteny.
RS6 pouzila jeho zaklad, skratil sa zdvih, podvesili sa 2 turba a voala = 5.0 TFSI ist fertig !
No a potom prisiel downsizing teda skor "down-valcing >😁 " ubrali 2 valce a 4.0 TFSI ist fertig.
paniatno ? >😁
Výroba skončila před 6 lety = ve VW Phaeton
Pod značkou Audi před 10ti :-!
Jo snad už sem to pobral = zrovna sem chválil whita že to docela přehledně popsal v 21:19 😉
Pod značkou Audi před 10ti :-!
Jo snad už sem to pobral = zrovna sem chválil whita že to docela přehledně popsal v 21:19 😉
chval si koho chces, komplexnejsie som ti to napisat uz fakt nemohol.
Si uz komplet domotany - pytal si sa😒br /> - Nemá V8 4.2 5 ventilů na válec a tenhle V10 4?
ja som ti odpovedal, ze to bolo pred tym (5V/V), ako prisli FSI motory.
Proste pred FSI boli 5V/V a este pred nimi (20 rokov nazad) boli aj 4V/V.
Si uz komplet domotany - pytal si sa😒br /> - Nemá V8 4.2 5 ventilů na válec a tenhle V10 4?
ja som ti odpovedal, ze to bolo pred tym (5V/V), ako prisli FSI motory.
Proste pred FSI boli 5V/V a este pred nimi (20 rokov nazad) boli aj 4V/V.
Dík za komplexní vysvětlení tobě i WL :yes: 😉
Proč furt opakuješ 20 rokov nazad? Dle ofiko info 5ti ventilový V8 skončil před necelými 6 lety!
[odkaz]
Proč furt opakuješ 20 rokov nazad? Dle ofiko info 5ti ventilový V8 skončil před necelými 6 lety!
[odkaz]
Protože před V8/40V, byly u Audi taky V8/32V, viz Audi V8, nebo I. g. A8.
V8/40V přišel až během první g. A8, konkrétně od 11/1998.
V8/40V přišel až během první g. A8, konkrétně od 11/1998.
ved ano, len sa mi zdalo, ze mas na mysli motory co boli 4V/V V8 bez FSI.
Tie skoncili pred cca 19 rokmi ( myslim, ze ta S6 C4 sa robila hadam aj v 98´-om ako avant ), potom nastupili 5V/V, ktore skoncili ako white pise, nasledovalo ( a vdaka R8 a Lambu aj pokracuje) FSI 4V/V a potom TFSI 4V/V.
Tie skoncili pred cca 19 rokmi ( myslim, ze ta S6 C4 sa robila hadam aj v 98´-om ako avant ), potom nastupili 5V/V, ktore skoncili ako white pise, nasledovalo ( a vdaka R8 a Lambu aj pokracuje) FSI 4V/V a potom TFSI 4V/V.
V S8 I. g. byl V8/32V (340PS/410Nm) až do 06/1999, což je nějakých 17 let.
Pak jej (také v S8 I. g.) nahradil V8/40V (360PS/430Nm).
Pak jej (také v S8 I. g.) nahradil V8/40V (360PS/430Nm).
cital som aj tvoj prispevok a chytil som sa za hlavu, ze na 1.gen. A8 som zrovna ja zabudol... :😉
zacal som editovat, ze dakujem tebe za doplnenie, ze ja som na A8 zabudol, lebo moja A8 4.2 uz bola 40V. Lenze ako som zmackol ze ok, napisalo - nevasmozna, uz bolo reagovane - proste sakrble bol zase rychly, ked nebolo treba... :-!
Takze ano, dakujem ti. 😉
Len som bol v tom, ze uz 1. S8 ( 340 PS - pred FL ) bola tiez 40V....
zacal som editovat, ze dakujem tebe za doplnenie, ze ja som na A8 zabudol, lebo moja A8 4.2 uz bola 40V. Lenze ako som zmackol ze ok, napisalo - nevasmozna, uz bolo reagovane - proste sakrble bol zase rychly, ked nebolo treba... :-!
Takze ano, dakujem ti. 😉
Len som bol v tom, ze uz 1. S8 ( 340 PS - pred FL ) bola tiez 40V....
FSI určitě nemá 5V/V, to bys už mohl vědět i přes tvou profláklou nelibost k Audi. 😉
:yes: >😁
Co ty víš o motorech třeba Lexusu? 😉
Co ty víš o motorech třeba Lexusu? 😉
Kdybych tu napsal proti Lexusu, byť jen setinu toho, co ty proti Audi, tak už dávno znám všechny jeho modely do posledního šroubku. :😉 😉
Na to sem se neptal žejo 😉
Bude to jen tip ale tipuju že o motorech Audi vim víc než ty o těch Lexusu 😄
Bude to jen tip ale tipuju že o motorech Audi vim víc než ty o těch Lexusu 😄
To ovšem nic nemění na tom, že je to pravda, že jo... :😉
Jinak já na "hybridy" moc nejsem, a to nejen u aut. >😒]
Jinak já na "hybridy" moc nejsem, a to nejen u aut. >😒]
Věděls že víc Lexusů se prodá v benzínu než hybridů? Hybridů se značkou Lexus se prodalo jen něco přes milion 😉
Stesky po atmosféře tady čtu pravidelně = včetně glorifikace audi V8 4,2 - a to i v době když už poněkud nestíhala. Přitom dlouhodobě nejširší nabídku atmosfér má Lexus = i když místní nabídka je dost omezená
Ale ten guláš okolo motoru v R8 si v 21:19 osvětlil docela dobře :yes: 😄
Stesky po atmosféře tady čtu pravidelně = včetně glorifikace audi V8 4,2 - a to i v době když už poněkud nestíhala. Přitom dlouhodobě nejširší nabídku atmosfér má Lexus = i když místní nabídka je dost omezená
Ale ten guláš okolo motoru v R8 si v 21:19 osvětlil docela dobře :yes: 😄
někde jsem četl, že V8 z RS4,5 a R8 vznikla odřezáním dvou válců z V10😊
a teď babo raď😊
a teď babo raď😊
Tak co bolo skor, vajce ci sliepka ? >😁
Najskor boli V8, V10-iny su len ich odvodeniny. 😉
btw.: Najskor bola R8 V8, ci...? 😄 😄 😄 😄
Najskor boli V8, V10-iny su len ich odvodeniny. 😉
btw.: Najskor bola R8 V8, ci...? 😄 😄 😄 😄
Prostě se to jen "překvapivě" některým neználkům plete. 5.2 V10 FSI byl vyvinut přímo z 4.2 V8 32V FSI, což byl první osmiválcový motor v silničním voze používající přímým vstřik paliva (FSI), který vyvinulo a použilo Audi ve svém vítězném (LeMans R😄 závodním voze.
Na druhou stranu V8 4.0 TFSI vznikl naopak "zkrácením" 5.0 V10 40V TFSI (Audi RS6 C6).
Takže v prvním atmo případě vycházel V10 z V8 a ve druhém přeplňovaném případě vzešel naopak V8 z V10. A pak se to někomu nemá plést.
Na druhou stranu V8 4.0 TFSI vznikl naopak "zkrácením" 5.0 V10 40V TFSI (Audi RS6 C6).
Takže v prvním atmo případě vycházel V10 z V8 a ve druhém přeplňovaném případě vzešel naopak V8 z V10. A pak se to někomu nemá plést.
Takovou upřímnost ve výrazu jsem asi ještě neviděl :yes:
Jde vidět, že si to Honza užil jak se patří 😉
Byl jsem nadšenej s ním i když jen za monitorem 😄
Jde vidět, že si to Honza užil jak se patří 😉
Byl jsem nadšenej s ním i když jen za monitorem 😄
Nejlepší R8 byla ta s dieselem 😉 Pokud sdílí techniku s Lamborghini Huracán, proč není tohle Lambo s dieselem? 😄
NSX má podle mě povedenější design. Vzhledem ke prakticky stejnému kroutícímu momentu, který má NXS v nižších otáčkách, bude zajímavé porovnání na okruhu.
Až na to, že NSX je předražený propadák. Nějaká opožděná, nepovedená a sterilní honda není pro R8 vůbec konkurence.
A říci, že NSX jakožto paskvil vypadá líp než promyšlená a komplexní R8čka, to je vrchol diletantství.
A říci, že NSX jakožto paskvil vypadá líp než promyšlená a komplexní R8čka, to je vrchol diletantství.
R8 v podstatě nic nového nepřináší. Auto se spalovacím motorem, hmmm. Co je na R8 promyšleného, nevím. NSX přináší nové technologie, které ještě v kategorii supersportů nebyly.
R8 pokračuje v dokonalém konceptu, který definovala předchozí generace. R8 je v kategorii sama pro sebe, nemá konkurenci, 100% denně využitelný supersport, který je oduševnělý, má jedinečný atmosférický V10 a nejmodernější využitelné technologie, které řidič cítí a může si je vychutnat. NSX má pseudotechniku, která auto dělá horším, těžším, sterilním a naprosto nezajímavým. Asi první ''supersport'', který nespouští jedinou kladnou emoci. Hrozný zvuk, jalový podvozek a vyvážení, syntetičnost a design, který se díky zdlouhavému vývoji nejen že okoukal, ale on ani nikdy dobrý a kvalitní nebyl. Hrozné auto.
To ze je R8 opozdena, sterilni, predrazena mas naprostou pravdu. Kolik let se tohle stejne auto uz vyrabi? Tady uz mohly za ty leta cenu srazit na polovinu, kdyz to nic noveho neprinasi. Za tu cenu muzes mit cokoli zajimavejsiho i to ultramoderni, promyslene a komplexni NSX a ne tohle divne uplacane TT s lacinymi plasty na cudlech, na palubce a pod volantem.
Viz. co píšu nahoře. A jestli umíš číst, píšu jasně o NSX, největším propadáku posledních let. Tahle R8 je zbrusu nová generace, která má techniku, motor a jízdní schopnosti, výbavu, kvalitu a designovou vyzrálost, o které se může té srágoře od Hondy jen zdát.
NSX má pseudotechnologie, které nikdy nechce a které auto totálně pohřbily. To auto je mizerné ve všem, co dělalo původní NSX dobrou. A nudnější supersport se ještě nikomu postavit nepodařilo. R8 se prodává jak housky na krámě a vládla vždycky své kategorii, o NSX není zájem a v testech redaktoři neskrývají zklamání.
R8 dává zákazníkům a nadšeným řidičům to, co chtějí. Desetiválcovou atmosféru, jízdní vybroušenost, sofistikovanost a výjimečnost, kterou umí spojit s denní využitelností a všestranností.
NSX má pseudotechnologie, které nikdy nechce a které auto totálně pohřbily. To auto je mizerné ve všem, co dělalo původní NSX dobrou. A nudnější supersport se ještě nikomu postavit nepodařilo. R8 se prodává jak housky na krámě a vládla vždycky své kategorii, o NSX není zájem a v testech redaktoři neskrývají zklamání.
R8 dává zákazníkům a nadšeným řidičům to, co chtějí. Desetiválcovou atmosféru, jízdní vybroušenost, sofistikovanost a výjimečnost, kterou umí spojit s denní využitelností a všestranností.
Já myslím, že to bylo dobře shrnuto😒br />
"On the other hand, the way the NSX combines a big petrol engine with electric power to enhance both performance and agility has only previously been seen on Ferraris, Porsches and McLarens that cost more than five times as much. In this respect it really is a giant leap forward for supercar kind."
Jde o úplně nové pojetí supersportu. Něco nového je vždy s riziky. S rizikem nepochopení - všichni jsou zvyklí na něco, co bylo.
Honda často na takové věci nedá a zkouší. Často jde o něco, co se obchodně neuchytí, ale časem... A to Hondu ctí.
NSX je prostě úplně něco nového. Dát dnešním lidem NSX je stejné, jako učit staré lidi zacházet s dotykáčem. Proč, když jim stačí klasický mobil.
R8 je prostě jen evolucí. Ano, má atmosféru a ječí, ale to tu bylo v x podobách. A takto Honda nikdy neuvažovala.
Spalovacím motorů pomalu zvoní hrana.
"On the other hand, the way the NSX combines a big petrol engine with electric power to enhance both performance and agility has only previously been seen on Ferraris, Porsches and McLarens that cost more than five times as much. In this respect it really is a giant leap forward for supercar kind."
Jde o úplně nové pojetí supersportu. Něco nového je vždy s riziky. S rizikem nepochopení - všichni jsou zvyklí na něco, co bylo.
Honda často na takové věci nedá a zkouší. Často jde o něco, co se obchodně neuchytí, ale časem... A to Hondu ctí.
NSX je prostě úplně něco nového. Dát dnešním lidem NSX je stejné, jako učit staré lidi zacházet s dotykáčem. Proč, když jim stačí klasický mobil.
R8 je prostě jen evolucí. Ano, má atmosféru a ječí, ale to tu bylo v x podobách. A takto Honda nikdy neuvažovala.
Spalovacím motorů pomalu zvoní hrana.
To je úryvek z jedné recenze, která se bojí u NSX vynést objektivní posudek, protože autor ví, že se mu příště Honda zase ozve, zaplatí demo jízdy, hotel, atd. Zbylé testy jsou nohama na zemi a popisují to v pravdivém světle.
Jestli někdo nese prapor ''pokroku'' - spíše alternativních přístupů než-li evoluce, je to BMW se svými i8 a i3. To i8 jako první přišla s hybridním supersportem, který na rozdíl od NSX v testech a žebříčcích boduje a dostává se mu uznání. Přináší kvalitu, schopnosti, výbavu a jízdu, kterou prostě Honda nemá a mít nebude. Co ta NSX přináší ''nového''? Absolutně nic. Ani to sám nedokážeš pojmenovat, protože to nic nového, přínosného, pokrokového, inspirativního a zábavného není. Jen zbytečný balast, který přidává na hmotnosti, ubírá na jízdních schopnostech, agilitě a jednoduše postrádá vše, na čem je supersport postavený a v čem by měl vynikat.
Jednoduše o zbytečnou NSX lidé nestojí. A už vůbec jí nepřidá, že je to jen předražená Honda.
Honda by dokonalé auto jako je R8 nikdy nedala dohromady. Protože na to nemá zkušenosti, zdroje, lidi, talent, nic. Honda je propadákem nejen v motorsportu, ale i v produkci aut - mizerná NSX, výsměch a tragédie v F1 a poklesy prodejů na globálním trhu.
Spalovací motory budou tvořit dle několika výzkumů 98% všech aut v provozu i v roce 2060, ty srando.
Jestli někdo nese prapor ''pokroku'' - spíše alternativních přístupů než-li evoluce, je to BMW se svými i8 a i3. To i8 jako první přišla s hybridním supersportem, který na rozdíl od NSX v testech a žebříčcích boduje a dostává se mu uznání. Přináší kvalitu, schopnosti, výbavu a jízdu, kterou prostě Honda nemá a mít nebude. Co ta NSX přináší ''nového''? Absolutně nic. Ani to sám nedokážeš pojmenovat, protože to nic nového, přínosného, pokrokového, inspirativního a zábavného není. Jen zbytečný balast, který přidává na hmotnosti, ubírá na jízdních schopnostech, agilitě a jednoduše postrádá vše, na čem je supersport postavený a v čem by měl vynikat.
Jednoduše o zbytečnou NSX lidé nestojí. A už vůbec jí nepřidá, že je to jen předražená Honda.
Honda by dokonalé auto jako je R8 nikdy nedala dohromady. Protože na to nemá zkušenosti, zdroje, lidi, talent, nic. Honda je propadákem nejen v motorsportu, ale i v produkci aut - mizerná NSX, výsměch a tragédie v F1 a poklesy prodejů na globálním trhu.
Spalovací motory budou tvořit dle několika výzkumů 98% všech aut v provozu i v roce 2060, ty srando.
Zapomněl si dodat že těch 98% platí pro [odkaz] >😒]
Možná existujou prognózy který zmiňuješ který tvrdí něco jinýho většina vidí vzdálenější budoucnost ve spalovacích článcích :-!
Možná existujou prognózy který zmiňuješ který tvrdí něco jinýho většina vidí vzdálenější budoucnost ve spalovacích článcích :-!
Co chceš na to napsat? Že NSX má nezávislé vektorování kroutícího momentu díky 2 elektromotorům vpředu? Že použila poprvé v automobilovém průmyslu některé technologie?
Jestli má něco budoucnost, tak to je vodík. A zde je Honda s Toyotou na míle před čímkoliv jiným.
Co se píše v testech, tomu většinou nevěřím, pokud si to neověřím.
BMW i8 má menší zrychlení. A je to jen lepší hybrid, pravda, pěkně propracovaný.
Dále - Honda nevyvíjela NXS pro nějaké větší prodeje, to bys mohl vědět, když jsi tak dobře informován.
K F1 - Honda na rozdíl od ostatních nepřetáhla jediného inženýra od konkurence a nastoupila do rozjetého vlaku. A kdybys četl některá vyjádření konstruktérů, dověděl by ses, že McLaren moc prostoru Hondě nedal. Jak v autě, tak celkově. Chtěl bych vidět, kdo jiný by do toho malého prostoru vmáčkl motor pro F1. Chce to jen čas.
A tak bych mohl pokračovat. Ale musím zmínit bezkonkurenční spolehlivost zejména hondích motorů. Viz info od pojišťovny.
A nakonec - v roce 2060 bude velmi malý podíl aut se spalovacím motorem. Kdo tvrdí opak, buď je placen některou automobilkou nebo nemá ponětí, co se už nyní vyvíjí.
Jestli má něco budoucnost, tak to je vodík. A zde je Honda s Toyotou na míle před čímkoliv jiným.
Co se píše v testech, tomu většinou nevěřím, pokud si to neověřím.
BMW i8 má menší zrychlení. A je to jen lepší hybrid, pravda, pěkně propracovaný.
Dále - Honda nevyvíjela NXS pro nějaké větší prodeje, to bys mohl vědět, když jsi tak dobře informován.
K F1 - Honda na rozdíl od ostatních nepřetáhla jediného inženýra od konkurence a nastoupila do rozjetého vlaku. A kdybys četl některá vyjádření konstruktérů, dověděl by ses, že McLaren moc prostoru Hondě nedal. Jak v autě, tak celkově. Chtěl bych vidět, kdo jiný by do toho malého prostoru vmáčkl motor pro F1. Chce to jen čas.
A tak bych mohl pokračovat. Ale musím zmínit bezkonkurenční spolehlivost zejména hondích motorů. Viz info od pojišťovny.
A nakonec - v roce 2060 bude velmi malý podíl aut se spalovacím motorem. Kdo tvrdí opak, buď je placen některou automobilkou nebo nemá ponětí, co se už nyní vyvíjí.
no s tou elektrifikaciou a hybridizaciou to zase az take ruzove nebude, ked aj uspesnej premiovej automobilke 2 klucove a pokrokove modely zaznamenali slusny minus...😒br />
[odkaz]
Zajímavé ovšem je, že když Honda chtěla z NSX udělat konkurenceschopné sportovní auto a postavit konkurenci v kategorii GT3, tak z NSX vyházela všechen ten elektronický a elektrický balast a nechala v NSX pouze spalovací motor.
[odkaz]
[odkaz]
Ne sportovní auto ale závodní auto = to je docela rozdíl víš? >😒]
Sportovní silniční auto je to hybridní NSX 😄
Dál třeba Ferrari LaFerrari, Porsche 918, McLaren P1 nebo časem Koenigsegg Regera [odkaz] :yes: 😉
Sportovní silniční auto je to hybridní NSX 😄
Dál třeba Ferrari LaFerrari, Porsche 918, McLaren P1 nebo časem Koenigsegg Regera [odkaz] :yes: 😉
Děkuji za vyjasnění ohledně motoru,jsem rád že jsem se konečně mýlil.Jelikož nejsem velký fanda audi,tak si přece na něco vzpomínám co tu zozebral AUDIRS6 viz výšše...
za tu cenu je pět Mustangů GT 5.0 V8 , a dájí se vněm odvést i dvě malé děti 😄
Na mě je v tý audině moc techniky - do budoucna drahý servis a poruchovost. také na ceně tohle auto docela padá
Na mě je v tý audině moc techniky - do budoucna drahý servis a poruchovost. také na ceně tohle auto docela padá
Klasická audi předokolka = ZR30 vepředu, ZR20 vzadu 😄
Opravte si to! 😉
Ty poslední 2 bych musel eště zvážit = tam je to neni tak jednoduchý >😁
Teoreticky. Prakticky chápu autora že je nadšenej z pár dní s timhle 😄
A R8 cílí spíš na jinou konkurenci - AMG GT S, 570S a 570GT, F-Type SVR, atd.
Tam by to asi vyhrál vzhledově Jaguar, ale celkově 570S a R8.
S tim Porsche si měl možná pravdu [odkaz] 😐
Konkurence Huracánu je 458 Speciale, 650S, 911 GT3. Proti 488, 675LT a 911 GT3 R.S. bude muset Lamborghini nasadit verzi Superleggera nebo něco ostřejšího 😉
Mimochodem já Ti palce dolů nedávám...
Při úplně stejnejch parametrech motoru i zrychlení to až tak extrémní rozdíl bejt nemůže..
Celkově jsou pro mě osobně nové generace sporťáků a supersportů designová esa - 488, Huracán, 675LT (musí být v oranžové), 911 GT3 RS, F-Type, R8, AMG GT i 570S. 458 Italia byla naprostý skvost už od začátku, ale u takové původní R8,SLS či starší F430 bych se nedivil, kdyby se někomu nelíbily. Mě se líbí všechny, F430 uzrála dokonale jako víno.
Jde jenom o definici a uhel pohledu. Neni to tak moc davno, kdy byla rodinna auta podstatne mene komfortni a vhodna pro cestovani, nez snad kazdy z dnesnich supersportu.
Je však možné, že nemluvil o šestistupňovém manuálu, ale o sedmistupňovém v Carrerách, což je v podstatě upravené PDK AIUI.
Zvlášť stránka pro exterier pro interier - případně jiný modely - i když sou si všechny dost podobný >😒]
Nicméně McL považuju za hodně dobře až geniálně vymyšlený auto. Od základní uhlíkový skořepiny, přes motor po design. Srdce mě táhne spíš k Ferrari ale.. 😉
Aspoň držej atmo V12 :yes: :yes: 😄
Tvoje selektivní myšlení vůči lidem je zajímavější než moje vůči autum >😒]
Ale nevím proč se do mě furt tak urputně snažíš trefovat = prozradíš? 😉
Ostatní je jen nesmyslný kopání nad tím, jak si Audi mohlo vůbec troufnout vyrábět supersport 😉
Výhodou je na to mít talent, školu nebo nejlépe obojí ale s trochou úcty k řemeslu se krásu naučí vnímat každý. Škaredé auto neexistuje! Jejich ale celá plejáda nudných, nevýrazných či v detailech odbytých a to ať už zdůvodu technologických možností či nízkého rozpočtu výrobce. R8 není ošklivé ani nepůsobivé. Jenom je zbytečně ustrašené aby nikoho neurazilo, chybí mu odvážnější tahy které by ho nějak vyčleňovaly z koncernového průměru což je u auta této kategorie opravdové faux pas.
Už jen za toto R8 stojí.
Přechod z F458 na 488 a komentáře okolo určitě znáš
Lamboaudi je jen o krok pozadu = v příští generaci půjde cestou Ferrari a McL
O tom co bude v příští generaci je momentálně nesmysl mluvit. Zbrusu nová R8 má V10.
Že nerozumíš proč Ferrari atmo nechalo jen V12 a proč McL šel rovnou do turba a proč tady je V10 je mi líto = ale vysvětlovat to přes příspěvek se mi nechce = to je moc nadlouho >😒]
:-!
Kdyby tě někdo v tom svezl na NS, slušně řečeno bys měl dobrej průjem. Ale co, blbec zůstane blbcem.
Diskuze na tomto webu se staly odpadem. :-!