Trochu se rozepiš... takhle mi to připadá, že jsi při těch 4 závadách a dvou návštěvách servisu prošvihnul třetí pravidelnou výměnu oleje a měsíc si nejezdil pro zadřenej motor.
Na focusu se mi to za sedm let nepo....ani jednou.Vím že se to stává,holt smůla,ale přístup prodejce,potažmo servisu při měsíční odstávce auta mě vytočil.
hele a není to trošku divný, když se na tyhle závady u VW řekne - to se ti přece u konkurence taky stane? Tak proč se nám tady podsouvá koncern jako kvalitativní vrchol?
A kdyby někdo tohle napsal o Kii/Fiatu/Renaultu, to by bylo keců o šmejdech, nepodarcích, zmetcích, a sockách co si nekoupili kvalitní VW... ;-\
Divný to neni, když se podíváš na prodejní úspěchy jednotlivých automobilek. Z hlediska spolehlivosti bych nedal ruku do ohně za žádný auto na světě. O nic jinýho tady nejde a ani mě nezajímá. VW mě zajímá jen z hlediska techniky, kterou má v nabídce, bez ohledu na to, že každej remcá, jak je to zbytečný. Pro mě jsou prioritní jiný značky, je to jen otázka peněz, který do auta chceš vrazit.
Já si myslím o spolehlivosti taky své. V rodině máme autopark, který by podle statistik skoro vůbec neměl jezdit. A div se světe, jezdí. A dokonce bez problémů. No jo, sem tam nějaká pitomost, ale žádné odtahovky, týdny v servisu a pod.
Techniku nabízí koncern slušnou, podobně jako jiné značky. Někdo je lepší v tom, někdo v něčem jiném.
Asi tak nějak, jsou to řekněme slušný auta tyhlety VW, ale že by to zase bylo něco extra. Ale hubu si pouštěj na špacír, jako kdyby jim z vejfuku nesmrdělo... :-)
Náskok díky technice z 80. let minulého století nám pomůže přečkat 21. století.VW je opravdu novátor všeho.Audi 3 má hodně daleko na Kiu C a to díky technice.Možná značka by měla být zárukou kvality a techniky,ale že zrovna VW??
Těch nových ocelových krabiček s gigantickým kulatým logem se do světa rozjelo skutečně dost, ale to podstatné tam uvedeno není: a co míra zisku? Neklesla náhodou? A neklesla náhodou dost?
a nema nahodou koncern VW tech znacku v portfoliu trosku vic nezle jedno velke kulate ?, treba 4 krouzky, slepici probodlou sipem, S jako Superman ale veskutecnosti Seat, Bentley, Bugatti, Lamborghini.... a mozna jeste neco, ja v tom zas tak kovanej nejsem a vsechny jejich znacky asi neznam :-)
No a aby v tom nebyl moc chaos, tak celý tento balík včetně VW koupí (nebo už koupilo) Porsche. Kdo ale pak koupí Porsche? Možná nějaká indická mama, nebo Tata :-)
Financni krize evidentne zpomaluje i giganty. Doufejme, ze si svet financni ranu rychle olizne a v pripade velikanu jako Toyota i Volkswagen zustane pouze o zpomaleni.
Toto byl pouze pokus o optimisticke PR, pravdu jsme ale zaznamenali v clanku drive o propousteni z rad externich zamestnancu firmy Volkswagen. Nejdelsi chapadla krizove chobotnice jiz pomalu dosahuji i na ty nejuspesnejsi.
Nedoufej, rána je příliš velká, a právě na trhy, které teď např. VW drží (viz. Čína) krize teprve začíná doléhat plnou vahou, prognózy oživení trhu, poptávky, jsou v Evropě někde na rozhraní roku, v Číně ale až tří let, pokles VW teprve pořádně pocítí, příští rok.
v cine, indii, jizni americe atd.. bude prodej aut jen ruzt, protoze tam na rozdil od zapadniho sveta vlastni jen par procent obyvatelstva auto. Na 1000 americanu je 750aut, na 1000cinanu 24 aut, pri 1,3miliarde lidi je tu obrovsky potencial
Navic podle "financial times" cina z krize vic profituje jak ztraci.
Automobilky, ktere jsou silne zastoupene na presicenych trzich jako japonsko, usa a zapadni EU cekaji tezske roky
politicky na tom profituje zcela určitě, ale ekonomicky? když sem slyšel kolik chtějí napumpovat peněz v záchranném balíčku do čínské ekonomiky, tak mi přešel mráz po zádech.
Ten článek ve Financial Times, bych si docela rád přečetl, máš odkaz?
Samotná Čína situaci hodnotí naprosto jinak, a aktuální situace je velmi špatná. Jde o to, že finanční krize (USA) způsobila krizi poptávky, v Číně vzhledem k typu firemních úvěrů na nichž je postavená celá ekonomika to má opačný efekt, poptávková krize (export pro příští rok je odhadován na úrovni 60-70% roku 2007) vede ke krizi finanční, firmy nejsou schopny splácet úroky, zajištění úvěrů je z velké části na vodě a i ty zajištěné znamenají při poklesu poptávky po realitách rapidní snížení likvidity bankovních aktiv, takže ty krachují a kolotoč se roztáčí. Co se aut týká, 90% nových registrací aut v Číně jsou auta firemní, pokles prodeje v příštích dvou letech je naprosto jistý, otázkou je jen o kolik to bude.
....o tom se bohužel VW neznínil. Čísla byla kompletně převzata z tiskové zprávy, jak už to tak u newsů bývá. Nicméně vyzněla i v současné situaci docela pozitivně, takže sportovně přeji celému koncernu i dále hodně úspěchů. Přiznám se, že zvuk vzduchem chlazeného boxeru ve mně vyvolává celkem slušné emoce (a nejen toho od VW), ale posledních pár let mi jejich výrobky mnoho neříkaly (pětkový golf, poslední passat, o polu nemluvě....). Jenže...teď přišlo Scirocco, Passat CC a podle mě velmi povedená modernizace Golfu - tedy šestá generace. Kdyby mi někdo řekl v půl osmé ráno u vchodu do Průmyslového paláce, že nejvíce času (kromě focení historických jaguarů) strávím při letošní Autoshow na stánku VW, poslal bych ho.... no víte kam. Leč stalo se. P.S. Seat měl vyzývavější hostesky vzhledem k pozici značky a Ibize SC, slečny od VW byly zase elegantnější.... No...a teď si vyberte :o))
Len aby sa darilo aj naďalej. Vianočné prázdniny v bratislavskom VW vraj majú trvať 5 týždňov, a na linkách sa nekmitá, ale fláka, tak pomalý takt si nepamätajú ani starí harcovníci...