Nalijme si čistého českého ležáku.... Ač se mnou bude spousty koncern fans asi nesouhlasit, ač Renault nenabízí ZATÍM větší motory, chybí jim i v nejvyšších modelech multilink vzadu, autory rozčiluje rámeček kolem displaye, protože je jiný, než u koncernových aut, kde je vše správně a nemaj takové prohřešky jako ovládání rádia pod volantem, ač je někde méně místa vzadu na kolena (nebo v případě Talismana spíš před koleny), nebo nemají největší kufr, tak Renault dělá dobrá auta.
Abych se dostal k tomu, proč zrovna ryju do Škodovky,když srovnám veskrze třídami konkurenty, jako je Octavka vs Megane, nebo Superb vs Talisman, tak Škodovku už nelze napadnout z tak nudných koncernových tvarů a rozhodně se nezastydí před podle mne opravdu povedenými modely Renaultu. Ale když se podívám na nově chystané konkurenty, (kteří přijdou tak nějak proti sobě i na trh) jakými budou nový Koleos a český medvěd z alijašky Kodiaq, tak sakra.. kde pan Kabaň udělal chybu a po** ten předek.... Tohle snad i zarytý Áda, co mu diamant ve znaku nenechá ani jeden chlup na těle ladem uznat, že se někde něco nepovedlo. Koleos vypadá přesně tak, jak by mělo v 21. století vypadat moderní SUV s tváří co odkazuje na ostatní modely značky. Interiér bude jistě také adekvátní po zkušenostech s novými modely Renaultu. A když se podívám ke Škodovce.... to se opravdu někomu tohle UFO SUV líbí? Přijde mi, že VW jim to dal snad za úkol, aby vynikl nový Tigi (což se mu zatím daří, vypadá skvěle). I když bych překousl tvary vozidla, které špatné sami o sobě nejsou, ale ten ohavný předek, to moc nedávám. Nechci odsoudit Škodovku hned, protože přecijen jsme viděli koncept, ale podle rozhovorů a článků se předek moc lišit nebude... :-( No... nezbývá než doufat, že bude... a Renaultu tímto přeji jménu Koleos konečně dát konečně pověst hezkého auta... ať byl sten starý jakýkoliv, tak hezký opravdu nebyl :-) No a ještě ty dvoulitry prosím...
Ten Koleos vypadá konečně fakt velmi dobře... :yes: Začalo to novým Capturem, pak Espace, Kadjar, Talisman, Megane a teď Koleos, Bravo Renault, jdeš správnou cestou :-!
Já spíš nechápu, jak po něčem, jako je Superb, Oktávka, Rapid a Fabia ten stejný tým s tím stejným člověkem v čele vypustí do světu takovou prapodivnost... :/ Kdežto Renault v mainstreamu umí vypadat hodně dobře elegantně až honosně.
No to je na to, na co narážím, ty světla psali, že zůstanou stejná, navíc má tímto směrem vyrazit i facelift Oktávky.... takže, nechci soudit, ale to, co se představilo jako koncept Kodiak, s tím, co se o něm psalo, že produkční model bude hodně podobný a odstraní se jen detaily a bude realističtější kokpit, tak to se mi fakt nelíbí :-) On to není jen Renault, ty lišty v základu ve větších modelech nabízí i jiné značky, teď mě napadá třeba Ford, ale jistě se toho najde více. Oktávka RS hezká je, myslím, že i Elegance se dá trochu vyšperkovat, ostatně o tom jsem nemluvil, šlo mi o tvary, světla atd... a to vyšší výbava nezmění :-)
I když Kadjar v červené Flamme nijak neuráží můj jemnocit (a jejich četnost na silnicích už je vidět), na tomhle se mi líbí lehké přiostření výrazu, o něco méně vlnovek a nakonec i ty hokejky jak píše Karel tady docela sedí.
Espace je podle mého taky povedenej kousek, v provozu jsem sice viděl zatím pouze dva, ale pohledy přitahuje. Chtělo by to prorazit tu třípivovou (co do objemu) motorovou hranici.
neviem cim to je ale tento face sa mi paci omnoho viac ako ten ma megane alebo talismane aj ked navonok sa moze zdat ze vyzera velmi podobne ..... ale ja vidim zmeny.... predne svetla tohto velkeho SUV uz zrejme nebudu tak dozadu potiahnute ( pockajme si na fotky z bocneho pohladu ) ... a prave to dava prednym partiam akesi ine caro ... rovnako tie kly na tomto masivnom vyssom predku uz vzhladom k hmote kasne neposobia tak obrovsky a nie su tak nizko posadene ako napriklad v megane... dokonca tu vyzeraju celkom fajn a vyplnaju slusne dany "prazdny" priestor.. cele predne partie su skratka menej sipovite co mi na SUV pride ako fajn krok ( je to take uz vpredu tupejsie a valcovite ako povedzme tigi ) ... zbavili sme sa tym padom istej barokovitosti .... vsimnite si priestor nad blatnikmi vpredu... krasne dohora potiahnuta kasna s decentnymi plastovymi lemami blatnikov.. ziadne barokove radoby svalnate vypukle tvary .... moc pekne.... a nakoniec ani samotne logo uz neposobi tak prehnane mohutne na tejto velkej kasni ako na mensom megane kde doslova az svieti ... podla mna tento novy sucasny styl renaultu je na tomto SUV ( aspon z tejto foto ) pre mna zatial najkrajsie prevedeny :yes: ... a predpokladam ze ofiko fotky to len potvrdia ... zatial spokojnost ;-)
>:-[] Máš štěstí na partnerku. ;-):yes:
Jenže já tu svoji mám rád a ve všem kromě aut jsme zajedno, takže do budoucna spíš vyměním to auto než ji. Ale nezní to špatně říct jí takhle u večeře v restauraci: Miláčku, pro tebe všechno, koupil jsem nám pěkný MPV a sám jsem se uskromnil a vyměnil to blbý malý auto za ještě nižší. A jak se to jmenuje ? Ani nevím, nějak GT4 nebo co.
>:-[]
...konečně SUV od Renaultu, které má koule. Akorát jak se usilovně snažím zvyknout si na hokejky Mégane a Talismanu, tady jsem z nich zase trochu nesvůj.
Tak tu mu tie hokejky asi najlepšie pasujú. Nový Scénic ich napríklad nedostal, čo je fajn. Ale zas treba to brať tak, že už sa objavia asi len na dvoch modeloch a potom príde zas nový dizajnový smer, ktorý sa na konceptepredstaví ešte tento rok v Paríži. Popravde, trochu sa ho obávam. >:D Štýl, ktorý prišiel s Ackerom sa mi od dôb Quémentovho vrcholu na začiatku milénia pozdával asi najviac.
>:D
No, zatím výhledově ale přesto počítám s větší diferencí mezi svým autem a autem pro rodinu. To moje by mohlo být ostřejší a stísněnější než daily car, to pro rodinu naopak komfortnější kočár s větším prostorem včetně "zbytečného" vzduchu všude kolem. Vedou mě k tomu výsledky "průzkumu" (brblání rodinných příslušníků ;-) ), kdy trochu ostřejší ale univerzální auto nikdo kromě mě neocení a naopak situace při přepravě rodiny (hustota provozu, musíš se bavit s manželkou a dětmi, jinak nemáš večeři >:-[] , a vůbec to má být celkově víc na pohodu) nevyžaduje auto s nijak zvláštními jízdními vlastnostmi pro řezání zatáček. AWD nepotřebuju, čili nějaký hezký MPV (běžné kombi už jednou neprošlo) bych bral. Ale motor to zase mít musí, i kdyby to byla jenom záležitost psychiky. Takže 1.6 do většího auta neberu ani kdyby mi k tomu přihodili celou flašku slivovice. ;-)
Souhlas... Live jsou ty hokejky rusive... Nicmene soucasnym designem si Renault ziskal zpet mou pozornost. Ale stale povazuji za nejhezci Renault soucasny ESPACE.
No jo, unifikovaný design a opět s těmi šílenými hokejkami = všechny předky prakticky totožné, velká invence. Upřímně nic moc, jak říkáš nafouknutý Megane, ale oproti minulému Koleosu posun o 300% ;-) Ten ale měl motor 2.0dCi 127kW :yes:
Ta moje si nikdy netroufla kritizovat mou zálibu v autech, motorkách, nebo letajících strojích všeho druhu (chytrá holka). I když bylo jasné, že nechápe. Takže jsem se rozhodl ji do toho uvrtat. U aut jsem již uspěl a na letadlech pracuji. Na druhou stranu mám trochu strach, abychom se pak nepřetahovali o to, kdo bude pilotovat. :-)
Co se týče mluvení, tak i v letadle, kde se přeci jen víc bavíme, stačí zvednout prst a je zticha. Jsem rád, že se mnou létá (jiní takové štěstí nemají a jejich partnerky se odmítají účastnit; v některých případech prý proto, že ve svých partnerech vidí nešiky >:-[] ), ale musí to mít nějaký řád.
OK. Osobně ten názor úplně nesdílím, ale to asi proto, že už jsem viděl něco trochu jiného než bylo prezentováno v té studii. Tak snad škofka překvapí pozitivně, až bude představen sériový stav vozu...
teraz som kúpil pre rodinu Galaxy s pidimotorom,ale auto má podvozok parádny a je hlavne tichučké.
Keď ma švihnú záda úplne tak bude pre mna ako píšeš S Max 2.0EB.
Myslím, že ti toho uniklo více.... pernamentně tu někdo hledá něco, co v příspěvku není :-) Zkus si to ještě jednou přečíst, pak pochopíš o čem mluvím :-)
Zkus pohrozit 911 a možná ještě GTI docení. ;-) Ta je pak řešením i pro bavení se s řidičem: děti, nerušte tatínka, nebo nás zabije. >:D Na mne partnerka za jízdy moc nemluví. A prý ji uklidňuje, když vidí, jak jsem do řízení zabraný.
Tak tak :-) Děkuji, asi píšu hodně nesrozumitelně, protože to neni poprvé co mi někdo překládá můj přípěvek do lidštější podoy >:D Musím se příště více zamyslet jak to píšu, nebo mi můžeš dělat mluvčího >:-[]
To bych tak nenapsal... a hlavně Ozzman mluví o něčem jiném.
Mluví o tom, že Škoda Vision S (s vědomím toho, že to je studie) opouští úspěšný styl nastolený Octavií a vypilovaný Superbem. Styl založený na ostřejších tvarech, opticky lehký a elegantní... a nahrazuje ho komplikovanějšími tvary, které ale z našeho společného pohledu vypadají poněkud těžkopádně.
Tak i ten Renault se dá ještě vyšperkovat, podívej na Initiale Paris... bohužel nyní je obrovský fail, že za mega sice dostaneš parádní auto, dobře vypadající, vybavené, ale jen s malým motorem :-(
U toho VW to jako takovou hrůzu nevidim, i základní Golf neni taková tragédie, jako základní dceřinné automobilky nabízejí ve svých modelech - Octavia Active, nebo základní Leon.
Ten vzhled zkrátka hodně souvisí s koncernovou strategií. Pokud chcete hezký auto, tak si to zaplaťte a pokud to má být opravdu dobrý, tak si ještě připlaťte za R-Line paket atd. Pak je ta cena "vzhledově použitelného" auta na hony vzdálená té základní ceně. Zkrátka je to cesta jak z lidí dostat víc peněz a zatím jim to zřejmě vychází... Renault a další firmy evidentně cílí na jinou skupinu lidí, který za to ty prachy navíc zkrátka dávat nechtějí.
To máš pravdu, že u Renaultu máš chromový lišty ve standartu. U Škody třeba u oktávky vypadá dobře až verze RS, jinak je to takový o ničem... Ale co se týká toho SUV, tak si myslím, že jde jen o zvyk. Navíc to co se zatím oficiálně představilo už dost zkresluje barva (v normálních to bude vypadat jinak) a taky budou jiná světla a nárazníky - nebudou tak malá a tím to bude vypadat hned jinak.
Tak nevím, koukám, že jsem tu zatím první, ale mě se teda ten Renault vůbec nelíbí a nazývat to autem pro 21 století? Ten Kodiak taky není můj šálek čaje, ale v porovnání s tímhle se mi líbí víc... Osobně bych se o Škodu nebál.