Novinky
ano a zachvíli bude 007 černoška s mexickým přízvukem a střílet bude gumový projektily aby někoho nezranil :yes😒br />
Řekl bych že k autům (opravdovým) patří pořádnej zvuk motoru a ve filmu to platí 3x tolik...
Řekl bych že k autům (opravdovým) patří pořádnej zvuk motoru a ve filmu to platí 3x tolik...
Bez zvuku to bude na nic. Bez elegantního angličana taky. Nevím, co bych přetrpěl snáze - ženu Bonda a nebo teplého Bonda... Radši se dám na "retro" a pustím si starší díly, kde je ještě vše v pořádku (tedy až na studenou válku).
nejznamejsi filmove automobilove hponicky meli zvuk motoru dodelany studiove, a nejlepsi na tom je ze slo vetsinou o zvuky uplne jinych aut nz jake vidis na platne
jinak ano zvuk je nedilnou soucasti dnesniho filmu a spolecne s cologradingem extremne vtahuje divaka do deje (pokud je obe udelano profesionalne a kvalitne, je to docela "alchymie" spravne odladit film barevne pro ruzne casti a sparovat k tomu spravne zvukovej doprovod, ukazka dole ) , ale to jaky zvuk se tam doda je vpodstate jedno, rozdil mezi honickou vycevalcovych a elektrickych aut muze na platne dopadnou divacky uplne stejne, je to obdobne jako s prestrelkama, bud slisis zvuk strelnych zbrani klasickych, nebo energetickych, a co je lepsi? to si musi kazdy divak rozhodnout sam, je to jen na zvukari jak kvalitne to udela a jak sladi zvuk s obrazem, ty jako divak to nasledne muzes vnimat dobre nebo spatne, ale to jestli je tam V8 nebo bzuceni elektromotoru je celkem podradne, je to jen vjem
ostatne EV jak baterkova tak vodikova se v "Bondech" jiz objevili, stejne jako se v "Bondech" objevuji technologie ktere nazivane vyuziti obnovitelnych zdroju, vsimni si ze ostrovni samostatnost vyuziva vetsina zaporaku
[odkaz] tady treba ukazka cologradingu jak postupne ve filmu divak vnima barevnou slozku a udrzi ho to aby sledoval, a obdobne se ve filmu stavi i zvuk, kuprikladu u Matrixu je to kombinace zelena modra cervena a kombinovana s rychlim rytmem
[odkaz] colorgrading primo jednoho z Bondu
jinak ano zvuk je nedilnou soucasti dnesniho filmu a spolecne s cologradingem extremne vtahuje divaka do deje (pokud je obe udelano profesionalne a kvalitne, je to docela "alchymie" spravne odladit film barevne pro ruzne casti a sparovat k tomu spravne zvukovej doprovod, ukazka dole ) , ale to jaky zvuk se tam doda je vpodstate jedno, rozdil mezi honickou vycevalcovych a elektrickych aut muze na platne dopadnou divacky uplne stejne, je to obdobne jako s prestrelkama, bud slisis zvuk strelnych zbrani klasickych, nebo energetickych, a co je lepsi? to si musi kazdy divak rozhodnout sam, je to jen na zvukari jak kvalitne to udela a jak sladi zvuk s obrazem, ty jako divak to nasledne muzes vnimat dobre nebo spatne, ale to jestli je tam V8 nebo bzuceni elektromotoru je celkem podradne, je to jen vjem
ostatne EV jak baterkova tak vodikova se v "Bondech" jiz objevili, stejne jako se v "Bondech" objevuji technologie ktere nazivane vyuziti obnovitelnych zdroju, vsimni si ze ostrovni samostatnost vyuziva vetsina zaporaku
[odkaz] tady treba ukazka cologradingu jak postupne ve filmu divak vnima barevnou slozku a udrzi ho to aby sledoval, a obdobne se ve filmu stavi i zvuk, kuprikladu u Matrixu je to kombinace zelena modra cervena a kombinovana s rychlim rytmem
[odkaz] colorgrading primo jednoho z Bondu
Jo a ještě bude při honičce využívat plně autonomní řízení.
Nebo až bude muset při akci čekat 12hod do plného nabití...
On 007 ví co dělat když čeká na akci, akorát bude muset sehnat víc ženských - 12 hodin je holt 12 hodin. A taky se honičky budou muset odehrávat pouze v oblastech s dobrým pokrytím nabíječkami. 😄
>😁 a nebudou rušit nikoho v okolí, protože elektrická auta jsou tichá >😒] ... akorát 007 bude muset hrát nějaká buzna. Jo a místo alkoholu - martiny, si dá samo vodu z kohoutku, nebo přímo ze studánky. >😁
benzin nemuze dojit? mimochodem kolik zajimavich akci v akcnich filmech je kdys hrdinovi dojde zasoba munice?
píše se "zajímavých" . ........ ekoblábolů máš dost ale školu jsi koukám nedochodil ..... kolik dalších chybiček je ve tvém uvažování?
skoly jsem dochodil vsechny 3, to jen blbci jako ty maji potrebu neustale poukazovat ze nekdo proste neumi pravopis, treba jednou dospejes a pochopis jakej blbec jsi kdys mas potrebu misto argumentovani jen poukazovat na nedostatek jinych 😉
predpokladam ze invalidum se posmivas ze jsou invalidni, proste jsi jen ubohej jedinec
predpokladam ze invalidum se posmivas ze jsou invalidni, proste jsi jen ubohej jedinec
S tím moc nesouhlasím. Když člověk neví, kde se píše i/y nebo z/s [kdys > kdyz viz výše], tak by měl mít tolik soudnosti, aby se veřejně nevyjadřoval. Chybu samo může udělat každý...
jasne takze odedneska se cca 30% spoluobcanu nebude vyjadrovat na forech protoze CHerokee si to preje, a pak se divte ze vam lide hazou klacky pod nohy a za cas si s fosilnim autem nikam nevyrazite, delaji presne to co vy delate tem co neumeji pravopis 😉
pokud ti vadi spatnej pravopis, mas pravo to necist a necti to, ja ani nikdo jinej te k tomu nenuti 😉
pokud ti vadi spatnej pravopis, mas pravo to necist a necti to, ja ani nikdo jinej te k tomu nenuti 😉
Přečti si znovu, co jsem napsal. Nebylo tam nic o mých přáních. Vůbec zkus více číst, budeš pak lépe psát. 😉
Já se tedy nad pravopisem nikoho zde zásadně nepozastavuji, ale když se někdo pochlubí třemi dokončenými školami ??? , tak by si možná takový protřelý student mohl klidně dát i tu čtvrtou, aby věděl, jaké i nebo y se kdy píše v našem jazyce.
Pokud jsi gramatický invalida, ta přijmi mojí omluvu. 😄
Pokud jsi gramatický invalida, ta přijmi mojí omluvu. 😄
dysortografie, a nejlepsi je ze ti diskuteri co tu tak piskuji, tak to vedi a jiz nekolikrat to v diskusich zde padlo, takze diskuteri jako WinDiesel, CHerokee a podobni, oni to moc dobre vedi, jen maj potrebu ze sebe stale delat hlupaky a masturbovat nad tim jak to zase jednou v diskusi nandali slovne nekomu kdo neumi jednu vec, pravopis
Nemůžu se dočkat, až Bond přisviští svým elektromobilem, objedná si minerálku a potom na hotelovém pokoji osouloží muže >😒]
Je až s podivom, koľko vypatlancov sa dokáže zísť v každej jednej diskusii, kde sa spomenie elektromobil a mlieť dookola tie svoje nezmysly bez akejkoľvek snahy použiť mozog. Česť výnimkám. SamanAR, hrdinstvo bokom, akákoľvek snaha je u podaktorých jedincov zbytočná.
Mě to připomíná dobu před pár lety. "Ty chytrý telefony jsou jen módní hit, to za chvíli skončí, stejně mám telefon na psaní a volání." Dnes většina těch lidí, co to říkali, tak má smartphone. Prostě ukáže až čas, kdo má pravdu. 😄
nejen telefony, totez bylo s LCD, ve firme jsem byl tenkrat za exota kdys jsem si poridil LCD (byvale IllusionSoftworks) a dnes naprosto vsichni bejvali kolegove cucej do LCD a koupit dnes novej CRT monitor co neni vhodnej jako tezitko vpodstate nejde, k dotykacum jsem se take dostal prez okliku v podobe palmu jiz okolo roku 2000, a taky na to vetsina lidi koukala jak na zjeveni, sposuta lidi proste nechce chapat a prijmout ze cas se jaksi nezastavuje a porad tak nejak plyne dal a dal 😄
Citace: "...Ostatně výhodou elektroaut je kromě nulových emisí při samotné jízdě i velký točivý moment a to by agentovi 007, libujícím si v automobilových honičkách, mohlo líbit...."
James Bond dobře ví, že autem hýbe výhradně výkon.
Takže by si určitě nevybíral elektromobil pro honičky podle velikosti točivého momentu
James Bond dobře ví, že autem hýbe výhradně výkon.
Takže by si určitě nevybíral elektromobil pro honičky podle velikosti točivého momentu
Takže tým chceš povedať, že hodnota krútiaceho momentu nemá na parametre zrýchlenia alebo maximálky vplyv? Autom hýbe výhradne výkon? Vráť sa do školy a doštuduj to.
Výhodou elektroáut je zhruba konštantný krútiaci moment v celom spektre pracovných otáčok. Okamžitý výkon motora je prakticky nemerateľná hodnota, vypočítava sa z krútiaceho momentu a otáčok. Do výkonu prenášaného prostredníctvom kolies na cestu ešte má čo povedať sprevodovanie a sprievodné odpory. Alfou aj omegou tak je a ostane krútiaci moment a jeho priebeh v závislosti na otáčkach.
Výhodou elektroáut je zhruba konštantný krútiaci moment v celom spektre pracovných otáčok. Okamžitý výkon motora je prakticky nemerateľná hodnota, vypočítava sa z krútiaceho momentu a otáčok. Do výkonu prenášaného prostredníctvom kolies na cestu ešte má čo povedať sprevodovanie a sprievodné odpory. Alfou aj omegou tak je a ostane krútiaci moment a jeho priebeh v závislosti na otáčkach.
TESLA: haha teď jsi pobavil. Než někoho budeš posílat do školy, doplň si napřed sám svoje chatrné znalosti.
Takže za prvé - tvoje tvrzení že elektroauto má "...zhruba konštantný krútiaci moment v celom spektre pracovných otáčok..." je úplný blábol a zjevně jsi ještě nikdy charakteristiku elektromotoru v elektroautě neviděl. Dostuduj
Za druhé - točivý moment je v podstatě "nehybná" veličina která nehýbe ani autem. Autem začně hýbat až když se točivý moment skombinuje s otáčkama, ovšem v tom případě se už jedná o výkon. Takže výkon je rozhodující a ví to i James Bond. Dostuduj
Takže za prvé - tvoje tvrzení že elektroauto má "...zhruba konštantný krútiaci moment v celom spektre pracovných otáčok..." je úplný blábol a zjevně jsi ještě nikdy charakteristiku elektromotoru v elektroautě neviděl. Dostuduj
Za druhé - točivý moment je v podstatě "nehybná" veličina která nehýbe ani autem. Autem začně hýbat až když se točivý moment skombinuje s otáčkama, ovšem v tom případě se už jedná o výkon. Takže výkon je rozhodující a ví to i James Bond. Dostuduj
O.K., tak maj pravdu, slovičkáriť môžeme donekonečna. Pre mňa výkon je a ostane teoretickou, vypočítanou hodnotou, závislou na krútiacom momente, ktorý dokážeš zmerať.
Jaké slovíčkaření ? Výkon a moment jsou zásadně rozdílné veličiny se zcela rozdílným efektem na dynamiku a rychlost auta, takže žádná slovíčka..
A proč si myslíš že výkon je teoretická hodnota ? Tak jak můžeš měřit točivý moment, můžeš měřit i výkon. Záleží jen na volbě vhodné metodiky a měřicího zařízení, ale výkon klidně můžeš měřit samostatně aniž bys musel napřed měřit točivý moment. Chce to jen trochu technického rozhledu
A proč si myslíš že výkon je teoretická hodnota ? Tak jak můžeš měřit točivý moment, můžeš měřit i výkon. Záleží jen na volbě vhodné metodiky a měřicího zařízení, ale výkon klidně můžeš měřit samostatně aniž bys musel napřed měřit točivý moment. Chce to jen trochu technického rozhledu
No vida, až tohle dojde bláznivýmu Marchionnemu, tak možná pošle Palmerovi mailem nabídku na fúzi. :yes: >😁
Tvrdit můžeš co chceš, pravdou je, že na elektrách dnes nikdo vydělávat neumí. Pokud ty to umíš tak se divím, žes to ještě neudělal.
Na elektrách není co kopírovat, vše je vymyšlené až na jednu věc. Baterky. Pokud se posune základní vývoj v této oblasti a přijdou skutečně převratné články, tak FCA i další výrobci hodí na trh tolik elekter jako dnes spalováků, v tom nevidím žádný problém ani u FCA, ani u ostatních výrobců. Elektry, hybridy a spalováky jsou staré přes 100 let a přes 100 let se vyvíjeli. Takže dávno maturované technologie, které nemá problém použít žádný z velkých koncernů.