Bugatti je jméno, které má zvuk a od první poloviny dvacátého století je nerozlučně spojeno s výjimečnými automobily. V posledních třiceti letech se pak jedná o úžasnou přehlídku rychlosti a luxusu.
Ettore Bugatti je pre mna upny vrchol. Vo svojej kratkej ere navrhoval genialne konstrukcie.
Pokusi o ozivenie znacky dotiahol k uspechu vdaka svojej buldocej povahe az Piech, aj ked sa mu velmi neverilo...
Pametam, ako presakovali prve info o Veyrone, tak Clarkson vyuzil kazdu prilezitost vysmiat tomu projektu( problem s chladenim, etccc) a nakoniec boli z auta uplne hotovy.
( co sa v Top Gear casto stavalo....) :-!
Vedle modrého byl (možná stále je) na českých značkách registrovaný ještě černý kousek. Tedy česká úplně nebyla, byly to ty diplomatické značky se žlutým písmem a modrým pozadím...
Jedině EB110. Vyráběné auto, ne jen prototyp, supersport ještě z dob, kdy měla auta motor, aby auto jelo a ne aby se za zárukou zkurvilo, měla ještě řadící páku, tachometr, ruční brzdu a tak... Přesto to byl mimořádný úkaz. Ostatní prototypy jsou nepovedené ošklivky. Nevím, kolik je 110tek v ČR, já znám jednu modrou původně pana "V" později prodána panu "K".
Jednou jsem měl možnost se v ní vézt jako spolujezdec. Když na mě poprvé, metr za hlavou, hejkla ta čtyři turba, tak se mi zježily všechny chlupy.
Veyron je samozřejmě výkonnější, vypracovanější, modernější a prakticky ve všem lepší. Možná až na vzhled a to je věc názoru. Přesto dávám hlas EB110.
Bentley, EB 112, Panamera ............................ taky to čmariká furt jeden němec a občas mu do toho kecá chytřejší holanďan, jinak by to byla úplná tragédie. ;-)
tak tak, EB110 má úplně perfektní jízdní vlastnosti. Ferarri se může jít klouzat. Z moderních pak koncept Galibier neměl chybu. Ve Francii jsem byl svezen jako spolujezdec po městě ve Veyronu a na ten zvuk proudového letadla se nezapomíná, i když je to auto v reálu hodně maličkaté. Bugatti je vyšší dívčí, počet prodaných aut není vše.