Design
MariAchi
6
...je to hruza a des, je az neuveritelne, ze se z podobnych studii nakonec vyloupl Veyron. A taky je videt, jak je prace designera slozita :yes:
Přejít do diskuze
maxi!
Ettore Bugatti je pre mna upny vrchol. Vo svojej kratkej ere navrhoval genialne konstrukcie.
Pokusi o ozivenie znacky dotiahol k uspechu vdaka svojej buldocej povahe az Piech, aj ked sa mu velmi neverilo...
Pametam, ako presakovali prve info o Veyrone, tak Clarkson vyuzil kazdu prilezitost vysmiat tomu projektu( problem s chladenim, etccc) a nakoniec boli z auta uplne hotovy.
( co sa v Top Gear casto stavalo....) :-!
Pokusi o ozivenie znacky dotiahol k uspechu vdaka svojej buldocej povahe az Piech, aj ked sa mu velmi neverilo...
Pametam, ako presakovali prve info o Veyrone, tak Clarkson vyuzil kazdu prilezitost vysmiat tomu projektu( problem s chladenim, etccc) a nakoniec boli z auta uplne hotovy.
( co sa v Top Gear casto stavalo....) :-!
David Bureš (Auto.cz)
Vedle modrého byl (možná stále je) na českých značkách registrovaný ještě černý kousek. Tedy česká úplně nebyla, byly to ty diplomatické značky se žlutým písmem a modrým pozadím...
gil54
Byl jsi rychlejší.
Jedině EB110. Vyráběné auto, ne jen prototyp, supersport ještě z dob, kdy měla auta motor, aby auto jelo a ne aby se za zárukou zkurvilo, měla ještě řadící páku, tachometr, ruční brzdu a tak... Přesto to byl mimořádný úkaz. Ostatní prototypy jsou nepovedené ošklivky. Nevím, kolik je 110tek v ČR, já znám jednu modrou původně pana "V" později prodána panu "K".
Jednou jsem měl možnost se v ní vézt jako spolujezdec. Když na mě poprvé, metr za hlavou, hejkla ta čtyři turba, tak se mi zježily všechny chlupy.
Veyron je samozřejmě výkonnější, vypracovanější, modernější a prakticky ve všem lepší. Možná až na vzhled a to je věc názoru. Přesto dávám hlas EB110.
Jedině EB110. Vyráběné auto, ne jen prototyp, supersport ještě z dob, kdy měla auta motor, aby auto jelo a ne aby se za zárukou zkurvilo, měla ještě řadící páku, tachometr, ruční brzdu a tak... Přesto to byl mimořádný úkaz. Ostatní prototypy jsou nepovedené ošklivky. Nevím, kolik je 110tek v ČR, já znám jednu modrou původně pana "V" později prodána panu "K".
Jednou jsem měl možnost se v ní vézt jako spolujezdec. Když na mě poprvé, metr za hlavou, hejkla ta čtyři turba, tak se mi zježily všechny chlupy.
Veyron je samozřejmě výkonnější, vypracovanější, modernější a prakticky ve všem lepší. Možná až na vzhled a to je věc názoru. Přesto dávám hlas EB110.
Uživatel_5340709
Bentley, EB 112, Panamera ............................ taky to čmariká furt jeden němec a občas mu do toho kecá chytřejší holanďan, jinak by to byla úplná tragédie. ;-)
vabis
tak tak, EB110 má úplně perfektní jízdní vlastnosti. Ferarri se může jít klouzat. Z moderních pak koncept Galibier neměl chybu. Ve Francii jsem byl svezen jako spolujezdec po městě ve Veyronu a na ten zvuk proudového letadla se nezapomíná, i když je to auto v reálu hodně maličkaté. Bugatti je vyšší dívčí, počet prodaných aut není vše.
maxi!
tak a mozeme byt radi a pysny, ze Jozef navrhol nadherne Bugatti!
myslim, ze Walter de Silva mal dobry odhad na jeho talent. :-!
myslim, ze Walter de Silva mal dobry odhad na jeho talent. :-!