Čistý zisk jihokorejské automobilky Hyundai Motor klesl v prvním čtvrtletí o 12 procent na 1,69 bilionu wonů (35,3 miliardy Kč). Na výsledku se podepsal pokles prodeje v Číně.
Já jim ten pokles přeju.
Nikdy mi Hyundai nevadil, pak jsem mu i přál, když přišel s i30, ale v průběhu jejich reklamní kampaň jsem k nim získal silnou averzi.
To ale není chyba automobilky, ale českého zastoupení značky (importéra)...v Koreji jsou reklamy hezké až bych řekl velkolepé, nikoho neurážejí a nikdo si na ně nestěžuje.
Bohužel česká mentalita je jiná...Takže klidně přejte dál značce :-)
Supe, koukám že reklama je pro tebe alfou a omegou žití z pocitů. Získat averzi k autům díky reklamě, to by šlo i využít marketingově.Zkus si to nechat patentovat. >:D
Promiň ale pokud vošicko-vaňkovské panoptikum stále klesá, tak nikomu chybět nebude. Osamělým důchodcům se probíjející elektrické dečky za 20 litrů nedají vnucovat pořád.
Zajímavé je, že Hyundai zaznamenává pokles prodejů i na českém trhu ;-) Naopak prodeje Kie rostou, takže na našich silnicích bude více pohledných a méně rozteklých aut (i30, i40)! :-):yes:
No ja jen k te tve averzy na reklamu.Chapu,ze reklamy kazdej vnima nejak.Nechapu ale,ze podle reklamy jde hodnotit nejaky vyrobek nebo dokonce vyrobce..!Kdyz jsi vybiram nejaky produkt a je jedno co,tak me zajimaji uplne jina kriteria..nikdy ne reklama.Osobne hodnotim H/K jako solidni auta..ale ne podle reklamy v TV..:-)
K tom usjem se ještě nedostal, no jo v Číně facelift to ej jako na výstavě kurty pro snížení světlé výšky.
Škdoa je členem VW a majitelé Škody (soukromý ne uživatelé od firem) jsou pro ěm stejně nesnesitelní jako majitele VW.
Samozřejmě neříkám všichni, taky jsme si hezky zajezdili s někým na R10 v O3, vzájemně se pouštěli a na rozloučení si bliknuli, to člověka hned potěší, že jsou ještě tací, kterým neupadne ruka, když mají poděkovat varovkami.
Dobře to shrnuli v jednom motor. pořadu na Slovensku (z domova hodím odkaz), kde říkal: "Proti Octavii a Škodovce takové nic nemá, jenomty majitelé mě štvou, protože každý zná někoho, kdo má Octavii v chipu na hlínách se spotřebou 4l/100km při 200km/h.
Třeba Golf Variant se mi líbí, O3 RS nebo Scout taky, to stejné i40, neříkám, že to jsou špatné auta, ale pro mě mají takovou auru, že je rovnou škrtám z výběru.
Například můj oblíbený Opel má taky hrozné reklamy. A tati tohle je taky Opel?? No z toho kvetu, ale není to reklama ve smyslu, máme überauto.
TV nemám, respektive ji používám jenom s připojeným ntb, ale v rádiu při cestě do práce se reklamám nevyhnu. Žádná reklama na mě nepůsobila v pozitivním smyslu, abych si řekl, ano to musím mít, spíš obráceně.
Ani se nedivím, že Hyundai zažívá poklesy tržeb, když se k zákazníkovi chovají, jak se chovají. Já rozhodně nejsem odpůrcem značky - ba naopak!
Nový Tucson mě zaujal tak, že jsem si ho před pár týdny objednal s tím, že objednávám skladový vůz s dodáním do 10 dní. Při podpisu objednávky mi bylo prodejcem sděleno, že standardně dodávají skladové vozy do 10 dní, ale že spíše by to mohlo být dříve. Tak jsem se těšil, že hned další týden si jedu pro auto! Nyní je to již přes 3 týdny a auto nikde... :-) Přitom prodejce dostal auto kompletně zaplaceno cca 5-6 dní po podpisu objednávky - tj. nyní je auto již přes 14 dnů uhrazeno... Kde však je...? Prodejce údajně dělá co může, zjišťuje u dodavatele... Tak nevím... Právě pro to, abych nečekal více než 2 měsíce na vůz do výroby jsem bral "skladovku" v barvě Thunder Gray, i když preferoval bych černou... Tak jsem si říkal, že jsem si klidně mohl objednat auto do výroby v černé barvě - na tom ale zase tolik nesejde - kdo ví, jak dlouho bych právě čekal v tom případě, když na skladovku čekám již 3 týdny a dle dnešního sdělení prodejce to může být klidně až příští týden, neboť u dodavatele mu to takto sdělili... Přitom dle sdělení prodejce ho již právě prodejce má taky vůči dodavateli uhrazeno.
Tak se mi to tedy u Hyundaie sešlo tak, že týden po sepsání objednávky jsem své stávající auto prodal v domnění, že do 3 dnů budu mít nové a ejhle - již 14 dnů si musím vozit zadek v půjčeném autě - kdo by to byl řekl, že když koupím takovou věcičku za pouhých 860 tis. Kč,tak se může stát toto...
Nevím, třeba jsem jenom zhýčkán předchozími zkušenostmi jiné značky a jinde je to třeba standard...
Pokud se to ale děje běžně, tak bych se mohl oprávněně domnívat, že o nějakého toho zákazníka můžou tímto přístupem přijít...
Nepríjemné... neviem ako iný no mne skladovku od importéra "dotiahli" a pripravili za týždeň ako bolo dohodnuté. Žiaľ, občas sa stanú nepredvídateľné veci, no mne (na Slovensku) dodali auto podľa toho ako sľúbili. A to hovorím o druhom aute, prvé bolo tiež podľa toho ako sľúbili. Takže buď je vadný predajca, importér alebo zasiahla vyššia moc... 8-s
Požaduj po nich náhradní auto. Pokud je to dobrý dealer, dá ti ho k dispozici bez řečí. Předváděček mají dost. Ale je to fakt dost divné auto skladem a neví kde je :-) , že by tak malý jako jehla v kupce sena se mi nezdá.
Náhradní auto mi po uplynutí deklarované dodací lhůty sám prodejce nabízel - takže nemůžu říci, že by se prodejce nesnažil. Taky mi nabídl nějaké doplňky zdarma, když mu to již samotnému bylo trapné. Náhradní auto jsem odmítl, protože z několika důvodů se mi to nehodí, ale doplňky jsem samozřejmě nepohrdl... :-)
Prodejce pravděpodobně moc dobře ví, kde auto je, ale mlží, protože evidentně někdo v tom jejich tzv. "centrálním skladu" zaspal a zapomenul auto expedovat prodejci - takto to chápu já z informací, které jsem z prodejce postupně tahal jako "z chlupaté deky" :-)