Já to beru spíš 0:0 = tohle je prostě normální = chybka = o nic nejde :-)
Nechci dráždit AUDIho takže tady = jestli zvažuješ A4 tak verze jen s přednim pohonem má na prd trakci. Nepamatuju si jestli 1.8 TSI bylo i quattro ale jestli jo tak jednoznačně! ;-)
? Myslíš, co jsem psal Emelovi, že "mokrý sen A6" ? U ní bych nejspíš šel leda do třílitru, a ten (typicky pro dnešní dobu) je skoro výlučně s quattrem. Mě by ale předokolka určitě nevadila.
A4 už druhým rokem mám, 1,8tsi předohrab, a s trakcí necítím žádný problém.
Nejde mi o předokolku jako takovou ale konkrétně A4 A5 A6 = bez přehánění asi nejhorší trakce ve třídě = za což by mě AUDIRS6 proklel = i když je to pravda :-)
Je to cítit jen když jedeš drsnějš = bohužel je to prej stejný i u nový generace
Při normální jízdě to je samozřejmě v poho = oceňuju volbu motoru = podle mě jasně lepší volba než 2.0 TDI - a ne kvůli blbejm emisim
No, je fajn tichý, ale stran spolehlivosti stejná trága jako TDi, možná i horší. Oproti tomu proklínaný multitronic- ťuk ťuk- šlape jak nový, olej čistý, jízdně mi vyhovuje...
velmi brzo po koupi jsem měnil pístní kroužky, aditivuji a měním olej po 15tkm, tak snad ty nové něco vydrží. Žel bohu silnější kroužky= nové písty, k nim schválně jiná klikovka- kuwy z fauvé! Tak mám stejné,původní tenké kroužky a k nim snad jen lepší péči.
Jo jednou za 100 t. km nebo kolik. Já to nepoužívám ale pro starší nebo problémový auto je to prej to pravý ořechový
Brácha odvždycky tankuje jen 100 oktanovej OMV a před nějakou dobou sme tankovali spolu a od tý doby tankuju většinou tam. Jinak VIF je skvělej a když do každýho druhýho tankování Vervy 100 eště přidáš [odkaz] považuju to za to nejlepší co tu je.
Nejsem fanda aditiv do oleje = to radši častějš měnit ale v tvym případě bych to možná zkusil..
Jo, bude asi výměna. Jezdí fajn, ale po dvou letech mě už svrbí. Navíc se 200tkm už nevidím moc perspektivu. Jen žena se zatím cuká, asi máme doma nějak moc demokracie >:-[]
pochop to - pokial niekto chce A6, tak ju nechce na behanie okolo komina. No a na normalne jazdy s nou zatial nikto nevymyslel lepsi / vhodnejsi motor. A mozes sa aj s Toptenom na hlavu postavit a odrazat sa usami. Vsetky A6 co poznam su 3.0 TDi quattro. Teda tie generacie, kde uz bol v ponuke. ( lebo poznam aj starsie )
A jaký benzín do A6??? Tady beru naftu jako jasnou volbu.3,0tsi by mě zežralo, teď jsem zjistil, že tam dávali snad i atmo 2,8 V6, ale to je rarita a na 3,0TDI stejně nemá.
V A4 jsem 2,8 měl, a zázrak to nebyl(ale už je to dávno).
Navždy Audi ne, měl jsem 27 aut a Audi byla cca pětina. A drtivá většina benzín.
Ale pokud nekoukám na finanční stránku věci, Audi mi skvěle sedne. Oceňuji její silné stránky a netrápí mě slabiny- BMW bych asi tolik neocenil.
hlavne tu zase nezacni vytahovat hybridneho Lexa >:D
alebo on robi nejaky kombajn vo vyssej strednej ? >:D
lebo tipujem, ze aj Karel asi pojde do Avantu. ( ci ? )
Jdou 2 kamarádky městem a najednou jedna povídá: Musim se někam schovat, támhle se baví můj manžel s mým milencem
Druhá odpoví: Sakra zrovna sem chtěla říct to samý >:D
veru nedráždi... >:-[]:-!
a s tou trakciou - nehovorim, ze je ok. Audi samo davno preferuje od 200 PS quattro. Doknca ani nikde nenajdes model, ktory by mal nad 400 Nm a FWD. Tak to oni beru technicky a zakaznici to tak beru tiez - pragmaticky.
Ja hovorim, ked Audi, tak quattro, v A6 to tak plati aj celosvetovo, v A4 a A5 aspon v "CSSR" >:-[]