Automobilka Porsche, která má převzít největší německý automobilový koncern Volkswagen, zamýšlí vyrábět nový Volkswagen Golf šesté generace o rok déle, než se do nynějška plánovalo.
Mibra (súkromný pokus ing. Mičíka, bývalého šéfkonštruktéra vo VÚMV Bratislava), jeho sanitka je, myslím, v bratislavskom múzeu dopravy [odkaz]
Inak aj toto je slovenský vývoj [odkaz]
aj toto [odkaz] a toto dokonca tiež, aj keď je to Tatra [odkaz]
Z hlbšej histórie neznámym autom zo slovenska je vozítko na spôsob Austinu Seven, ktoré si postavil istý pán Mayer a dlhý čas ním niekedy začiatkom storočia jazdil. Auto prezývali familiárne "drndička", žiaľ sa nedochovalo, nejakí nadšenci sa vraj pokúšajú o rekonštrukciu.
Vraj je Golf taký dobrý, že môže byť na trhu kľudne dlhšie...No dobre, však sme zvyknutí, že s nápisom Golf jazdia po ceste už dlhé roky takmer identické autá...
Nevrč, lebo pôjdeš do salámu... >:D
O okolí Benešova viem preto, lebo cez vojenčinu som práve tam "bravčové na hrášku" zo psa jedol. A nebolo to zlé... ;-)
chýba Ti trochu historickej pamäte: dávam otázku. Kto stvoril Golf, kedysi vedený aj ako Formel E? Ak nevieš, nevešaj sa, ak vieš, tak tiež nie. Zmier sa s tým, že to nebol VW, ale Talian myslím Giugiaro, na zakázku od VW.
Bravwo dutým hlavám ako GTI, inak by ostatní nemali nad koho vyčnievať ( prepáč, ale tak nejak sa staviaš k VW, auto konfekcii pre masy s kvalitou nič moc. Kým napíšeš, že som FIAT pozitív alebo podobnú blbosť, nie som, som EX VW VENTO 4r, VW PASSAT B4 8 rokov B6 4 roky, ani jedno auto bez porúch, od vtedy už nioč od VW, a čím jazdíš ty, keď máš toľko skúseností ? môj model VW PASSAT B5 vo vitríne ešte nemal ani jednu poruchu, žeby niečo podobné ? )
Krom Renaultu nikdo jiný novou generaci ještě nepředstavil, takže klasický PR kec jak obkecat šetření nákladů a rozložení vývoje nové generace na delší dobu. To že tohle se snažíš překroutit, aby sis kopnul do svého oblíbeného Fiata ukazuje jen tvou vlastní zabedněnost milý GTI ;-) Nebo ti mám říkat "italský" Ádo? Brblej si co chceš, mé mínění o tomhle PR kecu nezměníš, a o tobě už vůbec ne.
Jestli jsem se do nekoho navezl, nebyl to fiat, ale ty. S tou dětskou úvahou, že ten kdo je nový, je přece také nejlepší. Tohle platí možná tak u tvých oblíbených večerníčků, v autech ne.
Fiat není evropská špička a ještě pár chvil nebude. To, že jsi zdejší "italský" Áda je zde známo, a proto jsem tě označil za dětského trapáčka neb tvé navezení do Fiatu jsem předpokládal (a nezklamal jsi) hned jak jsem viděl, že na mě reaguješ.
Pokusím se ti to tedy vysvětlit - tys nahoře napsal, že přece Golf musí všechny válcovat, vždyť je to nový model, a tak "starý" focus a a spol nemají šanci. Na to jsem ti odpověděl, proč tedy takto neválcovalo svou konkurenci v době nástupu také nové bravo, když tedy bylo nové... trochu přemýšlej než něco napíšeš. Nebudeš tu alespoň za trapné dítě.
Nie si trochu natvrdnutý? Ja si trošku zaglosujem a Ty sa tváriš, ako keby si už rukoval... >:D
Inak Octavku možno stiahnu, ale je to dobrá blbosť, ktorá im okrem investícií neprinesie nič. Presun linky do BA a nábeh výroby stál poriadny balík, sťahovanie nazad by stálo ďalšiu kopu peňazí, plus v BA sú pravdepodobne nižšie mzdové náklady na výrobu. A vyhadzovať oknom peniaze len pre niečie pekné oči...to nie je štýl VW. Ak sa bude v BA vyrábať Up! aby sa využili voľné kapacity, tak skôr pre klesajúci záujem o Touarega a Q7.
Pozri, hovori sa, ze Skoda stiahne vyrobu oktavok spät domov. Dalej treba ratat s tym, ze sa v dosledku krizy znizi dopyt po SUV vyrabanych v BA. Tym sa nejake kapacity urcite uvolnia, ja vidim vyrobu Up alebo ineho noveho modelu v Bratislave velmi realne.
Golf bol vzdy a snad aj bude velmi dobre auto. Nemusi sa pacit predsa kazdemu, ale myslim, ze o svojich kvalitach, uz za to obdobie, co je na trhu, presvedcil. Druhou vecou je cena, je v porovnani s konkurenciou drahy, tak treba asi pytat od predajcu vacsiu zlavu, alebo ist kupit do Nemecka. Mne sa aj tak najviac pacila tretia generacia Golfu, design bol skratka super, aj na dnesnu dobu.
Spočiatku ma dizajn trošku sklamal. Ale ani ten dizajn ma nedokáže odradiť. Volkswagen stvoril neuveriteľný automobil. Perfektný dizajn. Ale ten vlastne nič nie je. Ten záleží od vkusu. Ale pokiaľ ide o techniku, komfort, tak Golf nemá konkluirenta. Zdá sa mi, ako by sa konkurencia snažila dobehnúť svojimi novými modelmi Golf V a teraz prichádza ďalší Golf, o generáciu vpred. Naozaj nepoznám žiadneho konurenta, ktorý by si moho, na Golf siahnúť. Iteriér je v navyššej výbave na regulérnej prémiovej triede. Motory patria k tým navyspelejším na svete. Prevodovky DSG, ktoré predznamenali budúcnosť už dávno, pred ostatnými. Myslím tým to, že až teraz ostatný prichádzajú s dvojspojkami. To isté platí o motoroch TSI. Pokiaľ by som si mal zvoliť auto tejto cenovej kategórie, naozaj nepoznám inú voľbu než Golf. Golfu teraz nie je nikto na dosah. Priblížil sa k dokonalosti. Tlieskám.
Ale vlastne mám jednu otázku. V tej najvyyšej výbave by nebolo lepšie zvoliť Volvo či Audi?
V článku je napsáno při porovnání s konkurencí. Jakou konkurencí? Astra dožívá, Focus dožívá.. Megane ? Možná s tím. Jinak všechno již na trhu nějakou dobu je, takže pokud by je nový Golf nepřevyšoval tak by to bylo o ostudu.
Tys psal, že G6 musí vyhrát, když je nový. Tak ti odpovídám, že tohle by určitě zajímalo genralitu fiatu, to není rýpání, jen reakce na tvou trochu nedomyšlenou větu.
Nečti mi myšlenky, jo :-) ? Cca před měsícem jsem uvažoval vyhlásit v předstihu soutěž kdo bude v roce 2010 nejprodávanější z této trojky Astra - Focus - Golf.
Jenže na auto.cz úplně zmrvili blogy a ankety zmizely ... tak jsem to vzdal.
Nezapomeň to zavolat do Fiatu, aby pochopili v čem je zakopaná... špageta.
V aktuálním AUTO Tipu je článek o regulerní konkurenci - o nadcházejícím focusu a astře. S odkazem na aktuální vizualitu focusu (nová bude jistě pokračovat v knedlík designu), nebude mít nová generace oproti golfu šanci. Dokonce bych si dovolil až kacířskou myšlénku, že se mi zdá, že přichází vizuální doba Opelu (tedy v kontextu k fordu). Sázel bych spíše na Astru, než na focus. Samozřejmě, že ať už se G6 bude vyrábět pět či padesát let, nemůže jeho pozici ohrozi nikdo. To ví každý. Totiž ten, kdo umí stvořit kompaktní karoserii desetiletí se nemusí obávat budoucnosti.
Mimochodem, bylo by jistě zajímavé podstoupit sázku o nejprodávanější kompakt Evropy v roce 2018. Při troše štěstí se toho můžeme dožít. Sázel bych... jistě Gé... jako... GIGANT ;-)