Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen by prý mohl nový Golf vyrábět o rok déle, než plánoval

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 17. 11. 2008 • 21:05
92
60
Zobrazit náhledy (92)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Automobilka Porsche, která má převzít největší německý automobilový koncern Volkswagen, zamýšlí vyrábět nový Volkswagen Golf šesté generace o rok déle, než se do nynějška plánovalo.

Napsal to německý týdeník Automobilwoche s odvoláním na zdroje z okolí šéfa Porsche Wendelina Wiedekinga. Podle dosavadních plánů měl být nový Volkswagen Golf ve výrobě do konce roku 2011.

"Auto vyhrává veškeré srovnávací testy... (výroba) by mohla běžet klidně o rok déle," cituje týdeník hlasy z Wiedekingova okolí.

Nový Golf byl v Evropě uveden na trh v říjnu, v Česku se začne prodávat v lednu příštího roku. Golf je s 26 miliony prodaných vozů dosavadních pěti generací nejprodávanější evropský vůz v historii. První golfy se začaly vyrábět v roce 1974.

Na automobilový průmysl těžce dolehla nynější finanční krize. Příští pátek chce proto dozorčí rada Volkswagenu přezkoumat nejdůležitější investiční plány koncernu pro příští roky.

Automobilwoche také uvádí, že se nepočítá s tím, že by se malý vůz nazvaný Up! vyráběl také ve Škodovce ve Vrchlabí, a to kvůli masivnímu posílení koruny.

Volkswagen popřel už v lednu, že by chtěl ve Vrchlabí postavit novou továrnu na výrobu tohoto malého automobilu. Proto ale podle Automobilwoche hledá jiná místa pro výrobu Up! od konce roku 2010. Dobré vyhlídky má podle Automobilwoche slovenská továrna Volkswagenu v Bratislavě, neboť poptávka po tam vyráběném Touaregu a Audi Q7 klesá.

Související články

Témata
20. 11. 2008 13:52
Re: No to bude mela...
Čo s tou Tatrou?
Avatar - T613
19. 11. 2008 11:27
Re: No to bude mela...
ta Tatra ti nefachá.. jinak zajímavé dodávky, byť s divnými kukuči. Dík za info! :yes:
19. 11. 2008 11:08
Re: No to bude mela...
Mibra (súkromný pokus ing. Mičíka, bývalého šéfkonštruktéra vo VÚMV Bratislava), jeho sanitka je, myslím, v bratislavskom múzeu dopravy [odkaz]
Inak aj toto je slovenský vývoj [odkaz]
aj toto [odkaz] a toto dokonca tiež, aj keď je to Tatra [odkaz]
Z hlbšej histórie neznámym autom zo slovenska je vozítko na spôsob Austinu Seven, ktoré si postavil istý pán Mayer a dlhý čas ním niekedy začiatkom storočia jazdil. Auto prezývali familiárne "drndička", žiaľ sa nedochovalo, nejakí nadšenci sa vraj pokúšajú o rekonštrukciu.
Avatar - Pierro
19. 11. 2008 08:35
Re: Fiat jede
>:D >:D wolff nezklamal.... >:D
Avatar - T613
18. 11. 2008 22:07
Re: No to bude mela...
>:D :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud