Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kamaz 6580, 65801 a 65802: Nejnovější zástupci své značky

Kamaz si pro letošní rok připravil novou generaci těžkých nákladních vozidel v podobě modelů s označením 6580, 65801 a 65802.
Zpět na článek
20. 5. 2016 14:53
Avatar - cechblog
20. 5. 2016 07:53
NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
v Rusku v podstatě neexistuje nic co by v automobilovém průmyslu Rus vymyslel sám, vše kopíroval, ukradl (i jejich slavný T-34 /motory, převodovku, podvozek, konstrukční části, sklonění předku atd./), nevíte někdo jak vznikl Kamaz
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barrichello
20. 5. 2016 08:34
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
Jasně......

Ještě tak o tom něco vědět vid.

První generace automobilů KAMAZ pochází z perspektivních automobilů ZiL-170 a ZiL-175. První nákladní automobil KAMAZ byl vyroben na hlavní výrobní lince 16. února 1976 (model KamAZ-5320, po mnohaletém provozu na jihu Ruska byl odkoupen, opraven a umístěn v muzeu závodu). Již v roce 1979 byl vyroben stotisící nákladní automobil.
Automobilka KAMAZ byla založena v roce 1969 z důvodů nedostatečných kapacit v závodech na výrobu nákladních vozidel s nosností mezi 8 a 20 tunami s naftovým motorem. Na nejvyšší úrovni bylo rozhodnuto o stavbě automobilového závodu ve městě Naběrežnyje Čelny v Tatarstánu. Pozici nevybrali náhodou, město se nachází v centru země, u břehu dvou splavných řek Volhy a Kamy. Nedaleká železniční trať byla také výhodou. Plánované objemy výroby zahrnovaly 150 000 nákladních automobilů a 250 000 motorů ročně.

Budování továrny probíhalo průběžně celé desetiletí, celková zastavěná plocha 3 343 000 mł závodu v dalších letech ještě stoupla. V závodě bylo použito více než 30 000 jednotlivých kusů technologického vybavení, zahrnujícího poloautomatické a automatické stroje a vybavení. Na vybavení výrobních linek KAMAZu se podílelo přes 700 zahraničních firem z 19 zemí Evropy, USA, Kanady a Japonska. Dalších 2 000 závodů pocházelo z 500 měst Sovětského svazu.
Avatar - cechblog
21. 5. 2016 01:19
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
takže bolševiku víš ho-vno, jen obecné info ze stárnek kamaz.cz a nic na co jsem se ptal, Zil kopíroval kde koho, někde jsem četl, že Kamaz kopíroval také Tatru [odkaz]
Avatar - Barrichello
21. 5. 2016 21:35
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
ZIL neměl potřebu nic kopírovat, ZIL právě ža do zahájení výroby Kamazů byl nejdůležitější automobilka v zemi a dostával solidní peníze. Celý areál byl spší obří město a zaměstnával tisíce lidí.
Avatar - cechblog
22. 5. 2016 17:21
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
jasně, jako celý sovětský průmysl, vždť jste nám o něm tvrdili, že je nejvyspělejší na světě
Avatar - wakantanka
20. 5. 2016 08:34
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
si doštuduj najprv niečo, kým vypustíš takú xujovinu. T34 vznikla na základe legálne kúpenej licencie od amerického konštruktéra, ktorého konštrukciu ani v amerike ani nikde v európe nedocenili. Rusi, teda sovieti to kúpili, vylepšili a uspôsobili na ich potreby a podmienky. A pokiaľ si dobre pamätám, tak kamaz kupuje kabíny, pričom podvozok nápravy, prevodovky aj motory si robí sám. Podobne to robí aj Tatra a tá kupuje aj motory od Paccaru.
Avatar - cechblog
21. 5. 2016 01:10
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
psal jsem snad něco co by s tím bylo v rozporu ty tupá hysterko, co ani nezná konkrétní jména o kterých žvaníš, od Christieho koncepci, podvozek a konstrukční části (zkosené hrany), od Dodge převodovku, od BMW benzínový motor, od Liberty naftu a to ani nemluvě, že převodovku a motor dělali jen z materiálu dovezného ze západu
Avatar - wakantanka
21. 5. 2016 09:15
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
ja som ti do ničoho nenadával ale kľudne môžem skĺznuť aj na takú úroveň. Googlil si pekne, akurát si toho veľa tipujem z angličtiny nepobral. >:D ty priglupava haňa
Avatar - cechblog
21. 5. 2016 18:30
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
utřels, tak zalez
Avatar - wakantanka
21. 5. 2016 21:06
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
tebe sa ani nedá napísať že naser si, pretože v hlave už máš nasrané
Avatar - Barrichello
21. 5. 2016 21:32
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
šašku, T-34 mělo dieslový motor, na rozdíl od werků wehrmachtu co měly akční rádius 100 km >:D >:D
Avatar - cechblog
22. 5. 2016 13:27
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
bolševiku, raději drž svou nevzdělanou hubu: [odkaz]
Avatar - Barrichello
20. 5. 2016 08:35
Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII
ZIL 175 [odkaz]
Avatar - cechblog
20. 5. 2016 07:55
MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY
Díky tuneldědkovi Klausovi se prodej Mercedesu neuskutečnil.
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2016 16:19
Re: MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY
Teraz neviem, či sa sťažuješ, alebo ho chváliš. Bez zohľadnenia jeho ostatných krokov JE TATRA JEDINÁ ČESKÁ AUTOMOBILKA, ktorú môže závidieť celý svet. Škoda je technológia vw group a v tom aute je toho pramálo českého, taktiež majitelia majú majú trvalý pobyt mimo ČR. Tatra je v tomto domovskou firmou, podvozky sú celé ich know-how, zvyšok DAF... A na rozdiel od Kamazu, nie je každá jedna tatra originál a nehrozí to, že ak kúpiš 10 rovnako nakonfigurovaných tatier a objednáš náhradný diel, tak ti nebude pasovať na hociktorý kus. Čo je u Kamazu bežné - čo kus, to originál - aj keď na papieri všetky navlas rovnaké :-)
Avatar - cechblog
21. 5. 2016 01:50
Re: MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY
na Tatře není co závidět, bohužel, jen tupé kecy se Škodovkou, malé motory vznikají v Česaně a jsou dílem našich inženýrů, raději Škodovku pod VW s miliardovými zisky než Tatru, který je stále v insolvenci PS: ty slovenský blbe, kde mají trvalé bydliště slovenští majitelé Tatry
Avatar - maxi!
20. 5. 2016 14:53
kvalitka
no tak neviem ako kamaz, ale moja priatelka sa narodila nedaleko tovarne - a to je celkom kvalitna masinka!!!
:-!
a aj Kazan je super mesto
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2016 20:48
Senzace se nekoná...
Už už jsem se chtěl divit, že se stal zázrak a že Rusové u nového Kamazu navrhli velmi pohlednou budku, .... než jsme se dočetl, že pochází od Mercedesu! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
20. 5. 2016 22:34
Re: Senzace se nekoná...
zato Tatra Phoenix vůbec cizí budku nemá, že....Avia má budku, co dělalo designerské centrum Daewoo v Anglii atd atd.
20. 5. 2016 23:42
Re: Senzace se nekoná...
Já ale přece netvrdím, že výrobce kamionů nemůže použít cizí budku, já jen napsal, že jsem si (naivně) myslel, že se Rusové konečně zmohli na slušný vlastní design! :-)
Avatar - Barrichello
21. 5. 2016 21:33
Re: Senzace se nekoná...
Oni maj i vlastní budky, neboj
22. 5. 2016 15:34
Re: Senzace se nekoná...
Jasně, ale větišnou moc krásy nepobraly... ;-\
Avatar - cechblog
22. 5. 2016 17:22
Re: Senzace se nekoná...
co krásy, ale kvality