Jaguár je krásný auto(jako všechny nové Jagy), od zdejšího majitele vím, že jsou skvělé i řidičsky, ale musím říct, že jeho interiér tohoto kousku mi tedy designově konkurenta A6, 5-er a MB E neevokuje. Jdou si svojí anglickou cestou, ok, ale mě to přijde oproti vnějšku nějak moc ustrnutý v minulosti.
V XF som chvíľu pojazdil cca. pred mesiacom, mne sa v interiéri nepáčilo to čínsko-modré podsvietenie. Možno preto, že to bola nejaká výbava s dreveným obložením a k tej to fakt nepasovalo. Ale je to vec vkusu.
A ešte jedna výtka k interiéru - priemerne hrajúce rádio.
Nevim co je u tebe prumnerne radio, ja mam xf 3 litr premium a radio rozhodne prumnerne neni ma 1200w a pokud sedis v aute a radio zesilis citis ho az v zaludku. Jinak co se tyce autora clanku musim souhlasit ze jizda z Jagem je opravdu poteseni. Ticho jestli jedete 80 nebo 180 absolutne presne rizeni a genialni podvozek. V teto motorizaci i slusne stado koni takze odpada ten problem z 2.0d.
Podstatne pre mna - v jazdnych vlastnostiach a motorom to Jaguar Superbu jasne natrel !!!! Ostatne je len skodovacky folklor v podani auto.cz.....
Nebolo by objektivne porovnavat superb s XJ?
No s tým motorom to až také jasné nie je. Táto konkrétna motorizácia v XF je naozaj dosť tragédia. Stačí si presadnúť do 5-kového bmw a človek je v inej dimenzii.
Ale charizmu XF má, to treba uznať.
Vitezem testu je vlastne jak superb (volba rozumu a jeste vice penezenky) tak XF protoze i v te plebejske r4 nafte predvedl neco navic a i jak jsem vcera psal ten tridni rozdil (hlucnost, komfort) tam zjevne furt je (toliko k te udajne superbovske vyssi stredni). Zaroven mi ale vychazi jeden porazeny, jak tak ctu ten clanek tak souboj XF vs. Superb proste XE projelo na plne care. >:D
Ad zadni svitilny, nevidel bych to rozhodne tak tragicky. Ano, jaguari zadni svetla nejsou ty nejhezci svetla dneska, ale vedle superbovskych (stejne obrovskych) jsou to ty hezci lampy v testu. Superb je (konecne) celkove pohledne auto, ale nevdeci za to zadnim lampam, to ani omylem. ;-)
Protože jiné auto není hodno >:D Ale v zásadě by se to mimo VW svět dalo aplikovat na cokoliv jiného z mainstreamu. Mne nejvíce trhá žíly, když tu ten Superb hodnotí na skoro maximální počty bodů za interiér >:D Já jsem LaK zkoušel a nějak jim vypadlo porovnání třeba prémiových výplní dvěří, či těch prémiových plastů, které nejsou na vrchní části palubní desky >:D A to se o tom při uvedení Superbu a prvních testech mluvilo.... XF jsem neviděl, ale Pájův XE ano (do kterého tam šije autor hlava nehlava) a že by měl horší interiér než Superb? To fakt ne >:-[]
Souhlas, seděl sem v LaK, seděl sem i v XE, v XF teda jen ve starým ale i tak. Ten interiér prostě u Superbu nic extra neí a to si sední do levnější verze.....
XE - pro mě poměrně překvapivá kritika, třeba co do interiéru... jasně, ergonomie má mušky a knoflík od sporáku asi taky není ideál, ale co do zpracování jsem při mém letmém setkání důvody ke kritice neviděl. Ale je fakt, že jsem nepotkal základní verzi...
Zadní světla - za mě plichta a je fakt, že u Jagu je to spíš slabší část, předek je v téhle verzi pecka.
A konečně... chvíli jsem si říkal, že výjimečně i ta černá kola docela sedí... přímo z boku ale působí trošku podměrečně...
[odkaz]
Zrejme hovoríš o jednom miestnom diskutérovi, jeho auto s top motorizáciou a výbavou ale môže byť dramaticky odlišné od nejakého holobytu. Martin Machala by mal preto povedať, v akej verzii sedel/jazdil a teda k čomu sa konkrétne vyjadruje.
Ad čierne disky: hovorím to stále a Jag to len potvrdzuje: čierne disky opticky škodia skoro každému autu, opticky zmenšujú kolesá a vizuálne degradujú celok.
Jel jsem i v základu a pro mě nepříliš akceptovatelný, tam souhlas. Musí se trochu vyhrát se specifikací. Nejlíp umí základní verze Audi. Nikdo jiný ve třídě nepůsobí tak dobře, jako základní modely čtyř kruhů ;-)
Já vím, že jsme se o tom základním Jagu bavili, jenže pořád jsou tu dva aspekty a to 1. testují se vyšší výbavy, takže to tragédie rozhodně není a za 2. Viděl si základní Škodovky? Tam je vidět, že je to jen levnější VW uplně nejvíce :-)
Já prostě nemohu nějak přenést, že Superb, který tu byl i ztohoto důvodu mínusován, má lepší interiér, prostě nemá a nemá i na některé mainstreamové vozy :-)
ano, Passat ma lepsi. Vse ostatni je za nim. Smir se s tim :-) Ty dle me hodnotis dojem a design.. ale to neni kvalita. Ta je hlavne o spasovani, chodu tlacitek atd
ano, Passat ma lepsi. Vse ostatni je za nim. Smir se s tim :-) Ty dle me hodnotis dojem a design.. ale to neni kvalita. Ta je hlavne o spasovani, chodu tlacitek atd. Na koncern nema nic.
Tak on je to taky hlavni prodejni artikl audi, interier, odstranme ve tride nejkvalitnejsi interier a duvod proc koupi audi a ne jinou premiovou stredni mi zustava jen jeden = slabsi verze 3.0tdi.
EDIT: A ted prijdou "hromy a blesky na mou hlavu, sucho na mou pudu!"...
...zkracene AUDIRS6. >:D
No ale uvažovať systémom: "odstráňme najväčšiu devízu, čo zostane?" nejde, to by sa mohlo potom aplikovať na 1er štýlom: odstráňme zadný pohon, čo zostane? Predražené malé a stiesnené auto s biednym interiérom. ;-)
Môj prenajímateľ kupuje zásadne Audi (aktuálne A3 1,4TSI aA4 2,0TDI) a zdôvodňuje to práve prémiovým pocitom z kvalitného interiéru, ktorý konkurencia nemá. A je mu šumafuk (a pri motorizácii 2,0TDI pochopiteľne), že 3er by mohlo jazdiť dverami napred.
Ja tak neuvazuju, jen pisu proc i zakladni interiery audi vypadaji jak vypadaji. Kdyby tak nevypadali zustalo by audi bez trumfu proti zbytku premie, a v pripade audi i proti zbytku mainstreamu (bavime li se o te A4 a mensich). O te 1er by (resp. ne "by", ale "bude" az o RWD prijde a pokud se nezlepsi jinde) platit samozrejme to same, jen nevim nakolik je to u 1er pro BMW vlastne trumf a na kolik to zakazniky spis zene ke konkurenci. RWD nemusi vyhovovat kazdemu, kvalitni interier ale, ten chce kazdy.