Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Toyota Hilux vstupuje na český trh, nabízí jediný motor

V české nabídce nového hiluxu je jediný motor. Vybírat je možné mezi dvěma převodovkami a mezi třemi typy karoserie.
Zpět na článek
23. 5. 2016 18:41
Nezmar
Toyota Hilux je jedním z nejodolnějších a nejspolehlivějších sériově vyráběných aut. To vám potvrdí 9 z 10 teroristů, resp. bojovníků Islámského státu! :-)
24. 5. 2016 20:16
Re: Preco diesel????
Je jedno aky to je to tip auta. Keby platila Tvoja teoria tak kazdy kupuje do Mustangu ecoboost 2.3l. Diesel v takomto auto kvoli fap uplne straca zmysel. Ked si taketo auto niekto kupi na farmu, alebo na stavbu, tak bude mat nonstop zahlteny filter-servis.
Spotreba 2x vacsia ako Mustang? Mustang ma priemerku 13 l kombinovanu. Cize podla Teba 2.7l/4.0l benzin s akym sa inde Hilux predava urobi priemernu spotrebu 26l??? Tolko nema ani Ford Raptor s 6.2l motorom. t.j. fakty hovoria jasne.
24. 5. 2016 13:05
Re: Preco diesel????
Aha, tak Mustang je "malý a lehký" >:D >:D >:D To je skoro na zlatý ventilek!
P.S. Samozřejmě chápu, že to myslíš ve srovnání s Hiluxuem, ale i tak mě ta věta rozesmála :-)
24. 5. 2016 10:00
Re: Preco diesel????
Vidim ze odpoved majitela vysokeho IQ... Preto ze je vysoka cena benzinu v EU sa mam odstahovat?? Nikoho nezaujima cena benzinu. Mustang s 5.0 V8 sa predava ako teple rozky.Dokonca je top predavane sportove auto v EU. 80% motorizacii je prave s velkym benzinovym motorom! Co je na tom take tazke pochopit? >:-[]
Avatar - Jethro
23. 5. 2016 20:14
Parchanti
Hlavně že Land Cruiser se dá u nás koupit i se šestiválcem který plní euronormy. Tak proč je je našem trhu Hilux dostupná s jen nejslabším motorem ze všech???
Avatar - Londonbridge
23. 5. 2016 19:17
Nezmar...
Ma velmi silnu reputaciu v spolahlivosti a celkovej vydrzi v extremnych podmienkach a tam je jeho sila. V Europe mu trosku pomohol aj Top Gear ked ho upalili, potopili,rozbili a Toyota stale nastartovala a napoli zlomena este naberala dych...Design komentovat nebudem ale nelakol som sa ako pri novom Priuse . Na Safari dovolenkach v JAR atd. sa to da pozicat aj s nadstavbou hore a vydrzi to hodne aj ked tiez to zapadne....
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 19:30
Re: Nezmar...
chce to ale silnejsi motor... 110kw dizel na takehoto 2 tonoveho pracanta dnes uz je fakt tak akurat a mozno aj malo ..... navara ponuka 140kw ... L200 133kw... a velmi zaujimave motorizacie ma aj ranger a amarok ... otazka znie preco zrovna papierovy "etalon" hilux konci v cz na 110kw... ako zaklad fajn... ale urcite by to chcelo aj nieco silnejsie ... sam by som volil aspon tych 130-140kw v takomto "tahaci" ako optimum :-)
23. 5. 2016 18:53
Preco diesel????
To si snad robia srandu s tym motorom. Do takehoto auta jedine vykonny benzin. V US by s touto motorizaciou nepredali ani jeden kus. Zaujimalo by ma v ktorych krajinach ponukaju 2,7 Twin Vtti. Uz mi je na grc z toho vnucovania shitovych dieslov...
Avatar - Londonbridge
24. 5. 2016 09:30
Re: Nezmar...
Pravda ten motor je vykonovo pod konkurenciou. Mozno aby mal rezervu a este zvysili spolahlivost? 140 kw by bolo optimum. Neviem aky marketingovy trik je za tym....
24. 5. 2016 09:16
Hilux 6x6 vs 4x4
https://www.drive2.ru/b/997276/ :-)
24. 5. 2016 08:03
Re: Mna prekvapuje
U Hiluxu je pohon 4x4 vybaven redukční převodovkou vždy, naopak středový diferenciál Hilux nemá nikdy, protože nemá stálý pohon 4x4. Uzávěrka zadního diferenciálu bývá jen pro některé výbavy.
Avatar - hedvin
23. 5. 2016 21:25
Re: Preco diesel????
V USA už po dieselgate naftu nikdo kupovat nebude
Avatar - AUDIRS6
23. 5. 2016 18:51
Mna prekvapuje
ze v clanku nieje ani zmienka o moznosti rekucnej prevodovky.
Tato kategoria aut to zvykla / zvykne aspon v nejakej verzii ponukat. Ako je to tu ?
Pise sa o pohone 4x4 a uzavierke zadneho diferaku. Pri takychto autach bol ale poväcsinou tiez v ramci priplatku aj uzamykatelny stredovy diferak. Ako je to tu ?
23. 5. 2016 17:17
Zajímavé,
zatímco objem motoru Hiluxu klesá (v ČR) na 2,4 litru (4 válce), facelift Amaroku se vydává opačným směrem (v ČR), a to na 3,0 litry (6 válců).
Nějak si to konkurenti prohodili, že??? >:-[]
Avatar - twistedTSD
24. 5. 2016 20:35
Re: Preco diesel????
V USA se hlavně Hilux vůbec neprodává, experte. A jestli se diesel nehodí do pracovního pick-upu, tak už fakt nevím kam jinam.
Avatar - Kolouš
24. 5. 2016 13:57
Re: Preco diesel????
....proč na něj, vůbec reaguješ...
:-|
24. 5. 2016 12:59
Re: Preco diesel????
Mustang je SPORTOVNÍ auto a Hilux je PRACOVNÍ auto chápeš rozdíl? Navíc v Hiluxu by ta spotřeba byla 2x větší jak v Mustangu, který je malý a lehký...
24. 5. 2016 07:54
Re: Preco diesel????
Beznín v USA cca 16Kč/litr, benzín v Evropě +30. Proč je to tak těžký pochopit? Seber se a odstěhuj :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 18:43
to zrychlenie s manualom
sa mi moc nezda.... 13,2s je ozaj hodne ....a nie zeby tieto pracovne vozy boli o zrychleni napriek tomu mi to cislo 13,2 udrelo do oci.... a dnes aj vo svete pracovnych masin ide uz o docela velke cislo

porovnal som si to s fordom ranger 2,2tdci 118kw a L200 2,4Di-D 113kw a skutocne to konkurencia zvlada s podobne vykonnymi motormi s manualmi sviznejsie ... ranger 2,2tdci 11,8s a L200 2,4Di-D 12,2s

vzhladom na podobne vykony rozmery objemy aj maximalky je rozdiel sekunda na L200 s manualom a az 1,4s na rangera s manualom docela priepast ktoru si musi vsimnut aj laik ... nehovoriac o tom ze L200 aj ranger ponukaju u nas este silnejsie motorizacie... o amaroku a navare ani nehovorim ... ja som s predoslou L200 kusok jazdil a nejakych 100-110kw ozaj nie je vela na taketo velke masiny a sam by som bral aspon tu 133kw silnejsiu verziu 2,4 Di-D v tej novej L200 ... ta uz ozaj moze jazdit slusne aj mimo teren .... ale pozeram ze hilux tu uz nic neponuka... skoda ... lebo toto auto v sebe skryva ovela viac potencialu