Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Toyota Hilux vstupuje na český trh, nabízí jediný motor

David Bureš
Diskuze (19)
V české nabídce nového hiluxu je jediný motor. Vybírat je možné mezi dvěma převodovkami a mezi třemi typy karoserie.

České ceny nové generace Toyoty Hilux začínají na částce 558.000 korun bez DPH (675.180 Kč s DPH). Za tuto cenu zákazník dostane dvoudveřovou kabinu single cab a turbodiesel 2.4 D-4D (110 kW) kombinovaný se šestistupňovým manuálem a pohonem zadních kol.

V případě základní verze Base je 5,3 metru dlouhý pick-up ryze účelovým vozidlem, který nabízí jen to nejnutnější. Výbava čítá vlastně jen manuální klimatizaci, rádio s bluetooth, sedm airbagů, rezervu s ocelovým diskem nebo světelný senzor.

Nárazníky jsou v základu nelakované, stejně tak kryty vnějších zpětných zrcátek nebo vnější kliky dveří. Použitá 17palcová kola jsou ocelová. Vozu pak chybí třeba dálkově ovládané centrální zamykání, zpětná zrcátka jsou jen manuálně nastavitelná.

Druhý stupeň Live přijde na 794.970 korun včetně DPH. Velký cenový rozdíl je způsoben tím, že v tomto případě hilux už disponuje pohonem všech kol. Výbavu pak doplňují elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrické stahování oken, dálkově ovládané centrální zamykání nebo uzávěrka diferenciálu zadní nápravy.

K čtyřdveřovému double cabu je možné si připlatit za paket Plus. Ten za 15.730 korun (včetně DPH) rozšíří výbavu o přední nárazník lakovaný v barvě karoserie, celoplošné kryty kol, přední mlhovky a tempomat.

Stupeň Active už je dodáván výhradně s kabinou double cab. Po jeho objednání zákazník dostane i kola z lehkých slitin, lakovaný přední a chromovaný zadní nárazník, elektricky sklopná zrcátka s chromovanými kryty, přední mlhovky, sportovní sedadla, sklopná zadní sedadla s poměru 60:40, kožený volant nebo zásuvku na 220 V v loketní opěrce.

Nechybí ani multimediální systém Toyota Touch 2 se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, zadní parkovací kamera nebo asistent pro sjíždění z kopců. Za 14.520 korun je nabízen paket bezpečnostních asistentů Toyota Safety Sense, který zahrnuje automatické brzdění s detekcí chodců, upozornění na opuštění jízdního pruhu nebo rozpoznávání dopravních značek.

Vrcholem je Executive s diodami denního svícení, koženým čalouněním opěrek, automatickou klimatizací, bezklíčovým vstupem a balíčkem asistenčních systémů Toyota Safety Sense.

Nově vyvinutý agregát 2.4 D-4D je v tuto chvíli jediným motorem pro české zákazníky. Na vybraných trzích je přitom nový hilux dostupný též s turbodiesely 2.5 D-4D (75 kW) a 2.8 D-4D (130 kW) a benzinovým čtyřválcem 2.7 Dual VVTi (122 kW).

Toyota Hilux – technická data a české ceny osmé generace
Motor2.4 D-4D 4x22.4 D-4D 4x42.4 D-4D 4x4
Zdvihový objem [cm3]239323932393
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/3400110/3400110/3400
Točivý moment [N.m/min]400/1600-2000400/1600-2000400/1600-2000
Převodovka6M6M6A
Max. rychlost [km/h]-170170
Zrychlení 0-100 km/h [s]-13,212,8
Komb. spotřeba [l/100 km]-7,38,3
Cena Single Cab Base [Kč]675.180--
Cena Single Cab Live [Kč]-794.970-
Cena Extra Cab Live [Kč]-830.060-
Cena Double Cab Base [Kč]-852.220-
Cena Double Cab Live [Kč]-839.740-
Cena Double Cab Active [Kč]-914.760959.530
Cena Fouble Cab Executive [Kč]-980.1001.024.870

David Bureš
Diskuze (19)
Avatar - twistedTSD
24. 5. 2016 20:35
Re: Preco diesel????
V USA se hlavně Hilux vůbec neprodává, experte. A jestli se diesel nehodí do pracovního pick-upu, tak už fakt nevím kam jinam.
24. 5. 2016 20:16
Re: Preco diesel????
Je jedno aky to je to tip auta. Keby platila Tvoja teoria tak kazdy kupuje do Mustangu ecoboost 2.3l. Diesel v takomto auto kvoli fap uplne straca zmysel. Ked si taketo auto niekto kupi na farmu, alebo na stavbu, tak bude mat nonstop zahlteny filter-servis.
Spotreba 2x vacsia ako Mustang? Mustang ma priemerku 13 l kombinovanu. Cize podla Teba 2.7l/4.0l benzin s akym sa inde Hilux predava urobi priemernu spotrebu 26l??? Tolko nema ani Ford Raptor s 6.2l motorom. t.j. fakty hovoria jasne.
Avatar - Kolouš
24. 5. 2016 13:57
Re: Preco diesel????
....proč na něj, vůbec reaguješ...
:-|
24. 5. 2016 13:05
Re: Preco diesel????
Aha, tak Mustang je "malý a lehký" >:D >:D >:D To je skoro na zlatý ventilek!
P.S. Samozřejmě chápu, že to myslíš ve srovnání s Hiluxuem, ale i tak mě ta věta rozesmála :-)
24. 5. 2016 12:59
Re: Preco diesel????
Mustang je SPORTOVNÍ auto a Hilux je PRACOVNÍ auto chápeš rozdíl? Navíc v Hiluxu by ta spotřeba byla 2x větší jak v Mustangu, který je malý a lehký...