V desátém měsíci letošního roku zaznamenal v žebříčku střední třídy velký úspěch Citroën C5 – patří mu pátá příčka. Registrace od počátku roku vede Passat.
Překvapila mě pozice modelu C5. Je vidět, že francouzi dělají pokroky i po stránce důvěry motoristů. Pozice Superbu mě nepřekvapuje, ale nová generace se relativně povedla. Bohužel je vidět, že Lagunu příliš lidí nerozdýchalo...
No to snad muselo být jasné Renaultu, že s takovým výrazem vepředu a vzadu to lidi akorát odradí. Stačilo se zeptat stovky lídí v Tescu a ušetřili by miliardy na slevách.
V Parizi, v jedne male kavarne na Champ elysees se sejdou dobri pratele Pierre a Jean Luc.
Pieree: "Pozice Laguny mě nepřekvapuje, ale nová generace se relativně povedla. Bohužel je vidět, že Superba příliš lidí nerozdýchalo..."
Jean Luc: "No to snad muselo být jasné Skode, že s takovým výrazem vepředu a vzadu to lidi akorát odradí. Stačilo se zeptat stovky lídí v Tescu a ušetřili by miliardy na slevách."
Superbu se vubec nedari. Castecne prodeje zaznamenava pouze na ceskem trhu. Ve sve tride je nejprodavanejsim pouze diky postaveni domaci automobilky. Superb je jakousi obdobou Laguny. Ta je ale modernim vozem s dobrymi jizdnimi vlastnostmi.
asi tak, myslim ze Renaultu muze bejt prodejnost v CR celkem ukradena, za rok 2007 prodali celosvetove temer 2.5 milionu Renaultu , cos je cifra o ktere se Skodovce muze zdat jen v opravdu bourlivejch snech :-)
Přece nebudeš srovnávat koncern Renault s malou podkoncernovou značkou. Ale i tak škodovka pěkně roste a mnoho lidí, by jí dosažený úspěch nepředpovídalo ani v nejbouřlivějších snech. :-!
Renault má v EU zaregistrovaných, od ledna do září 2008, 883 662 vozů - tedy 7,5% trhu. Škoda má 3,1% z 359 738 vozy. Opravdu špatný výsledek. Toyota má 5,2% (608 529vozů), Honda pak 1,8% (215 738ks) etc..
tak v tom případě se může Škoda chlácholit, že celé VW ovládá 20% trhu. Je takový problém připustit, že škoda je menší, ale ne malý hráč na evropském trhu? Navíc v registracích předčí všechny asijské hráče s vyjimkou Toyoty?
ja ne, ja ani zadny argumenty nedaval, to vi dva tu mate z jedne vety hned vetry v tom jak nekdo hani vasi oblibenou znacku ikdys ji vubec nehanim, sam sedavam v koncernovem aute z pod kridel VW/Porsche >:D
a ta veta "cos je cifra o ktere se Skodovce muze zdat jen v opravdu bourlivejch snech" je navic pravdiva, proste celosvetove ma do prodanych 2.5 mega daleko a ne ze ne a je uplne jedno jesi je to Skoda nebo jina znacka s podobnou prodejnosti ;-)
Co je to celosvětově? Na celém světě se prodává evropská laguna, megane etc.? Asi ne, že.. tedy srovnání nelze provést. Musíme se držet srovnání evropský renault vs regionální (pro natvrdlé čistě Evropská) automobilka Škoda. Tady již ty výsledky nejsou tak přesvědčivé. Toyota a Fiat jsou na tom obdobně, i když prodají více vozů ve světě než Renault (o VW group a GM ani nemluvím). Přesto většina modelů vyráběných ve světě těmito automobilkami by zde asi neobstálo a každý by nad nimi svraštil obočí. Srovnávej tedy srovnatelné - 883 662 vozů vs. 359 738 vozů. Pokud nechceš být za obyčejného plácala.
P.S.: nejsem fanda VW group a ani nemám vůz z jejich stáje. Jen nemám rád plácaly.
aha, takze Asie patri podnesku do Evropy ? a ja mel zato ze Skoda v Asii svoje auta prodava, celou dobu sem psal o celosvetovem prodeji, to as ty jsi zacal nadhazovat jen evropska cisla je tvuj problem, takze kdo pak meni argumenty ?
za další nelze srovnávat celosvětového výrobce s regionálním (navíc patřícím do skupiny) co do počtu výrobků. V samotné Evropě už se ty rozdíly trochu stírají.
Mě její příď nějak extra nevadí. Při pohledu navenek je vůz elegantní. Ale měli použít (kvůli konzervativním zákazníkům možná mírně přepracovanou) příď z krásné studie Fluence (alespoň kupátko se jí inspirovalo).
Áno, mala presnejšie riadenie, a taktiež lepšiu stabilitu. Mondeo bolo až za Lagunou. Myslím, že spimínaný konkurenti majú šťastie, že vyzerá tak ako vyzerá.
Druhé prekvapenie bolo z toľko ospevovaného Passata, jeho jazdné vlastnosti zo spomínanej štvorice na mňa spravili najhorší dojem.
Sa mi potvrdilo, že ľudia si pri kúpe auto neskúšajú
Tak dostať sa do prvej TOP 5, to vyžaduje naozaj vynikajúci automobil. A C5 si TOP 5 naozaj zaslúži. Najviac oceňujem Audi A4. Byť lepším než mainstreamový model, prémiová trieda na štvrtom mieste, to naozaj vyžaduje výnimočný výrobok. BMW 3 tiež zažiarilo. :yes:
A SAMOZREJME-SUPERB. Najinovatívnejší automobil svojej triedy, to proste nemôže byť iné miesto než prvé. BRAVO ŠKODA. :yes:
"SAMOZREJME-SUPERB. Najinovatívnejší automobil svojej triedy" -Muzete mi rict v cem je tento automobil nejinovativnejsi(to je slovo ;-)) TwinDoor?? O tak to jo... kam se hrabe EfficientDynamics od BMW, aktivni zadni naprava od Renaultu, Boxer Diesel od Subaru nebo LKAS od Hondy nad skvostem z MB. Tohle jsou jen priklady a souhlasim taky s tim ze to nejsou zrovna nove veci .. ale ze by se svet posadil na * kvuli viku od kufru... Zeby dalsi fauve maniak?
Kombinace osobni preference, atakujici omezenou schopnost vnimat ostatni okoli, pubertalniho veku a nemoznosti diky absenci RP ziskat dalsi udaje zakonite vyusti v papouskovani frazi vyctenych z katalogu.
tou hlavni inovaci bude konecne kombik, ten Superb potrebuje nejvic, myslim ze nejaky TwinDoor nechava zakazniky chladne a klidne by se beztoho vetsina obesla a radsi videla na fajkture treba jeste o 10-20 tisic mensi castku
Já si myslím, že nejde o to, jestli je drahý. Ale většina lidí u nás prostě preferuje veliký kufr s možností převézt všechno na chatu a co nejmíň za to zaplatit. Sleva dalších 10-20 tisíc kolikrát dělá divy... I když dobrý marketing ještě větší!
Supovi musím ale uznat, že je to asi jediná Škodovka, kam se celkem pohodlně naskládá 5 cestujících.
Top3 jsou stálice,tam se nic nezmění,jinak potěšitelné,že 4. a 6. místo mají prémie,prej "horních 10tisíc" to byla zas jedna pohádka od dědy Komára ;-)
Ale co to Volvo? Dle mého elegantní a kvalitní auta,ale proč takový neúspěch?
"A SAMOZREJME-SUPERB. Najinovatívnejší automobil svojej triedy, to proste nemôže byť iné miesto než prvé. BRAVO ŠKODA. :yes: " Ak toto nie je od uzivatela 507 myslene tak ze Suberb je samozrejme ako inak najlepsie auto vo svojej triede a preto je prve v tej tabulke. Ak by bol marketingovy riaditel SKODA Auto tak to pouzije ako hlavny marketingovy tahak v CR a mozno aj v SR. Taku blbost.
No tak myslim, ze na prvnich ctyrech mistech zadne prekvapeni. Superb tezi z vyhody domaciho trhu a potvrzuje sve nesporne kvality. Pred Passatem nezbyva nez smeknout, muze ho nenavidet, kdo chce, jak chce, ale mezi svymi konkurenty je to uz, da se rict, dedecek, a podivejte se, jak se mu dari. Mondeo si drzi krasne 3. misto, i kdyz jsem asi cekal, ze bude trosku vic souperit s Passatem. No a pred A4 taky nezbyva nez smeknout, premiove auto, ktere za 3. Mondeem (tedy mainstreamem) zaostava jen o 23 kusu, to je paradni uspech. A kdyz ho srovname s konkurenty - A4 - 120ks, 3-er 48ks a C-klasse - 38ks, to je skvely uspech, hlavne kdyz si uvedomime, jaci silni konkurenti 3-er a C-klasse jsou. A jeste k C5 - videl jsem ji zatim jen jednou a jen chvilku, protoze kolem me pomerne rychle projela, ale velmi se mi libila, takze ji ten uspech preji. Ale vzhledem k tomu, jak vypada TOP 5, mi nezbyva, i kdyz se to mnohym asi nebude libit, zvolat BRAVO, KONCERN VW - 3 zastupci v TOP 5 je pro me proste silny argument.
Re: Immatriculations de V.P. en Europe par groupe sept. 2008
No jak vidno, koncern včetně Škody si na nejbližší podnikovou párty najme Mekyho Žbirku a zazní : "...žiadne krízy,moj brat,take it easy ,all right...".
No, tak se nám opět sešel měsíc s měsícem, můžem to sečíst. Všem. Na prvních čtyřech místech má koncern koupená místa... tři :yes: Někdo tu tuším psal ódy na Mondeo, že prý smete komplet Passata i se Superbem... No, nekoná se. A konat se samozřejmě nebude.
Oceňme Citroenovu pětku. Oprávněně zaujímá místo vpředu. Jo, porovnej si vizáž cepět s mazdou šest a máš jasno, Evropa opět diktuje styl. Utekla jak mazdě, tak hondě včetně TTT o tři roky nejméně.
Kolega Tatra zde publikuje výbornou tabulku. podrobně si jí prostuduj abys věděl, co tu máš psát o Škodě.
Pamatuj - lidé kupují vždy to lepší. Je to zajímavé, já se zatím jen na zdejších diskuzích setkal s umanutou snahou některých jedinců stavět tohle naruby, stavět tabulky prodejů na hlavu. No, jenom jestli na hlavě náhodou nestojí ti stavěči... Tedy jak v mainstreamu tak v prémii ber zásadně něco z první trojky. Nesáhneš vedle. :yes:
P.S Číslem měsíce je číslo - 120. AUDI A4. BRAVOOOO :yes:
je vcelku příjemné vidět, že Škoda už není ta malá vzadu. Škoda, že se mi nepodařilo najít kolik se v Paříži prodalo Superbů a kolik Lagun. To byl původní záměr. Snad se na to vrhne někdo z fráninou. Třeba Vi King?
Zajímavé, dlouho sem to nesledoval a zdá se i z těch prodejů, že některé značky jsou do kopru...
Mimo to, je krásně vidět, že v době krize jsou nejvíce zranitelné , tzv. prémiové značky, zejména ty co nejsou úplně zdravé.
No Fiatu se celkem stále daří, tak je to v pohodě. Jen to chce už začít ozdravovat AR a Lancii, trochu intenzivněji. U Fiatu se to celkem povedlo u Ferrari a Maserati taky... (zvyšují prodeje narozdíl od ostatních superluxusních značek)... tak to by bylo aby to nebylo...
navíc meziroční (doufám, že to čtu správně) propad u alfy o 30% :-O
Zato Jag sílí o 15%.. sice nechápu jak vůbec můžu ekonomicky žít, ale to je fuk :yes:
o pět set aut navíc prodaných za měsíc se počítá :yes:
V dnešnej prílohe denníka SME tvrdí generálny riaditeľ Lancie Oliver Francois, že tohto roku chcú predať 150 000 aut a o dva roky 300 000 ks. Vlani pritom predali 121 000 ks, predvlani 117 000 ks. Lanciu Delta chcú predávať v počte 70 000 ks, z toho 35 000 ks v Taliansku. No, Pánboh mu pomáhaj v tejto dobe a s takými tohtoročnými predajmi.Ale asi lepšie je byť optimistom. >:D
tak stím ti neporadím,jediné co jsem dohledal,že Škodovka roste ve Francii meziročně zhruba 0 10%. A její evropský podíl vzrostl za 5let na dvojnásobek
PS: kolik řečí znáš,tolikrát jsi člověkem u mně bohužel neplatí
Aby som bol presný, tak z rozdielu predajov VW Group v tabuľke vyplýva, že Škoda predala vo Francúzsku za 10 mesiacov 15024 aut, čiže tam jej ruže naozaj nekvitnú, na rozdiel od napr.Nemecka. No a koľko z toho je Superbov? Veľmi málo, to je isté.
Že já nikdy neposlechnu vnitřní varování a stejně si to přečtu... a opět se pobliju... no nic... třeba příště odolám pokušení přesvědčit se, zda někteří dostali rozum a začali psát normálně... ;-\ :no:
Mě celkem těší 9. místo Lega, u kterého se potvrzuje, že to zkrátka bez dieslu v evropě nejde ( i když to mnozí skalní považovali u této značky za špatnou cestu ). A ještě více mě překvapuje postavení Lega ve srovnání se 159 a Acco.
Prvních 5 míst ani nemá cenu komentovat, tam je to celkem jasné a předpovídaný úspěch Supu se samozřejmě dostavil. Nižší patra ale skrývají mnohdy nepříjemná procitnutí.
Opet jsi nezklamal, GTI.
Lide kupuji to lepsi - proto je Lidl Obchodem roku, proto ma Nova nejvetsi sledovanost, proto je Blesk nejctenejsi dennik.
Masa nema vkus, neumi myslet, chova se jako stado. Vitezi kyc, vitezi brak. Skutecnou kvalitu hloupy dav nezna a nemuze ocenit.
Pred 40 lety se naucili, ze Skoda je jedina volba, ze jina moznost neni. Ani 19 let nestacilo na to, aby vystoupili z temnoty nevedomosti a spatrili moznosti, ktere konkurencni prostredi nabizi. Nekteri nezustali uplne slepi - chteji byt neco vic, proto jdou do VW.
Vzdy to vsak bude jen LidoveVozitko a jeho socialni odnoz z Mlade Boleslavi.
Kvalitu, image, prip. dobry pomer cena/vykon u techto dvou znacek vsak hledas marne.
Na svém Passatu CC si Volkswagen dává záležet, protože mu má usnadnit vstup do vyšší společnosti a překlenout propastnou mezeru mezi Phaetonem a ostatními svými modely. Vozy
řady Passat, včetně CC, sedanu a
kombi, však nyní postihla svolávací kampaň v USA. Ty nyní musí do servisu
kvůli riziku poškozeného kondenzátoru na systému posilovače řízení. Závada by mohla vyústit ve skutečnost, že se řidičovy pohyby volantem nebudou správně přenášet k předním kolům. Co naplat, podobné akce jsou stále častým jevem. Ale buďme rádi, že se do nich automobilky v současné době pouští včas a již při náznaku prvních problémů. Tedy nikoli jak třeba před několika lety v případě prvních Audi TT, kdy kvůli nevhodně odladěnému zavěšení zadních kol došlo k sérii fatálních havárií.
T613 patří velké díky za tabulky.GTI neumí zřejmě číst,protože co prodají Japonci Evropanům (i v samotném Německu),to Evropa neprodá Japoncům.Jen prodeje Toyoty jsou v Německu vyšší než VW v Japonsku (bohužel ty čísla VW z Japonska se mi nepodařilo na odkazech Tatry nalézt,byli tam pouze prodeje japonských firem a auto novinky).Takže Evropa styl bohužel nediktuje.Mimochodem jak si vedou jednotlivé firmy jde hodnotiti dle [odkaz]
Tatrováku perfektní práce. :yes: Nicméně že je Toyota jednička VW se na ní zdaleka nechytá je z toho jasné.Další zajímavá porovnání jsou zde [odkaz] Je to sice rok 2006,ale má to svoji vypovídající hodnotu.Tržní hodnota Toyoty je proti zbytku zdrcující.Je to pro ty kdo si libuje v tabulkách,já mám raději osobní zkušenost s konkrétním autem,bez rozdílů značky.
Než se mi udělá ranní káva, tak jsem našel celosvětovou výrobu dle značek (skupin) v r.2007: [odkaz]
produkce osobních vozů v jednotlivých zemích: [odkaz]
Registrace vozů ve Francii dle značek od r.1980 [odkaz]
No a konečně něco pro milovníky francouzských vozů - registrace jednotlivých francouzských modelů za 9 měsíců: [odkaz]
Vel Satis a C6 asi budou v budoucnu zajímavé sběratelské kousky
Registrace dle značek za měsíc říjen: [odkaz] Škoda má na kontě 49 vozů. VW polovinu toho co Ford a třetinu oproti Fiatu (nějak se mu tam nedaří)
Ranní káva vypita, je třeba jít robit!
JAk že se tam Fiatu nedaří?
Já mám naopak pocit, že se mu tam daří až moc dobře. Jediný problém je v prodejnosti AR a Lancie. ALe ten problém já osobně a to i u nás vidím v dealerské síti, která je mizerná v porovnání s konkurencí. Asi tak. NA to, že je krize se Fiatu daří podle mě náramně...
wolffe možná jsem to blbě napsal - VW se tam nedaří ;-)
Ale aby měl GTI radost, tak VW byl v říjnu největším dovozcem na japonský trh!
1. VW - 3142 vozů
2. BMW - 2020 vozů
3. MB - 1736 vozů
4-5. Toyota (nepochopil jsem)/ Audi - 1055 vozů
6-7. Suzuki Splash / BMW Mini
8. Fiat 500
9. Volvo
10. Peugeot
mají ještě v džapanu ty silná omezení co se týče importu aut? myslím že tam měli obrovská cla, která následně prodražila ty káry, proto se toho prodá relativně málo
Bohužiaľ, asi neovládaš francúzštinu, tá registrácia podľa značiek za október sú "vehicle utiliteres", čiže úžitkové autá, Škoda predáva viac, v priemere 1500 ks za mesiac.
Jeste si myslis, ze je Skoda ve Francii uspesnou automobilkou? Jakou mas sanci, ze z kavarny v centru Parize uvidis noveho Superba?
Uspech noveho Superba je bohuzel ohranicen pomeznimi vrchy nasi zeme. Je dan reklamou a subjektivnimi pocity cechu vuci domaci znacce.
Situace Laguny na ceskem trhu je jaka je kvuli zakorenelemu stereotypu cechu. Nedostatecny rozhled a hlavne neochota se rozhlednout. Podobne je na tom Fiat.
Francouzi jsou na tom podobne. Vliv domaci automobilky je zde silny. Francouzi ziji v podobne bubline jako cesi. Zatimco v CR je obraz francouzskeho automobilu mekky, nekvalitni vuz s mizernou spolehlivosti a prilis extravagantnim designem, francouzi vidi Skodu (pokud ji znaji) jako nudne auto z postkomunisticke zeme, pro ktere neni nejmensiho duvodu se u nej vice zajimat, protoze maji svoje vlastni velice kvalitni a designove vybrane znacky.
Někde jsem napsal, že si to myslím? Jen jsem se obtěžoval potvrdit nebo vyvrátit tvé tvrzení čísly. Nic víc nic míň. Co si myslí frantíci (a kdokoliv) o Škodovce je pro mne tak hodnotné jako informace zda-li si GTI zalévá kávu ve směru hodinových ručiček nebo proti. Případně kolmo.
Link ale nebyl spravny. Renault za rijen prodal 38000 osobnich vozu, Skoda 1300ks.
Co si lide mysli o ktere znacce je smerodatne k jejimu uspechu na danem trhu.
Schvalne jsem sve tvrzeni nicim nepodporil. Vzdy se najde nekdo, kdo musi za kazdou cenu oponovat. Dobre ale je, ze sis fakta nasel sam. Rozsiril sis zase o kousek obzor.
Nepoučuj Mariánku. Najdi mi tady, kde ti odporuji, že Škoda je ve Francii úspěšná? Tyhle měsíční číselné onanie jsou mi zcela ukradené.
To, že ty a GTI (a mnozí další) tady házíte čísly a nikdy je nikdo neukáže jsem si zvykl. Takže své poučování si nech pro ty kdo o to stojí. Jestli je link správný nebo ne? Francouzsky neumím. Vzal jsem tabulky od tamější organizace výrobců a dovozců automobilů. Víc k tomu nemám co dodat.
Mariánku musím tě přirovnat k Danielkovi. Jinak to nejde. Ukaž mi (už ti to píšu snad po sté), kde tvrdím, že je Superb ve Francii úspěšný??
Jediná taková debata zde proběhla se Samanem, a to sem se bavil o značce Škoda jako celku a o trhu EU !
V čem jsem se měl poučit? Prodejní a výrobní čísla pro mne nejsou důležitá, do hodiny je všechny zapomenu.
To, že je Paříž krásné město je opravdu novinka dech beroucí..
("když mi někdo řekne, že v Pařiži o Supa nikdo nezavadí tak chcu vidět čísla.")
Zde se ti toto tvrzeni nezdalo natolik, ze sis nasel SKORO spravnou tabulku ("Prodejní a výrobní čísla pro mne nejsou důležitá, do hodiny je všechny zapomenu", "osobně tyhle tabulkové onanie nemám rád"). Clovek, ktereho cisla, statistiky prodeju tolik nezajimaji by takove prohlaseni nechal plavat. To by ale nebyl pan t613, ktery se snad kvuli uhelne usazenine na spojich neuronu musi za kazdou cenu hadat. Cisla, te (snad) poucily o tve neznalosti. Zaroven vyvratily dojem o prodejnosti (uspechu)Superbu na fr. trhu.
Co se tyce uspechu Skody na EU trzich, zde bych byl take opatrny. Uspesna, veleuspesna je pouze Octavia. Zde te necham si najit tabulku (kdyz se uz musis tak hadat) prodeju Skody po uvedeni FabieII a SuperbuII, jak dobre se v EU prodavaji. V pripade FabieII doporucuji srovnavaci tabulku s predeslym modelem.
t613 je neco jineho se hadat, ale je hloupe hadat se, pokud nemas nejmensi sanci cokoliv vyhadat. To uz pochopil i ten Daniel, tebe to jeste (doufam) ceka.
Marianku. Tvé infantilní narážky na město mého bydliště jsou dosti trapné, ale budiž (je fajn tohle poslouchat od někoho, kdo se na sebe něco bojí říct).
1) ano, když někdo řekne, že se něco někde neprodává chci vidět čísla. Říká se tomu věrohodnost. Na odborných forumech to je zvykem, zapomněl jsem, že toto je auto.cz
2) měl jsem čas tak jsem je sem šoupnul - otázka pěti minut. Nijak zvlášť jsem se s tím nezabýval.
3) Jestli je tahákem Škody 120 nebo Kübelwagen 956 není rozhudující. Škoda MÁ 3% podíl na trhu EU, což mi přijde na automobilku, která začala před necelými dvaceti léty je více než slušné.
1. Verohodnost? Z tve strany spis zbytecna tvrdohlavost.
3. Prilis povrchni. Rozdel si tyto procenta mezi nabizene modely. Pote pochopis. S povedenejsi Fabii II a Roomsterem bych rad videl i 5%.
1. věrohodnost. neřeším tebe, řeším styl dokládání faktů na tomto serveru. Když jsem byl v XYZ tak jsem tam potkal tolik a tolik aut značky ABC, ale to vaše slavné DEF jsem tam neviděl, váš přispěvatel (dosaď si koho chceš)
2. snažil jsem se být neutrální a našel jsem frnacouzské tabulky, že jsem ti šáhl na bebíčko, protože neberu tvé slovo jako svátost je tvůj problém
3. klidně budu povrchní, jak jsem řekl rozbory prodejů mě příliš (skoro vůbec neberou). Jo mrknul jsem se, řekl fííha a přepnul kanál. Jestli ty máš potřebu detailních rozborů? Ok, každý má jiné zájmy. Já píšu o ne zcela známých autech, takže se těším až své poznatky šoupneš (s číslama) na svůj blog.
tak podle mně je to úplně jasný - tabulky co sem hodil Tatra (ó díky ti :yes: ) jasně dokazují zaostalost trhu u žabožroutů. Lidi přece kupují to nejlepší, to už vědí i v ČR! >:D
a to kdybychom ještě viděl výsledke od makaronů, to by jen bylo k popukání :-)
v dnešní době (a jakékoliv jiné) jsou důležité čísla, ale i procenta. Procenta určují růst. A čísla ti dávají přehled o jak velký růst se jednalo.
+50% u Lancie znamená co? místo 4 aut prodali šest? nebo místo 400 prodali 600? z 4000 na 6000?
Čísla, které rozhodují o bytí a nebytí firmy. Procenta jen určují momentální trend. Tedy jsou důležité, ale bez podložení dalšími dakty jsou .. zavádějící
Pokud prodas 15000 automobilu mesicne, muzes se prezentovat jako vitez. Pokud ale napises, ze prodej poklesl o 10% vis, ze i pres vysoke prodeje mas obrovsky problem.
Pokud prodas 8000 automobilu, muzes si myslet, ze ten kdo jich prodal 15000 je na tom mnohem lepe. Kdyz ale napises, ze prodej stabilne vzrostl o 10% vis, ze jses na tom lepe, nez ten, kdo prodal o tolik vice kusu.
Ano, v tom máš pravdu. Nicméně takto se ve firmách hra nehraje. Nevím jestli si někdy dělal vnitropodnikové analýzy, ale vždy chtějí znát přesnou cifru a procentuální nárůst/pokles oproti jinému datu.
K čemu ti je zjištění, že jeden výrobek má nárůst 300%, když pak zjistíš, že předtím se ho prodaly 4ks? Je to trend? Náhoda, že tě oslovil specifický zákazník a už se to nebude opakovat?
Ze se to toho micham. Ono by bylo dobry vedet i zisk na tech autech, aby ten obrazek byl tak nejak ostrejsi. Takhle se ti zlehka muze stat, ze mas fotku super baby videt k bokum ostre a pak je to rozmazany a kdyz pak zaostris, tak zjistis, ze je to vlastne chlap ;-)
Velký dík za tabulky a hluboký obdiv za schopnost diskutovat s Mariankem, já nemám nervy ty jeho výlevy ani číst....jinak několik hlášek skutečně suprovejch, to v tom kafi použiju, tedy s dovolením, hodí se to na ledacos....přeju hezkej den.
vidíš vidíš, neměl jsi dát poslední zlaťáky za ten tuzing od AMG a mohl sis na chleba namazat klidně i sýr, no jo, ale když jsi chtěl být diamantový kovboj za každou cenu.... >:-[]
A ještě nám řekni, že to máslo z domácí produkce máš od svých vlastních kraviček, které chováš na farmě za Prahou, a to AMG s mračítkama jsis koupil, abys jim v tom mohl vozit krmení a kanystry s mlíkem >:D
Jinak tomu možná nebudeš věřit, ale v Lídlu jsem v životě nebyl :-(
Tož nedaleko od nás teď jeden otevřeli a ženuška mě tam plánuje vytáhnout. Důvod je právě ovoce - prý ho mají nejlepší. Když já ho už ale raději vydestilované :-(
Tož mě se Laguna líbí. Její prodeje jsou v ČR (ano, je to její nejdůležitejěí trh ;-) ) relativně stabilní, mezi 30-40 měsíčně. Ano, její dizajn není bezkonfliktní, ale jinak je myslím celkem nedoceněná. Hlavně v testech na západ od naší izolované kotliny, kde ty hospodské stereotypy nejsou až tak směrodatné při testech v seriózních periodikách, jsou z ní většinou mile překvapeni.
Croma - ta u nás skutečně nemá na růžích ustláno. Škoda. Ta je možná ještě víc nedoceněna než Laguna. Zas je pravda, že s tou jednou karosářsko verzí asi nemá moc šancí se prosadit do firemních flotil....Dnes jsem cestou do práce viděl jednu krásnou faceliftovanou v černé
Celkem stabilně je na tom i Saab 9-3. 5-10 měsíčně dají vždy.
:yes:
Nejinovativnější, nejlepší, nejdokonalejší už okomentovali povolanější :-!
navtechu ty jeden provokatére, tebe bych za trest nechal jezdit v té A-klasse z eMka. Pro jistotu na zadním sedadle... >:-[] Apropos kdy skáknem na oběd?? ;-)
Lagunu mám velmi rád... ;-) Má jistý prémiový charakter a její, často vytýkaná příď mi nevadí. Navíc se jedná o nejnadčasovější auto ve třídě. I Citroen C5 se okouká nesrovnatelně dříve, natož P407 SW...
Cromu mám rád pro její atraktivitu a originalitu. Líbí se mi také krok Fiatu, ji bez udání důvodu do určité doby vrátit (už si přesně nepamatuji podmínky). Fiat zkrátka bojuje za navrácení image značky, v čemž mu fandím :yes:
jestli je nejnadčasovější to nevím, ale je jiná, a to se mi líbí. Její dizajn nejde cestou prvoplánové podbízovosti a není možná stravitelný pro každého, ale přece nechceme, aby všechna auto vypadali stejně ne? A že se někomu líbít nebude, to je holt cena s kterou se musí počítat...
Jinak Laguna a Croma toho mají celkem hodně společného. Oba mají navrátit a vylepšit pošramocenou imidž výrobce, oba jdou vlastní cestou, oba jsou více než slušnými zástupci své kategorie, a minimálně u nás zůstaly oba hodně nedoceněni ;-\
Tak předně gratulace C5, pro Citroën je top 5 velmi dobrý výsledek, je znát jistý příklon k hlavnímu proudu - bohužel nebo bohudík si každý dosadí sám, ale podle mě zůstala esence jedinečnosti zachována. Bravo Citroën.
I Škodě se daří, díky za aktuální evropská čísla (kdo by si nevšiml, už i Rumunsko a Bulharsko jsou v EU). T613 mě pravda trošku vyděsil s těmi prodeji užitkových Škodovek, ale statistika je vždy vítaným hostem. Superb nyní nabízí za peníze běžné střední třídy o hodně více plechu, takže se dají čekat dobré výsledky.
VWEJVAR Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Vozy
řady Passat, včetně CC, sedanu a
kombi, však nyní postihla svolávací kampaň v USA. Ty nyní musí do servisu
kvůli riziku poškozeného kondenzátoru na systému posilovače řízení. Závada by mohla vyústit ve skutečnost, že se řidičovy pohyby volantem nebudou správně přenášet k předním kolům. Co naplat, podobné akce jsou stále častým jevem. Ale buďme rádi, že se do nich automobilky v současné době pouští včas a již při náznaku prvních problémů. Tedy nikoli jak třeba před několika lety v případě prvních Audi TT, kdy kvůli nevhodně odladěnému zavěšení zadních kol došlo k sérii fatálních havárií.
Re: VWEJVAR Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
jj, nebo tohle:Kategorie: motorová vozidla.Výrobek: dodávka vyrobená Daimler AG, model Mercedes-Benz Atego,Značka: Mercedes-Benz,Typ/číslo modelu: typy 970-976 Popis: Celosvětově se týká 8194 vozů (cca 5360 v Německu a 2751 ve zbytku Evropy) vyrobených mezi lednem 2004 a říjnem 2005.Země původu: Německo:Výrobek představuje riziko kvůli nadměrně dlouhým šroubům, které mohou být v soupravě na opravy pro upevnění okolku a brzdového kotouče k náboji kola. Následkem nedostatečného předpětí v rozhraní náboje, okolku a kotouče může vzniknout vibrační trhlina ve šroubech, která ohrozí zajištění kola...atd, dá se vesele kopčit cokoliv, např.:
Popis: svolávací akce se týká automobilů vyrobených mezi prosincem 2005 a červnem 2006.Nebezpečí úrazu. Kryt převodovky není správně uchycen. Pokud dojde k jeho uvolnění, uniká olej a zhoršuje činnost převodovky.Pokud řidič přeřadí na vyšší rychlostní stupeň, převodovka se zablokuje. To vede ka zhoršené ovladatelnosti vozidla. ;-)
Re: VWEJVAR Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
je to jasné - u vozů z Reichu je to ukázka dokonalého servisu pro zákazníka, firma nehledě na své zisky se obětuje, client first!
Makaróni - bože, to jsou sra...y, furt nějaké svolávačky, se ti to rozsype přímo pod prde.í. Nekvalitní šmejdi, už nikdy si nic od makaronů a žabožroutů nekoupím, zlatý německý ručičky :yes::yes::yes::-!