Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 08:30
V době, kdy byla aktuální se tu hateři jen sbíhali a plivali na ní díky pověsti Renaultu z přelomu tisíciletí..... A tady to máte... když se dnes zhodnotí stejně starý Passat, tak závady a problémy by byly na seriál napokračování.... Jak to tak čtu, tak je to skoro nejlepší ojetina, co tu byla testována, nebo ne? :-)

Já jsem ji chtěl, ale dříve (a i nyní to neni žádná sláv) bylo u nás velmi málo 2-3 letých kusů na výběr. Interiér hlavně v GT verzi byl parádní, mne osobně přišla uvnitř stísněnější, než dvojková a hlavně užší kufr.

Bohužel jsem ji nikdy neprojel, ale to popisované dvoulitrové DCi 110kw ano v jiném modelu a opravdu má uplně jiný charakter.... ten už měly i starší 1.9Dci, takže pro někoho, kdo tam přesedl třeba z TDI, si myslel, že auto nejede, ale v otáčkách to nabíralo dech a proti pětikvaltovým 1.9 TDI (77kw) to třeba na dálnici mělo jasnou převahu. Nevidím problém, že 180koňový kombík jezdí za 7 litrů... vy ano? Já s 1.9DCI Lagunou II dal nejméně 4.3 ekoteroristickou jízdou, průměr byl přes 6 :-)

Podvozek - dvojková Laguna uskakovala brutálně na nerovnostech, na dálnici to byl super křižník. Jsem rád, že došlo k zlepšení, protože během sto tisíc km jsem různé podvozkové části měnil vícekrát, moc nevydržely. Dovolím si oponovat na rýpnutí autora, že u Laguny to vyjde levněji, než víceprvek třeba v Mondeu - mám 230 tisíc a pořád nic nevrže, nebouchá a netluče a vše je původní (až se sám divím), kamarád jezdil v práci Mondeo s 340 tisíc km a i když už něco semtam bouchlo, na výměnu to ještě nebylo... takže sice je to drahé, ale fakt poctivě řešené.

Abych pravdu řekl, když to tak čtu, skoro mne zamrzelo, že jsem nehledal tenkrát urputněji a hlavně pro Renault je tohle super vizitka, že umí udělat spolelivé auto, v době, kdy na to ostatní výrobci s**ou.....

Ještě bych dodal malou poznámku, u nás vedle ve městě je prodejce Renaultu, který má hned vedle autosalon Škodovky. Když přišla trojková Oktávka, tak tam byly defakto vedle sebe OIII kombi 1.6TDI Ambition a Laguna Black edition kombi 2.0Dci 110Kw.... za STEJNOU CENU... rozdíl v interiéru byl dvě třídy ve prospěch francouze... a to je masakr >:-[]

:-! Ádo, to je Sci-Fi vid?! >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:12
tato generacia laguny bola podla mna dost nedocenena a to nielen u nas... navyse vedela vyzerat az luxusne.. jak interierom tak svojim know-how ... kam sa hrabe vtedajsi passat... bohuzial ostava zahadou preco u nas takyto kusok v kombiku stretnem raz za mesiac... a passat z tych rokov vidim kazdy den x krat...

a velmi pekna bola aj ta laguna coupe... skoda... priznavam a nepisem to uz prvykrat... ze meno laguna mi bude v autombilovom svete hodne chybat.... lebo na ten novy talisman si asi nikdy nezvyknem.... ono ta laguna 3 v kombiku dodnes velmi sviezo vyzera... napriklad v bordovej... stale moc pekne auto :-)

PS: podla mna ta dvojkova laguna si pokazila povest ( a mozno to malo negativny vplyv aj na povest tretej generacie ) aj vdaka tej starovacej karte..... kamarat ju mal.. a vzdy mu nejako blbla .. a relativne skoro ho predal a siel do novsej P407.... a dodnes levika ma ...
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:37
Karta byla naprosto v pohodě, pokud si nebyl blb a nesedl si na ní v kapse >:D Čtečka mi nikdy neodešla a karta sama od sebe taky ne... Problém byl, že Laguna II měla jiné mouchy, třeba díky masivnímu nasazení elektroniky do té doby v mainstreamu né zcela obvyklé, takže si auto žilo vlastním životem. Různé čidla někdy hlásila poruchy (mne třeba díky takovému čidlu nešly zamknout dveře, naštěstí ho stačilo odpojit), prý se stahovala okna sama od sebe (já nezažil), podsvícení středového panelu často zlobilo (opět jsem nezažil), potom problémy s motorem, turba, vstřikovače... holt první commonraily... Pokud si však narazil na dobrý kus, tak Laguna byla velmi dobrým vozem, akorát škoda té tyče na zadní nápravě. Jo a taky to v interiéru vrazlo >:D
Avatar - Emel
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:40
Mně se trojka nelíbí... hlavně zadek u kombíku je divný, tam je dvojka o hodně lepší. A myslím, že z prostornosti bys taky na větvi nebyl, pár lidí si stěžovalo, že pod sedačkama není místo na nohy.

Souhlas že to své doby byla zajímavá koupě, ať už v naftě, nebo třeba s tím atmo dvoulitrovým benzínem dokud ještě byl.
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:48
Já v ní seděl ještě v době, kdy jsem měl Lagunu II, takže jsem porovnání měl přímé a taky to píšu :-) Prostorností nevynikala :-)

Taktéž souhlasím (a to sem zapoměl napsat), že v obyčejných verzích to auto vypadá dnes i zoufale [odkaz]

Ale v GT verzi je to jiná káva

[odkaz]

Porovnání s dvojkovou, nadčasově krásnou Lagunou a dle mne jedním z nejhezčích modelů střední třídy za posledních dvacet let (nejhezčím autem co podle me Renault vyrobil v obou karosářských variantách), to srovnání vyznívá trochu nefér >:D
Avatar - dochtor
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:53
:yes: Tiež som mal dvojkovu Lagunu 3.0v6 - taký šedý sleeper :-)
keď som hľadal nástupcu, tak ma trojka priestorom a možno ani materiálom neohúrila.
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 10:07
Tím třílitrem jsem se chtěl vždycky svézt :-) Co automat? Nebyl problémový?
Avatar - dochtor
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 11:39
Niekedy pri rozjazde to malinko cuklo. ale nic vazne. Ako druhy majitel som na povodne 100.000 km najazdil dalsich sto tis. Prevodovku som chapal ako bezudrzbovu :-) , kedze ma potrapili ma ine veci (katalyzator, sanie, cievky zapalovania...)
Ale vozenie paradne :yes:
v takomto stave som sa jej isiel/musel zbavit
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 14:41
Hezká, akorát teda já měl hezčí kola :-! >:-[] [odkaz]

Já jsem se toho automatu bál díky pověsti vozu, chtěl sem minimalizovat náklady :-)
Avatar - dochtor
Černá ovce střední třídy
| 3. 6. 2016 09:54
Automat nemá s Renaultom veľa spoločného, takže zbytočná obava z Tvojej strany.
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 3. 6. 2016 11:57
>:-[] To chápu >:D Ono tenkrát na jedničkovou TDI s 66 či 81Kw stačilo i to DCi, hlavně díky šestikvaltu, na dálnici to zrychlovalo ještě nad 150 Km/h, jim ne >:D Ale zase tak oni jezdej za 3 na sto no >:D
Avatar - Emel
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 09:54
GT je lepší, ideálně v té modré, se zatmavenými světly... pořád nemůžu říct že by se mi to auto líbilo, tvar zadku "je ňákej divnej", ale uměl bych si to představit doma.

Ty obyčejné verze... jo, právě, každej druhej kompaktní kombík vypadá honosněji.
Avatar - Ozzman
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 10:06
Jo, bez toho GT spoileru je to zvláštní a to hlavně z profilu :-) Mne se docela líbí i liftback. Také bych si ho uměl představit, ty ceny, za které se nabízí ojetiny jsou opravdu příznivé :-)
Avatar - lamal
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 10:02
3ka je skareda, ale kombik je naopak pohladny, myslim ze do dnes pekne auto
Avatar - speedfred
Černá ovce střední třídy
| 2. 6. 2016 10:44
súhlas
1.5 dci do roku 2010 v ČR bez DPF
| 2. 6. 2016 08:55
V článku je chyba, do listopadu 2010 plní motor 1.5 dci v Laguně III normu euro 4 a DPF není přítomen. Auto prodané oficiálně v ČR.
1.5 dci do roku 2010 v ČR bez DPF
| 2. 6. 2016 09:53
Mě by jen zajímal rozdíl auta s vykuchaným DPF a tímhle oficiálně bez DPF. Tady jsou všichni chytrý jak auto bez DPF je ekologická pohroma a ono ejhle v roce 2010 to vyjíždělo bez DPF normálně z fabriky. >:D
Avatar - Tiburon
1.5 dci do roku 2010 v ČR bez DPF
| 2. 6. 2016 13:23
Jenomže to jsou dvě úplně rozdílné věci.
1.5 dci do roku 2010 v ČR bez DPF
| 2. 6. 2016 15:10
A ty mikročástice z nespálený nafty, který normálně pochytá DPF myslíš ten EURO4 motor s CR neprodukuje?
Avatar - wakantanka
1.5 dci do roku 2010 v ČR bez DPF
| 2. 6. 2016 13:32
tak hádam si vieš domyslieť, že keď to vyjde z výroby a plní normu bez DPF, alebo keď to na plnenie danej normy potrebuje DPF a ty ho odtiaľ vyhodíš, čo to potom robí s emisiami.
Volba rozumu, nikoliv srdce
| 2. 6. 2016 09:06
Věřím tomu, že Laguna III je nadprůměrně spolehlivé auto. Ovšem po designové stránce je Laguna III opravdu tragická, světlomety s prapodivnými "zuby" a vysloveně ošklivá záď liftbacku ke kupi fakt nelákají. Neméně by mě vadila výrazně podprůměrná vnitřní prostornost i malý (mělký) zavazadlový prostor. To auto se v posledních letech své kariéry prodávalo fakt za super ceny a s bohatou standardní výbavou, ale přesto bych si ho z výše uvedených důvodů nikdy nepořídil. :-!
Avatar - 3_diamanty
Volba rozumu, nikoliv srdce
| 2. 6. 2016 09:17
pacilo sa mi kupatko ... aj modry GT kombik bol paradny .... rozhodne krajsi a jedinecnejsi ako sucasny talisman ;-)
Volba rozumu, nikoliv srdce
| 2. 6. 2016 09:20
Kupátko byla zajímavé, ale chtěli za něj mega! Vysolit takovou částku za Renault, když za ni dostanu nové trojkové BMW, byla fakt šílenost! :-!
Avatar - Ozzman
Volba rozumu, nikoliv srdce
| 2. 6. 2016 09:39
Kupé Laguny tu imidž má docela dobrou, dodnes působí jako drahé auto, což se o průměrných Lagunách III lift či kombi říct nedá. Mě se líbí ve verzích GT s jinými nárazníky, pak je to auto i celkem hezké.
No problemo
| 2. 6. 2016 09:33
no ukamenujte me, ale otec mel 2 laguny II, obe 4 roky od nova a prodával to s tím, že za celou dobu jezdil jen na bezny servisni prohlídky. Mozná extremní stestí, ale nemuzu na to auto nic rict.
Pak to vymenil za Lagunu III, kterou prodával pred mesícem,, 5 let, 170 tisíc, opet bez problemu. Stejne zkusenosti i s Meganem (3x) a Lagunou Coupe.
Vysvetli mi to nejaky odpurce znacky? Me by to zajímalo, protoze stestí technickeho charakteru vseobecne v rodine moc nemame a co se muze posrat, to se posere :-)
Avatar - dochtor
No problemo
| 2. 6. 2016 09:41
:yes: ale tie 2 Laguny II asi neboli benzínové...
No problemo
| 2. 6. 2016 09:52
ta první Laguna II byla 1.8 benzín, druhá 2.2dci - kdyz jsem do toho tehdy sedl jako cerstvej drzitel ridici karticky, mel jsem pocit, ze sedím v rakete >:D
Avatar - dochtor
No problemo
| 2. 6. 2016 09:57
Nechce sa mi totiž veriť, že nebol problém s cievkami zapaľovania. Za to má Renault u mňa veľké mínus... To mala byť buď zvolávačka alebo aspoň bezplatná výmena.
Avatar - Ozzman
No problemo
| 2. 6. 2016 10:08
Tak starší DCi, a to i ty 1.9 znějí jak letadlo, když jsou v tahu a tlačí turbo >:-[]
Avatar - Ozzman
No problemo
| 2. 6. 2016 09:43
Problém bude ten, že to táta koupil nové a staral se o to..... kdežto ti odpůrci to slyšely od kamaráda v hospodě, co koupil vyvoněnou Lagunu třikrát stočenou nahlínách fmetle a fdécéí.... rozumíme?

Teď vážně, problémy ta auta měly i s údržbou, hlavně z prvních let výroby, já s ní taky extra trápení neměl a rád na ní vzpomínám, nelituju, ale musím přiznat, že jsem občas řešil věci, které u jiné značky vůbec neznám, na druhou stranu ti, co na Renault plivou, tak pak nepřiznají, že jejich koncernový idol má těch mušek taktéž požehnaně..
Avatar - speedfred
No problemo
| 2. 6. 2016 09:44
mal som síce iba jedného renolta (Scenic) ako nového a tá istá skúsenosť 5rokov - 0 závad.Pred mesiacom išiel z domu.
Čakám ,ale plodnú diskusiu :-) renó a fauvé sú zárukou dobrej diskusie.
Avatar - AUDIRS6
No problemo
| 2. 6. 2016 10:02
ak ma Pogo v robote fofry, ze nestiha a teda nemoze sem nakuknut, tak ziadna diskusia nebude. >:-[]
Avatar - Ozzman
No problemo
| 2. 6. 2016 10:09
A co sem lezeš ty? >:D Já myslel, že slovenská honorace jezdí jen v olítanejch Audinách >:-[] >:D :-!
Avatar - AUDIRS6
No problemo
| 2. 6. 2016 10:15
to aby tu tebe smutno nebuloooo >:D
A olitane Audiny hovoris...? 8-s hmm, silny je chlapec, ked takto hovori... :-! >:-[]
Avatar - Ozzman
No problemo
| 2. 6. 2016 10:22
Ale notak, nebuď tak vztahovačnej >:D Ano, olítané, mýlím se snad? >:D A mě tu smutno není ;) Pogo se tu akorát začne s tebou hádat >:D
Avatar - AUDIRS6
No problemo
| 2. 6. 2016 10:35
Ale pripadal si mi taky smutnejsi, tak som sa ti prihovoril. >:D ;-)
btw - olit. Audiny - nikdy som si nepotrpel na 1. prd do sedacky v igelite. A asi sa to tak rychlo nezmeni. Vzdy som vedel najst vhodny kusok za viac nez vhodnu cenu. ;-)
Avatar - Ozzman
No problemo
| 2. 6. 2016 10:40
Já to chápu, nemusíš mi to vysvětlovat, hlavně je to i levnější a co si budem povídat, o peníze jde v první řadě ;) Jen sem si prostě a jednoduše taky rýpnul, neřeš to >:-[]
Avatar - speedfred
No problemo
| 2. 6. 2016 10:43
tiež som mal podobný názor,ale ako som začal viac jazdiť a aj overené ojetiny sa furt srali tak som išiel do nových,príp ročného áuta. Aj keď to nie je prémia,ale radšej istý hlavný prúd. ;-)
Avatar - lamal
No problemo
| 2. 6. 2016 10:44
ked chces kupovat jazdenky musis vediet ake, inac to dopadne tak ako tvrdis

keby si si kupil Lagunu 3 2.0 dci energy si najstasnejsi clovek, cital si to vobec ???
Avatar - AUDIRS6
No problemo
| 2. 6. 2016 10:47
tak, tak. Preto ak jazdenka, tak od niekoho, kde to auto poznam defakto od nova.
Avatar - lamal
No problemo
| 2. 6. 2016 10:50
to nie je uplne podmienka mozno u dieslov tie trpia najviac, skor ide o spravnu znacku, model, rocnik, motor, prevodovku.... ja by som sa drzal v japonsku samozrejme, ale som milovnik 1.9tdi >:D
Avatar - AUDIRS6
No problemo
| 2. 6. 2016 10:52
To mna prvy koncernovy diesel estelen caka. Teda ak do toho pojdem...
Som zvyknuty na silne V8 atmo benziny, ale laka ma to... ( ta 4.2 TDI ) ;-)
Avatar - lamal
No problemo
| 2. 6. 2016 10:59
AUDIRS6 benzin uz ide zas hore co ? >:D V8 atmo je luxus obdivujem niekoho koho to bavi zivit, ale ma to aspon nieco do seba... 4,2tdi ja osobne by som nesiel aj ked je to super povoz, rizika su uz len predsa moc velke... pokial by to bolo ale auto ktore poznas a nechces si ho nechat do konca zivota mozno by to stalo za hriech... kazdopadne vela zdaru s vyberom

Speedfred, 40 aut cca a zle bolo ? co si to pokupoval... kolko z toho bolo zlych benzinovych japoncov ? s tym najazdom suhlas pokial niekto tolko jazdi nove sa oplati
Avatar - speedfred
No problemo
| 2. 6. 2016 10:54
mal som cca do 40 áut,tak by som ti vedel porozprávať. A boli aj po prvom majiteľovi...
Pri nájazde cez 80tis km/rok je asi lepšie nové.
Edit: dizle som mal 4ks, petrol japan 3ks??
Avatar - lamal
No problemo
| 2. 6. 2016 10:42
to si dobre dal, je to 120% pravda >:D
No problemo
| 2. 6. 2016 21:21
Skôr to vyzerá tak, že v ústave nedostali povolenie ísť na internet >:D >:-[]
Dá se koupit
| 2. 6. 2016 09:37
[odkaz]
Avatar - Emel
Dá se koupit
| 2. 6. 2016 09:42
Za ty peníze, s 2.0dCi a xenonama... jo, proč ne.
Avatar - lamal
lagu 3
| 2. 6. 2016 10:22
spominam si na facelift 1ky, moj stryko ju mal 1.6 16v mala v tej dobe solidnu dynamiku, makky chod a celkovo prijemny interier... okrem nejakeho alternatoru a cievok s tym ani nemal problem ale pravda je ze isla z domu do 5 rokov

3ka ma bohuzial sklamala jazdou a to kus povodneho majitela so 165tis km a 2.0dci, nic som od nej necakal motor bol OK ale tiez zral vela pri normalnej jazde 6,5l bol dobre odhlucneny, ale ta jazda... vkuse to drncalo, ostre razy prenasajuce do interieru ktory nasledne povrzaval... pre mna nezlucitelna vec s vlastnictvom nic ine mi na nej nevadilo ale ked to vkuse poklepava povrzava a podvozok hlucne a drsne pobera mensie nedokonalosti asfaltu tak to je fakt neprijemne,... kvalita spracovania interieru obyc verzie dost mizerna
Avatar - dochtor
lagu 3
| 2. 6. 2016 11:47
...cievky :yes:
Avatar - Bambus_M5
Upřesnění
| 2. 6. 2016 12:05
Nejprve několik upřesnění:
Laguna III nemá plastové přední blatníky. Ty měla předchozí generace.
Účinné světlomety jsou jen bi-xenonové, základní projektorové halogenové, jsou v režimu potkávacích světel přinejlepším průměrné.
Zejména v Německu je v nabídce benzínových Lagun se zajímavou výbavou relativní dostatek, aktuálně cca 250 kusů z toho 88 "oturbených".

Aktuálně doma provozujeme dvě trojkové Laguny

První je 2.0 16V liftback, která má po přestavbě na LPG v cca 130 tis. km najeto aktuálně 203 tis km. Jedinou závadou, která vůz znepojízdnila byla spojka resp. hlavní spojkový válec. Po výměně spojkové sady jezdí zase dál. Motor je na dnešní poměry velmi točivý a má příjemný zvuk. Spotřeba se při svižnější jízdě pohybuje kolem 10 l LPG na 100 km dá se jezdit i kolem osmi.

Druhým kouskem je 2.0 T Grandtour ve verzi s automatickou převodovkou. Motor ve svém projevu hrubší než atmosféra od japonců. S automatem je sladěn dobře a celkově dokáže být nenuceně rychlý a přitom velmi komfortní. Opět přestavěn na LPG. Při předpisové jízdě dokáže, v rukou manželky , jezdit za 7,9 l LPG na 100 km.
Při jízdě bez velkých ohledu na spotřebu se dá jezdit kolem 11 l.

U obou se vyskytl problém se zámkem dveří řidiče, u kterého stačí vyčistit elektromotorek. Všechny návody a rady jsou k dohledání na fóru majitelů Renaultů.

Obecně mohu Lagunu III doporučit. Poměr cena, kvalita je bez konkurenční.
Laguna II
| 2. 6. 2016 19:01
Doma máme Lagunu II 1,9dci 96kw 2006 a má nalítáno 300 000 a nikde nás nikdy nenechala. Neříkám, že by to bylo úplně bezproblémové auto, ale na svůj věk a číslo na tachometru má pořád slušnej zátah. :-)
Pořád lepší než dobrá pověst, špatné auto...
| 2. 6. 2016 22:00
Někteří lidé nedají na určité značky dopustit, i kdyby museli jezdit na opravu do servisu každý měsíc :-)
Avatar - aproximus
Pořád lepší než dobrá pověst, špatné auto...
| 4. 6. 2016 14:30
máš na mysli majitele 1.8 tsi? >:D :no:
Avatar - CommonUser
Talisman
| 3. 6. 2016 12:06
Z tohto reportu (konkretne cast o 1,5 dci) mi vychadza, ze Talisman (a nielen Talisman) nebude ako celok odporucitelny ako jazdenka, pretoze ponuka konci s motoromi 1,6. Alebo sa bazaristi spravne "poucia" o novych motoroch ...
Laguna II
| 5. 6. 2016 08:45
O té spolehlivosti u druhé generace se musí rozlišovat před a po fl. Ona LII po fl byla taky celkem nadprůměrně spolehlivá, zbavena dosti dětských nemocí u předface:-)
Avatar - Ada je zase tady
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej
| 10. 6. 2016 14:58
Ovšem fakt, že je to klasický rendlíkovský křáp, tímto chvalozpěvem nezměníš... :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku