Úspěšný příběh pokračuje. Loni bylo v tuzemsku vyrobeno nejvíce osobních aut v historii, téměř 1,3 milionu. A podle slov Martina Jahna, šéfa Sdružení automobilového průmyslu, bude letos toto číslo překonáno.
Jasně, že vyrobí levněji...ale to by prvně musely být uzavřeny automobilky na západě, kde je cca 3x vyšší mzda než u nás...takže můžeme být nějaký čas v klidu. A nezapomeň na cla, které se v těchto případech nutně zavedou :-)
1) cla se dají obcházet polotovary a dodáváním komponent (což se taky děje)
2) automobilky na západě jsou obvykle "doma", a domácí závod si vždycky podržíš. Navíc ve svém mateřském místě máš obvykle i vývoj a ten tu nepochybně zůstane i kdyby šla výroba třeba na Mars...
jj
HOŠI TAKY STE PŘEDEVČÍREM [odkaz] SLEDOVALI UDÁLOSTI-KOMENTÁŘE ?? A TOHO ZAPLACENÝHO TRAPÁKA LOULU LOULÍKA s "ADITÍVOVANOU PRÉMIJOVOU NAFTOU" [odkaz] [odkaz] >:D >:D
A jak se u toho culil kulik jeden >:D >:D >:D >:D
.... na kolik mu táhlo? téměř dopenálu k 70desátce a vopindával tam furt dokola jak ELEKTROBIL [odkaz] JEŠTĚ NÉÉÉ, PROTÓÓÓÓŽÉÉÉ DÍZL [odkaz] JEDINĚĚĚĚ UTOPÍMÉÉ V BAŽINĚĚĚ [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Už od loňska jede hodně hodně firem Daimlerem počínaje JLR konče. Co bude za x let nikdo neřeší, dyť životnost lidí na některých pozicích je třeba 2-3 roky, je třeba urvat dokud to jde. Trh bude sice jiný, ale skokani neporostou donekonečna. Zajímavější bude sledovat, kam se bude ubírat vývoj pohonu.