Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Bazar: Vybíráme kabria do 100.000 korun!

37 komentářů

Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Drahé díly? Ale to snad ne. Oproti plebejským kompaktům to je možná trochu dražší, ale na poměry sportovních zadokolek? Většina nejpotřebnějších komponent se dá sehnat za velmi příjemné sumy. Uvést jako příklad zrovna rameno je u MX-5 docela vtipné - jsou nesmrtelná a pokud je někdo nepoškodí, prakticky je netřeba měnit. Čep lze případně vyměnit samostatně. Vůbec celý podvozek je mimořádně odolný a už jsem viděl pár MX-5 s původními komponenty, který byl ve velmi dobré kondici přestože auta měla najeto 200tkm. Díky spolehlivosti a mechanické odolnosti bych v provozních nákladech sázel oproti francouzům jednoznačně na MX-5.

Dále je sporná ta věta o o vibracích na špatných cestách. Vím co má autor na mysli, některé MX-5 to dělají, nicméně některé téměř vůbec - tudíž to přičítám hlavně kondici a bourací minulosti toho kterého kusu.

Pak není pravda, že 107kw motor jede hůře, než 103 kw. Jedou prakticky úplně stejně. A ještě bych doplnil, že koroze je skutečně velký problém, leč je způsobena zejména zimním provozem --> auta z Itálie jsou důkazem, že sezonní vozidla lze udržet kovomorky prosté. Také bych poopravil, že NC je na tom stejně - rozhodně ne - je na tom lépe. NB a NBFL podléhají korozi nejsnadněji. NC má ochranu znatelně lepší a navíc je novější, takže hledat nerezavý kus je násobně snadnější.
Mig_35
OT: pls info: jak se jmenuje označení vozu s plechovou skládací střechou? Od kdy se vyrábělo?
jogy
PRHT, generace NC od 2007. Střecha není plechová, ale plastová.
Mig_35
Skládací plastová střecha? Ne hard top, ale skládací plastová střecha?
jogy
Ano
kexxik
mě na té Tvojí černé MX5 vadil ten ukrutně tvrdý podovzek. Jinak určitě super auto. 😄
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
To si mě asi s někým pleteš - černou MX-5 jsem neměl 😄
Joab
To mi nedělejte, už se mi tudle blbou myšlenku podařilo pomalu zasunout a najednou, prásk ho😊 Můj favorit jest stále Barchetta, ale už je to taky starý.. A Astra mi přijde prima, kromě totální klasiky MX-5.
Ještě bych se přimluvil za to, abyste u takovejhlech článků projeli třeba "mobile.de" a dali pár konkrétních tipů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, Astra G se mi taky líbí, skoro nejvíce z těch kabrií v této ceně a pak můj totální idol, Audi Cabrio, vycházející z Audi 80! Těch je u nás jak šafránu a drží si ceny, ale je to podle mne esence kabria 😄
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Astra je rozhodně dobrý tip. A kolem kila by se dalo sehant i slušně MGF.
Avatar - Fána
Fána
Byl jsem na tom úplně stejně. První kdo to spustil byla v 60tých letech aerovka. V 70 to byl takoví malinkatý asi Fiat. Vypadal spíš jako hračka. Potom Barcheta, MX5, BMW z3. Jenomže pořád peníze byly potřeba na něco jiného. Až nyní skoro v důchodovém věku jsem si splnil svůj sen. Koupil jsem si BMW z4. Není to tedy do 100 000 tisíc. Je mi jedno kolik žere, za ten zážitek bych dal cokoli. Kdo to nevyzkoušel ten nepochopí. Cabrioleťákům zdar.
Avatar - speedfred
speedfred
:yes: sny si treba plniť,aj keď mozno troska neskôr.
Avatar - Bully_
Bully_
Kdyz si to muze clovek konecne aspon trochu dovolit, nemel by byt porad racionalni 😉 Zivot je i o radostech :yes:
Avatar - sargis
sargis
Zaujimave, ze v clanku nespomenuli nesmrtelnu Octu I v TDI za nejakych 80,000 + karbobruska, 2 rezne kotuce, 1 trubka na ochranny ram + sused prizvara :-!
Avatar - maxi!
maxi!
zial nezijem casto v tych oblastiach, kde by som si s radostou uzival cabrio a tak po nejakych pokusoch ma to uplne preslo a spoluzitie sa sustredilo skor na roadstery - a aj to niektore skor z donutenia, ze proste ponuka zo strechou ani nebola ( Viper - casom som sice dokupil ten predrazeny dekel, ale nepouzitelne riesenie. Boxter je fajn, ale Z3 M ma chcela zabit,).
Dnesny vyber - pre drivera urcite Miata.
Velkoodběratel_kukuřice
Současně bych asi volil Opel Cascadu. Z těch starších se mi líbila 308 cc a Megané. Jinak ojetý kabriolet bych asi nekupoval, je sice pravda, že zážitek z jízdy je asi o poznání jiný, na druhou stranu jeho využitelnost malá, taky mechanismus střechy je dost složitý a designově je leckteré kupé daleko lepší.
kesumb
Cascada mě zklamala, jízda rychlostí kolem 100km/h není nic příjemného a dálniční rychlostí ujetých cca 30km byl vyloženě opruz. Kabrio je super věc, ale chce to nějaký slušný roadster. V postarším SL se dá jet do cca 150km/h úplně v pohodě. A ikdyž není úplné teplo tak se interiér docela prohřeje.
Ono se né nadarmo říká, že jediný pořádný cestovní roadster je SL..
Avatar - sendador
sendador
je dodnes krasna. Jak se udelalo hezky, tak jsem minuly tyden dve videl. A take jednu R19 cabrio, ta vypadala paradne.
Avatar - Bully_
Bully_
jsem jel do prace s kabriem, misto kombi. Na chvili tu ustaly ty bourky a privalove deste, tak se tesim, az po praci sundam strechu a spravim si naladu projizdkou 😄
kexxik
Mě jízda v kabriu náladu moc nespraví. Já kabrio vždycky chtěl jen do chvíle, než jsem s jedním chvíli jezdil. Ve měste mi vadí smrad okolních aut, takže střecha nahoru. Mimo město to jde, ale vítr a hluk v interiéru je přece jen dost silný už kolem 80kmh. Na dálnici by bez střechy jezdil jen psychopat. Navíc když na mě pálí slunko při pomalé jízdě, tak mi to připomíná děsivé cestování ve Felicii bez klimatizace. Nic pro mě. Ale chápu, že pro někoho to je fajn stylovka.
_MT_
S městem souhlasím. I se sluncem; ostatně ve slunečných oblastech si místní kabriolety moc nekupují, ty jsou pro turisty. Dobrý kabriolet, respektive roadster (cestovní, vyloženě sportovní auta pomíjím) tě musí ochránit do vyšších rychlostí (s okny nahoře a deflektorem, samozřejmě). Například v SL mi nevadí ani dálnice, ani ty německé. Jsem však zřejmě psychopat (i když, technicky vzato, bez střechy nejezdím, mám ji pěkně složenou v kufru). >😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
Přesně tak. Kabriolet ve 25 stupních, lehce podmračném počasí s NATAŽENOU STŘECHOU a zavřenými okny, je největší silniční trapas vůbec. Asi něco jako fusekle v sandálech 😉 Mě by v takových podmínkách nikdo, prostě nikdo se střechou nahoře jet nedonutil. Proč si to takovýhle lidé pořizují?
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Připojuji se nahoře ke keksíkovi. Já jel párkrát v otevřeném Megane a vůbec mě to nenadchlo. Do kabria foukat kupodivu nemusí, zima tam taky není. Ale divili by jste se, jak na nás ale doléhá hluk z okolí který jste předtím neznali. Pneumatiky, to je něco strašného, ta aerodynamika jak proudí. Okolní auta s volnými řemeny a pískajícími kladkami nebo start stop systémy vedle vás na křižovatce, brrr atd atd. Za mě tedy tak maximálně Jimny polokabrio někde na tropickém ostrově. Ale nadšencům to kazit nechci, každý máme svoje.
Avatar - Bully_
Bully_
Moje auto rve tak, ze ostatni stejne neslysim 😄 Mne jinak nevadi kontakt s okolim ani kdyz jdu pesky, jedu na kole apod., tak s tim nemam problemy ani v aute. Komu ano, pro toho je porizeni si kabria omylem.
_MT_
Neznali? Šel jsi někdy kolem silnice, respektive jel jsi někdy na kole? Co takhle s otevřenými okny? Pak samozřejmě záleží, kde jezdíš. Jak jsem napsal, město mě bez střechy také neláká. S otevřeným autem mě nejvíc zajímají okresky a tam okolní ruchy nejsou takový problém. Na dálnici také neuslyším pískající kladku a normálně ani S/S (pro zácpy platí prakticky to samé jako pro město).
Avatar - Bully_
Bully_
Kabrio se strechou jako fusekle v sandalech >😁 To je podobne klise, jako ze se se sportovnim autem nemuze jezdit jinak nez jako prase nebo ze to o jizde v kombi s prazdnym kufrem.
Tech duvodu prece muze byt spousta- ridic je nachlazeny, spolujezdec to nema rad, spolujezdkyne si zapomnela kalhotky 😄 , popojizdis mezi obchody a nechce se ti porad sundávat a nasazovat strecha, rychlejsi dalnicni presuny apod. .
_MT_
Přihodím jedeš na dovolenou a máš plný kufr (u aut, kde střecha nemá oddělený prostor).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kabria ako punto cabrio... barchetta, 206cc, megane cabrio ... to bolo nieco... ozaj paradne vozy... a to dodnes.... alebo astra cabrio od bertoneho ... skoda ze dnes je to uz v autach viacmenej len a len o konzume a nejake tie zabavne auta pre radost a nieco male sikovne bez strechy uz dnes moc miesto na trhu nema... zvlastne.. aut je pritom stale viac... ale napriek tomu nam dostupne kabria miznu pred ocami...
ericn
Vybrat kabrio z těhle 5 aut vypadá jednoduše, MX5 je skoro jasná volba. Řidičsky velmi dobrý vůz, má styl a jméno. Nicméně při cca 190cm výšky bych se tam skoro neposkládal, takže bych musel o dveře dál. Megane ne, Barchetta taky ne, P206 je malinká, takže by na mě zbyla 307CC :-!
HardyG
Kde je do***e toto auto? Jeden z najkrajších cabrioletov v tejto cenovej relácií a svojej doby. Prečo nie je vo vašom výbere? Rozšírte prosím tento článok o toto auto lebo naozaj si tu zaslúži byť... :-!
Noobas
Přesně, Astra G Bertone je parádní jako coupe i jako cabrio. :yes😒br />
Navíc za ty peníze se dá koupit parádní kousek...
Arese
Kabriolet (či ještě lépe roadster) je příšerně nepraktická volba a na delší letní cesty si člověk kvůli průbanu steně většinou tu střechu natáhne. Ale když nastane ten správný letní večer na opuštěné okresce, je to taková nádhera, že člověka jakékoliv myšlenky na šílenost takovéhle koupě stejně rychle opustí! 😄
Ze současné nové produkce bych volil jednoznačně Fiat 124 Spider, ze starších ojetin Alfu Romeo Spider (zadokolku), nebo Alfu Spider předokolku s 2.0 T.S. nebo ještě lépe třílitrovým Bussem. A pokud by byl rozpočet menší, tak samozřejmě Barču! 😄
Ze čtyřmístných youngtimerů považuju za nepřekonatelnou volbu BMW E30 Cabrio (po faceliftu). A nejlépe červené a na těch originálních kolech s malými paprsky po obvodu a malým spoilírkem na hraně kufru. 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
jak jsem vůbec mohl žít bez kabrioletu! :yes: 😄
coubes
Ok, okem "roudsteru" je MX-5 jasná volba, ale vedle Barchetty se dá na hranici 100tis pořídit BMW Z3, nebo Alfa Romeo Spider, či Mercedes SLK.
No a z větších je i větší výběr - BMW 3, Mercedes CLK, Volvo C70, Saab 9-3, nebo i docela slušné Audi 80, jsou stále více auta, respektive kabriolety, než článkem uvedené kusy.
A navíc u auta do 100K očekávám nějakou tu sezónní zábavu a trochu stylu a radosti. Když už utrácím za v podstatě "zbytečnost pro radost", tak si přece nekoupím 206ku, 307, nebo Megane, když se dají za plus mínus onen rozpočet koupit krásná a zábavná auta.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Kabriolet jsem nikdy nevlastnil. Avantime jej alespoň připomínal svým kouzlem- jedním tlačítkem otevřít střechu a okna beze sloupků .
Sháním nějaký slušný a levný Mégane CC s automatickou převodovkou. Zkrátka na léto vyhodit pár peněz a užívat si nebe nad hlavou. Teď ale čtu, že je ten automat špatný. Takže plán je pryč. Tak aspoň pozvu Tomáše na pivo na zahrádku. S nebem nad hlavou 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Skvělá volba! >😒] >😒] >😒]
Thomas-novy
Na leto super kara, na zimu trochu neprakticky.. pokud mate prebytecny tisice, investice do jetyho kabria muze byt super... ale dejte si pozor, kde nakoupite - pres inzerat nebo v ESA vas muze stesti rychle opustit