Novinky
milic
3
Samo, že je to jinak. Když jedu kolem stavebnin, tak je na paletách s cihlama nápis " Lidé zděte ! ".
Přejít do diskuze
Ypsilon se má prodávat jen v Itálii a je otázka zda se jen pro Itálii vyplatí dělat byt na stejnou platformu a techniku jinou kastli...
Fiat nemá peníze na to držet i tyhle značky a mít u ich moderní a široké modelové portfolio.
Fiat do uvedení Tipa a pikapů živořil s variacemi na 500 a pandou, Alfa měla 3 modely z toho jeden okrajoový do Gulie, Chrysler má 4 modely, z toho jeden je propadák a druhý bude končit atd.
Tak kde by vzali prachy na oživení Lancie.....
Fiat do uvedení Tipa a pikapů živořil s variacemi na 500 a pandou, Alfa měla 3 modely z toho jeden okrajoový do Gulie, Chrysler má 4 modely, z toho jeden je propadák a druhý bude končit atd.
Tak kde by vzali prachy na oživení Lancie.....
Lancia není na přístrojích, ta je ukončená. Mimo Itálie působit nebude, v podstatě mrtvá značka.
V evropě dál pojedou jen Fiat, Alfa, Maserati, Ferrari.
Na vybraných trzích mimo Evropu pak ještě Chrysler, Dodge, Jeep a RAM.
V evropě dál pojedou jen Fiat, Alfa, Maserati, Ferrari.
Na vybraných trzích mimo Evropu pak ještě Chrysler, Dodge, Jeep a RAM.
Ja mam duvodne podezreni, ze tady nejde o to co pises, ale kdo pise. Na cuore sportivo bych to nehazel, spis to vidim na osobni fanklub.
Už teď se prodává jen v Itálii a pořád to dělá ročně cca 60t kusů, letos navíc prodeje dost rostou. A to vše s maržemi podobnými jako má F500.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak u nás oproti německu většinou trvá vše dýl, kor u řekněme okrajových značek.
Ale když už jsme u našeho trhu a okrajových značek tak se má vrátit Camaro na náš trh. Prodávat to bude United cars and services co převzali od Charouze Cadillac a Vette a sídlí ted ve Vršovicích
Ale když už jsme u našeho trhu a okrajových značek tak se má vrátit Camaro na náš trh. Prodávat to bude United cars and services co převzali od Charouze Cadillac a Vette a sídlí ted ve Vršovicích
Podle mě možná udělají další generaci Ypsilonu, protože se pořád dobře prodává a její vývoj na platformě F500, nebo Punta by je nestál moc peněz.
Těším, jsem zvědavý na RWD, jak se řídí, jak tlumí. Zatím jsem v ní jen staticky seděl a interiér mě příjemně překvapil.
Auta pro CR jsou na centralnim skladu takze je to otazka doufam tydne nez se dostanou na salony.
Akorát u vyšší střední bych čekal širší nabídku šestihrnků. Že by to výkonově kopírovalo Ghibli?
Kolbenka skončila defnitivně ne. Jagy už Charouz nedělá a tohle asi taky prodal. Co bude v tom objektu nevím, auta tam odsud dovážel kámoš pryč...
Mám dojem, že SW dělal u 156 i 159 většinu prodejů. A u D3 kombíky taky nehrají minoritní roli. Jestli neudělají kombi, tak prodejní potenciál Giulie zůstane podle mě dost nevyužitý
Už se těšíš na svezení, přiznej se. 😉
Vypadá to, že český trh má hodně nízkou prioritu a navíc český (maďarský) zastoupení chrápe.
Vypadá to, že český trh má hodně nízkou prioritu a navíc český (maďarský) zastoupení chrápe.
Hledal jsem podle fotek ze salonů, co je na tom divnýho. Málokdo má při cestách čas objíždět šourůmy.
Hle, první příspěvek největšího Italomilce českých internetů pod článkem o Giulii, na který jsem narazil.
Čekal jsem něco obsáhlejšího 😄
Čekal jsem něco obsáhlejšího 😄
Tipuju prodeje kolem 50kks/y. V době 159 se SUV teprve rozjížděly, teď bych sázel, že z verze kombi většina lidí uteče právě k gazíku.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Chvályhodné, že jsi něco našel. Na ofiko stránkách lautr vůbec nic.
[odkaz]
[odkaz]
Chvályhodné, že jsi něco našel. Na ofiko stránkách lautr vůbec nic.
Jak píše Webpaja, naftovej šestihrnek asi využijí ten z Mase. A kromě Alfy a Mase určitě najde uplatnění např. u Jeepu.
Asi bych jim nicméně doporučil méně počítat a více prodávat...Giulia kombi nic? Ani Mito s Giuliettou nedovedly plně využít svůj potenciál a zůstaly u jedné karoserie, podle mě je to škoda.
Dost bych se divil kdyby byla, kdyz je problem sehnat ji v Reichu (ty plne salony jsem nejak prehlidl >😁 ). To ze na nemeckych strankach AR uz nejaky patek je to pak nevytrhne. ;-\
Podle mě zcela novou konstrukci vyvíjet nebudou. Předpokládám dost velký potenciál ve stávajícím motoru od VM.
Jen ta liknavost místního zastoupení je strašidelná.
Jen ta liknavost místního zastoupení je strašidelná.
Indikoval jsem podle mobile.de, kde jsou nafocené na salonech. Příští týden mě čeká Hausen, takže se zkusím podívat osobně. 😉
:yes: :yes: :yes:
ten novej sedánek tak 2021. >😁
Budou vyvíje novej naftovej šestihrnek. Pěkně proti proudu teda musím říct, ale OK.
Do fiatů to nedaj, Lancia je na přístrojích. Možná do Maseratti a teda do Alfy...Jen jestli voni nevezmou to VMko (třeba v Jeepu G CH nebo v Mas) a nebudou se tvářit, že je to novej kousek...
ten novej sedánek tak 2021. >😁
Budou vyvíje novej naftovej šestihrnek. Pěkně proti proudu teda musím říct, ale OK.
Do fiatů to nedaj, Lancia je na přístrojích. Možná do Maseratti a teda do Alfy...Jen jestli voni nevezmou to VMko (třeba v Jeepu G CH nebo v Mas) a nebudou se tvářit, že je to novej kousek...
...jsou už Giulie v ČR na salonech?
Já jen, že AR má po dlouhý době novinku s prodejním potenciálem a na webu ani zmínka. Amatérismus na n-tou. :-!
Já jen, že AR má po dlouhý době novinku s prodejním potenciálem a na webu ani zmínka. Amatérismus na n-tou. :-!
Jistě, dnes je doba SUV. Na druhou stranu, třetinu prodejů by SW udělal určitě a navíc by tam fungovala synergie, auto by bylo o něco víc vidět na ulicích, víc lidí by ho mělo v podvědomí, takže by to nakonec pomohlo i sedanu. Nemyslím si, že ten čistě účetnickej pohled je zrovna to, co Alfa při tomhle novým startu potřebuje, tím spíš, že se Giulia podle všeho povedla.
Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.
Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.
Tak trochu jsem doufal, že když bude pěkný víkend, stálo by to za to. Ale zase nic...třeba před vánoci 😉
Přiznám se, že tu nízkou prioritu českého trhu moc nechápu. Ano, často tu čteme, zejména při pobrekávání nipponfandů, že český trh je malý a nezajímavý, ale ono to s tou malostí není až tak pravda, stačí se podívat na letošní statistiky prodejů. Docela mě přístup Alfy se.re, julča je řádně opožděná novinka s omezenou nabídkou variant a motorizací, auto od značky, která skomírá... Myslel bych si, že polezou potenc. kupcům do zadku, všude reklama, předváděcí akce, auta na salonech, předváděčky k projetí na požádání... a ono nic. :-! :no:
Mám obavu, že zastoupení na nadšence sází, ale těch co reálně koupí budou desítky ročně. O zbytek budou muset zabojovat stejnými zbraněmi jako exkluzivní značky koncernu Fiat, D3 nebo JLR. Servis zdarma příp zajímavý operák.
Píšu = jo jsou = jo je diletantský
Problém je že řadovej prodejce škody tu možná prodá víc než zastoupení Alfy
Je to nejspíš tak extrémní = že normálně aktualizovaná stránka by na tom nic nezměnila = těch pár nadšenců si to ohlídá i bez ní
Giulia je evidentně zajímavý auto. Je to RWD = podle mě to ani nepřenali s cenama = ale moc se jich tu nejspíš neprodá. Myslim že správně to píšou na Autoforu = až po Stelvii nastoupí sedan vyšší střední uvidíme. Někdy kolem roku 2020 bude jasno = buď se Alfa vrátila, nebo skončila jako Lancia
Problém je že řadovej prodejce škody tu možná prodá víc než zastoupení Alfy
Je to nejspíš tak extrémní = že normálně aktualizovaná stránka by na tom nic nezměnila = těch pár nadšenců si to ohlídá i bez ní
Giulia je evidentně zajímavý auto. Je to RWD = podle mě to ani nepřenali s cenama = ale moc se jich tu nejspíš neprodá. Myslim že správně to píšou na Autoforu = až po Stelvii nastoupí sedan vyšší střední uvidíme. Někdy kolem roku 2020 bude jasno = buď se Alfa vrátila, nebo skončila jako Lancia
Tohle je nezpochybnitelný. Jde mi o diletantství českého zastoupení, kdy mají podle všeho vynikající produkt a měli by ho prezentovat jak jen se dá.
Jo sou 😄
Ale holt nejsme první na řadě a prodeje tu tak jako tak budou mrzký
Znám to z hifi = často se prodá víc v jednom městě v Německu nebo Británii než v celym česku
Ale holt nejsme první na řadě a prodeje tu tak jako tak budou mrzký
Znám to z hifi = často se prodá víc v jednom městě v Německu nebo Británii než v celym česku
Když jdeš na homepage a vydržíš dost dlouho sledovat animaci tak tam Giulia skočí jen jako obrázek asi na 2 vteřiny >😁
každopádně úroveň webu bych hodnotil známkou 4-
každopádně úroveň webu bych hodnotil známkou 4-
se znakem Alfa na kapotě, v roce 2018.
Hmm, jak říkal Julek (možná o Julče), "lidé sněte!" Nebo to bylo jinak? >😁
Hmm, jak říkal Julek (možná o Julče), "lidé sněte!" Nebo to bylo jinak? >😁
Ani nevím kde Y vyrábí a jestli by to znamenalo zavření fabriky a přesunutí kapacit jinam.
Kdy ale míní začít s Giulií u nás nevím. V Německu jsou plný salony, u nás ani zmínka na webu.
Ypsilon je pro ně zlatý důl. Potřebují uspokojit poptávku po malých autech a je škoda ji nediverzifikovat a nechat ji omezenou jen na F500 a Pandu.
Jediná šance by byla v případě úspěchu nových modelů AR. Pak by zřejmě nebyl problém při sdílení platforem. Pokud má však AR nastavené prodeje Giulie na 100kks, jak bylo několikrát zmíněno, vidím to nedobře.
Jsem zvědavý na možnou aplikovatelnost hybridních technologií z F1 na běžný modely a tím pádem slušný potenciál u hybridů.
Jsem zvědavý na možnou aplikovatelnost hybridních technologií z F1 na běžný modely a tím pádem slušný potenciál u hybridů.