Novinky
Kovaný alfista dává palce, místo toho aby řešil web? 😉
Asi bych jim nicméně doporučil méně počítat a více prodávat...Giulia kombi nic? Ani Mito s Giuliettou nedovedly plně využít svůj potenciál a zůstaly u jedné karoserie, podle mě je to škoda.
Giulia kombi by byla minoritním modelem. Stelvio je tah na jistotu, viz F-Pace.
Mám dojem, že SW dělal u 156 i 159 většinu prodejů. A u D3 kombíky taky nehrají minoritní roli. Jestli neudělají kombi, tak prodejní potenciál Giulie zůstane podle mě dost nevyužitý
Tipuju prodeje kolem 50kks/y. V době 159 se SUV teprve rozjížděly, teď bych sázel, že z verze kombi většina lidí uteče právě k gazíku.
Jistě, dnes je doba SUV. Na druhou stranu, třetinu prodejů by SW udělal určitě a navíc by tam fungovala synergie, auto by bylo o něco víc vidět na ulicích, víc lidí by ho mělo v podvědomí, takže by to nakonec pomohlo i sedanu. Nemyslím si, že ten čistě účetnickej pohled je zrovna to, co Alfa při tomhle novým startu potřebuje, tím spíš, že se Giulia podle všeho povedla.
Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.
Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.
se znakem Alfa na kapotě, v roce 2018.
Hmm, jak říkal Julek (možná o Julče), "lidé sněte!" Nebo to bylo jinak? >😁
Hmm, jak říkal Julek (možná o Julče), "lidé sněte!" Nebo to bylo jinak? >😁
Já jen, že AR má po dlouhý době novinku s prodejním potenciálem a na webu ani zmínka. Amatérismus na n-tou. :-!
ten novej sedánek tak 2021. >😁
Budou vyvíje novej naftovej šestihrnek. Pěkně proti proudu teda musím říct, ale OK.
Do fiatů to nedaj, Lancia je na přístrojích. Možná do Maseratti a teda do Alfy...Jen jestli voni nevezmou to VMko (třeba v Jeepu G CH nebo v Mas) a nebudou se tvářit, že je to novej kousek...
Jen ta liknavost místního zastoupení je strašidelná.
V evropě dál pojedou jen Fiat, Alfa, Maserati, Ferrari.
Na vybraných trzích mimo Evropu pak ještě Chrysler, Dodge, Jeep a RAM.
Fiat do uvedení Tipa a pikapů živořil s variacemi na 500 a pandou, Alfa měla 3 modely z toho jeden okrajoový do Gulie, Chrysler má 4 modely, z toho jeden je propadák a druhý bude končit atd.
Tak kde by vzali prachy na oživení Lancie.....
Jsem zvědavý na možnou aplikovatelnost hybridních technologií z F1 na běžný modely a tím pádem slušný potenciál u hybridů.
Malá. Facelift.
[odkaz]
[odkaz]
Vypadá to, že český trh má hodně nízkou prioritu a navíc český (maďarský) zastoupení chrápe.
Ale když už jsme u našeho trhu a okrajových značek tak se má vrátit Camaro na náš trh. Prodávat to bude United cars and services co převzali od Charouze Cadillac a Vette a sídlí ted ve Vršovicích
tak ty jsi dobrej...
[odkaz]
[odkaz]
Chvályhodné, že jsi něco našel. Na ofiko stránkách lautr vůbec nic.
každopádně úroveň webu bych hodnotil známkou 4-
Ale holt nejsme první na řadě a prodeje tu tak jako tak budou mrzký
Znám to z hifi = často se prodá víc v jednom městě v Německu nebo Británii než v celym česku
Problém je že řadovej prodejce škody tu možná prodá víc než zastoupení Alfy
Je to nejspíš tak extrémní = že normálně aktualizovaná stránka by na tom nic nezměnila = těch pár nadšenců si to ohlídá i bez ní
Giulia je evidentně zajímavý auto. Je to RWD = podle mě to ani nepřenali s cenama = ale moc se jich tu nejspíš neprodá. Myslim že správně to píšou na Autoforu = až po Stelvii nastoupí sedan vyšší střední uvidíme. Někdy kolem roku 2020 bude jasno = buď se Alfa vrátila, nebo skončila jako Lancia