Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo: Vedle SUV se počítá i se sedanem vyšší střední třídy

63 komentářů

webpaja
...jsou už Giulie v ČR na salonech?

Já jen, že AR má po dlouhý době novinku s prodejním potenciálem a na webu ani zmínka. Amatérismus na n-tou. :-!
Anonym
:yes: :yes: :yes:
ten novej sedánek tak 2021. >😁
Budou vyvíje novej naftovej šestihrnek. Pěkně proti proudu teda musím říct, ale OK.
Do fiatů to nedaj, Lancia je na přístrojích. Možná do Maseratti a teda do Alfy...Jen jestli voni nevezmou to VMko (třeba v Jeepu G CH nebo v Mas) a nebudou se tvářit, že je to novej kousek...
webpaja
Podle mě zcela novou konstrukci vyvíjet nebudou. Předpokládám dost velký potenciál ve stávajícím motoru od VM.
Jen ta liknavost místního zastoupení je strašidelná.
zlysoused
Jak píše Webpaja, naftovej šestihrnek asi využijí ten z Mase. A kromě Alfy a Mase určitě najde uplatnění např. u Jeepu.
Anonym
Nečekaně, když je tam už kolik let 😄
zlysoused
No právě.
Avatar - Anonym
Anonym
Lancia není na přístrojích, ta je ukončená. Mimo Itálie působit nebude, v podstatě mrtvá značka.
V evropě dál pojedou jen Fiat, Alfa, Maserati, Ferrari.

Na vybraných trzích mimo Evropu pak ještě Chrysler, Dodge, Jeep a RAM.
Anonym
Škoda Lancky. Velká.
Avatar - Anonym
Anonym
Fiat nemá peníze na to držet i tyhle značky a mít u ich moderní a široké modelové portfolio.

Fiat do uvedení Tipa a pikapů živořil s variacemi na 500 a pandou, Alfa měla 3 modely z toho jeden okrajoový do Gulie, Chrysler má 4 modely, z toho jeden je propadák a druhý bude končit atd.

Tak kde by vzali prachy na oživení Lancie.....
Anonym
Hele já vím, jenom říkám, že je to škoda.
webpaja
Jediná šance by byla v případě úspěchu nových modelů AR. Pak by zřejmě nebyl problém při sdílení platforem. Pokud má však AR nastavené prodeje Giulie na 100kks, jak bylo několikrát zmíněno, vidím to nedobře.
Jsem zvědavý na možnou aplikovatelnost hybridních technologií z F1 na běžný modely a tím pádem slušný potenciál u hybridů.
zlysoused
Podle mě možná udělají další generaci Ypsilonu, protože se pořád dobře prodává a její vývoj na platformě F500, nebo Punta by je nestál moc peněz.
webpaja
Ypsilon je pro ně zlatý důl. Potřebují uspokojit poptávku po malých autech a je škoda ji nediverzifikovat a nechat ji omezenou jen na F500 a Pandu.
zlysoused
Já se trochu obávám, že budou chtít nahradit Ypsilon nějakou 5dv variantou F500.
webpaja
Ani nevím kde Y vyrábí a jestli by to znamenalo zavření fabriky a přesunutí kapacit jinam.
zlysoused
Myslím že v Polsku spolu s F500.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo jo, furt v Tychach... a na letošek je plánovaná modernizace.

Malá. Facelift.
Avatar - Anonym
Anonym
Ypsilon se má prodávat jen v Itálii a je otázka zda se jen pro Itálii vyplatí dělat byt na stejnou platformu a techniku jinou kastli...
zlysoused
Už teď se prodává jen v Itálii a pořád to dělá ročně cca 60t kusů, letos navíc prodeje dost rostou. A to vše s maržemi podobnými jako má F500.

[odkaz]
[odkaz]
zlysoused
Tak v Evropě snad pojede ještě Jeep.
webpaja
Kdy ale míní začít s Giulií u nás nevím. V Německu jsou plný salony, u nás ani zmínka na webu.
zlysoused
Už se těšíš na svezení, přiznej se. 😉

Vypadá to, že český trh má hodně nízkou prioritu a navíc český (maďarský) zastoupení chrápe.
webpaja
Těším, jsem zvědavý na RWD, jak se řídí, jak tlumí. Zatím jsem v ní jen staticky seděl a interiér mě příjemně překvapil.
Avatar - Dinar
Dinar
Přiznám se, že tu nízkou prioritu českého trhu moc nechápu. Ano, často tu čteme, zejména při pobrekávání nipponfandů, že český trh je malý a nezajímavý, ale ono to s tou malostí není až tak pravda, stačí se podívat na letošní statistiky prodejů. Docela mě přístup Alfy se.re, julča je řádně opožděná novinka s omezenou nabídkou variant a motorizací, auto od značky, která skomírá... Myslel bych si, že polezou potenc. kupcům do zadku, všude reklama, předváděcí akce, auta na salonech, předváděčky k projetí na požádání... a ono nic. :-! :no:
webpaja
Tak trochu jsem doufal, že když bude pěkný víkend, stálo by to za to. Ale zase nic...třeba před vánoci 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak u nás oproti německu většinou trvá vše dýl, kor u řekněme okrajových značek.

Ale když už jsme u našeho trhu a okrajových značek tak se má vrátit Camaro na náš trh. Prodávat to bude United cars and services co převzali od Charouze Cadillac a Vette a sídlí ted ve Vršovicích
webpaja
OK, to bude fajn. Takže už ne Kolbenka?
Avatar - Anonym
Anonym
Kolbenka skončila defnitivně ne. Jagy už Charouz nedělá a tohle asi taky prodal. Co bude v tom objektu nevím, auta tam odsud dovážel kámoš pryč...
webpaja
Taky nevím, myslel jsem, že někdo bude pokračovat v nájmu. Enge tam ještě je?
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím, netuším. Ted sem tam kolem nejel.....
Tielk99
Auta pro CR jsou na centralnim skladu takze je to otazka doufam tydne nez se dostanou na salony.
webpaja
To je aspoň relevantní zpráva! :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Na stránkách Imofy maj že přijímaj objednávky >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo na ten sem zapoměl, soráč
Avatar - fOE
fOE
Dost bych se divil kdyby byla, kdyz je problem sehnat ji v Reichu (ty plne salony jsem nejak prehlidl >😁 ). To ze na nemeckych strankach AR uz nejaky patek je to pak nevytrhne. ;-\
webpaja
Indikoval jsem podle mobile.de, kde jsou nafocené na salonech. Příští týden mě čeká Hausen, takže se zkusím podívat osobně. 😉
Anonym
mobile.de
tak ty jsi dobrej...
webpaja
Hledal jsem podle fotek ze salonů, co je na tom divnýho. Málokdo má při cestách čas objíždět šourůmy.
Anonym
Jsou tam auta na objednávku. Dozvíš se to, až zavoláš. Věř mi a nehádej se.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
webpaja
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Chvályhodné, že jsi něco našel. Na ofiko stránkách lautr vůbec nic.
Ivan_M
Když jdeš na homepage a vydržíš dost dlouho sledovat animaci tak tam Giulia skočí jen jako obrázek asi na 2 vteřiny >😁
každopádně úroveň webu bych hodnotil známkou 4-
webpaja
Tak to pardon, byl jsem vlastně netrpělivý 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo sou 😄

Ale holt nejsme první na řadě a prodeje tu tak jako tak budou mrzký

Znám to z hifi = často se prodá víc v jednom městě v Německu nebo Británii než v celym česku
webpaja
Tohle je nezpochybnitelný. Jde mi o diletantství českého zastoupení, kdy mají podle všeho vynikající produkt a měli by ho prezentovat jak jen se dá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Píšu = jo jsou = jo je diletantský

Problém je že řadovej prodejce škody tu možná prodá víc než zastoupení Alfy

Je to nejspíš tak extrémní = že normálně aktualizovaná stránka by na tom nic nezměnila = těch pár nadšenců si to ohlídá i bez ní

Giulia je evidentně zajímavý auto. Je to RWD = podle mě to ani nepřenali s cenama = ale moc se jich tu nejspíš neprodá. Myslim že správně to píšou na Autoforu = až po Stelvii nastoupí sedan vyšší střední uvidíme. Někdy kolem roku 2020 bude jasno = buď se Alfa vrátila, nebo skončila jako Lancia
webpaja
Mám obavu, že zastoupení na nadšence sází, ale těch co reálně koupí budou desítky ročně. O zbytek budou muset zabojovat stejnými zbraněmi jako exkluzivní značky koncernu Fiat, D3 nebo JLR. Servis zdarma příp zajímavý operák.
RS
Stelvio už je "hotové" a krouží kolem Nurburgringu.
[odkaz]
webpaja
Kovaný alfista dává palce, místo toho aby řešil web? 😉
Avatar - fOE
fOE
Ja mam duvodne podezreni, ze tady nejde o to co pises, ale kdo pise. Na cuore sportivo bych to nehazel, spis to vidim na osobni fanklub.
webpaja
😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Asi bych jim nicméně doporučil méně počítat a více prodávat...Giulia kombi nic? Ani Mito s Giuliettou nedovedly plně využít svůj potenciál a zůstaly u jedné karoserie, podle mě je to škoda.
webpaja
Giulia kombi by byla minoritním modelem. Stelvio je tah na jistotu, viz F-Pace.
zlysoused
Mám dojem, že SW dělal u 156 i 159 většinu prodejů. A u D3 kombíky taky nehrají minoritní roli. Jestli neudělají kombi, tak prodejní potenciál Giulie zůstane podle mě dost nevyužitý
webpaja
Tipuju prodeje kolem 50kks/y. V době 159 se SUV teprve rozjížděly, teď bych sázel, že z verze kombi většina lidí uteče právě k gazíku.
jam2015
Pochybujem, že to bude 50kks/y. Reálne ich bude polovica.
zlysoused
Jistě, dnes je doba SUV. Na druhou stranu, třetinu prodejů by SW udělal určitě a navíc by tam fungovala synergie, auto by bylo o něco víc vidět na ulicích, víc lidí by ho mělo v podvědomí, takže by to nakonec pomohlo i sedanu. Nemyslím si, že ten čistě účetnickej pohled je zrovna to, co Alfa při tomhle novým startu potřebuje, tím spíš, že se Giulia podle všeho povedla.

Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.
wolff
Souhlasím
GeekStar
Hle, první příspěvek největšího Italomilce českých internetů pod článkem o Giulii, na který jsem narazil.

Čekal jsem něco obsáhlejšího 😄
Avatar - Dinar
Dinar
se znakem Alfa na kapotě, v roce 2018.
Hmm, jak říkal Julek (možná o Julče), "lidé sněte!" Nebo to bylo jinak? >😁
webpaja
Akorát u vyšší střední bych čekal širší nabídku šestihrnků. Že by to výkonově kopírovalo Ghibli?
milic
Samo, že je to jinak. Když jedu kolem stavebnin, tak je na paletách s cihlama nápis " Lidé zděte ! ".
Avatar - Anonym
Anonym
Smiřický, kolik sdruhu je připraveno k plnění FO? >😁