Kedze je uz najnovsia studia ohladom spokojnosti (spolahlivosti) zakaznikov 3 dni na svete a uverejnili ju uz bezpocetne media a len auto.cz akosi stale mlci, tak pre tych ktorych by to zaujimalo:
[odkaz]
Zrejme to ani pre VW a ani Audi ziadny uspech, tak radsej o tom pomlcime...asi takto zmyslaju v auto.cz:-! Ked sa jedna o skice a fantazie nejakych bludnych navrharov, ktori nieco na papieri nacmachru, tak to tu v auto.cz nechyba, pritom to nikoho nezajima.
Zajimave vysvetleni, a jak se ta tva teorie popere s tim, ze nektere premiove automobilky tech "fajnsmerku" muzou byt na jednom konci stupnice a jine na opacnem?
Ocividne jsou zakaznici jaguaru nejnarocnejsi ze vsech, naproti tomu takovy zakaznik Porsche, ten se spokoji se vsim. :-)
Neprecenoval bych podobne studie, ale ani bych je nebanalizoval. ;-)
Chlape chlape, to nechápeš. Mám zkušenost 1,5 roční s těmito vozy (silné diesely M Performance) a mám-li srovnat své služebáky (X6 M50d vs. M235xi Cabrio), tak ta X6 jede teda ve všem výrazně lépe. Kdyby se nenakláněla, tak ti přijde to Cabrio jako pomalá záležitost...
Vieš, stačí si požičat SUV "made in USA" za pár šupov a zaraziť pravý pedál do podlahy. A až potom rozmýšľať, či mi to Audi za tých 2.500.000 Kčs stojí.
P.S. Marketing, vlastné ego, že akože lízing, ... je stále v našom sektore víťaz. ;-)
AUDIRS6 - áno, tak ako tí, čo si kúpia jazdenku a modlia sa, aby sa nič nepokazilo a pri pokladni na pumpe cingajú drobnými. A potom pravdivo hovoria: "Že som sa na ten volkswagen radšej nevyßral!"
P.S. Poznám chlapíkov, čo si na mínusovú firmu kúpili čosi také a bývajú v dvojgarzónke po babičke. A prečo? Však lízing, však kamaráti, však status, ...
Fakt big deal.
Minule sme v teste zdochynajucej a8ky ronili slzy nad konciacim naftovym osemvalcom a dostali radu "kupovat kym sa este da" a zrazu lala, teraz sa docitame ze a8ka dostane novy 8val, neviete sa uz zhodnut pani redaktori?
a nechci jako prudit, že kdo má 3 mega (a bude to tak, v základu to nikdo nasávat nebude) tak má i na benál. Čili třeba nějakej V8 turbo by měl asi podobný (větší) koně a možná by byl tišší a lehčí. teda jen taková úvaha. nebo jde op ten perverzní krouťák? Já nevím.
Doba jde jednoznačně proti osmiválcovým motorům a je dost dobře možné, že pátá generace A8, tedy ta po nadcházející generaci, jej mít nebude. Pro úplnost ještě zmiňovana poznámka přímo v úryvku z testu:
To se ale nedá říci o konkurenci. Mercedes-Benz S se osmiválcového turbodieselu vzdal, a o třílitrovém quad-turbu 50d od BMW už toho bylo také napsáno poměrně dost. Srovnání s hlavními soky tedy odpadá, protože by jednoduše nemělo smysl. Jistě se ale shodneme na tom, že slova „kupujte osmiválec, dokud to jde“, jsou pro dnešek adekvátním závěrem.
Neviem ci to po tebe mozem chciet, ale skus sa nad tym trosku zamysliet...:
V Europe, pokial niekto chce +/- 5m, 2+ tonovu krabicu, a nechce sa na nu len pozerat ale sa aj vozit - vela vozit, ma pravdepodobne na take vozenie asi adekvatny rozpocet.
No a v ramci toho rozpoctu si vybera auto, ktore je tych penazi hodne. Zatial sa vsetci testeri zhoduju, ze Q7 nastavila vsetkym latku brutalne vysoko vo vsetkych parametroch - od motorov, cez podvozok a kabinou - luxusom konciac. Hadam len RR moze kvalitou kabiny konkurovat, tam ale chybaju najnovsie Hi-tech ficury, ktore dnes uz zakaznik ale chce.
Takze preto aj BMW uz testuje NOVU ( ano, 4-tu !!! ) X5, pripravuje sa X7, MB ma co robit, aby poriadne poupravil GLE a GLS...
Proste tito ludia sa ti na americky kram vyßeru. Nech ma just aj V8 atmo 500 PS a zral by 5 litrov.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
OK. Aspoň vidíte, že negoogluju, než napíšu. Raději se občas zpletu. Njn. Stalo se. :-)
Což ovšem zanamená, že spoustu dalších fantastických info, kterými vás oblažuji mám opravdu ze sebe! >:D >:D >:D
Predpokladam, ze vsetci jej majitelia maju podobny usmev od ucha k uchu zakazdym, ako zarazia pravy pedal do podlahy. :-) Narozdiel od teba... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:D >:D
Nejdřív napíšeš, že A8 má mít "roky zpoždění, aby dostala 4,0TDI" a pak dáš odkaz na zprávu, že bude mít 1 rok zpoždění , aby mohla mít autonomní řízení.
Tobě snad někdo heknul sloučenej účet, a dělá si z tebe srandu.
Ale no tak. Jsou takoví, co si takové auto koupí s benzínem a někteří zase s dieselem. A každý z nich má svůj důvod, proč jo nebo ne. Pro mně sportovní SUV nebude nikdy zajímavé, ale třeba dvanáctiválcová Q7 nebrala moc pod 20 litrů a tudíž jsem moc nechápal, kde se skrývá úspora. Ale zase ve stejné době nebyla podobně výkonná alternativa v benzínu možná.
bol a bude. Po vzore SQ5 predpokladam, ze pokial amici neodpustia koncernu naftogate, Audi moze velmi lahko urobit SQ7 V8 TFSI. Ostatne, uz niekto z vyvoja sa vyjadril, ze do motoroveho priestoru pasuje aj W12 6.0 biturbo z Bentaygy... :-)
Že si kupuješ auto za tři miliony, ještě neznamená, že na peníze nekoukáš (tohle není něco, co by se nějak zvlášť měnilo se stavem konta, je to spíš otázka osobnosti - a lidé, kteří mají peněz dost, k nim většinou nepřišli rozhazováním). Je to otázka toho, jak moc to auto chceš. To neznamená, že ti bude nějak zvlášť záležet na motoru (ani se základním 3,0 TDI to nebude špatné auto). I kdybys po vyzkoušení docenil zážehový motor, musel bys je nejprve vyzkoušet. Což ne každý dělá a sehnat předváděčku se zážehovým motorem je v EU někdy zábava. V EU je velká šance, že předchozí auto byl také diesel. Nejde tu pak jen o spotřebu, diesely si lépe drží hodnotu a je snazší je prodat.
Aj k predoslej reakcii - v teste bolo napisane kupujte kym sa este da naftovy osemvalec. Teda to znamena ze rychlo do showroomov audi lebo za 7-8 rokov uz mozno v o dve generacie starsom aute osemval nebude? Nemam rad taketo zavadzajuce keci.
řeč byla o osmiválci v segmentu luxusních limuzín, tam jej nabízí už pouze Audi. V textu je napsáno, že audi velmi pravděpdobně u nové A8 upustí od 4.2 TDI, ale zároveň, že má v záloze 4.0 TDI.
Nemam dovod nepogratulovat Kii. :yes:
Cital som to na inom webe myslim predvcerom a matne si spominam, ze su tam ale niektore ine nez nemecke znacky, ktore by mali plakat... >:-[]
Tak ono, vzdy sa najdu aj taki bazarovi kowboji, ktori takto dopredu nerozmyslaju.
To uz ale potom nieje o aute, ale o majitelovi - ci mu zabezpeci potrebnu starostlivost.
Stejně si zastavuješ na kafe a vychcat..vyčůrat...vymočit :-)
Ale chápu tě...
Nicméně ta spotřeba bude o kolik? O 2 litry jiná? A nebudeš muset pak taky tankovat občas močovinu? Nebo je to v servisním intervalu (jako některý MB)? Nevím
Když si představím, že by mi někdo nabídl tuhle obludu do novýho Éčka (bavíme se v rovině kouzel), tak bych řekl OK, díky, ale mě stačí ten 3L benzín 400PS co tam maj v sérii. Asi tak.
A jak už někdo napsal - SRT atd...nejsou špatný.
Ale Audi má zmáknutý všechno a tak i marketing - prodávat se to bude, to si pišme. :-)
neviem kde si to cital, ale test sa lucil predovsetkym so sucasnou A8 a s tymto motorom.
Audi nikdy nepovedalo ze konci s V8 TDI. Takze je len vec zakaznika, ci ide kupovat este aktualnu A8, alebo vyse rok pocka na cca 150-200 kg lahsiu, vykonnejsiu, uspornejsiu, modernejsiu novu.
Anebo: Ocividne zákazníci jaguaru pochopili, že si koupili TATA sra...ku a zákazníci Porsche si potvrdili, že si koupili super káru!
jinak v těchto anketách většinou dost bodují low cost auta.
Zkus je dát zákazníkům prémie a požádej o hodnocení.
Dá se to vyložit, jako jak je kdo spokojen s tím, zjak utratil své peníze - vzhledem k tomu, co od toho čekal.
Ale ne srovnávat auta napříč třídami a zaákazníky, co je lepší.
S podobnou hlaskou, ze kdo ma na auto za mega, dva, tri atd. , tak neresi spotrebu, protoze na to ma, se tu setkavam celkem casto.
Kdyz to beru podle sebe, tak ja neverim, ze clovek si to kupuje kvuli nizky spotrebe, aby usetril na pohonnejch hmotach, ale predevsim kvuli nizky spotrebe ve smyslu vetsiho dojezdu na jednu nadrz.
Me osobne hrozne otravuje tankovat, takze kdyz si ted zabycharim, kdybych si mel vybrat pro SUV V8 benzin nebo V8 diesel, diesel je pro me jasna volba.
Tohlejsou největší kraviny, co jsou.
nenároční zákazníci jsou spokojeni se svými p(pod)průměrnými vozítky a fajnšmekři hledaj mouchy na prémiových kárách. To je tak všechno, co by sis měl uvědomit o těchle stupidních anketách.
Za takový prachy koupit chrochtadlo? Smysl toho mi vcelku uniká. Každopádně když už smraďocha, tak alespoň Cayenne. Sice si pak trhnu ostudu, když bude mít kámoš audinu se zrychlením 4,8 a já mrzkých pomalých a vůbec, ostudných 5,4 sec, ale co...
Nebavim se o vycucnuti nadrze na jeden zatah. Pokud jedu nekam 150 km, vetsinou zastavovat nemusim.
Spotrebu bych videl spise tak o 4 litry, kdyz koukam narychlo na spritmonitor.
Pokud se bavime o nadrzi na 60 litru, diesel se spotrebou 12 litru ujede na plnou 500 kilometru, benzin se spotrebou 16 litru ujede na plnou asi 375 km.
A možná je to dobrej reklamní slogan.
Jinak V8 TDI měla i Q5 myslím - a už nemá...
Jde o to, jestli ta V8 musí bejt naftová - v téhle cenové relaci - viz má poznámka níže