Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi SQ7 TDI v Česku stojí 2.516.900 Kč, importér spustil předprodej

60 komentářů

jam2015
vo VW strčia za klobúk.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tnu do živýho = je to výrazně, zřejmě opravdu výrazně lepší volba než A8 V8TDI >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak neviem, ale niekto ( tie tisicky spokojnych majitelov ) to asi vidi inac... >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi jo = takže ty smajlíky >😁 jak se jim směješ sou úplně na místě >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Predpokladam, ze vsetci jej majitelia maju podobny usmev od ucha k uchu zakazdym, ako zarazia pravy pedal do podlahy. 😄 Narozdiel od teba... >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A Vaculíka si zapomněl dodat >😁

Asi sou hodně nenáročný >😒]

Nebo jen neporovnávali s S8 = sou nenáročný 😉
jam2015
Vieš, stačí si požičat SUV "made in USA" za pár šupov a zaraziť pravý pedál do podlahy. A až potom rozmýšľať, či mi to Audi za tých 2.500.000 Kčs stojí.
P.S. Marketing, vlastné ego, že akože lízing, ... je stále v našom sektore víťaz. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jeep Grand Cherokee SRT benzín V8 6.4 :yes: :yes: 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
no lenze ono asi vela ludi tu v Europe nema rado SUV made in USA za par šupov... >😒] :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono vela lidí spíš neví nezná 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Neviem ci to po tebe mozem chciet, ale skus sa nad tym trosku zamysliet...😒br /> V Europe, pokial niekto chce +/- 5m, 2+ tonovu krabicu, a nechce sa na nu len pozerat ale sa aj vozit - vela vozit, ma pravdepodobne na take vozenie asi adekvatny rozpocet.
No a v ramci toho rozpoctu si vybera auto, ktore je tych penazi hodne. Zatial sa vsetci testeri zhoduju, ze Q7 nastavila vsetkym latku brutalne vysoko vo vsetkych parametroch - od motorov, cez podvozok a kabinou - luxusom konciac. Hadam len RR moze kvalitou kabiny konkurovat, tam ale chybaju najnovsie Hi-tech ficury, ktore dnes uz zakaznik ale chce.
Takze preto aj BMW uz testuje NOVU ( ano, 4-tu !!! ) X5, pripravuje sa X7, MB ma co robit, aby poriadne poupravil GLE a GLS...
Proste tito ludia sa ti na americky kram vyßeru. Nech ma just aj V8 atmo 500 PS a zral by 5 litrov.
>😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je fakt prča s tim myšlenim >😒]
jam2015
AUDIRS6 - áno, tak ako tí, čo si kúpia jazdenku a modlia sa, aby sa nič nepokazilo a pri pokladni na pumpe cingajú drobnými. A potom pravdivo hovoria: "Že som sa na ten volkswagen radšej nevyßral!"
P.S. Poznám chlapíkov, čo si na mínusovú firmu kúpili čosi také a bývajú v dvojgarzónke po babičke. A prečo? Však lízing, však kamaráti, však status, ...
Fakt big deal.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tak ono, vzdy sa najdu aj taki bazarovi kowboji, ktori takto dopredu nerozmyslaju.
To uz ale potom nieje o aute, ale o majitelovi - ci mu zabezpeci potrebnu starostlivost.
augustin
Kedze je uz najnovsia studia ohladom spokojnosti (spolahlivosti) zakaznikov 3 dni na svete a uverejnili ju uz bezpocetne media a len auto.cz akosi stale mlci, tak pre tych ktorych by to zaujimalo😒br />
[odkaz]

Zrejme to ani pre VW a ani Audi ziadny uspech, tak radsej o tom pomlcime...asi takto zmyslaju v auto.cz :-! Ked sa jedna o skice a fantazie nejakych bludnych navrharov, ktori nieco na papieri nacmachru, tak to tu v auto.cz nechyba, pritom to nikoho nezajima.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Nemam dovod nepogratulovat Kii. :yes:
Cital som to na inom webe myslim predvcerom a matne si spominam, ze su tam ale niektore ine nez nemecke znacky, ktore by mali plakat... >😒]
Anonym
Tohlejsou největší kraviny, co jsou.
nenároční zákazníci jsou spokojeni se svými p(pod)průměrnými vozítky a fajnšmekři hledaj mouchy na prémiových kárách. To je tak všechno, co by sis měl uvědomit o těchle stupidních anketách.
Avatar - fOE
fOE
Zajimave vysvetleni, a jak se ta tva teorie popere s tim, ze nektere premiove automobilky tech "fajnsmerku" muzou byt na jednom konci stupnice a jine na opacnem?
Ocividne jsou zakaznici jaguaru nejnarocnejsi ze vsech, naproti tomu takovy zakaznik Porsche, ten se spokoji se vsim. 😄

Neprecenoval bych podobne studie, ale ani bych je nebanalizoval. 😉
Anonym
Anebo: Ocividne zákazníci jaguaru pochopili, že si koupili TATA sra...ku a zákazníci Porsche si potvrdili, že si koupili super káru!
jinak v těchto anketách většinou dost bodují low cost auta.
Zkus je dát zákazníkům prémie a požádej o hodnocení.
Dá se to vyložit, jako jak je kdo spokojen s tím, zjak utratil své peníze - vzhledem k tomu, co od toho čekal.
Ale ne srovnávat auta napříč třídami a zaákazníky, co je lepší.
augustin
:yes:
Avatar - praptak
praptak
Spojení písmen S, M, S s naftou, to je tedy velký hnůj. 😐
dyna15
Presne tak. Človek si kúpi luxusné auto a dá si tam smradľavý dízel, aby ušetril 2 eurá na 100km. Smiešne.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Chlape chlape, to nechápeš. Mám zkušenost 1,5 roční s těmito vozy (silné diesely M Performance) a mám-li srovnat své služebáky (X6 M50d vs. M235xi Cabrio), tak ta X6 jede teda ve všem výrazně lépe. Kdyby se nenakláněla, tak ti přijde to Cabrio jako pomalá záležitost...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chlape to je logický = kdybys srovnal Cabrio 650i vs 125d bylo by to stejný = 6ka je lepší 😉

Otázka je co X6 M50d vs X6 M 😄
comper
Minule sme v teste zdochynajucej a8ky ronili slzy nad konciacim naftovym osemvalcom a dostali radu "kupovat kym sa este da" a zrazu lala, teraz sa docitame ze a8ka dostane novy 8val, neviete sa uz zhodnut pani redaktori?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
neviem kde si to cital, ale test sa lucil predovsetkym so sucasnou A8 a s tymto motorom.
Audi nikdy nepovedalo ze konci s V8 TDI. Takze je len vec zakaznika, ci ide kupovat este aktualnu A8, alebo vyse rok pocka na cca 150-200 kg lahsiu, vykonnejsiu, uspornejsiu, modernejsiu novu.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

řeč byla o osmiválci v segmentu luxusních limuzín, tam jej nabízí už pouze Audi. V textu je napsáno, že audi velmi pravděpdobně u nové A8 upustí od 4.2 TDI, ale zároveň, že má v záloze 4.0 TDI.
comper
Aj k predoslej reakcii - v teste bolo napisane kupujte kym sa este da naftovy osemvalec. Teda to znamena ze rychlo do showroomov audi lebo za 7-8 rokov uz mozno v o dve generacie starsom aute osemval nebude? Nemam rad taketo zavadzajuce keci.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Doba jde jednoznačně proti osmiválcovým motorům a je dost dobře možné, že pátá generace A8, tedy ta po nadcházející generaci, jej mít nebude. Pro úplnost ještě zmiňovana poznámka přímo v úryvku z testu😒br />
To se ale nedá říci o konkurenci. Mercedes-Benz S se osmiválcového turbodieselu vzdal, a o třílitrovém quad-turbu 50d od BMW už toho bylo také napsáno poměrně dost. Srovnání s hlavními soky tedy odpadá, protože by jednoduše nemělo smysl. Jistě se ale shodneme na tom, že slova „kupujte osmiválec, dokud to jde“, jsou pro dnešek adekvátním závěrem.

Jak si závěr vyložíte, je zcela na vás.
Anonym
A možná je to dobrej reklamní slogan.
Jinak V8 TDI měla i Q5 myslím - a už nemá...
Jde o to, jestli ta V8 musí bejt naftová - v téhle cenové relaci - viz má poznámka níže
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Q5 by s V8 TDI spadla na čumák >😁

Ale měla naturbovanej 3.0 TDI = taková audi Alpina [odkaz] 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Q5 nemala ziadnu V8. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lebo by padala na noštek 😄

Dokonce víc než A8 😉
Anonym
OK. Aspoň vidíte, že negoogluju, než napíšu. Raději se občas zpletu. Njn. Stalo se. 😄
Což ovšem zanamená, že spoustu dalších fantastických info, kterými vás oblažuji mám opravdu ze sebe! >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nová A8 má roky zpoždění = mj proto aby dostala tenhle novej V8 4.0TDI

Sem čet už několikrát = tak to třeba bude pravda 😄

Vy ste to nečet ani neslyšel? 😉
_MT_
Roky zpoždění? Když ta končící šla do prodeje v roce 2010 a předchozí generace měly cyklus nějakých 7-8 let? To musel napsat někdo fundovaný.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Michal Fokt 😉

[odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁 >😁
Nejdřív napíšeš, že A8 má mít "roky zpoždění, aby dostala 4,0TDI" a pak dáš odkaz na zprávu, že bude mít 1 rok zpoždění , aby mohla mít autonomní řízení.
Tobě snad někdo heknul sloučenej účet, a dělá si z tebe srandu.
Anonym
a nechci jako prudit, že kdo má 3 mega (a bude to tak, v základu to nikdo nasávat nebude) tak má i na benál. Čili třeba nějakej V8 turbo by měl asi podobný (větší) koně a možná by byl tišší a lehčí. teda jen taková úvaha. nebo jde op ten perverzní krouťák? Já nevím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč možná = určitě by byl tišší a lehčí 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
bol a bude. Po vzore SQ5 predpokladam, ze pokial amici neodpustia koncernu naftogate, Audi moze velmi lahko urobit SQ7 V8 TFSI. Ostatne, uz niekto z vyvoja sa vyjadril, ze do motoroveho priestoru pasuje aj W12 6.0 biturbo z Bentaygy... 😄
Anonym
To jsem taky chtěl napsat. na pořadu dne je i V10 či V12...

A obráceně - tenhle V8 TDI smrdí prvním naftovým Lambem...Urus TDI...já ale nechci....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jasně že pasuje když je to v základu jedno auto 😄

Ale to tam na 100% nadaj

Q7 V8 TFSI? Nemám problém 😄
HaroldKytka
S podobnou hlaskou, ze kdo ma na auto za mega, dva, tri atd. , tak neresi spotrebu, protoze na to ma, se tu setkavam celkem casto.

Kdyz to beru podle sebe, tak ja neverim, ze clovek si to kupuje kvuli nizky spotrebe, aby usetril na pohonnejch hmotach, ale predevsim kvuli nizky spotrebe ve smyslu vetsiho dojezdu na jednu nadrz.

Me osobne hrozne otravuje tankovat, takze kdyz si ted zabycharim, kdybych si mel vybrat pro SUV V8 benzin nebo V8 diesel, diesel je pro me jasna volba.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak, tak... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A kdyby sis měl vybrat luxusní limuzínu V8 = je to naopak? 😉
HaroldKytka
Kdybych si vybiral auto pro radost, tak je to naopak 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
O tom snad žádná žejo 😄

A co ta luxusni limoška? 😉
HaroldKytka
Uprimne receno nevim.
Anonym
Stejně si zastavuješ na kafe a vychcat..vyčůrat...vymočit 😄

Ale chápu tě...

Nicméně ta spotřeba bude o kolik? O 2 litry jiná? A nebudeš muset pak taky tankovat občas močovinu? Nebo je to v servisním intervalu (jako některý MB)? Nevím

Když si představím, že by mi někdo nabídl tuhle obludu do novýho Éčka (bavíme se v rovině kouzel), tak bych řekl OK, díky, ale mě stačí ten 3L benzín 400PS co tam maj v sérii. Asi tak.

A jak už někdo napsal - SRT atd...nejsou špatný.

Ale Audi má zmáknutý všechno a tak i marketing - prodávat se to bude, to si pišme. 😄
HaroldKytka
Nebavim se o vycucnuti nadrze na jeden zatah. Pokud jedu nekam 150 km, vetsinou zastavovat nemusim.

Spotrebu bych videl spise tak o 4 litry, kdyz koukam narychlo na spritmonitor.
Pokud se bavime o nadrzi na 60 litru, diesel se spotrebou 12 litru ujede na plnou 500 kilometru, benzin se spotrebou 16 litru ujede na plnou asi 375 km.

Rozdil vic nez 120 kilometru mi prijde dost.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dva litry, jo. Jedně podle směrnic EU.
Anonym
Auto za mega si kupuje ten, kdo řeší spotřebu. Je to úplně jinde, než auto za 3 mega. je to velkej rozdíl.
HaroldKytka
Jasne, ze 1mio a 3 je velkej rozdil, ale stejne mam pocit, ze z 10ti lidi ti 7 rekne, ze kdo si koupi auto za milion, tak neresi spotrebu.

Znas to, ti co nemaji, ti vedi nejlip, jak by se ti, kteri maji, meli chovat a co by meli delat 😉
Mig_35
Ale no tak. Jsou takoví, co si takové auto koupí s benzínem a někteří zase s dieselem. A každý z nich má svůj důvod, proč jo nebo ne. Pro mně sportovní SUV nebude nikdy zajímavé, ale třeba dvanáctiválcová Q7 nebrala moc pod 20 litrů a tudíž jsem moc nechápal, kde se skrývá úspora. Ale zase ve stejné době nebyla podobně výkonná alternativa v benzínu možná.
_MT_
Q7 V12 TDI byla taková kuriozita. Měl to být civilní derivát závodního motoru. Tam bych úsporu nehledal.
Avatar - white label
white label
Byl to svým způsobem kuriózní motor, ale dalo se s ním (v Q7) bez problémů (žádná extrémní ecorally) jezdit okolo 15 litrů, tedy nikoli 20 a víc.
_MT_
Že si kupuješ auto za tři miliony, ještě neznamená, že na peníze nekoukáš (tohle není něco, co by se nějak zvlášť měnilo se stavem konta, je to spíš otázka osobnosti - a lidé, kteří mají peněz dost, k nim většinou nepřišli rozhazováním). Je to otázka toho, jak moc to auto chceš. To neznamená, že ti bude nějak zvlášť záležet na motoru (ani se základním 3,0 TDI to nebude špatné auto). I kdybys po vyzkoušení docenil zážehový motor, musel bys je nejprve vyzkoušet. Což ne každý dělá a sehnat předváděčku se zážehovým motorem je v EU někdy zábava. V EU je velká šance, že předchozí auto byl také diesel. Nejde tu pak jen o spotřebu, diesely si lépe drží hodnotu a je snazší je prodat.
Johnnn
Za takový prachy koupit chrochtadlo? Smysl toho mi vcelku uniká. Každopádně když už smraďocha, tak alespoň Cayenne. Sice si pak trhnu ostudu, když bude mít kámoš audinu se zrychlením 4,8 a já mrzkých pomalých a vůbec, ostudných 5,4 sec, ale co...
Avatar - white label
white label
Když už Cayenne, tak určitě chvíli počkat na novou generaci.