Dříve pouze nejdražším modelům Audi vyhrazené privilegium výrazného pásu světelných diod v předních světlometech se nyní dostává i do úspěšné modelové řady A6. Model vyšší střední třídy v modernizované verzi začíná na 907.500,- Kč.
No vidíš a já bych tak jednoznačný nebyl.
A6 je řidičsky příjemnější, je poslušná a nedělá rozdíly mezi stavem silnic. Vždy odvede svoji vynikající práci.
BMW je naopak kus auta, který musí mít člověk pevně v ruce. Je tvrdší, někdy neposlušné a v zimě (oproti A6) doslova nevyzpytatelné. Na suchu na rovné cestě zase špičkové.
Když řekneš ženský, zajeď tam a tam a položíš před ní klíčky od A6 a 5er, s pravděodobností 99% sáhne po A6.
Ja som mal možnosť voziť na 530d a A6 3,0 TDi, mne z toho vyšlo, jednoznačné víťaztvo mníchova nad ingolstadtom. Či už deisignovo, ale hlavne jazdnými vlastnosťami. Hold radový 6válec je radový 6válec. Pre mna je No.1 v triede Päťka
Pierro je velice inteligentí člověk:
"Ani ty nebudeš dospleý keď budeš chodiť fajčiť za školu 8-s"
"Daniel upaluj si písať úlohy!!! 8-s "
No, máš pravdu. :-!:yes:
To auto nějak brutálně zdražili, nepletu-li se >:D Jinam facelift hodnotim jako relativně povedenej. Akorát zadními svítilnami se á-šestka podobá menší a levnější á-čtyřce, což si nejsem jist, jestli je dobře.
podla mna ani A4 nevyzera zle, hlavne ten predok a A6 sa mi vyslovene paci.
ale tie diody... to zvadzam sam so sebou boj... napad dat to rovno do svetlometu nie je zly, ale aj tak to na A4 a A5 vyzera trochu tuzersky, aj ked len mierne (to zvlnenie pri kraji)... A6 to tam ma decente...ale. co ja viem? :) na denne svietenie to ale fakt moze byt prakticke.
ked sa ale pozries, na spy photos E-klasse, ako su vyvedene na narazniku, ako u posledneho tuzera, tak to je huste... snad to tak nenechaju aj do produkcnej verzie
A6 ma svoje nesporny kvality, interier, motory, zpracovani i image mezi sirokym spektrem lidi. Kdybych mel volit mezi BMW 5, MB E a A6, porad u me vytezi 5er, mnohem prijemneji se ridi, vtahne vas do deje, podvozkove (a hlavne nahon na zadek...) je mi mnohem blizsi. Nejvetsi problem mam ale s designem. Nekomu vadi Bangle-styl, me ale vadi design vsech poslednich Audin (krome A3 a A5). Jak uz tu nekdo psal, vypadaji na prvni pohled uplne stejne, jen se lisi velikosti. A ty diody...to mi na limuzine teto kategorie pripadne jako trapnej vtip. Audi jsou hezke, pro me ale az moc prvoplanovite a podbizive.
Nechci byt hnusny a uz vubec ne vulgarni, ale takoveto prizpevky si opravdu strcte... za klobouk. Pierro je tady jeden z nejlepsich diskuteru, velmi inteligentni a zkuseny clovek, od ktereho se clovek fakt spoustu dovi a muze si dovolit do prizpevku pridat trochu te srandy. Ono to te diskuzi neuskodi. A nemyslim to ted jen na tebe, ale i na weed.farmera. A co se tyka GTI - i kdyz treba s jeho prizpevky nekdy nesouhlasim, tak si myslim, ze jeho prizpevky patri jiz k legendam na tomto webu. Chtel bych videt, jestli byste vy byli schopni napsat prizpevek, ktery krome faktu zaujme takovou vytribenou slohovou strankou a kreativitou. Takze se trochu mirnete.
ako AUDI trochu nuda je, ale A6 je vazne podarena. Mozno sice 5er zraje daleko lepsie (aspon u mna), ako A6, ale oba dizajny maju nieco do seba. vek snad najviac vidiet snad na E-klasse (ovsem to je zas uzasne z interieru a super pohodovej jazdy). No a E je uz za dverami nova, tak sa nechame prekvapit :yes:
Máš recht, jen se v tom snaž najít realitu, protože ta tě dostane opravdu do kolen ;-) Audi, ač to není můj "komiks" dokáže uspokojit to nejširší spektrum zákazníků!
Jo jo, vybirat v tomhle segmentu, to musi byt parada. Myslim, ze neni vhodne a dustojne hanit (to neni na tebe). Jasne, design se nemusi ibit kazdemu, ale preci jen, toto jsou uz opravdovi premianti a jejich kvality, jsou dle meho, nezpochybnitelne.
Někdo nahoře tu brailovým písmem vyťukal snad jeden z největších nesmyslů tohoto roku - AUDI je prý nuda... bože. Přál bych tomuhle klukovi, aby se ráno probudil a tatínek mu smutně oznámil, že budou muset prodat thalii, neb vyhráli v loterii jednu ášestku na čtyřech litrech... a na víkendové řádění jednu raketu osm... a pro maminku qvéčko na pěti. Asi by se unudili.
Koukám na snímky, je to nádhera. AUDI nestárne. To je fakt. A když si představíme tu fantastickou triumvirátní prémiovou německou nabídku - MB-E, BMW 5 a AUDI A6... nelze než napsat otřepanou frázi - vybere si opravdu každý. Myslím každý diamantový kovboj. Neb i když je základ za devět set tyček (zkoušel jsi to už někdy vydělat?) musíš počítat tak s cca dvě stě tisíci na příhoz do extras. Ale i tak... kdo se dnes rozhoduje koupit auto, dobře udělá. Vyšší střední lehce nad milión, to je sukces.
Presne tak, tady to moc radovych obcanu neresi o kolik je to a to auto levnejsi v zahranici a ti kdo o tom vi tak si nechcou nijak komplikovat zivot(i kdyz ted je to kvuli EU jednodussi).
Jinak A6 paradni auto, ktere si na nic nehraje(krome psedoekosuprverze s nebezpecnyma pneumatikama-ty snad mit nebude a vic vylestenym lakem pro lepsi aerodynamiku, ale v teto uz jsou tyto auta klasika 8-s )
Njn, tak nejak v pulce Evropy jsou ta auta podstatne levnejsi nez tady, ale co uz. To nema cenu resit, stejne s tim nic nenadelame. Ja nerozumim ekonomickym zalezitostem a zakonitostem trhu a dalsim vecem, takze nechapu, proc treba v pomerne bohatem Nemecku, kde i na tamejsi pomery chude vrstvy obyvatel maji prijmy jak ceska stredni trida, jsou auta o tolik levnejsi. Navic, nakup v cizine je sice cenove vyhodny, ale pry je pak obrovskyp problem se servisem v CR. Ja bych se toho asi trochu bal, nakupu auta v cizine.
Skvela nabidka, A6 pod mega. Jasne, se zakladnimi motory a vybavou, kterou je nutno doplnit o prvky za minimalne dalsich 200k, ale i tak je to skvela nabidka za prestizni sedan vyssi stredni tridy. Facelift A6 dodal trosku mladistvejsi smrnc, ale zaroven nic neubral na eleganci a jeji krase. Motorova paleta je velmi stedra a kvalitni, jen trochu nechapu motor 2.8 FSI ve verzi 140kW, proc radsi nezaradi do ponuky 2.0 TFSI 147kW a 2.8 FSI nechaji v silnejsi verzi. Nebylo by to rozumnejsi? Ja prave nevim, proto se ptam, jen osobne by mi to prislo rozumnejsi, vzdyt preplnovany dvoulitr bude mit nizsi spotrebu a tudiz i emise nez 2,8litrovy atmosfericky benzin, ne?
Iudex: ja síce netvrdím, že A6 je najlepie auto svojej triedy, ale celkovo vzaté mezi najlepšie patrí. Osobne za nejlepší sedan vyššej strednej považujem BMW 5-er. Lenže v prípade baworáckej pětky mám problém s Bangleho designom, ktorí mi proste nesedí. Takže za velmi solídne auto považujem vo svojej triede práve A6. ;-)
Zrejme so mnou bude súhlasit len Pierro, ale ja stále povazujem A6-ku za najlepsiu volbu vo vyssej strednej. Kvalita, image, spickové motory, velký priestor, priam si myslím, ze A6 konzumuje zákazníkov vlastnej vlakovej lode A8. Za pozornost stojí blizsí pohlad na motorizáciu, okrem zaujímavej 3,0K - 218 kW (hlasovanie, ze takmer 300 k je "optimum" pre vyssiu strednú je skor "prianie otcom myslienky") stojí za pozornost i 2,8 FSI. Ani so základom 2,0T clovek nestúpi vedla (zrýchlenie rovnaké ako 2,8 V6). A tradicne dobré V6 dízle. Pre mna volba No. 1 :yes:
cez víkend som našiel kraťasy, čo mi mama ušila po revolúcii z CCCP zástavy. Bol som v nich KING! Jedinečný originál - červené s kosákom, hviezdou a kladivom na zadku... :-!
nemůžu se ubránit pocitu , že tam ty přední diody jsou naroubované jaksi navíc. Asi by to chtělo zcala nový tvar světlometu jako třeba u A4 , takhle se mi to moc nezdá. Jinak ale 3.0 TFSI (218kW) :yes::yes::yes:
Ked sa niekto o auta zaujima tak to rozozna. Ked sa niekto nezaujima - je mu to jedno. To je asi tak ze ked sa niekto nezaujima o TV tak nerozozna plazmu od LCD. Ked sa niekto nezaujima o audio tak nerozozna DYNAUDIO alebo Bang & Oluffsen od Panasonica. Ked sa niekto nezaujima o hodinky tak nerozozna Breitling od Casio. ;-)
Ta startovací cena je více než dobrá... Ani ne za milion tě tenhle ingolstadtskej krasavec dostane mezi zlaté, rozuměj prémiové kovboje. Tak neváhej a upaluj do nejbližšího salonu Audi a svez se. Nech se rozmazlit tou technicistní krásou. A nezapomeň nechat doma svojí rádiovku i tepláky s gumičkou přes patu. Tohle mezi audi-boys už dávno nefrčí ;-)