Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6: Facelift a motor 3.0 TFSI (218 kW) na českém trhu (cena od 907.500,- Kč)

Diskuze (53)
Dříve pouze nejdražším modelům Audi vyhrazené privilegium výrazného pásu světelných diod v předních světlometech se nyní dostává i do úspěšné modelové řady A6. Model vyšší střední třídy v modernizované verzi začíná na 907.500,- Kč.

Jednoznačný poznávací znak ingolstadtské značky tvoří šest světelných diod v každém z předních světlometů. Zákazníci si za ně ale musí připlatit společně s xenonovými světlomety Plus 32 tisíc Kč. Dále se v nabídce objevuje nový kompresorem přeplňovaný motor 3,0 TFSI a úsporná verze 2,0 TDIe s výkonem jen 100 kW a upravenou aerodynamikou.

Standardní výbava obsahuje dvouzónovou klimatizaci, rádio MMI Plus, elektrické stahování oken a nastavování zpětných zrcátek, kožený volant, přední mlhovky, ESP, šest airbagů, 16palcová kola a pro šestiválcové modely 17 palcová kola, tempomat a xenonové světlomety. Verze 4,2 FSI má navíc elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná sedadla s koženým čalouněním.

Audi A6 2009 - ceny benzinových motorizací na českém trhu
Motor2,0 TFSI2,8 FSI2,8 FSI3,0 TFSI4,2 FSI
Zdvihový objem [cm3]19842773277329954163
Válce/ventily4/46/46/46/48/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]125/4300-6000140/5000-6800162/5750-6800218/4850-6800257/6800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]280/1800-4200280/3000-4500280/3000-5000420/2500-4850440/3500
Max. rychlost [km/h]228 (224)238 (233)(240)(250)(250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,2 (8,5)8,2 (8,3)(7,3)(5,9)(5,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,5 (7,7)8,2 (8,4)(8,4)(9,4)(10,2)
Cena [Kč]907.500,- (964.400,-)-(1.030.100,-)--
Cena quattro [Kč]--(1.102.300,-)(1.269.200,-)(1.636.800,-)

Seznam příplatkové výbavy obsahuje řadu elektronických systémů – side assist (17 tisíc Kč), lane assist (15 tisíc Kč), dále satelitní vyhledávání (2 tisíce Kč), parkovací senzory (zadní 11 tisíc Kč, přední a zadní 21 tisíc Kč, s kamerou 32 tisíc Kč). Vzhled lze vylepšit paketem S line (41 tisíc Kč) a dále řadou interiérových doplňků, vzorů kol a různými kombinacemi barvy karoserie, čalounění a dekoru. Přiobjednat lze také například sportovní podvozek (17 tisíc Kč), nebo adaptivní pneumatické pérování (53 tisíc Kč).

Audi A6 2009 - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Motor2,0 TDIe2,0 TDI2,7 TDI3,0 TDI
Zdvihový objem [cm3]1968196826982967
Válce/ventily4/44/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]100/4000125/4200140/3500-4400176/4000-4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]320/1750-2500350/1750-2500400/1400-3500500/1400-3500
Max. rychlost [km/h]208 (204)225 (218)232 (227)250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,3 (9,9)8,9 (8,9)7,9 (7,9)6,6 (6,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,3 (5,8)5,7 (5,8)6,2 (6,4)6,7 (7,1)
Cena [Kč]933.800,- (990.600,-)957.500,- (1.014.400,-)1.078.100,- (1.134.900,-)-
Cena quattro [Kč]--(1.207.100,-)1.213.300,- (1.270.200,-)

Uvedené ceny platí pro karoserii sedan, údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku Tiptronic (3,0 TFSI, 4,2 FSI, 2,7 TDI a 3,0 TDI), nebo CVT Multitronic (2,0 TFSI, 2,8 FSI, 2,0 TDI a 2,7 TDI). Kombi Avant je o 74 tisíc Kč dražší. Cena přestavby na N1 zatím nebyla zveřejněna.

Všechny ceny jsou počítány při kurzu 25 Kč za Euro a při prodeji budou přepočítány podle aktuálního denního kurzu.

Diskuze (53)
15. 11. 2008 11:31
Re: No. 1
No vidíš a já bych tak jednoznačný nebyl.
A6 je řidičsky příjemnější, je poslušná a nedělá rozdíly mezi stavem silnic. Vždy odvede svoji vynikající práci.
BMW je naopak kus auta, který musí mít člověk pevně v ruce. Je tvrdší, někdy neposlušné a v zimě (oproti A6) doslova nevyzpytatelné. Na suchu na rovné cestě zase špičkové.

Když řekneš ženský, zajeď tam a tam a položíš před ní klíčky od A6 a 5er, s pravděodobností 99% sáhne po A6.
14. 11. 2008 19:33
Re: No. 1
Ja som mal možnosť voziť na 530d a A6 3,0 TDi, mne z toho vyšlo, jednoznačné víťaztvo mníchova nad ingolstadtom. Či už deisignovo, ale hlavne jazdnými vlastnosťami. Hold radový 6válec je radový 6válec. Pre mna je No.1 v triede Päťka
Avatar - T613
7. 11. 2008 13:57
Re: SLEPECKEJ KLUB
Vždy si vybereš. Nic jiného ti ani nezbude!
Avatar - Pjenkava
7. 11. 2008 11:01
Modernizace
To auto nějak brutálně zdražili, nepletu-li se >:D Jinam facelift hodnotim jako relativně povedenej. Akorát zadními svítilnami se á-šestka podobá menší a levnější á-čtyřce, což si nejsem jist, jestli je dobře.
7. 11. 2008 05:29
Re: SLEPECKEJ KLUB
Bábo, lehni, nebo ti jí plesknu, přes celý záda" >:D