Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6: Facelift a motor 3.0 TFSI (218 kW) na českém trhu (cena od 907.500,- Kč)

6. 11. 2008 • 03:36
43
53
Zobrazit náhledy (43)
Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6
Dříve pouze nejdražším modelům Audi vyhrazené privilegium výrazného pásu světelných diod v předních světlometech se nyní dostává i do úspěšné modelové řady A6. Model vyšší střední třídy v modernizované verzi začíná na 907.500,- Kč.

Jednoznačný poznávací znak ingolstadtské značky tvoří šest světelných diod v každém z předních světlometů. Zákazníci si za ně ale musí připlatit společně s xenonovými světlomety Plus 32 tisíc Kč. Dále se v nabídce objevuje nový kompresorem přeplňovaný motor 3,0 TFSI a úsporná verze 2,0 TDIe s výkonem jen 100 kW a upravenou aerodynamikou.

Standardní výbava obsahuje dvouzónovou klimatizaci, rádio MMI Plus, elektrické stahování oken a nastavování zpětných zrcátek, kožený volant, přední mlhovky, ESP, šest airbagů, 16palcová kola a pro šestiválcové modely 17 palcová kola, tempomat a xenonové světlomety. Verze 4,2 FSI má navíc elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná sedadla s koženým čalouněním.

Audi A6 2009 - ceny benzinových motorizací na českém trhu
Motor2,0 TFSI2,8 FSI2,8 FSI3,0 TFSI4,2 FSI
Zdvihový objem [cm3]19842773277329954163
Válce/ventily4/46/46/46/48/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]125/4300-6000140/5000-6800162/5750-6800218/4850-6800257/6800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]280/1800-4200280/3000-4500280/3000-5000420/2500-4850440/3500
Max. rychlost [km/h]228 (224)238 (233)(240)(250)(250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,2 (8,5)8,2 (8,3)(7,3)(5,9)(5,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,5 (7,7)8,2 (8,4)(8,4)(9,4)(10,2)
Cena [Kč]907.500,- (964.400,-)-(1.030.100,-)--
Cena quattro [Kč]--(1.102.300,-)(1.269.200,-)(1.636.800,-)

Seznam příplatkové výbavy obsahuje řadu elektronických systémů – side assist (17 tisíc Kč), lane assist (15 tisíc Kč), dále satelitní vyhledávání (2 tisíce Kč), parkovací senzory (zadní 11 tisíc Kč, přední a zadní 21 tisíc Kč, s kamerou 32 tisíc Kč). Vzhled lze vylepšit paketem S line (41 tisíc Kč) a dále řadou interiérových doplňků, vzorů kol a různými kombinacemi barvy karoserie, čalounění a dekoru. Přiobjednat lze také například sportovní podvozek (17 tisíc Kč), nebo adaptivní pneumatické pérování (53 tisíc Kč).

Audi A6 2009 - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Motor2,0 TDIe2,0 TDI2,7 TDI3,0 TDI
Zdvihový objem [cm3]1968196826982967
Válce/ventily4/44/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]100/4000125/4200140/3500-4400176/4000-4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]320/1750-2500350/1750-2500400/1400-3500500/1400-3500
Max. rychlost [km/h]208 (204)225 (218)232 (227)250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,3 (9,9)8,9 (8,9)7,9 (7,9)6,6 (6,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,3 (5,8)5,7 (5,8)6,2 (6,4)6,7 (7,1)
Cena [Kč]933.800,- (990.600,-)957.500,- (1.014.400,-)1.078.100,- (1.134.900,-)-
Cena quattro [Kč]--(1.207.100,-)1.213.300,- (1.270.200,-)

Uvedené ceny platí pro karoserii sedan, údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku Tiptronic (3,0 TFSI, 4,2 FSI, 2,7 TDI a 3,0 TDI), nebo CVT Multitronic (2,0 TFSI, 2,8 FSI, 2,0 TDI a 2,7 TDI). Kombi Avant je o 74 tisíc Kč dražší. Cena přestavby na N1 zatím nebyla zveřejněna.

Všechny ceny jsou počítány při kurzu 25 Kč za Euro a při prodeji budou přepočítány podle aktuálního denního kurzu.

Související články

Témata
15. 11. 2008 11:31
Re: No. 1
No vidíš a já bych tak jednoznačný nebyl.
A6 je řidičsky příjemnější, je poslušná a nedělá rozdíly mezi stavem silnic. Vždy odvede svoji vynikající práci.
BMW je naopak kus auta, který musí mít člověk pevně v ruce. Je tvrdší, někdy neposlušné a v zimě (oproti A6) doslova nevyzpytatelné. Na suchu na rovné cestě zase špičkové.

Když řekneš ženský, zajeď tam a tam a položíš před ní klíčky od A6 a 5er, s pravděodobností 99% sáhne po A6.
14. 11. 2008 19:33
Re: No. 1
Ja som mal možnosť voziť na 530d a A6 3,0 TDi, mne z toho vyšlo, jednoznačné víťaztvo mníchova nad ingolstadtom. Či už deisignovo, ale hlavne jazdnými vlastnosťami. Hold radový 6válec je radový 6válec. Pre mna je No.1 v triede Päťka
Avatar - T613
7. 11. 2008 13:57
Re: SLEPECKEJ KLUB
Vždy si vybereš. Nic jiného ti ani nezbude!
Avatar - Pjenkava
7. 11. 2008 11:01
Modernizace
To auto nějak brutálně zdražili, nepletu-li se >:D Jinam facelift hodnotim jako relativně povedenej. Akorát zadními svítilnami se á-šestka podobá menší a levnější á-čtyřce, což si nejsem jist, jestli je dobře.
7. 11. 2008 05:29
Re: SLEPECKEJ KLUB
Bábo, lehni, nebo ti jí plesknu, přes celý záda" >:D
Články odjinud